تحصیل در سوئیس

تحصیل در سوئیس

 

تحصیل در سوئیس از گزینه هایی میباشد که شاید شما نیز در مورد هزینه های آن و شرایط تحصیل در سوییس سوالاتی داشته باشید. اینکه آیا شما نیز شرایط تحصیل در سوئیس را دارید یا خیر و یا اینکه آیا امکان اخذ پذیرش جهت تحصیل در سوئیس به راحتی ممکن است یا خیر است از مسائلی میباشد که باید در این مقاله به آن بپرداخت. رشته های تحصیلی دانشگاه های آن و شهریه ی تحصیل در سوئیس نیز از نکاتی میباشد که شاید در بسیاری از سایت ها و منابع به دنبال ان بوده اید و پاسخ مناسبی دریافت ننموده اید. با مطالب مندرج در این سایت قسمت اعظم سوالات شما پاسخ داده میشود. جهت تحصیل در سوئیس باید شرایط خود را از باب مدارک مورد نیاز و زمان اقدام برای ثبت نام در دانشگاه های آن سنجیده و در صورتی که شرایط شخصی شما در مورد قوانین حاکم بر پذیرش و روادید تحصیل در سوئیس سازگاری دارد، جهت آن اقدام نمایید. به شما متقاضیان عزیز توصیه میکنیم اکیدا، با وکیل مهاجرت از راه تحصیل در سوئیس مشورت نموده و پاسخ سوالات خود را دریابید.

همواره سوئیس به عنوان یکی از برترین کشورهای دنیا شناخته شده است .کشور سوئیس به دلیل ارامش و فرهنگ والای خود همواره کشوری مثال زدنی در میان مردم همه کشورها بوده است. علاوه بر این وضعیت اقتصادی عالی کشور سوئیس و وضع زندگی عالی مردم کشور سوئیس و اقتصادی خوب و میزان بالای حقوق ها توجه بسیاری از مردم را برای تحصیل در سوئیس و زندگی در کشور سوئیس و کار در کشور سوئیس جذب کرده است.

کشور سوئیس رتبه اول آرامش و رفاه و شادی و رضایت مردمی را داشته است  و به همین  دلیل  متقاضیان بسیاری از تمامی دنیا خواهان کار و تحصیل در سوئیس می باشند که این کار باعث سختی بیشتر مهاجرت به کشور سوئیس گردیده است که تقریباً کار در این کشور سوئیس بسیار سخت شده تنها راه موثر برای ورود به کشور سوئیس از راه تحصیل می باشد.

با توجه به  ساختار  انعطاف پذیر  فرهنگی چند زبان در این  کشور سوئیس شرایط تحصیل در کشور سوئیس مهاجرت تحصیلی به کشور سوئیس هم  مقداری متفاوت از دیگر کشورها می باشد.  برای برای مثال جالب است بدانید که کشور سوئیس دارای سه  زبان رسمی باشد  که  زبانهای آلمانی فرانسوی و ایتالیایی میباشند .

از لحاظ آموزشی دانشگاه های این کشور سوئیس با توجه به محلی که در آن واقع شده اند به زبان های متفاوتی اموزش در آنها صورت می گیرد در بخشی از کشور سوئیس تحصیل به زبان آلمانی میباشد در بخش دیگری از تحصیل به زبان فرانسوی می باشد در بخش دیگری از آن تحصیل به زبان  ایتالیایی میباشد   البته زبان انگلیسی در بیشتر دانشگاه های این کشور است و  رشته هایی به این زبان دارند.

برای تحصیل در این کشور شما عزیزان باید شرایط زیر را داشته باشید.

تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور سوئیس

تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور سوئیس برای علاقه مندان به ادامه تحصیل امکان پذیر می باشد. کلیه ی افراد متقاضی میتوانند با داشتن مدرک دیپلم برای ادامه تحصیل اقدام نمایند.

مدارک لازم:

۱-دیپلم وریز نمرات

۲-پیش دانشگاهی و ریز نمرات

۳-پاسپورت

۴-شناسنامه

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور سوئیس

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از عالی ترین دانشگاه های اتحادیه اروپا می توانند اقدام نمایند. فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد در کشور سوئیس امکان اخذ اقامت کاری را بعد از فارغ التحصیلی دارند. موسسه ملک پور با داشتن سالها تجربه توسط وکلای مجرب شما را در این خصوص همراهی می نماید.

مدارک لازم :

۱-ترجمه مدرک دیپلم و ریز نمرات

۲-ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات

۳-ترجمه مدرک کارشناسی و ریز نمرات

۴-پاسپورت

۵-ترجمه شناسنامه

دانشگاه‌ها و مراكز آموزش‌ عالي کشور سوئیس:

دانشگاه‌ها و مراكز آموزش‌ عالي، گروه‌ يك‌ (ممتاز).

Universität Basel

Université de Fribourg

Université de Lausanne

Université de Neucahtel

Ecole Polytechnique Fédérale de lausanne

Hochschule St. Gallen Für Wirtshafts, Rechts – und Sozialwissenschafte

Universität Bern

Université de Geneve

University of Lugano

Universität Zürich

Eidgenössische Technische Hochschule

ب) دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، گروه دو (خوب)

Webster University Geneva

۱- صرفا” تا کارشناسی ارشد

Haute Ecole d’Ingenierie et de Gestion du Canton de Vaude

۲- صرفا” تا کارشناسی

Ecole Hoteliére de Lausanne

۳- صرفاً تا مقطع کارشناسی ارشد و در رشته هتلداری

Haute Ecole Spécialiséé de Suisse Occidentale

۴- صرفاً تا مقطع كارشناسي ارشد

۵- مدارس‌ عالي‌ فني‌ (ETS) كه‌ مورد تأييد دولت‌ سوييس‌ هستند در سطح‌ كارشناسي‌ ارزشيابي‌ مي‌شود.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *