تحصیل رایگان در کشورهای اروپائی

تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی

آیا شما علاقمند تحصیل رایگان در اروپا هستید و در انتخاب کشور مناسب مردد شده‌اید؟

پس با ما همراه باشید، ما با قرار دادن اطلاعات مورد نیاز شما را کمک می‌کنیم تا به این مقصد نزدیک‌تر شوید.

در حال حاضر تعداد اندکی از کشورها تحصیل رایگان یا تقریبا رایگان را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم می‌کنند. اهم این کشورها عبارتند از فنلاند، نروژ، فرانسه، آلمان و اتریش. ما برآنیم تا با مقایسه جامع مابین این کشورها شما را از مزیت تحصیل رایگان در اروپا بهرمند سازیم.

نروژ و فنلاند

هر دو جز کشورهای حوزهٔ اسکاندیناوی هستند و از لحاظ رایگان بودن تحصیل و سطح رفاه اقتصادی و اجتماعی و بالا بودن درآمد در شرایط مشابه قرار دارند. تفاوت‌های ظریفی مابین این دو کشور وجود دارد و هریک  از این‌ها فی‌نفسه می‌تواند برای مهاجرت به این دو کشور نقطهٔ ضعف محسوب شود. به عنوان مثال هزینه‌های زندگی در نروژ ( نسبت به بهای متوسط زندگی در داخل اروپا) بسیار بالاست و اسلو پایتخت این کشور، گران‌ترین شهر دنیا در سال ۲۰۱۳ میلادی شناخته شد. تحصیل در مقطع لیسانس در نروژ و فنلاند به زبان بومی این کشورهاست و از مقطع فوق لیسانس است که امکان تحصیل به زبان انگلیسی برای فرد مهاجر وجود دارد. هم‌چنین دانشگاه‌های نروژ سالی یک‌بار پذیرش می‌گیرند و متقاضیان فقط می‌توانند در این بازهٔ زمانی اقدام نمایند. اگر فرد متأهل باشد و قصد تحصیل رایگان در نروژ را داشته باشد در ابتدای امر نمی‌تواند همسر وفرزند خود را به عنوان همراه وارد این کشور نماید. فرد در صورتی می‌تواند تقاضای الحاق همسر و فرزند خود را از دولت نروژ درخواست نماید که با ارائه مدارکی تمکن مالی لازم را در یک سال قبل اثبات نماید. هم‌چنین سال آینده هم از تمکن مالی لازم برخوردار خواهد بود.

در فنلاند نیز، حق تحصیل رایگان وجود دارد اما فرد برای ورود به برخی رشته‌ها در مقطع تحصیلی مدنظر خود می‌بایست در آزمون ورودی که در دانشگاه برگزار می‌گردد شرکت نماید و در صورت قبولی در آزمون، دانشگاه برای متقاضی تحصیل، پذیرش رسمی می‌فرستد. هم‌چنین ادامهٔ تحصیل در برخی رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان غیراروپایی مشمول پرداخت شهریه است. اخذ ویزای همراه در فنلاند کاملاً بستگی به نظر آفیسر ویزا دارد.

آب و هوای سرد و برخورداری از نور آفتاب فقط برای ساعات اندکی در روز می‌تواند چالش دیگری برای اکثر مهاجرین تازه‌وارد محسوب شود. در مناطق شمالی نروژ معمولاً شش ماه شب است و شش ماه روز و ۹ ماه از سال، بارش مداوم برف و باران است. اثبات شده‌است که همین عوامل جوی، تأثیر منفی بر خلق و خو می‌گذارد و یکی از عوامل تشدید دلتنگی، ضعف اعصاب، حس غم و افسردگی است.

فرانسه

تحصیل در کشور فرانسه رایگان است و اگر فرد متأهل است، ویزای همراه به او تعلق می‌گیرد و هم‌زمان می‌تواند همراه همسر و فرزند خود به این کشور مهاجرت نماید. هزینهٔ زندگی در فرانسه با نروژ و فنلاند چندان متفاوت نیست اما تحصیل فرانسه با چند اشکال محوری روبه‌رو است. از جمله این‌که تحصیل در فرانسه فقط به زبان فرانسوی امکان پذیر است و دانشجو می‌باست در ابتدا مدارک زبان فرانسوی مورد نیاز را اخذ نماید و سپس برای پذیرش دانشگاه اقدام نماید. فرد هر چند سال هم که در این کشور درس بخواند، از حق اقامت و کار در این کشور برخوردار نمی‌گردد.

آلمان و اتریش

آلمان کشوری پیشرفته  است با سطح رفاه و نظم بالا که قلب اقتصادی اروپا را در دست دارد. تحصیل در کشور آلمان رایگان است اما در بعضی از ایالت‌های آن به دستور دادگاه اساسی آلمان هزینه‌ای قریب به ۶۷۰ یورو از دانشجویان غیراروپایی دریافت می‌شود. تحصیل در آلمان نسبت به نروژ، فنلاند و فرانسه مزیت‌های فراوانی دارد. از جمله این‌که دانشگاه‌های انگلیسی زبان در آلمان وجود دارد و فرد می‌تواند با مدرک انگلیسی از دانشگاه‌های آن فارغ‌التحصیل شود. از نکات مثبت این کشور می‌توان به آب و هوای بهتر و رنکینگ دانشگاه‌های بالاتر و هزینهٔ زندگی کم‌تر نسبت به کشورهای مذکور اشاره نمود. شرایط پیدا کردن کار برای دانشجو  در آلمان فراهم‌تر است چه این‌که می‌تواند یک سال بعد از تحصیل‌اش در این کشور بماند و به دنبال یافتن کار باشد. هم‌چنین فردی که در آلمان تحصیل می‌کند و زبان آلمانی را فرا می‌گیرد،  برای کار یا ادامه تحصیل انتخاب‌های بیشتری دارد وبه پنج یا شش کشور آلمانی زبان می‌تواند مهاجرت نماید در حالی‌که یادگیری زبان‌های نروژی، فنلادی و فرانسوی کارایی چندانی ندارد و نهایت در یک یا دو کشور کاربرد خود را نشان می‌دهد.

 یکی از بزرگ‌ترین معایب کشور آلمان این است که دانشجو می‌بایست گواهی تمکن مالی را خود را به همراه مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش به دانشگاه ارسال نماید. با وجود تحریم‌های بین‌المللی، واریز پول به حساب بانکی فرد در آلمان جهت نشان دادن تمکن مالی کار بسیار سختی است.  مبلغ مورد نظر در حساب فرد بلوکه می‌شود و فرد فقط می‌تواند ماهیانه تا سقف ۶۷۰ یورو از آن برداشت نماید. در کشورهای حوزهٔ اسکاندیناوی قانون مسدود کردن پول در حساب فرد وجود ندارد.

اتریش، کشور همسایه آلمان تمام شرایط این کشور را در خود جای داده‌است چه بسا با مقایسه زیر در می‌یابیم که شرایط بهتری را حتی  نسبت به آلمان داراست. تحصیل در اتریش تقریباً رایگان است به این معنا که هزینه تحصیل فرد تقریباً پنج تا شش میلیون درسال است. این کشور از لحاظ امنیت و سطح رفاه اجتماعی در مقام ۱۸ دنیا قرار دارد. زبان هر دو کشور آلمانی است. منتهی فردی که متقاضی تحصیل در آلمان است باید قبل از ورود به این کشور مدرک زبان آلمانی خود را کامل نماید در حالیکه در اتریش فرد جهت اخذ پذیرش نیازی به داشتن مدرک زبان ندارد. این امر نکته مثبت و وجه ممیزهٔ اصلی کشور اتریش نسبت به آلمان است. فرد می‌تواند به جای یادگیری زبان آلمانی در ایران و در یک فضای غیرآلمانی ‌زبان، در خاک اتریش مدرک زبان آلمانی‌اش را ظرف دو سال کامل نماید. امکان تحصیل در رشته‌های انگلیسی زبان هم در اتریش برای فرد وجود دارد. در کشور آلمان باید فرد متقاضی مدرک زبان آیلتس اش را پیشاپیش ارائه دهد اما در اتریش نیازی به این امر نیست و امکان یادگیری زبان انگلیسی در محیط را دارد.

از منظر هزینه‌های زندگی و آب و هوا مابین اتریش و آلمانی تفاوتی نیست لازم به ذکر است برخوردهای نژادپرستانه و ناسیونالیستی در آلمان نسبت به وین محسوس‌تر است و تعدادی از دانشجویان اظهار داشته‌اند که در آلمان رفتارهای دلسردکننده بیشتری را شاهد بوده‌اند (البته این نظر کسانی است که ما از آن‌ها نظرسنجی کرده‌ایم). برای مهاجرت به اتریش فرد بایست جهت ارائه تمکن مالی خود را سه ماه قبل از سفارت در حساب شخصی خود در ایران مبلغ مورد نیاز را بگذارد. هم‌چنین بعد از اتمام تحصبل فرد تا یک سال مهلت دارد کار پیدا نموده و اقامت خود را ازین طریق دائم نماید.

با مقایسه دو کشور آلمان و اتریش درمی‌یابیم که با توجه به عدم نیاز به مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی، عدم نیاز به افتتاح حساب در خاک اتریش جهت نشان دادن تمکن مالی، شروع ترم تحصیلی دو بار در سال، امکان اخذ پذیرش راحت‌تر و شانس ویزای بالاتر، اتریش از شرایط مناسب‌تری نسبت به آلمان و خصوصاً سایر کشورهایی که تحصیل در آن‌ها رایگان است، برخوردار است.

ما اطلاعات و مشاورهٔ لازم را در اختیار شما قرار می‌دهیم، این‌که شما کدام کشور را متناسب با شرایط خود انتخاب می‌نمایید با خود شماست.

شایان توجه است اگر واقعاً قصد مهاجرت و برخورداری از مزیت تحصیل رایگان در دانشگاه‌های اروپا را  دارید هر چه سریع‌تر اقدام نمایید چراکه با ورود قوانین جدید (سال ۲۰۱۴ میلادی) امکان شهریه دار شدن دانشگاه‌های رایگان برای دانشجویان غیراروپایی بالاست. نمونه بارز این امر تحصیل در کشور سوئد بود که تا ۲۰۱۱ به صورت رایگان اقدام به اخذ پذیرش می‌نمود اما با ورود قوانین جدید هم‌اکنون تحصیل در دانشگاه‌های این کشور برای دانشجویان غیر اروپایی مشمول پرداخت شهریه بسیار بالایی است.

160 پاسخ
  1. Avatar
    hamid vahedi می گوید:

    من دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد در دانشگاه یو تی ام مالزی در رشته سازه هستم . متاهلم و فرزندی ندارم سنم ۴۴ سال است و نزدیک ۱۰ سال سابقه بیمه ای مرتبط با رشته ام در ایران دارم قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری درکشور اتریش را دارم آیا امکان ادامه تحصیل در اروپا برای من وجود دارد یا خیر متشکر از زحماتتتان

    پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      تحصيل در مقطع دكترا احتياج به متقاعد كردن سوپروايزر دارد و متقاعد كردن سوپروايزر فقط توسط خود متقاضي و رزومه ي وي امكان پذير ميباشد. اگر خود شما رزومه ي قوي داشته باشيد و بتوانيد از راه دور اساتيدي را متقاعد كنيد امكان پذير است ولي اگر شرايط خووبي داشته باشيد ميتوانيد براي ريمستر اقدام كرده و با اساتيد از راه نزديك مراوده نموده و و سپس سوپروايزر را متقاعد كنيد،در حال حاضر براي كشورهاي ديگر نظير اسپانيا پرتغال ميتوانيد براي پي اچ دي اقدام كنيد .براي كسب اطلاعات بيشتر با ٢٢٨٢٩٥٣٨ و ٢٢٨٢٩٥٤٨ تماس حاصل فرموده

      پاسخ
  2. Avatar
    aida می گوید:

    ممنون از راهنمایی هاتون واقعا مفید،جامع و به دور از هرگونه (معذرت می خواهم که اینو میگم )کلک و … بود.

    پاسخ
  3. Avatar
    hamid می گوید:

    با عرض سلام/من دارای دیپلم برق هستم و می خواهم ادامه ی تحصیل در کشوراتریش را بگیرم واز شما خواهش می کنم کمکم کنید

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب شما در ابتدا باید قبولی دانشگاه داشته باشید بهتر دانشگاه سراسری و یکسری از رشته های دانشگاه آزاد جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید.۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸و۴۸

      پاسخ
  4. Avatar
    مجید کلهر می گوید:

    با عرض سلام
    اینجانب مجید کلهر تمایل به مهاجرت به کشور های توسعه یافته را دارم . لطفا من را راهنمایی کنید .خلاصه رزومه اینجانب به صورت خلاصه به شرح زیر است :
    سن ۲۷
    وضعیت تاهل : متاهل
    رشته : مهندسی شیمی – صنایع غذایی از دانشگاه مازندران
    سابقه فعالیت :۵ سال مرتبط در شرکت های بین المللی
    موبایل : ۰۹۱۲۷۸۴۰۶۲۰

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب شما به طرق مختلف چه تحصیلی و چه کاری میتوانید اقدام نمایید در کشورهایی مثل آلمان ،اتریش و….. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید.۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸و۴۸

      پاسخ
  5. Avatar
    معصومه نجفی می گوید:

    با سلام و احترام – من کارشناس ارشد رشته تاریخ ایران باستان هستم ا ز دانشگاه آزاد و مدرک کارشناسی من علوم اجتماعی از دانشگاه پیام نور است و خواهان ادامه تحصیل در مقطع دکتری . اولین انتخاب من کشور اسپانیا بود که به علت مغایر بودن مدرک کارشناسی با کارشناسی ارشد باید ۱ الی ۲ سال در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنیم تا مدرکم رو قبول کنند . که در این صورت باید زبان اسپانیایی رو هم یاد بگیرم . در مشورت با استادم ایشان گفتند که این دوره اسمش ۲ سال است ودر عمل ممکن است چند سال طول بکشد و حتی احتمال دارد که کلاً نتوانم این مدرک رو بگیرم . ایشان همچنین ادامه تحصیل در کشورهای انگلستان ، آلمان ، فرانسه و اتریش را برای این رشته (تاریخ باستان ) پیشنهاد دادند . من خودم دوست دارم که به زبان انگلیسی ادامه تحصیل بدهم و حاظرم برای این هدف به کشور مورد نظر بروم و انگلیسی خودم رو تقویت کنم . در تحقیقات خود م متوجه شدم که آلمان و اتریش مدرک دانشگاه آزاد را قبول ندارند. و دانشگاه کشور فرانسه هم به زبان فرانسوی است و کشور انگلستان رو هم بخاطر جغرافیا و فرهنگ آنها تمایلی ندارم . لطفا راهنمایی کنید که برای ادامه تحصیل به کدام کشوربروم که ترجیحاً دانشگاهش به زبان انگلیسی باشد ، نژاد پرست نباشند و در رشته تاریخ هم گزینه های خوبی داشته باشد و همچنین ترجیحاً بقیه مزایا ازجمله هزینه کم برای زندگی و امکان تحصیل رایگان و شرایط خوب آب و هوایی را هم داشته باشد.

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، ادامه تحصیل در مقطع دکتری در اکثر کشورها نیاز به هماهنگی با سوپروایزر دارد . شما می توانید کشور اسپانیا را جهت تحصیل در مقطع دکتری با زبان انگلیسی انتخاب نموده و یا کشور کانادا را جهت مستر مجدد انتخاب نمایید ، البته کشور کانادا شرط سنی نیز مطرح می باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  6. Avatar
    آیت اله می گوید:

    سلام لطفا اطلاعات بیشتری برای تحصیل در اتریش بدهید در مقطع کارشناسی وبا چه مبلغی ودر طی چه مدت ودوره ای تمکن مالی را میتوان اثبات نمود ممنونم

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، برای تحصیل در مقطع لیسانس در یکی از دانشگاه های دولتی اتریش ، شما بایستی حداقل در یکی از دانشگاه های دولتی ایران صرفا قبول شده باشید و یا اینکه تعداد تقریبا شصت واحد اختصاصی را در دانشگاه آزاد گذرانده باشید . دانشگاه های دولتی اتریش ، نیمه رایگان هستند و حدودا سه ماه قبل از وقت سفارت برای هر فرد مبلغ ده هزار یورو در حساب شخصی نشان داده شود . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، در طول سه ماه در حساب بانکی خود مبلغ ده هزار یورو تمکن مالی ارائه دهید . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  7. Avatar
    arezoo می گوید:

    با سلام و خسته نباشید
    من فارغ التحصیل کارشناسی رشته اقتصاد نظری از دانشگاه آزاد تهران هستم و قصد ادامه تحصیل در کشور اتریش را دارم .
    برای اقدام جهت پذیرش چه اقدامی در ابتدا باید انجام داد؟ آیا در حال حاضر در کشور اتریش دانشگاه رایگان وجود دارد ؟ چطور می شود انتخاب رشته نمود ؟ چه هزینه ای باید پرداخت نمود و در کل برآورد هزینه در مقطع فوق لیسانس چقدر می باشد ؟ آیا ارائه مدرک آیلتس ضرورت دارد ؟ دانشگاه به زبان انگلیسی می باشد ؟
    همسرم دارای مدرک فوق لیسانس در رشته مدیریت اجرایی می باشد ؟ برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری ، پذیرش در اتریس ساده تر می باشد ؟ به لحاظ هزینه چطور ؟
    با تشکر فراوان

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، دانشگاه های دولتی اتریش ، دانشگاه هایی نیمه رایگان می باشند و سالیانه بسته به رشته در صورت پذیرش از سوی دانشگاه مبلغ سه و نیم الی پنج میلیون تومان هزینه ثبت نام در بر دارد . شما می توانید در مقطع فوق لیسانس به زبان انگلیسی تحصیل نمایید . لیکن در خصوص ادامه تحصیل همسر شما در مقطع دکتری بایستی بعرض برسانم ، که نیاز به تعیین سوپروایزر از سوی شما می باشد . در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  8. Avatar
    Ramin می گوید:

    slm
    mamnon az rahnamiihaye khobeton.agar emkanesh hast az tarighe emali ke baraton neveshtam ba ham dar ertebat bashim va man vaghean ghasde edame tahsil dar otrisho daram

    پاسخ
  9. Avatar
    امليا ماياني می گوید:

    با سلام و خسته نباشيد.لطفا شماره تماسي جهت كسب اطلاعات بيشتر قرار بدهيد در سايت

    پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      براي كسب اطلاعات بيشتر با موسسه حقوقي پيشگامان عدالت ايليا شماره هاي ٢٢٨٢٩٥٣٨-٢٢٨٢٩٥٤٨ تماس گرفته

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، در صورتی که رشته شما جزء رشته های آزمون دار نباشد ، در صورت پایین بودن معدل امکان پذیرش مجدد لیسانس وجود دارد ، البته پذیرش در لیسانس مجدد به معنای گذراندن همه واحد های مقطع لیسانس نمی باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  10. Avatar
    پزشكي می گوید:

    با عرض سلام و تشكر,آيا امكان گرفتن تخصص هاي پزشكي(انكولوژي .رادولوژي .زنان و چشم پزشكي)در سوئد يااتريش فراهم است؟وآيا مدرك ما جهت گرفتن فوق تخصص در ايران مقبول ميباشد؟۲)هزينه ي تحصيلي ساليانه چقدر ميشود(به تومان)؟۳)ما كه دانشجوي ترم ۵پزشكي هستيم ازالان بايد چه كنيم تابتوانيم تا ۴سال ديگر ازتحصيل درخارج بهره مند شويم؟

    پاسخ
    • Avatar
      admin می گوید:

      سلام بله می توتونید اقدام کنین اما نیاز به مدرک آیلتس دارد و هزینه تحصیل نیز رایگان نیست

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، سوال شما بصورت کلی مطرح شده است .بله ولیکن بستگی به رشته و مقطع تحصیلی شما دارد . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، دانشگاه های دولتی اتریش ، نیمه رایگان می باشند و قبولی در یکی از دانشگاه های دولتی ایران و یا گذراندن حداقل شصت واحد اختصاصی در دانشگاه هایی آزاد از شرایط تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب قبولي دانشگاه سراسري و دانشگاه آزاد بعضي از رشته ها و اينكه حدود ٣ ترم يا ٦٠ واحد گذرانده باشيد
      جهت كسب اطلاعات بيشتر با دفتر نياوران تماس حاصل نماييد
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٣٨
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٤٨

      پاسخ
  11. Avatar
    Mahda می گوید:

    باسلام!من و همسرم هردو ليسانسيه هستيم ويك فرزند سه ساله دارم،بتمكن ماليمون فقط خونه مسكوني مونه كه حدود ٥٠٠ميليون ميشه.باتوجه به شرايط فعلي ايا ميتونيم اقدام به دريافت ويزاونهايتا اقامت كنيم؟

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و ادب لطف کنید بیشتر توضیح دهید سن خود را و دیگر اینکه رشته تحصیلی جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  12. Avatar
    abdullah می گوید:

    با عرض سلام میخواستم معلومات کامل درباره ویزای تحصیلی کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران دراتریش وهمچنان شرایط اقامت ومرجع پذیرش اسناد را برای افغانهای مقیم افغانستان داشته باشم .

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ؛ تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور اتریش بسته به نوع دانشگاه و ریز نمرات شما دارد . در صورت کسب اطلاعات بیشتر ، با برقراری تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، اقدام نموده و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، شما در صورتی که اقامت دائم و یا تابعیت کشوری را دارا باشید می توانید از تحصیلات رایگان ان کشور برخوردار شوید . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و ادب متاسفانه خیر جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، در خصوص سوال شما به اطلاع می رسانم که بله دانشجویان به صورت پارت تایم و یا نیمه وقت و بیست ساعت درهفته ، همزمان با تحصیل اجازه کار دارند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  13. Avatar
    رضا می گوید:

    فوق دیپلم ای تی دارم, از سربازی معافم و نمره ایلتس ۶٫۵ میتونم برای کارشناسی در المان بخونم ؟ و هزینه ماهانه حدودا چقدره؟

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب کشور آلمان میتوانید روی انگلیسی زبان ها که خصوصی هستند اقدام کنید ولی دانشگاههای دولتی المانی زبان بوده و نیاز به مدرک زبان دارندجهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  14. Avatar
    مليكا می گوید:

    ببخشيد من دخترم چهارده سال داره و ميخوام براي تحصيل رايگان در دبيرستان خارج از كشور باشد و مادربزرگش او را همراهي مي كند اگر بخواهم براي هر دوي آنها اقدام كنم كشور اتريش بهتر است يا آلمان ؟ با تشكر

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب کشور المان و اتریش حتما باید قبولی دانشگاه داشته باشید جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  15. Avatar
    mohsen می گوید:

    سلام میشه بگید کسی که از زبان انگلیسی مدرکی نداره میتونه برای تحصیل به ترکیه بره ایا خودشون یاد میدن

    پاسخ
  16. Avatar
    علیرضا قاسمی می گوید:

    با سلام برای پذیرش تحصیلی در اتریش چه اقداماتی باید انجام داد و چقدر هزینه دارد و چه مدت طول میکشد

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، سوال شما بصورت کلی مطرح شده است . بدلیل اینکه بستگی به مقطع تحصیلی ، نوع رشته و دانشگاه آن دارد . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب رشته مديريت در اتريش ازمون ورودي دارد ولي در آلمان اگر زبان ألماني داشته باشيد ميتوانيد ورود كنيد
      جهت كسب اطلاعات بيشتر با دفتر نياوران تماس حاصل نماييد
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٣٨
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٤٨

      پاسخ
  17. Avatar
    جایمند می گوید:

    با سلام من ارشد حقوق خصوصی مجازی از دانشگاه تهران اخذ نمودم و همینطور کارشناسی مهندسی نرم افزار را رو سال ۱۳۷۹ از دانشگاه آزاد ساری گرفتم آیا امکان ادامه تحصیل رایگان در مقطع دکتری حقوق خصوصی و یا کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار در اتریش برای اینجانب وجود دارد ویا کشور مناسبتر وجود دارد

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، در خصوص تحصیل در مقطع دکتری حقوق شما بایستی سوپروایزر خود را انتخاب نمائید و در خصوص تحصیل در مقطع ارشد ، شانس شما پایین می باشد . در صورت کسب اطلاعات بیشتر ، با برقراری تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، اقدام نموده و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، سوال شما کلی مطرح گردیده است . بسته به دانشگاه ، رشته تحصیلی و … متفاوت است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  18. Avatar
    علی می گوید:

    با سلام
    مطالبی که گذاشتید خیلی خیلی عالی بود.ممنون
    من میخواستم در رشته ی سینما تحصیل کنم.میخواستم ببینم آلمان برای این رشته بهتره یا اتریش؟وبعد اینکه هزینه ی زندگی با درآمد کار دانشجویی مطابقت داره یا نه؟شرایط خوابگاهها و خونه چجوریه و چقدر باید برای اونا هزینه کرد؟آیا درآمدی در اون کشور داریم میتونه رشته ی سینمارو ساپورت کنه یا نه؟
    خیلی کمکم میکنین اگه این سوالامو.جواب بدین.با تشکر

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      شرایط خود را نفرمودید و برای چه مقطعی می خواهید اقدام نمایید، هزینه زندگی در این کشور ها بسته به سبک زندگی شما از ۶۰۰ تا ۹۰۰ یورو متغییر می باشد.
      شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر واقع در نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  19. Avatar
    موسوي می گوید:

    سلام و خسته نباشيد . من با مدرك كارشناسي ارشد هنر براي دكترا يا كارشناسي ارشد در اتريش اگر اقدام كنم ، در طول تحصيل بايد زبان الماني را فرابگيرم يا اول بايد در دوره هاي زبان شركت كرد و بعد درس را شروع كرد؟ ممنون

    پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام و عرض ادب
      در ابتدا لازم به ذكر است كه بعضي از رشته هاي هنري در اتريش داراي ازمون ورودي ميباشد و اين ازمون به زبان الماني هست براي پذيرش در مقاطع ارشد و فوق براي بعضي رشته هاي هنري ٤ ترم فرصت يادگيري زبان الماني داده شده و همچنين براي گرفتن پذيرش احتياج به پورتفوليو داريم.
      براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي ٢٢٨٢٩٥٣٨ و ٢٢٨٢٩٥٤٨ تماس فرماييد.
      با تشكر و تجديد احترام

      پاسخ
  20. Avatar
    مصطفی می گوید:

    سلام من لیسانس مهندسی شیمی دارم ایا میتونم برای اتریش پذیرش بگیرم ایلتس ندارم ولی زبانم کمی خوب است

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، در حال حاضرجهت تحصیل در مقطع فوق لیسانس ، در دانشگاه های دولتی اتریش نیازی به ارائه مدرک زبان ایلتس نمی باشد. اما در ادامه تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش ، نیازمند ارائه مدرک زبان آیلتس می باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  21. Avatar
    arman می گوید:

    سلام اتریش دانشجو هارو با چه شرایطی بورسیه میکنه ؟ در طول تحصیل به دانشجویان هزینه ای هم پرداخت میکنه؟ تا بعداز تموم شدن درسش تابع همون کشور بشه و اقاممت دائم بگیره همونجا واسه کار استخدام بشه.

    پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام و عرض ادب
      دوست گرامي مقطع مورد نظر خود را مشخص كنيد تا بيشتر شما را راهنمايي كنم .،اصولا دانشگاه ها در اتريش به دودسته خصوصي و دولتي تقسيم شده دانشگاههاي دولتي دانشگاه هاي نيمه رايگان هستند ،بعد از اتمام تحصيل به شما فرصت پيدا كردن كار داده شده در صورت يافتن كار با پرداخت ماليات بعد از گذشت ٥ سال به اقامت خواهيد رسيد.

      پاسخ
  22. Avatar
    jonah می گوید:

    سلام. لرای اثبات تمکین مالی باید چقدر توی حسابم پول باشه؟ و چطور اقدام کنم برای پذیرش دانشگاه؟

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      هر کشور شرایطش متفاوت می باشد برای مثال آلمان و اتریش ۱۰۰۰۰ یورو می باشد.
      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، بله در حال حاضر ، دانشجو در حین تحصیل در اتریش بصورت پارت تایم و یا نیمه وقت ، بیست ساعت در هفته اجازه کار خواهد داشت. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، سوال شما مبهم می باشد . اگر منظور شما تمکن مالی می باشد ، بایستی مبلغ ده هزار یورو در حساب شخصی خود بگذارید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  23. Avatar
    نسترن می گوید:

    برای تحصیل در آلمان مقطع فوق لیسانس به غیر از اراِئه سوابق و نمونه کارها، آزمون ورودی معماری دارد؟ اگر آزمون دادر به سبکی می باشد؟

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      بله به زبان آلمانی می باشد.
      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      دانشگاه های اتریش جزء بهترین دانشگاه های اروپا می باشند ولی برای ورود باید در دانشگاه های ایران قبولی داشته باشید ضمن اینکه رشته معماری رشته آزمون دار در این کشور می باشد.
      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      کشور با کشور متفاوت می باشد.
      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  24. Avatar
    'golbarg می گوید:

    سلام من فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات انگلیسی ام و فرانسه هم در سطح ابتدایی بلدم اما می تونم در چند ماه اینده کاملا مسلط بشم .می خاستم بپرسم یرای ادامه تحصیل در ادیبات انگلیسی کدوم کشور اروپایی بهتره؟ و از کدوم دانشگاه می تونم پذیرش بگیرم؟ چه مدارک زبان انگلیسی و فرانسه باید اخذ کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب شما ميتوانيد كشور اتريش را يكي از گزينه ها باشد
      جهت كسب اطلاعات بيشتر با دفتر نياوران تماس حاصل نماييد
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٣٨
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٤٨

      پاسخ
  25. Avatar
    ّFarzaneh می گوید:

    با سلام و تشکر از راهنمایی هاتون من دارای مدرک کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی می باشم برای کشور انریش می خوام اقدام کنم فقط می خواستم بدونم اولاً مدرک زبان باید آلمانی باشه یا انگلیسی؟ ثانیا مدرک زبان گرفتم بعد میتونم اپلای و مکاتبه کنم ؟

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب دانشگاه شما معلوم نيست آزاد هستيد و يا سراسري؟ وتحصيل به زبان ألماني
      جهت كسب اطلاعات بيشتر با دفتر نياوران تماس حاصل نماييد
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٣٨
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٤٨

      پاسخ
  26. Avatar
    p.iranian می گوید:

    سلام
    شنیدم که چنانچه مدرک زبان المانی داشته باشین در کشور المان در بعضی از دانشگاه ها میشه به طور رایگان تحصیل کرد.میخواستم ببینم چنین چیزی صحت داره یا نه؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      بلی دانشگاه های آلمانی زبان کشور آلمان تقریبا رایگان می باشند و تنها هزینه خدمات تحصیلی دریافت می کنند.

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  27. Avatar
    minoo می گوید:

    سلام واقعا ممنونم از مطالب مفیدتون، من فوق لیسانس معماری دارم و دنبال این هستم که بتونم برای دکتری بورسیه بشم. می خواستم بدونم از نظر شما اتریش بهتر هست یا ایتالیا؟ از نظر هزینه ، بورسیه کامل و پیدا کردن کار و گرفتن اقامت. سپاس

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      بسته به شرایط شما دارد و هر کدام از این کشور ها یکسری مزایا و معایبی دارند ولی متاسفانه رشته معماری برای دانشگاه های رایگان اتریش آزمون دار می باشد.

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  28. Avatar
    حسام می گوید:

    خیلی ممنون از مطالب بسیار خوبی که قرار دادید.
    میخواستم بدونم در دانشگاه های کشور اتریش در رشته های مهندسی مثل الکترونیک پذیرش به چه صورت است

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      بستگی به دانشگاه مقطع گذرانده دارد.

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      بلی به صورت پارت تایم اجازه کار دارید.

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب کشور المان و اتریش جهت ورود باید حتما قبولی دانشگاه باشد جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با عرض سلام کشور اتریش المان و…..جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  29. Avatar
    maral می گوید:

    سلام برا کارشناسی ارشد در اتریش باید چطور اقدام کرد..خواهش میکنم از گام اول راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب لطف بفرمایید بگویید کدام دانشگاه هستید و رشته شما ،جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  30. Avatar
    الهه می گوید:

    با سلام. من دانشجوی ترم آخر کارشناسی عمران با معدل۱۴ از دانشگاه دولتی هستم. تا زمانی که کارم اوکی شه میتونم رو نرم افزارای اتوکد، ایتبس و شاید متلب هم کار کنم تا یکم مسلط شم.
    قصد تحصیل در دانشگاه متوسط و یا متوسط رو به پایین در آلمان رو دارم.
    میخواستم بدونم چیکار کنم تا هزینه های قبل از رفتن و بعد از رفتنم کمتر شه؟ هزینش حدودا چقدر میشه؟
    چه رشته و چه مقطعی بخونم بهتره؟
    (لازم به ذکره پسرعمم حدود۲۰ ساله در آلمان زندگی میکنه و همسرش اصالتا آلمانیه، کاری از اونا برمیاد که واسم انجام بدن؟)

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      دانشگاه های آلمانی زبان آلمان تقریبا رایگان می باشند،شما می بایست مدرک زبان آلمانی اخذ نمایید ودر رشته های مرتبط برای پذیرش اقدام نمایید.

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  31. Avatar
    نسترن می گوید:

    من قبلا توی سایتتون خونده بودم بعد از ۷ سال موندن هر شخص توی فرانسه به راحتی میتونه اقامت این کشور رو داشته باشه،یعنی الان با تحصیل توی فرانسه نمیشه بعد از هفت سال اقامت گرفت؟

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب بعد از تحصیل مهلت میدهند که یکسال به دنبال کار بگردندجهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  32. Avatar
    katayoon می گوید:

    سلام
    من ديپلم فنى معمارى دارم و پيش دانشگاهى تجربى معدل ١٤.٥ دارم
    كدوم كشور تحصيل رايگانه؟
    ميشه پزشكى بخونم؟من واقعا علاقه دارم به دندانپزشكى يا داروسازى

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب میتوانید روی بلاروس مجارستان و لهستان اقدام نمایید جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  33. Avatar
    Milad می گوید:

    سلام چه رشته هايي تو استراليا يا اتريش كاملا رايگانند و ميتوان خيلي ساده در انجا ادامه داد ؟؟؟
    بعد از اون چطوري ميتونيم تو كانال تلگرام با شما در ارتباط باشيم و سوالامونو مطرح كنيم؟!

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      در کشور استرالیا اکثرا برای دانشجویان خارجی دانشگاه ها رایگان نمی باشند مگر شرایط بورسیه را داشته باشند اما در کشور اتریش دانشگاه های آلمانی زبان غالبا رایگان می باشند و دانشجویان تنها هزینه خدمات دانشگاهی پرداخت می نمایند.
      https://telegram.me/MIElaw

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام در مقطع راهنمایی میتوانید روی کانادا و انگلستان اقدام نمایید جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  34. Avatar
    نادر می گوید:

    با سلام و ادب
    احتراماً ضمن آرزوی توفیق روزافزون، باستحضار میرساند اینجانب دانشجوی ترم آخر مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته روابط عمومی با گرایش امور رسانه در دانشگاه جامع علمی کاربردی هستم. آیا امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بصورت رایگان در کشور اتریش و بدون داشتن مدرک زبان را دارم یا نه. خواهشمند است راهنمایی بفرمایید. اگر امکانپذیر باشد پروسه گرفتن ویزا و … چقدر زمان خواهد برد؟ با احترام مجدد

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با عرض سلام در کشور اتریش ورود فقط برای دانشجویان دانشگاه سراسری و بعضی از رشته های دانشگاه آزاد جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  35. Avatar
    فرامرز می گوید:

    با عرض سلام -من مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی به ترتیب با معدل ۱۸/۳۵ و۱۶/۱۹دارم.شرایط من برای تحصیل در اتریش چگونه است -با تشکر

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، جهت ادامه تحصیل در کشور اتریش بایستی حداقل در یکی از دانشگاه های دولتی ایران قبول شده باشید . در صورت کسب اطلاعات بیشتر ، با برقراری تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، اقدام نموده و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با عرض سلام در کشور اتریش باید قبولی دانشگاه داشته باشید تا بتوانید ورود کنیدجهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  36. Avatar
    Mehr می گوید:

    سلام
    ممنون از توضیحات شما
    ادامه تحصیل حتما باید ادامه رشته قبلی فرد باشد؟

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، خیر ، بسته به کشور و رشته تحصیلی متفاوت می باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  37. Avatar
    sajad می گوید:

    من دانشجو سال ۴ رشته داروسازی در دانشگاه دولتی هستم.آیا میتونم برای تخصص در کشور اتریش تحصیل کنم?آیا رایگانه?آیا باید آزمون وردی بدهم?ممنون میشم اگه جواب بدید

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، بله این امکان در صورتی که شما سوپروایزر خود را انتخاب نموده باشید وجود دارد . بله نیاز به آزمون ورودی دارد . دانشگاه های اتریش ، نیمه رایگان می باشند . در صورت کسب اطلاعات بیشتر ، با برقراری تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، اقدام نموده و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  38. Avatar
    کیارش می گوید:

    سلام و تشکر
    ببخشد اگه با مدرک پیش دانشگاهی بخوایم واسه اتریش کنیم
    اقدام کنیم باید ایلس داشته باشیم؟واسه کالج که اولش باید رفت
    اون ایلس میخواد؟؟

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، خیر ولیکن ، با مدرک پیش دانشگاهی امکان اخذ پذیرش در دانشگاه های اتریش وجود ندارد و شما بایستی حداقل در یکی از دانشگاه های دولتی قبول شده باشید . در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  39. Avatar
    فائزه می گوید:

    سلام..برای تحصیل در رشته زبان انگلیسی کدام دانشگاه در اتریش می توانم پذیرش بگیرم.

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، با توجه به شرایط شما دانشگاه پذیرش می دهد . مدارک ، ریز نمرات و … شمااست که تعیین کننده دانشگاه می باشد . در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  40. Avatar
    مک می گوید:

    با سلام.
    برای تخصص دندانپزشکی، شما اتریش را پیشنهاد میکنید یا آلمان رو؟
    و اینکه چه تخصص هایی میتوان گرفت؟

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، در صورتی که شما سوپروایزر خود را تعیین کرده باشید ، هردو گزینه مناسب می باشد.در صورت کسب اطلاعات بیشتر ، با برقراری تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، اقدام نموده و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  41. Avatar
    هلیاعموییان می گوید:

    باسلام.ایا برای تحصیل در اتریش نیاز به مدرک پیش دانشگاهی هست!؟بمن قصد دارم که با سوم ریاضی با معدل ۱۹در رشته دندانپطشکی شرک کنم .ایا امکانش هست با چه شرایطی!؟ایا مدرک اتریش رو وزارت علوم تایید میکنه

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ؛ بله نیاز است . جهت تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی در اتریش ابتدائا بایستی در یکی از رشته های مرتبط مثل تغذیه ، زیست شناسی و …. اقدام نمایید و تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی به زبان آلمانی می باشد. بله دانشگاه هایی که موسسه حقوقی ما تحت نظر دکتر ملکپور اقدام می نماید مورد تائید وزارت علوم می باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  42. Avatar
    ندا می گوید:

    سلام من فارغ التحصيل كارشنارسي ارشد در رشته حقوق خصوصي هستم،لطفا راهنماييم كنيد،ميخوام دكترا بخونم در همين رشته(حقوق خصوصي) ،كدام كشور براي اين رشته مناسبتر است ،وكدام دانشگاه؟واینکه چگونه میتوانم بورسیه شوم؟

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، اخذ پذیرش در اکثر کشورها ، بدلیل نیاز به سوپروایزر و ارائه پروپزال کمی مشکل است . از کشورهایی که تحصیل در مقطع دکتری به نسبت با دیگر کشورها سهل تر می باشد می توان به اسپانیا و پرتغال اشاره نمود . در این کشورها با اخذ پذیرش در مقطع دکترا ، می توان تحت دارا بودن شرایطی بورسیه نیز اخذ نمود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، پزشکی در اتریش به زبان آلمانی می باشد و گذراندن رشته های پزشکی و پیراپزشکی مستلزم امتحان ورودی است . ضمن اینکه دانشگاه های دولتی اتریش ، دانشگاه هایی نیمه رایگان می باشد و متقاضی تنها هزینه ثبت نام به دانشگاه را پرداخت می نماید . جهت اطلاعات بیشتر ، شما می توانید ، با برقراری تماس با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، از مشاوره رایگان تلفنی برخوردار شوید . شماره تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، تحصیل در دوره های پزشکی و پیراپزشکی در اتریش منوط به گذراندن آزمون ورودی می باشد و به زبان آلمانی است . هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش نیمه رایگان می باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا ، همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان تلفنی کارشناسان برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، تحصیل در پزشکی و رشته های پیرا پزشکی در اتریش به زبان آلمانی می باشد . دانشگاه های اتریش جزء دانشگاه های نیمه رایگان محسوب می شوند. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  43. Avatar
    محمد صفری می گوید:

    سلام من مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه علمی کاربردی دارم . ۱ ایا دانشگاه های اتریش این دانشگاه علمی کاربردی را قبول دارند یا خیر.

    ۲ ایا با این مدرک من میتوانم در رشته هنر .کارگردانی یا موسیقی تحصیل کنم. لطفا جواب را به ایمیل من بفرستید.moh.safari2012@gmail.com یا با واتس اپ بفرستید ۰۹۳۷۶۲۶۷۶۳۵

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب دانشگاه های سراسری و برخی از رشته های دانشگاه آزاد مورد تایید میباشند (دفتر نیاوران)۲۲۸۲۹۵۳۸و۴۸

      پاسخ
  44. Avatar
    آرمان می گوید:

    سلام و خسته نباشيد
    من دانش اموز سال سوم دبيرستان رشته رياضي هستم و از نظر معدل و سوابق تحصيلي شرايط نسبتا خوبي رو دارم
    به نظر شما براي مهاجرت كدوم كشور رو انتخاب كنم كه پايينترين هزينه رو داشته باشه ؟ اصلا ممكن هست يا خير ؟

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب ،جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸-۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  45. Avatar
    زهرا همتی می گوید:

    با سلام ارشد شیمی فیزیک از دانشگاه دولتی دارم میخوام واسه دکترا در دانشگاه اتریش اقدام کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  46. Avatar
    غزال می گوید:

    سلام
    امكانش هست اطلاعات تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد در رشته مهندسي عمران رو بدونم
    ممنونم!

    پاسخ
  47. Avatar
    siavash می گوید:

    سلام
    کارشناسی رشته عکاسی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۶ و نمره تافل ۹۵ دارم
    جایی هست که بتونم ارشد عکاسی رو به صورت رایگان بخونم؟
    ممنون

    پاسخ
  48. Avatar
    Amin56 می گوید:

    سلام.خسته نباشید.ببخشید من فارغ التحصیل کارشناسی عمران از دانشگاه آزاد هستم.
    میخواستم ببینم برای رفتن ب دانشگاه اتریش چ کارایی باید انجام داد؟!
    و میخواستم بدونم من ک سربازی نرفتم چجوری میتونم مهاجرت کنم؟!

    پاسخ
  49. Avatar
    قاسم می گوید:

    با سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی لیسانس تکنولوژی کامپیوتردر دانشگاه ازاد هستم به نظر شما کدام کشور برای گذارندن در مقطع کارشناسی ارشد این رشته خوبه؟
    البته بدون کنکور وارد شدم

    پاسخ
  50. Avatar
    حسین می گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی دوره کارشناسی روزانه رشته مهندسی کامپیوتر سخت افزار هستم و مسلط به زبان انگلیسی هستم آیا امکان تحصیل رایگان در یکی از کشورهای اروپایی وجود دارد؟ و معدل دیپلم و پیش دانشگاهی بالا دارم.
    ممنون از پاسخگویی شما.

    پاسخ
  51. Avatar
    امیررضا می گوید:

    با سلام.من امسال کلاس دهم(دوم دبیرستان قدیم)هستم و تو مدرسه ی تیزهوشان درس میخونم میخواستم برای ادامه تحصیل به یه کشور برم. میخواستم یه کشور با هزینه ی کمتر و نسباتا پایین تر به بقیه کشورا و مدرک قابل قبول وتحصیل حدالامکان انگلیسی پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون.

    پاسخ
  52. Avatar
    عاطفه می گوید:

    با سلام

    من دانشجوي كارشناسي ارشد شيمي تجزيه از دانشگاه آزاد هستم و تقريباً ۹ سال سابقه كاري مرتبط و بيمه در ايران را دارم آيا مي توانم براي دكترا براي كشور اتريش اقدام كنم و يا براي ويزاي كار اقدام كنم اينكه مدرك منو قبول مي كنن؟

    پاسخ
  53. Avatar
    Sadeghpvz می گوید:

    با سلام من کاردانی مکانیک رو تو دانشگاه سراسری گرفتم،الانم کارشناسی بازم سراسری قبول شدم اما راه یکم دوره و‌دوست ندارم برم در کل قصد دارم که به اروپا و‌مخصوصا اتریش برم،میخواستم بدونم با همین کاردانی برم بهتره یا کارشناسی بگیرم و برم؟

    پاسخ
  54. Avatar
    آزاد می گوید:

    سلام من دانشجوی dvm دامپزشکی هستم برای دوره تخصص در دامپزشکی و کار بلافاصله بعد از تحصیلات میخواهم همچنین جایی با شهریه رایگان و حداقل هزینه زندگی و اجازه کار حین تحصیل با چه حقوقی؟

    پاسخ
  55. Avatar
    parisa می گوید:

    باسلام من دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور تبریز هستم و تمایل به ادامه تحصیل در اتریش دارم و به زبان المانی هم اشنایی ندارم لطفا راهنماییم کنین که دانشگاه های اتریش منو پذیرش میکنن و اینکه شرایط تحصیل در رشته خودم اونجا چطوری هس و باید کارشناسی رو اینجا تموم کنم و برای ارشد اقدام کنم یا میتونم کارشناسی رو تو اتریش ادامه بدم؟

    پاسخ
  56. Avatar
    یاس گل می گوید:

    با سلام و عرض ادب؛
    من دانش آموز سال سوم رشته ی ریاضی هستم و میخوام تو هر کشوری که ممکن ش باشه برای لیسانس و فوق لیسانس و … ادامه تحصیل بدم (در خوابگاه دانشجویی) و کاملا رایگان.
    دارای مدرک IELTS هستم.
    میخواستم بدونم امکانش در کدوم کشورها مقدور هست؟

    پاسخ
  57. Avatar
    Sara می گوید:

    با سلام
    من مدرک لیسانس زمین شناسی از دانشگاه آزاد با معدل ۱۵٫۵۳ دارم و مدرک آیلتس یا زبان آلمانی ندارم و قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد در کشور آلمان بصورت رایگان دارم ، لطفا شرایط تحصیل بصورت رایگان در آلمان را توضیح دهید و اینکه کدام شهر و کدام دانشگاه آلمان پذیرش رایگان دانشجو را دارند ؟
    با تشکر

    پاسخ
  58. Avatar
    سحر می گوید:

    با سلام و احترام
    دانشجوی ترم دو مترجمی انگلیسی در مقطع لیسانس از دانشگاه بین المللی قزوین(سراسری) هستم و نمرات ترم اولم کاملا قابل قبوله و همین طور رتبه م در کنکور .
    مدرک ایلتس با نمره هفت دارم و میخوام شروع ب یادگیری زبان دوم« یا المانی یا فرانسه_که تا_حدودی اشنایی دارم_» بکنم که با توجه ب شناختم از خودم زود میتونم یادبگیرم از لحاظ حرفه هم در حال یادگیری دوره های ارایشگری و گریم و میکاپ هستم که مدرک بین المللی فنی حرفه ای رو بگیرم.۱۸ سال دارم و مجردم و از لحاظ تمکن مالی هم مشکلی ندارم.
    به نظر شما برای تحصیل *رایگان* کدوم کشور رو به من پیشنهاد میدین و چیکار باید بکنم؟؟؟؟
    با تشکر فراوان.

    پاسخ
  59. Avatar
    gol می گوید:

    سلام
    من دانشجوی سال ۲ پزشکی دانشگاه آزادم اگه بخوام به یکی از این کشور ها مهاجرت کنم امکان ادامه رشتم وجود داره یا باید از نو شروع کنم؟

    پاسخ
  60. Avatar
    Mahta می گوید:

    سلام خسته نباشی من لیسانس برق گرایس کنترل از دانشگاه پیام نور دارم میخواستم ببینم میتونم از دانشگاه های اتریش یا فنلاند ویزلی تحصیلی رایگان بگیرم

    پاسخ
  61. Avatar
    سمیه تقوی می گوید:

    با سلام
    من ارشد معماری از دانشگاه شهید رجایی تهران هستم و اینجا ۱۲سال سابقه تدریس. در هنرستان معماری و پنج سال در دانشکده معماری به صورت استخدام هستم، میخاستم ببینم چطور میتونم برلی اتریش اقدام کنم، نتمن باید تحصیلی باشه یا اونجا برای کار میتونم اقدام کنم؟ یا اینکه میشه به صورت اموزش زبان یعنی دانشجویی اقدام کنم و بعد مشغول به کار بشم؟!؟

    پاسخ
  62. Avatar
    اسماعیلی می گوید:

    سلام.من یه پسر و دختر ۱۴ و ۱۲ ساله دارم . بهترین و نزدیکترین ارزانترین کشور برای ادامه تحصیل و آموزش زبان کجاست ؟ از سایت خوبتون متشکرم

    پاسخ
  63. Avatar
    ز می گوید:

    با سلام , من مدرک کارشناسی رادیوتراپی از دانشگاه شهیدبهشتی با معدل ۱۸:۵۰ دارا میباشم,سطح زبان انگلیسی متوسط است.ایا میتوانم شانسی برای گرفتن بورسیه از اتریش در مقطع کارشناسی ارشد فیزیک پزشکی داشته باشم؟

    پاسخ
  64. Avatar
    Mona می گوید:

    باسلام
    وقتتون بخير
    دانشجوي رشته روان شناسي دانشگاه آزاد هستم
    ميخواستم راهنماييم كنيد ببينم براي بورسيه شدن به انگلستان چه شرايطي رو بايد داشته باشم؟
    ممنون
    لطفا پاسخ رو به ايميلم ارسال كنيد
    مچكرم

    پاسخ
  65. Avatar
    امین می گوید:

    با سلام، من لیسانس کشتی سازی از دانشگاه امیرکبیر هستم میخواهم مدیریت حمل و نقل دریایی بخونم کدام کشور مناسبترین گزینه برایم است که هم این رشته را داشته باشد و هم شامل کمترین هزینه تحصیل هم بشود؟ سوال دوم اینکه گفته میشه بورسیه استانی ایتالیا شامل کسانی ممیشه که ثابت بشه تمکن مالی. ندارند در صورتی که باز گفته میشه برای تحصیل در ایتالیا باید بیست هزار یورو پول در حسابمون باشه، این تناقض رو توضیح میدید؟ ممنون

    پاسخ
  66. Avatar
    آرین می گوید:

    سلام و خسته نباشید من فوق دیپلم بازاریابی از علمی کاربردی و لیسانس مدیریت mba از دانشگاه آزاد و نا چند وقت دیگه آیلتسم اوکی میشه ۴ سال سابقه کار در زمینه صنعت بیمه دارم راهنمایی میخاستم جهت تحصیل و اقامت در اروپا و البته مجردم و ۲۹ سالمه

    پاسخ
  67. Avatar
    یاسمین می گوید:

    با سلام
    شرایط تحصیل در کشور سوئد به چه صورت است؟
    و برای تحصیل در رشته دندان پزشکی و پزشکی پیشنهاد شما کدوم کشور ها ست ؟

    پاسخ
  68. Avatar
    فاطمه می گوید:

    ببخشید من می خواستم بدونم وقتی که کنکور تجربی بدی و تربیت معلم رو ور داری و بخوای استاد دانشگاه بشی با جواب کنکور از همون اول دانشگاه می تونی با دیپلم بری یه کشور دیگه قبولت می کنن؟

    پاسخ
  69. Avatar
    سمانه می گوید:

    با سلام.پزشک عمومی هستم با ۴سال سابقه کار.برای ادامه تحصیل در رشته ژنتیک به زبان انگلیسی چه مسیری رو باید برم؟

    پاسخ
  70. Avatar
    هادی می گوید:

    سلام خسته نباشید
    بتده دانشجوی روانشاسی دانشگاه ازاد هستم .تصمیم دارم برای دوره کارشناسی در یکی از کشوره های المان ارتیش یا فرانسه ادامه تحصیل بدم
    میخواستم بدون شرایط تحصیلی در این کشور چگونه است چه مدارکی میخواهد؟ایا رایگان هستند؟

    پاسخ
  71. Avatar
    sajad می گوید:

    سلام.وقتتون بخیر
    من به تازگی مقطع لیسانس خودم رو در رشته برق در دانشگاه دولتی به اتمام رسوندم و قصد ادامه تحصیل در کشوری ک رایگان و یا هزینه بسیار کمی داشته باشند و بعد گرفتن اقامت دایم آنجا را دارم.معدلم بالای ۱۴ هست ولی مدرک زبان ندارم..میخواستم منو راهنمایی کنید ک چ کشوری برای تحصیل ارزان قیمت و معتبر ،بهتره و ازنظر کاری هم شرایط مناسبی داره و احتمال گرفتن اقامت پس از پایان تحصیل در آنجا بیشتره؟
    سوال دیگرم در مورد کار در حین تحصیل هست . که حقوق آن چقدر خواهد بود و چ مقدار از هزینه زندگی را تامین میکند؟؟
    ممنونم

    پاسخ
  72. Avatar
    رضا می گوید:

    با سلام.من فارق التحصیل رشته مهندسی نفت سال ۸۹ با معدل ۱۴٫۷۵ از دانشگاه آزاد هستم.میخواستم بدونم شرایط این رشته تحصیلی و همچنین شرایط بازار کار این رشته در کدوم کشورهای اروپایی با توجه به شرایط من مساعدتره؟!!
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
  73. Avatar
    نگین می گوید:

    سلام می خوام بدانم آیا کالجهای آموزش زبان انگلیسی در کشور اتریش رایج هستند؟اگر رایج هستند،آیا گرفتن ویزا برای این کالجها مثل کانادا سخت هست؟۲~هزینه های اینگونه کالجها به چه شکله و همینطور محل اقامت؟،۳~و اینکه کلن شرایطش چه فرقی با دانشگاهها که برای ادامه تحصیل اقدام می کنیم.داره؟

    پاسخ
  74. Avatar
    زهرا می گوید:

    سلام
    من دانشجوي ترم٥ مهندسي اي تي در دانشگاه دولتي هستم و قصد ادامه تحصيل در مقطع فوق ليسانس در المان را دارمً من شنيدم كه اگر فقط مدرك زبان ألماني داشته باشيم به راحتي ميشه در المان تحصيل كرد درسته؟واينكه ايا تحصيل در دانشگاه هاي المان در رشته مهندسي رايگان است يا نه؟و اينكه دانشگاه هاي المان مدرك ليسانس از دانشگاه دولتي ايران رو قبول ميكنند؟و ايا معدل هم براشون مهمه؟ممنون ميشم جواب بدين

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *