تحصیل و اعزام دانشجو به مالتا

تحصیل و اعزام دانشجو به مالتا

گاهی اوقات  بعضی افراد هستند که صرفاً میخواهند به اتحادیه اروپا مهاجرت کرده و در این بین کشور خاصی را مد نظر قرار نداده اند ولی یک سری فاکتورها برای خود در نظر گرفته اند که با توجه به این فاکتورها میتوانند به کشور مد نظر خود برسند در واقع از مهم ترین این فاکتورها میتوان به کم هزینه بودن تحصیل و زندگی در کشور مورد نظر بودن و اعتبار بالای دانشگاههای آن کشور و هم چنین عضو شنگن بودن کشور مذکور و سطح بالای رفاه اجتماعی کشور مورد نظر را نام برد ، که با توجه به موارد مذکور میتوان گفت کشور مالتا گزینه ایست که از هر نظر مناسب میباشد.

ویژگی های  اقامت دائم و زندگی در کشور مالتا:

۱-آب و هوای مدیترانه ای در محیطی دوستانه و انگلیسی زبان

۲- زندگی با استاندارد بالا با آب و هوای مدیترانه ای

۳- رفت و آمد آزادانه به مالتا

۴- حرکت آزادانه به تمام اروپا

۵- بدون محدودیت زمانی برای اقامت در مالتا (فقط یک روز باید در مالتا باشید)

۶- آزادی در باز گرداندن سرمایه و در آمد

۷- یکی از کم مالیات ترین مناطق اروپا

۸- بدون مالیات بر ثروت و درآمد در خارج از مالتا

۹- پائین بودن مالیات کسب و پیشه

۱۰- دسترسی آسان توسط دریا و فرودگاه بین المللی مالتا

۱۱- یکی از مرکز امن بانکداری اروپا با حضور بانک های بین المللی

دوره های تحصیلی در کشور مالتا به شرح ذیل میباشد :

“دوره ۱ ساله فوق لیسانس در رشته MBA در مالتا با ارائه مدرک تحصیلی از دانشگاه معتبر انگلستان”

امروز رشته MBA  یکی از گزینه هایی است که در هر کشور در دنیا از شرایط کاری بسیار خوبی برخوردار است یعنی در واقع افرادی که در رشته های بیزنس تحصیل میکنند به احتمال خیلی زیاد جذب بازار کار میشوند.

malta

دروس اصلی دوره MBA در مالتا به منظور آموزش متقاضیان در زمینه های همچون : حسابداری، امور مالی، مدیریت و ….. میباشد.

این دوره شامل ۳ ترم می باشد، و یکی از امتیازات این دوره این می باشد که دانش آموزان پس از گذراندن ۲ ترم می توانند ترم پایانی را که مربوط به ارائه پروژه تحقیاتی می باشد به دانشگاه Angelia Ruskin  در انگلستان منتقل شوند.
در ترم دوم دوره MBA  دانش آموزان می توانند دو واحد درسی اصلی و دو واحد درسی انتخابی داشته باشند. واحد های اصلی در زمینه مدیریت استراتژیک و روش های تحقیق و پژوهش ارائه می شود. دانش آموزان دو واحد درسی انتخابی را می توانند در زمینه های بازاریابی، امور مالی و تجارت بین الملل انتخاب کنند. در هر موضوع دو واحد درسی ارائه می شود که دانش آموزان میتوانند موضوع درسی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
در پایان دوره MBA مدارک دانش آموزان از دانشگاه های معتبر انگلستان ارائه می شود که امتیاز بزرگی برای دانش آموزانی که قصد کار و یا ادامه تحصیل در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی دارند محسوب می شود.

برای ورود به دوره فوق لیسانس MBA، دانش آموزان علاوه بر مدرک تحصیلی باید از سطح زبانی مناسبی برخوردار باشند.

مدرک زبان مورد نیاز برای متقاضیان  IELTS  با نمره ۶٫۰ می باشد.

البته راه برای دانش آموزانی که مدرک IELTS ندارند و یا از شرایط زبانی مناسب برای ورود به دوره MBA برخوردار نیستند وجود دارد و آن هم اینکه سطح زبان خود را در کالج های زبان در مالتا گذرانده و پس از رسیدن به سطح مناسب  وارد دوره فوق لیسانس MBA شوند.

دوره زبان در مالتا
شما میتوانید دوره زبانتان را در معتبر ترین کالج های زبان دنیا در یکی از زیباترین کشورهای اروپایی بگذرانید.

مزیت هایی که دوره های زبان مالتا دارد این است که به عنوان نمونه بسیاری از افراد هستند که به هر دلیل مایل به تحصیل در مالتا نیستند، این افراد بهتر است یک دوره زبان انگلیسی را در محیط بگذرانند و بعد از آن برای اخذ پذیرش از معتبر ترین دانشگاههای دنیا در بهترین کشورهای دنیا به عنوان مثال آمریکا و انگلستان اقدام نمایند.

نکته مهم دیگری هم که وجود دارد این است که افرادی که مدتی را در اروپا زندگی میکنند برای اخذ ویزای کشورهایی که بسیار سخت ویزا میدهند مثل آمریکا براحتی میتوانند تقاضای ویزا دهند، پس میشود از آن به عنوان یک سکوی پرتاب هم استفاده کرد.

 

 

6 پاسخ
  1. Avatar
    Paria می گوید:

    سلام، ممکنه حدود هزینه ها رو جهت اخذ اقامت برام ایمیل کنید، درضمن پیدا کردن کار منوط به داشتن چه شرایطیه و آیا به راحتی میشه کار پیدا کرد و زندگی کرد؟ با تشکر

    پاسخ
  2. Avatar
    سعيده می گوید:

    سلام خواستم بپرسم دفتر شما در ايران كجاست؟تلفن؟
    ودرضمن ما يك خانواده ٤نفره ايم تحصيلات من وهمسرم ديپلم است فرزندانم محصل اند سن من ٤٢ميباشد أيا راهي براي اقامت به اروپا وجود دارد؟اگه ميشه چه راهي؟
    خواهشمندم پاسخ دهيد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *