مؤسسات کاریابی در آمریکا

موسسات کاریابی در امریکا

مطالب حاضر توسط وکلا و کارشناسان حقوق بین الملل جهت آشنایی شما خواننده ی محترم با موضوع موسسات کاریابی در امریکا نگاشته شده است، لذا چنانچه قصد دارید در خصوص موسسات کاریابی در امریکا اطلاعاتی داشته باشید، پیشنهاد می گردد مطالب این مقاله را مطالعه فرمایید.  یکی از بهترین راه های مهاجرت به کشوری دیگر مهاجرت از طریق کار می باشد، زیرا از این طریق علاوه بر داشتن کار و درآمد می توان پس از مدتی با پرداخت مالیات های مربوطه نسبت به اخذ اقامت و تابعیت در آن کشور اقدام نمود، در این خصوص یکی از بهترین راه های یافتن شغل کمک گرفتن از موسسات کاریابی است. موسسات کاریابی در امریکا نیز بسیار فعال بوده و همواره یکی از بهترین منابع برای آگاهی از مشاغل مورد نیاز و کسب اطلاع از میزان درآمد هر شغل کمک گرفتن از موسسات کاریابی در امریکا خواهد بود. چنانچه با مطالعه ی مطالب ذیل سعی در کسب اطلاعات بیشتر یا طرح پرسش در خصوص موسسات کاریابی در امریکا داشتید پیشنهاد می گردد با وکلا و کارشناسان حقوق بین الملل در ارتباط باشید.

 

  • موسسه کاریابی International Nurse Recruitment Agency

Toll Free Telephone: (877) 686-7230 (USA and Canada only)

  • Telephone: (912) 352-0684 ext. 2803 (Outside USA and Canada)
  • Toll Free Fax: (844) 388-0815 (USA and Canada only)
  • Fax: 001 (912) 352-0083 (Outside USA and Canada)
  • Email: Info@ogradypeyton.com

این موسسه کاریابی بیش از سی و پنج سال سابقه در امر کاریابی برای پرستاران داشته و به صورت تخصصی در این امر فعالیت می نماید، موسسه بین المللی کاریابی برای پرستاران، افرادی با تحصیلات بالا و سابقه ی کاری مرتبط و مناسب را پذیرفته و برای ایشان مشاغلی با درآمد کافی و مناسب می یابد.

  • موسسه کاریابی   Kelly Services

۹۹۹ West Big Beaver Road, Troy, MI 48084

این موسسه کاریابی بیشتر به طور تخصصی به یافتن شغل برای رشته های مربوط به خدمات و نیروی انسانی می پردازد، بیشترین زمینه ی فعالیت این موسسه به رشته های مربوط به حسابداری، مهندسی، فن آوری اطلاعات، حقوق، علوم انسانی و … اختصاص دارد، لذا افرادی که در این رشته ها تحصیل نموده اند می توانند با ارسال رزومه ی تحصیلی و کاری خود به سایت این موسسه امیدوار باشند که شغل مورد نظر و متناسب با تحصیلات و سابقه ی کارشان را از طریق این موسسه پیدا نمایند.

  • موسسه کاریابی Robert Half International Inc NYSE

Robert Half International Inc NYSE:RHI

۲۸۸۴ Sand Hill Road, Menlo Park, CA 94025

این موسسه به گفته ی سایت خود اولین و بزرگترین شرکت خدمات کاریابی در امریکا می باشد که سال هاست در این امر فعالیت داشته و به طور تخصصی و حرفه ای مشاغلی را به صورت پاره وقت و تمام وقت برای افراد جویای شغل جست و جو نموده و مشاغل مرتبط با تخصص و سابقه کار و تحصیلات افراد را برای ایشان می باید. این موسسه تقریبا در تمامی زمینه ها و تمامی رشته ها و مشاغل فعالیت نموده و در خصوص مشاغلی چون حسابداری، امور مالی، پشتیبانی اداری، فن آوری اطلاعات، وکلای مدافع، مشاوران، تبلیغات و … فعالیت می نماید.

  • موسسه کاریابی Aerotek

Aerotek, Inc Tel: 410-694-5100

۷۳۰۱ Parkway Drive, Hanover, MD 21076

این موسسه کاریابی در زمینه استخدام نیروی انسانی برای مشاغل و خدمات فنی و حرفه ای وصنعتی فعالیت نموده و مقر این شرکت کاریابی در هانوفر می باشد. بخشی از فعالیت های این شرکت کاریابی در زمینه خودرو و حمل و نقل هوایی است.

نتیجه گیری

در نوشتار حاضر تلاش شد به طور مختصر برخی از موسسات کاریابی در امریکا معرفی گردد، همان گونه که مطالعه فرمودید موسسات کاریابی در امریکا متعدد و متونع بوده و به علت اقتصاد پیشرفته و تحصیلات بالای افراد در این کشور نیروی ماهر و متخصص فراوان بوده و به همان نسبت نیز فرصت های شغلی در این کشور فراوان است. با مطالعه و جست و جو در موسسات کاریابی امریکا به این نتیجه می رسیم که یکی از بهترین مشاغل در این کشور پرستاری بوده و ایالات متحده امریکا نیاز مبرمی به نیروی متخصص در زمینه پرستاری و تکنسین های اتاق عمل و … دارد. الیته برای سایر مشاغل مانند حسابداری، حقوق، مدیریت های اداری و مالی نیز به همان نسبت زمینه ی شغلی فراهم است. چنانچه با مطالعه ی مطالب فوق سعی در تکمیل اطلاعات یا طرح پرسش در خصوص موسسات کاریابی در امریکا داشتید می توانید با وکلا و کارشناسان حقوق بین الملل و وکیل مهاجرت در ارتباط باشید.

نگارنده: رویا خدایاری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *