اخذ اقامت مالزی وبررسی خانه ی دوم مالزی

اخذ اقامت مالزی وبررسی خانه ی دوم مالزی

این مقاله که توسط وکلا ومشاورین ارشد موسسه ی حقوقی ملک پور برای شما عزیزان تهیه و جمع آوری شده اطلاعاتی مربوط به اخذ اقامت مالزی از طریق های متفاوت مهاجرت به مالزی را برای شما فراهم می کند .

اقامت در مالزی از طریق کار، تحصیل در مالزی، سرمایه گذاری در مالزی، و روش های دیگر مهاجرت و رسیدن به اقامت در مالزی مورد بررسی قرار می دهیم .

البته مهاجرت امری دشوار است و برای انتخاب مسیر تنها به نگاشته های ما بسنده نکنید و برای تعمیق اطلاعات خود در خصوص کشور مدنظرتان با موسسه ی ما تماس بگیرید و از مشاوره ی تخصصی ما به صورت رایگان بهره مند شوید موسسه ی حقوقی ما با چندین سال سابقه در زمینه ی مهاجرت بهترین اطلاعات و به روزترین آن ها را در اختیار متقاضیان قرار می دهد .

مالزی کشوری در آسیای شرقی است که پایتخت آن کوالالامپور است که این پایتخت قسمت شرق این کشور واقع شده است .کشور مالزی از سمت غرب با کشور تایلند مرز خاکی دارد و راه ارتباطی این کشور با سنگاپور از طریق پل می باشد .

مالزی یکی از کشورهای آسیای شرقی است که از میان مذاهب،  مذهب رسمی این کشور اسلام محسوب می شود در این کشور مذاهب مختلف و اقوام گوناگونی با  فرهنگ های متفاوت  در کنار هم زندگی می کنند   امروزه کشور مالزی را می توان به عنوان کشور پیشرفته و رو به توسعه در نظر گرفت .

طبیعت زیبا و چشم نواز مالزی می تواند مکان مناسبی باشد برای گردشگرانی که تمایل دارند با تایپ ویزای توریستی وارد این کشور شوند .

ساعت رسمی مالزی در شش ماه اول سال ۳ و نیم ساعت جلوتر از ایران است و در شش ماه دوم سال این اختلاف ۴ و نیم ساعت هم می شود .

زبان رسمی این کشور باهاسا ملایو است اما زبان انگلیسی به طور گسترده استفاده و صحبت می شود .

از این جهت که کشور مالزی رو به پیشرفت است و در صدد است که در سالهای آینده جزو کشورهای پیشرفته ی دنیا باشد برای مهاجرت توجه خیلی از عزیزان را جلب کرده است .

راه های مهاجرت به مالزی متفاوت است شما از طریق تحصیلی یا کاری یا از طریق سرمایه گذاری می توانید به مالزی مهاجرت بکنید .

اگر شما قصد مهاجرت به مالزی از طریق ویزای کاری را دارید باید پیشنهاد کاری از طرف دولت مالزی داشته باشید یا فردی آنجا باشد که نیازمند نیروی کاری شما باشد در اینصورت است که با در اختیار داشتن دعوت نامه از طرف دولت مالزی و یا کارفرما می توانید برای اخذ ویزای کاری مالزی اقدام کنید .

قانون کار هم در مالزی به این صورت است که در روز ۸ ساعت اجازه ی کار دارند و در هفته حدودا۴۸ ساعت  می توانند کار بکنند .بهتر است برای اخذ ویزای کاری مالزی از قبل رزومه ی خود را برای شرکت ها و کارفرماهای آن کشور ارسال بکنید تا بتوانید پیشنهاد کار از این کشور ها دریافت بکنید .البته به این نکته توجه داشته باشید که اخذ ویزای کاری مالزی و رسیدن به کار در کشور مالزی به راحتی اتفاق نمی افتد چون افرادی که در داخل کشور هستند نسبت به افرادی که در خارج کشور هستند در اولویت هستند .ولی این موضوع واضح و مبرهن است که تا زمانی که داخل کشور مالزی شغلی دارید و کار می کنید می توانید داخل کشور بمانید .

از نظر موسسه ی حقوقی ما دنبال ویزاهای کاری باشید که این فرصت را برای شما فراهم میکند که به دنبال کار بگردید اصطلاحا ویزاهای job seeking  می گویند موسسه ی ما برای کشورهایی  مثل اتریش و آلمان در اتحادیه ی اروپا این شرایط را فراهم کرده که شما با داشتن سن مناسب و سابقه ی کار مناسب می توانید ویزای در جستجوی کار اخذ بکنید و حتی از خدمات ما برای کاریابی در این کشورها استفاده بکنید .

دومین راه مهاجرت به مالزی راه تحصیلی است شما برای تحصیل در مالزی احتیاجی به ارائه ی مدرک زبان ندارید چون کشور مالزی این بستر را برای شما فراهم میکند که شما دوره ی زبان را در این کشور بگذرانید کشور مالزی می تواند به عنوان یک سکوی پرتاب باشد خیلی از دانشگاه ها در مالزی شعبه های کشور های دیگر  در مالزی است و این فرصت را به شما می دهد یکی دو ترم تحصیل خود را در مالزی داشته باشید و ترم های بعدی خود را در کشورهایی که این شعبه دانشگاهی را در مالزی دارند بگذرانند .

هزینه ی تحصیل در مالزی بین ۳۰ تا۶۰ میلیون تومان در سال است که بستگی به نوع رشته و دانشگاه شما دارد .

هزینه ی زندگی در مالزی برای یک فرد مجرد بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ رینگت است  و هزینه ی زندگی برای یک خانواده ی چهار نفره حدودا ۴۰۰۰ هزار رینگت است .

راه دیگر مهاجرت به مالزی سرمایه گذاری در مالزی است .موسسه ی حقوقی ما مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را زیاد پیشنهاد نمیکند مگر اینکه راه های دیگر مهاجرت برای افراد مسدود باشد مثلا فردی باشد که سن بالا دارد و مدرک تحصیلی و  مدرک زبان معقولی نمیتوانند ارائه بدهند راه سرمایه گذاری را پیشنهاد میکنیم خرید ملک خیلی در مالزی مورد توجه است ازاین جهت که قیمت رینگت نسبت به ارز های دیگر ارزان تر است . ولی بدانید صرفا خرید ملک نمی تواند منجر به اقامت شما در مالزی شود .

کشور مالزی از جمله کشورهایی است که  به افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند اقامت نمی دهد ولی یک موضوعی در نظام حقوقی مالزی وجود دارد و آن این است که شما برای رسیدن به اقامت مالزی با ۱۰۰ هزار دلار حدودا۳۰۰ میلیون تومان  می توانید اقامت ده ساله در مالزی بگیرید .

خوبی این طرح یعنی خانه ی دوم این است که شما می توانید پدرو و مادر خود را که بالای ۶۰ سال دارند به عنوان همراه با خود ببرید البته برای والدین شما ویزای گردشگری ۶ ماهه اخذ می شود که در طول این ده سال امکان تمدیدش وجود دارد .

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *