آشنایی با آفریقای جنوبی

آشنایی با آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از جنوبی ترین کشورهای قاره ی آفریقا می باشد.

مهاجرت اروپایی ها به آفریقای جنوبی مسبب شده است که تاریخ متفاوتی را نسبت به دیگر کشور های آفریقایی تجربه کند.آفریقای جنوبی کشوری باستانی با آثار تاریخی بسیاری است.

اخذ ویزای تحصیلی در کشورآفریقای جنوبی(وکیل مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی)

شما میتوانید جهت ورود به کشور آفریقای جنوبی از راه اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایید. آفریفای جنوبی امکاناتی را محیاکرده تا متقاضیان تحصیل در این کشور بتوانند به آسانی در کشور آفریقای جنوبی تحصیل کرده و در تمامی مقاطع تحصیلی دانشجو می پذیرد.

یازده دانشگاه آفریقای جنوبی مورد تایید وزارت علوم ایران میباشد.
مدارک لازم :

  1. تمامی مدارک تحصیلی سالهای قبل داوطلب به همراه ریز نمرات و ترجمه آنها
  2. توصیه نامه ها و نامه های کاری
  3. نامه ای دال بر تمکن مالی جهت زندگی یکساله در آفریقای جنوبی
  4. برای دوره لیسانس نمره آیلتس ۶  و برای دوره های فوق لیسانس ودکتری نمره آیلتس ۶٫۵

مزایای تحصیل:

  1. رشته های متنوعی در دانشگاههای آفریقای جنوبی ارائه می شود
  2. به دانشجویان حق کار ۲۰ ساعت در هفته میدهند
  3. شما میتوانید  واحدهای رشته تحصیلی خود را در دانشگاه ها تطبیق داده و ادامه تحصیل در رشته مد نظرداشته باشید
  4. امکان اخذ ویزا برای اعضای خانواده

اخذ ویزای کشور آفریقای جنوبی از راه ورود به کالج های زبان (وکیل مهاجرت-اخذ ویزای آفریقای جنوبی از طریق کالج زبان)

شما میتوانید جهت ورود به کشور آفریقای جنوبی از طریق ورود به کالجهای زبان اقدام نمایید. آفریقای جنوبی دارای کالج های معتبر آموزش زبان انگلیسی می باشد.

 هزینه کالج های زبان کشور آفریقای جنوبی بستگی به نوع دوره هایی دارد که شما  هدف ورود به آن را دارید. با بهره از اساتید بومی انگلستان و آمریکا و با توجه به اینکه زبان اول این کشور انگلیسی می باشد،شرایط ویژه ای را برای یادگیری زبان انگلیسی ایجاد نموده است.

اخذ تابعیت آفریقای جنوبی از طریق ازدواج (وکیل مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی-اخذ تابعیت آفریقای جنوبی از طریق ازدواج)

بر طبق نظام بین الملل خصوصی در اغلب کشورهای جهان پذیرفته شده که در صورت ازدواج دو شخص با یکدیگر فرد می تواند درخواست اخذ تابعیت نمایند. کشور آفریقای جنوبی هم یکی از کشورهایی است که این قانون را پذیرفته است. لذا چنانچه یک نفر باشخصی در کشور  آفریقای جنوبی ازدواج کند میتواند درخواست اخذ تابعیت  کند.

در برخی کشورها همچون ایران آثار حقوقی جهت اخذ تابعیت در ازدواج با شوهر یا زن آن کشور متفاوت است. اما در خصوص کشور آفریقای جنوبی ازدواج با مرد یا زن آن حتما منتهی به اخذ تابعیت می شود البته چنانچه پرونده درست ارائه شود ودارای شاکله صحیح حقوقی باشد.شایان ذکر است در نظام حقوقی برخی کشورها همچون ایران ازدواج دارای اثار تحمیلی تابعیت میباشد. به عنوان مثال:در ماده ۹۷۶ قانون مدنی ایران اگر زن خارجی با مرد ایرانی ازدواج کند از نظر قانون گذار خودبه خودایرانی حساب میشود. حال آنکه ازدواج مرد خارجی با زن ایرانی تضمین کننده اخذ تابعیت نیست.

مشخص است اطلاعات حقوقی در رابطه با ازدواج وشروط ضمن عقد ازدواج و اخذ تابعیت یا اقامت  درآفریقای جنوبی از راه ازدواج دارای پیچیدگی ها و اصول حقوقی خود میباشد. شما میتوانید با مشاورین و وکلای دادگستری ما تماس حاصل نمایید وما با افتخار شمارا راهنمایی میکنیم.

 اخذ تابعیت درکشور آفریقای جنوبی ازطریق تولد (مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق تولد- وکیل مهاجرت در خصوص اخذ اقامت از طریق تولد در آفریقای جنوبی)

تابعیت و اخذ تابعیت اصولا رابطه سیاسی و معنوی است که فرد را به دولت مشخصی مرتبط می سازد. بر طبق تعریف جناب آقای دکترنصیری این تعریف دارای سه عنصر سیاسی بودن ومعنوی بودن وحقوقی بودن،است ودو طرف دارد فرد دارای تابعیت و دولت اعطا کننده تابعیت.

تابعیت از راه تولد جزء اساسی ترین انواع تابعیت به شمار می رود. این تابعیت، تابعیتی است که با تولد فرد شروع شده و در حین زندگی ادامه می یابد واز دو روش خاک یا خون حاصل می شود . معمولا این تابعیت غیر ارادی و تحمیلی است. به این معنا که چنانچه به عنوان مثال فردی در ایران متولد شود برطبق مفاد قانون ما خواه ناخواه ایرانی محسوب میشویم.البته به شرط اینکه شروط دیگری همچون پدر ایرانی هم لحاظ شده باشد. بنابراین شخصی که دارای تابعیت ایرانی از طریق تولد شد نمی تواند تابعیت را انتخاب کند بلکه تابعیت بر او تحمیل می شود. ترک این نوع تابعیت نیز لازمه ی رعایت شرایط حقوقی خاص می باشد. برای مثال: ماده ۹۸۸قانون مدنی ایران مقرر نموده اتباع ایرانی نمی توانند ترک تابعیت کنند مگر با رعایت چهار شرط مذکور در ماده فوق.

اخذ تابعیت در آفریقای جنوبی از راه خون بوده مگر که تصویب قوانین جدید این وضع را تغییر دهد. اگرچه دربسیاری از کشورها  تولد در آن کشور عامل اصلی اخذ تابعیت نیست اما از موارد  موثر به شمار می رود.

1 پاسخ دادن
  1. Avatar
    آیت اله می گوید:

    سلام لطفا در مورد ازدواج مرد متاهل با زنی با تابعیت این کشور راهنمایی بفرمایید ضمنا چه مدت طول میکشد تا اقامت اخذ شود وهزینه زندگی در آنجا چقدر است ودر صورت اخذ پاسپورت به چه کشورهایی بدون ویزا میتوان سفر کرد ممنونم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *