تحصیل زبان انگلیسی و سوئدی در کالج زبان سوئد

تحصیل زبان انگلیسی و سوئدی در کالج زبان سوئد

یکی از مطالبی که در تماسهای مکرر هم میهنان عزیزمان با موسسه ملک پور مطرح می گردد نحوه پذیرش گرفتن در دوره های زبان انگلیسی و سوئدی در کالج زبان سوئد می باشد. به همین دلیل در این مقاله اطلاعات مختصری در مورد کشور سوئد و دوره های زبان انگلیسی و سوئدی در کشور سوئد  ارائه می گردد تا مورد استفاده متقاضیان مهاجرت به اروپا و تحصیل در سوئد قرار گیرد.

دانش زبان انگلیسی یکی از نیازهای اجتناب ناپذیر در عصر حاضر به شمار می رود و در این بین افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را داشته باشند می توانند کشورهای صاحب نام در این عرصه را انتخاب کنند. از جمله این کشورها سوئد می باشد که از سطح رفاه اجتماعی بالایی برخوردار است و سطح دوره های زبان انگلیسی در کشور سوئد نیز بسیار مطلوب می باشد. بنا بر این می تواند مقصد مناسبی برای کسانی که قصد مهاجرت به یک کشور اروپایی و یادگیری زبان در این کشور را دارند، باشد.

کشور سوئد از کشورهای حوزه اسکاندیناوی است و دانشگاه های معتبر و مناسبی را دارد که هر ساله متقاضیان بسیار زیادی را از همه جای دنیا به خود جذب می کند.

از آنجایی که پذیرش گرفتن در دانشگاه های کشور سوئد در مقطع فوق لیسانس احتیاج به مدرک زبان آیلتس با نمره حد اقل ۶٫۵ دارد برای کسانی که مدرک زبان نداشته باشند پذیرش گرفتن در دوره های زبان انگلیسی در سوئد می تواند راهکار بسیار مناسبی برای کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه های سوئد را دارند باشد. چرا که متقاضیان می توانند پس از اتمام دوره های زبان انگلیسی در سوئد، مدرک آیلتس با نمرات بسیار عالی را اخذ نمایند و پس از آن جهت پذیرش گرفتن از دانشگاه مورد نظر خود اقدام کنند.

موسسه ملک پور که بزرگترین موسسه خاور میانه به شمار می رود، دارای وکلا و مشاورین توانمند و زبده ای است که شما می توانید طی تماس تلفنی یا مراجعه حضوری با آنها مشاوره نمایید تا شما را جهت یافتن مناسبترین راه برای رسیدن به اهدافتان یاری نمایند.

افرادی که قصد گذراندن دوره های زبان انگلیسی در سوئد را دارند باید برای شروع مدرک زبان آیلتس ۵٫۵ داشته باشند تا بتوانند در کورس های زبان سوئد شرکت نمایند. چرا که این دوره ها فراتر از صرف یک کورس زبان است و مقدمه ورود به دانشگاه های کشور سوئد هم به شمار می آید. البته این شرط مختص افرادی است که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی داشته باشند کسانی که مدرک لیسانس را دارا باشند احتیاجی به مدرک آیلتس جهت ورود و ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی در سوئد را ندارند.

طول مدت زمان دوره های زبان انگلیسی در سوئد ۶ ماه تا ۱۲ ماه است و هزینه ای معادل مبلغ ۲۰ تا ۲۵ ملیون تومان خواهد داشت.

البته این مبلغ شامل هزینه های زندگی در سوئد نمی شود و مبلغ ۶۰۰ تا ۸۰۰ یورو، در کنار هزینه های کالج زبان تکافوی یک زندگی نرمال و ایده آل در کشور سوئد را می نماید که این هزینه ها شامل هزینه های محل اسکان، هزینه های حمل و نقل، هزینه های خورد و خوراک، هزینه های بیمه و امور درمانی، و سایر هزینه ها می گردد.

یکی از بهترین مزیتهای گذراندن دوره های زبان انگلیسی در سوئد این است که شخص متقاضی می تواند به صورت هم زمان همراهان خود را هم کنار خود داشته باشد و برای آنها کشور سوئد ویزای همراه صادر خواهد کرد، صدور ویزای همراه، هم زمان با صدور ویزای متقاضی خواهد بود.

شایان ذکر است که همراه از نظر قانونی به همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال شخص اطلاق می گردد و نکته در خور توجه آن است که تحصیل فرزندان وی در کشور سوئد کاملا رایگان خواهد بود و متقاضیان هیچ نگرانی ای بابت این موضوع نخواهند داشت.

اشخاصی که مشغول تحصیل و گذراندن دوره های زبان انگلیسی و سوئدی در کشور سوئد باشند می توانند به صورت پاره وقت هم در کشور سوئد کار کنند و بدین ترتیب بخش عمده ای از هزینه های خود را پوشش دهند.

اجازه کار کردن برای آنها در هر هفته بیست ساعت می باشد و میانگین درآمد آنها به ازای هر ساعت کار مبلغی مابین ۶ تا ۸ یورو است.

بنابر این آنها می توانند مبلغی مابین ۴۲۰ تا ۶۵۰ یورو در هر ماه درآمد داشته باشند.

از دیگر مزیتهای گذراندن کورس های زبان انگلیسی و سوئدی در کشور سوئد این است که شخص متقاضی می تواند به سهولت به تمام کشورهای حوزه شنگن مسافرت و تردد نماید و از این حیث برای اشخاصی که مقیم سوئد باشند محدودیتی وجود ندارد.

اما بسیاری از افراد وجود دارند که با داشتن اقامت موقت و چند ماه زندگی کردن در سوئد به این کشور بسیار علاقه مند می گردند و به دنبال راهی می گردند که بتوانند اقامت دائم سوئد را به دست آورند.

متاسفانه عده ای از این افراد با مشاوره گرفتن از افرادی که آگاهی و اشراف لازم نسبت به مسایل بین المللی را ندارند اقدام به پناهندگی در سوئد را می نمایند. حال آنکه واجد شرایط پناهندگی نیستند و بنا براین با سختی و مشقت طاقت فرسایی مواجه می گردند.

با آنکه کشور سوئد به عنوان سومین کشور دنیا از نظر خدمات اجتماعی به شمار می رود، اما اصلا خدمات جالبی راجع به امور پناهندگی ندارد و کسانی که به سوئد درخواست پناهندگی مطرح کنند وضعیت اسفناکی را تجربه خواهند نمود.

نکته در خور توجه آن است که برای این دسته از افراد راهکارهایی کاملا قانونی و ساده جهت اخذ اقامت دائم سوئد وجود دارد و مشاوره گرفتن از کسانی که دانش کافی و لازم در این مورد داشته باشند می تواند برایشان بسیار مفید فایده واقع گردد.

مشاورین موسسه ملک پور با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه مهاجرت با ارائه مشاوره تخصصی در امر مهاجرت در خدمت هم میهنان عزیزمان هستند.

یکی از راهکار های منطقی و مناسب جهت اخذ اقامت دائم سوئد میتواند پیدا کردن کار در این کشور و اخذ ویزای کاری باشد.

چرا که کسانی که بعد از اتمام دوره زبان بتوانند در کشور سوئد کار پیدا کنند می توانند اقامت کاری کشور سوئد را هم دریافت کنند و بعد از مدت ۴ سال کار کردن و مالیات دادن به دولت سوئد اقامت دائم کشور سوئد را کسب نمایند.

اما بدیهی است یکی از نکاتی که جهت پیدا کردن کار می تواند بسیار تاثیر گذار باشد دانش و یادگیری زبان سوئدی است.

اشخاصی که در دوره های زبان انگلیسی کشور سوئد شرکت کرده باشند می توانند در کنار زبان انگلیسی، زبان سوئدی را هم به صورت رایگان فراگیری نمایند و مسلما یادگیری زبان سوئدی برای پیدا کردن کار بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

با مداقه در مراتب معنونه فوق ملاحظه می گردد کسانی که قصد ورود به سوئد به عنوان یکی از مرفه ترین کشورهای اروپایی  را داشته باشند می توانند از طریق دوره های زبان و یادگیری زبان انگلیسی و سوئدی در کشور سوئد  اقدام نمایند و این مسیر برایشان هموار خواهد بود. اما عده ای هم وجود دارند که برای اخذ اقامت سوئد تصمیم به سرمایه گذاری در این کشور می گیرند و از این راه اقدام می کنند.

حال آنکه با قوانین حقوقی و نظام اقتصادی سوئد هیچ آشناییتی ندارند و مبلغ قابل توجهی از سرمایه خود را به کشور سوئد وارد کرده و سرمایه گذاری می کنند تا از این راه بتوانند اقامت سوئد را به دست آورند. و این عدم شناخت منجر به از بین رفتن بخش عمده ای از سرمایه آنها می گردد.

برای این افراد نیز توصیه می گردد قبل از اقدام به سرمایه گذاری و وارد کردن سرمایه به کشور سوئد از طرق دیگری مانند گذراندن دوره های زبان انگلیسی و سوئدی در سوئد به این کشور وارد شوند و بتوانند از نزدیک شرایط را بسنجند و در صورتی که تمایل داشته باشند اقدام به سرمایه گذاری بنمایند.

این راه باعث می شود تا آنها متحمل ضرر نشوند و با آگاهی و اشراف بیشتری سرمایه گذاری بنمایند. کما اینکه با دانستن زبان سوئدی که زبان رسمی مردم این کشور می باشد شانس بهتری جهت موفقیت و کسب سود خواهند داشت و می توانند زبان سوئدی را به صورت رایگان فرا بگیرند. بنا براین عملا با پرداخت هزینه ای معقول پیش از سرمایه گذاری کلان و شرکت در دوره های انگلیسی و سوئدی در کشور سوئد، شانس و درصد موفقیت سرمایه گذاران به میزان قابل توجهی افزوده می شود و این امر مرهون صرف درایت و توجه خاص آنها جهت تصمیم گیری صحیح خواهد بود.

بیان این مساله خالی از لطف نیست که دوره های بان انگلیسی در سوئد عمدتا در بخش های جنوبی این کشور و شهرهایی نظیر شهر استکهلم بر گذار می گردد و این مساله به دلیل آب و هوای کشور سوئد که به علت شرایط اقلیمی این کشور در وضعیت خاصی قرار دارد حائز اهمیت است.

شما می توانید در تماس با موسسه ملک پور  از مشاوره و مساعدت وکلای خبره و مشاورین زبده بهره مند گردید و می توانید با یک تماس، مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید و مشاورین ما با افتخار در خدمت هم میهنان عزیزمان هستند و شما را راهنمایی خواهند نمود.

3 پاسخ
  1. Avatar
    بابک شکوه زاده می گوید:

    بنده وکیل پایه یک دادگستری هستم با ۱۰ سال سابقه کار.۴۱ سا سن دارم.اینجانب شرایط اخذ پذیرش در کالج زبان در ان کشور را دارم.

    پاسخ
  2. Avatar
    SOROUSH می گوید:

    باعرض سلام و خسته نباشید من ۳۴ ساله و دارای مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه علمی کاربردی هستم یکی از اقوامکه حدود۲۵سال در سوعد زندگی میکنه قراره از طریق کار درسوعد ویزای کاری برام بگیره یعنی یک کارفرما اونجا برام پیدا کنه به نظر شما من که قصدم مهاجرت و اقامت داعم هست کدوم روش برام بهتره وارزونتره ۱ دوره زبان۲تحصیل در کارشناسی ارشد سوعد ۳ویزای کاری با تشکر ازشما

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *