اعزام دانشجو به مالتا

اعزام دانشجو به مالتا:

آیا در مورد اعزام دانشجو به مالتا اطلاعاتی دارید؟ اعزام دانشجو به مالتا چه شرایطی را دارا می باشد؟ در مورد اعزام دانشجو به مالتا سوالی دارید؟ شرایط تحصیل در مالتا چگونه است؟ آیا با تحصیل در مالتا می توان اقامت و تابعیت مالتا را اخذ کرد؟ در مورد اعزام دانشجو به مالتا بهتر است بدانید که باید شرایط خاصی مهیا باشد تا دانشجویان بتوانند در مالتا به تحصیل بپردازند اعزام دانشجو به مالتا در شرایطی ممکن است که افراد قصد تحصیل در مالتا را داشته باشند تا بتوانند ویزای تحصیلی مالتا را اخذ نمایند. افرادی که قصد اعزام دانشجو به مالتا را دارند بهتر است بدانند تمامی شرایط فرد دانشجو باید وجود داشته باشد از جمله شرایطی که فرد متقاضی تحصیل در مالتا باید دارا باشد داشتن مدرک زبان انگلیسی می باشد تا فرد متقاضی بتواند به تحصیل در مالتا بپردازد. ما در این مقاله سعی داریم تا در مورد اعزام دانشجو به مالتا همچنین تحصیل در مالتا مطالبی را به عرض شما عزیزان برسانیم و همچنین به سوالات شما عزیزان در مورد اعزام دانشجو به مالتا پاسخ دهیم.

تحصیل در مالتا:

در حال حاضر مالتا یکی از بهترین کشورها برای تحصیل می باشد که افراد می توانند اقدام نمایند. اعزام دانشجو به مالتا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است که با اخذ ویزای تحصیلی می توانند به مالتا مهاجرت نمایند و شروع به تحصیل کنند. اگر قصد تحصیل در اروپا با هزینه مناسب را دارید مالتا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد که با هزینه اندک بتوانید به تحصیل خود بپردازید. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که تحصیل در مالتا در هر ۳ مقطع امکان پذیر است و افراد به راحتی می توانند در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به تحصیل خود در مالتا بپردازند. همچنین نکته بسیار مهم دیگر این است که در صورتی که سطح زبان فرد متقاضی مناسب نباشد این امکان وجود دارد که یک دوره زبان انگلیسی را در مالتا بگذراند و سپس وارد دانشگاه شوند. برای ورود به دانشگاههای مالتا و همچنین ادامه تحصیل در مالتا فرد متقاضی باید مدرک زبان IELTS را دارا باشند تا بتوانند به تحصیل در مالتا بپردازند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی حداقل IELTS 6  و برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حداقل IELTS 6.5 و برای تحصیل در مقطع دکترا حداقل IELTS 7 مورد نیاز است.

نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که افرادی که قصد تحصیل در رشته mba را دارند می تواند در بهترین دانشگاههای مالتا به تحصیل خود در این رشته بپردازند و پس از تحصیل وارد بازار کار شوند.

تحصیل مقاطع در مالتا:

تحصیل در مقطع لیسانس در مالتا حدودا بین ۳ تا ۵ سال به طول می انجامد همچنین تحصیل در مقطع فوق لیسانس در مالتا در حدود ۱ تا ۲ سال به طول می انجامد و تحصیل در مقطع دکترا در مالتا بین  ۳ تا ۵ سال به طول می انجامد.

افراد متقاضی تحصیل در مالتا می توانند به راحتی و در اکثر رشته ها به تحصیل بپردازند از جمله رشته های مدیریت، مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و همچنین رشته های مرتبط آن می توانند به تحصیل بپردازند. نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که افرادی که قصد تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را دارند می توانند یک دوره ALEVEL را در دانشگاههای مالتا و یا دانشگاههای انگلستان بگذرانند و سپس وارد رشته های پزشکی شوند و به تحصیل پزشکی در مالتا بپردازند. در مورد دوره A LEVEL بهتر است بدانید که یک دوره ۲ ساله می باشد و افراد پس از گذراندن این دوره می توانند در بهترین دانشگاههای پزشکی به تحصیل بپردازند. نکته مهم و قابل توجه ای که وجود دارد این است که افراد متقاضی تحصیل در رشته های پزشکی حتی با سن ۲۵ سال هم می توانند در این دوره ها شرکت نمایند و به تحصیل پزشکی در مالتا نیز بپردازند.

در مورد سیستم آموزشی در مالتا بهتر است بدانید که افراد می توانند به صورت رایگان در این کشور تحصیل نمایند همچنین فرد می تواند برای تحصیل در مالتا بورسیه تحصیلی نیز اخذ نماید بهتر است بدانید که با تحصیل در مالتا امکان اخذ بورسیه برای گرفتن فرد متقاضی با درصد بالایی  امکان پذیر است و بورس تحصیلی که به افراد تعلق می گیرد هزینه تحصیلی دانشجویان را کاملا پوشش می دهد همچنین هزینه زندگی افراد را نیز پوشش خواهد داد و دانشجویان به هزینه کمتری برای زندگی خود نیاز دارند.

دانشگاههای مالتا برای تحصیل کرس های متفاوتی را ارائه می دهد که یکی به صورت پارت تایم و دیگری به صورت فول تایم می باشد. همچنین نکته مهمی که وجود دارد این است که تحصیل در مالتا به زبان انگلیسی امکان پذیر می باشد و افراد می توانند به زبان انگلیسی در مالتا تحصیل نمایند. شروع ترمهای تحصیلی در مالتا در ماه اکتبر می باشد و دانشجویان قبل از شروع ترم ها باید مدارک خود را برای ثبت نام دانشگاه آماده نمایند تا بتوانند برای ماه اکتبر در دانشگاههای مالتا مشغول به تحصیل شوند.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مالتا:

۱: پاسپورت فرد متقاضی تحصیل در مالتا در صورتی که مدت اعتبار آن کمتر از ۶ ماه نباشد.

۲: دو قطعه عکس از فرد متقاضی تحصیل در مالتا

۳: اصل و ترجمه مدارک تحصیلی فرد متقاضی به همراه ریز نمرات آن

۴: پذیرش از یکی از دانشگاههای مالتا

۵: بیمه نامه سلامت فرد متقاضی تحصیل در مالتا

۶: نامه تمکن مالی فرد متقاضی تحصیل در مالتا

۷: گواهی عدم سو پیشینه فرد متقاضی

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی مالتا:

۱: فرم درخواست ویزای تحصیلی مالتا برای فرد متقاضی

۲: عکس ۳*۴ از فرد متقاضی تحصیل در مالتا

۳: پاسپورت فرد متقاضی تحصیل در مالتا در صورتی که مدت اعتبار آن بیشتر از ۶ ماه باشد.

۴: اصل و کپی مدارک تحصیلی فرد متقاضی ویزای تحصیلی مالتا

۵: بیمه درمانی فرد متقاضی تحصیل در مالتا

در نهایت بهتر است بدانید که برای مهاجرت به مالتا می توانید از طریق اعزام دانشجو به مالتا اقدام نمایید و از طریق به اقامت و تابعیت مالتا دست یابید. مهاجرت به مالتا به خصوص اعزام دانشجو به مالتا طرفداران بسیاری دارد و یکی از دلایل آن این است که دانشجویان می توانند بورسیه تحصیلی اخذ نمایند. اگر قصد مهاجرت به مالتا را دارید می توانید از طریق مهاجرت تحصیلی به مالتا و یا مهاجرت کاری به مالتا و یا سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مالتا اقدام نمایید و از این طریق اقامت و تابعیت مالتا را اخذ نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به مالتا به خصوص اعزام دانشجو به مالتا می توانید به سایت های معتبر حقوقی مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را کسب کنید همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به مالتا بهره مند شوید و اطلاعات کاملی در زمینه اعزام دانشجو به مالتا را اخذ کنید.

نگارنده: نگار ولی یاری اسکندری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *