کالج بلربیز انگلستان

کالج بلربیز انگلستان

 

تحصیل در انگلستان به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا و دارای سطح بالای زندگی و آموزش همواره از اصلی ترین گزینه های متقاضیان تحصیل در خارج از کشور می باشد . بدون شک در این راه ، انتخاب کالج و دانشگاه مناسب، شما را در دستیابی به تحصیلی موفق و رسیدن به اهدافتان بسیار یاری می کند .

کالج بلربیز  به عنوان بهترین کالج در انگلستان و راهی مطمئن برای ورود به بزرگترین دانشگاه های انگلستان در بهترین رشته ها در انگلستان است .آموزش در Bellerbys college مختلط است و دانش آموزانی از ۱۲۰ کشور جهان در آن حضور دارند و مشغول به تحصیل هستند. همچنین متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی را دارند، یکی از بهترین کالج هایی که بتوانند خود را آماده ورود به این رشته ها بکنند همین کالج بلربیز می باشد .

کالج بلربیز دوره های Pre GCSE و GCSE را در ۳ و ۴ ترم برای یک سال ارائه می دهد و همچنین دوره های Alevel برای ۶ ترم در ۲ سال و۵ ترم ۱٫۵ ساله و ۳ ترم ۱ ساله نیز ارائه می گردد. برنامه ۵ ترمه از ژانويه تا آوریل آغاز می شود و مناسب دانشجویان کشورهایی است که سال تحصیلی اشان سپتامبر تا ژوئن  نیست .

کالج بلربیز همچنین دوره های Foundation یا پایه تحصیلی را برای دانش آموزان متقاضی تحصیل در خارج از کشور در ۷ شاخه ارائه می دهد :

کسب و کار، امور مالی و مدیریت، حقوق و روابط بین الملل، مهندسی و علوم کامپیوتر، مدیریت سیستم های رایانه، علوم و داروسازی، هنر و طراحی و تحصیل رشته های علوم انسانی.

برنامه Foundation کالج بلربیز از بیش از ۵۰ دانشگاه معتبر انگلستان از جمله بریستول، ناتینگهام، لیدزولنکستر به رسمیت شناخته شده است .

همچنین برنامه دوره پایه Foundation همانند دوره های A level دانش آموزان را قادر می سازد همزمان که برای ورود به یک دوره خاص در دانشگاه تلاش می کنند،به بهبود زبان انگلیسی خود بپردازند و مهارتهای خود را بالا ببرند .

اگر متقاضی تحصیل در دوره های Foundation و  A Level در انگلستان هستید و سن شما زیر ۱۸ سال میباشد، نیازی به اخذ مدرک زبان ندارید. این دوره ها شامل کورس های متنوع تحصیلی میباشد که افراد زیر سن ۱۷ سال هم میتوانند در دوره های دبیرستان انگلستان به نام GCSE شرکت کنند.مدارس شبانه ی انگلستان (Boarding School) در موقعیت بسیار عالی، با اساتید مجرب و امکانات آموزشی و رفاهی لوکس همواره آماده ی دریافت رزومه ی فرزندان شما عزیزان میباشند . متقاضیان در شهری سرسبز و ساحلی به نام Brighton در جنوب انگلستان در یک شرایط آب و هوایی بسیار عالی میتوانند از امکانات فوق العاده  این ناحیه استفاده نموده و تحصیل کنند.

برایتون

دانشکده بلربیز برایتون نمونه ای حقیقتا مدرن از یک مدرسه شبانه روزی انگلیسی برای دانشجویان بین سنین ۱۳ تا ۱۸ سال است. این دانشکده شما را برای موفقیت مادام العمر آماده خواهد کرد: ارائه یک محیط دوستانه و حمایتی که در آن بتوانید از نظر شخصی و علمی پیشرفت کنید، محیطی مدرن و دانشگاهی برای آماده سازی شما برای آینده ای روشن .

برایتون شهری کوچک اما سرزنده در کنار دریا است، جامعه بین المللی و پر جنب و جوشی دارد که از دانشجویان از سراسر دنیا استقبال می کند. یک محیط خلاق و شکوفا که طیف وسیعی از تئاترها، گالری ها و مراکز تفریحی و نیز دو دانشگاه بسیار مشهور انگلستان در آن جای دارند .

برایتون محیط بی نظیری برای تحصیل در دبیرستان است، که به دانشجویان طیف وسیعی از فعالیت های اجتماعی و آموزشی را در خارج از دانشکده ارائه می دهد. در ساحل، شما می توانید قایق پارویی سوار شوید، ماهی و چیپس سنتی میل کنید یا از سواری ها روی اسکله لذت ببرید. جدیدترین پارک ملی انگلستان نیز درست در شمال شهر واقع شده است .

علاوه بر تمام چیزهایی که برایتون به دانشجویان ارائه می دهد، فاصله آن از لندن با قطار کمتر از یک ساعت است.

کمبریج

کالج بلربیز کمبریج  دانشکده ای تخصصی برای علوم و مهندسی واقع در شهری که به خاطر سهم قابل توجه آن در داروسازی، علوم و مهندسی شهرت جهانی دارد. اگر برای یک شغل در این رشته ها برنامه ریزی می کنید، این یک انتخاب خوب و درست است .

کمبریج به عنوان یک مکان آموزشی برتر، مراکز تخصصی، معلمان متخصص و یک برنامه تقویتی سازمان یافته را با هم ترکیب می کند تا الهام بخش مهندسان، پزشکان، و دانشمندان آینده باشد  کمبریج بلربیز به شما امکان می دهد تا به آخرین فناوری ها و آزمایشگاه های پیشرفته واقع در دانشگاه تاریخی و زیبا دسترسی داشته باشید .
معلمان کالج بلربیز در رشته خود متخصص هستند، و شما از تجربه منحصر به فرد افراد همفکر که مشوق همدیگر هستند و از یکدیگر یاد می گیرند، بهره مند خواهید شد .

شهر کمبریج در زمینه آموزشی تاریخچه طولانی دارد، و دانشگاه آن به دلیل تحقیقات و توسعه تاثیرگذارش شهرت جهانی یافته است. به علاوه، بسیاری از سازمان های نرم افزاری بین المللی، کمبریج را برای تاسیس دفتر مرکزی خود انتخاب کرده اند تا از این مرکز برتر علمی و فناوری بهره مند باشند. دانشکده در مکان عالی برای دانشجویان بین المللی که مشتاق فناوری و نوآوری هستند، واقع شده است، که می توانند از پیوندهای نزدیک با جامعه علمی و مهندسی محلی بهره مند شوند .

لندن

دانشکده ای تخصصی برای دانشجویان بازرگانی

لندن یکی از بزرگترین مراکز تجاری و مکانی عالی برای تحصیل در رشته حسابداری، امور مالی، بازاریابی، مدیریت، اقتصاد و کسب و کار است.  دانشکده بلربیز لندن آموزش تخصصی و فعالیت های تقویتی بی نظیری را ارائه می دهد تا در دستیابی به نتایجی چشمگیر به شما کمک کند.

لندن مکان بسیار خوبی برای دانشجویان بین المللی رشته بازرگانی است، زیرا طیف فوق العاده ای از فرصت های فوق برنامه ای را برای گسترش مطالعات بازرگانی در اختیار آنها قرار می دهد از موزه ها گرفته تا تئاترها، تا رویدادهای ورزشی و کنفرانس، لندن همه را در خود جای داده است.

موضوعاتی که در دانشکده بلربیز لندن تدریس می شوند

A Level: حسابداری، مطالعات بازرگانی، اقتصاد، ریاضیات پیشرفته، دولت و سیاست، ریاضیات، فیزیک، روانشناسی ، مطالعات بازرگانی، اقتصاد، زبان انگلیسی، ریاضیات، فیزیک، روانشناسی

Foundation: بازرگانی، امور مالی و مدیریت، کسب و کار با قانون، کسب و کار با بازرایابی، حقوق

برنامه های کارشناسی: کارشناسی در رشته بازرگانی و مدیریت، آمادگی برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد

آکسفورد

یک دانشگاه  تخصصی برای هنروعلوم انسانی

شهر آکسفورد به خاطر دانشگاه آن و آموزش علمی فوق العاده اش شهرت جهانی دارد. دانشکده بلربیز آکسفورد یک انتخاب مناسب  برای شما خواهد بود اگر می خواهید در رشته هنر، رسانه، علوم انسانی یا حقوق تحصیل کنید و از محیط خلاق و مباحثه ای آن بهره مند شوید. بلربیز آکسفورد یک محیط دانشگاهی مدرن، خلاق وپویا است که در یک شهر تاریخی واقع شده است و محیط ایده آلی را برای آماده سازی شما برای رفتن به دانشگاه ارائه می دهد. این دانشکده دانشجویان با علایق مشابه را گرد هم می آورد تا از یکدیگر الهام بگیرند و مشوق مباحثه ها باشند .

آکسفورد یک شهر غرق در تاریخ است و به خاطر دانشگاه استثنایی اش که در بسیاری از ساختمان های زیبا واقع شده است، شهرت جهانی دارد. شهرت اجتماعی و فرهنگی آکسفورد، و نیز میراث علمی بی نظیر و تفاوت تجاری آن حسادت برانگیز است. این شهر محیط عالی برای شما است تا با همکلاسی های خود، اعم از اینکه آنها هنرمند، طراح، معمار، متخصص حقوقی یا کارآفرینان رسانه ای آینده باشند، در داخل و خارج از دانشکده رفت و آمد کنید. این مکان که با دشت و صحرا احاطه شده است و راه های ارتباطی سریع به لندن و سایر شهرها دارد، یک پایگاه مناسب برای جستجوی تمام چیزهایی است که انگلستان و اروپا باید ارائه دهد .

موضوعاتی که در کالج بلربیز آکسفورد تدریس می شوند

دوره یک سالهGCSE :  شامل رشته های هنر، اقتصاد، زبان انگلیسی، تاریخ، ریاضیات، مطالعات رسانه ای، فیزیک، روانشناسی

A Level: شامل  هنر، زیست شناسی، اقتصاد، ادبیات انگلیسی، ریاضیات پیشرفته، دولت و سیاست، تاریخ، حقوق، ریاضیات، مطالعات رسانه ای، زبان های مدرن، عکاسی، فیزیک، روانشناسی، جامعه شناسی

: هنر و طراحی، علوم انسانی، حقوق، رسانه، بازرگانی، امور مالی و مدیریت .Foundation

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *