سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه

افراد بسیار زیادی هستند که تمایل دارند از طریق تحصیلی در فرانسه، کار در کشور فرانسه، سرمایه گذاری در فرانسه به اهداف عالی و همچنین اقامت در کشور فرانسه دست پیدا کنند.کلیه اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی با ثبت شرکت در یک کشور اروپایی علاوه بر آغاز و گسترش فعالیت های تجاری و افتتاح حساب بانکی قادر به اخذ اقامت کشور مورد نظر برای خود و خانواده خود خواهند بود.

اگر شما نتوانستید از راه هایی به طور مثال تحصیل در کشور فرانسه یا داشتن سن بالا، مشمول شدن فرزندان به سربازی، نداشتن ایلتس یا مدرک زبان فرانسوی و … راه خود را انتخاب کنید می توانید از طریق مهاجرت سرمایه گذاری در فرانسه که در این مقاله مطالب آن فراهم شده است اقدام کنید. البته بهتر است تمامی مسیرها و مشکلات سرمایه گذاری را بدانید و در صورت تمایل اقدام نمایید. به علت اینکه افراد بسیار زیادی هستند که تمایل دارند شما را در این مسیر فریب دهند.

امروزه اروپا اقتصاد موفق جهان به شمار می رود و این موفقیت باعث جذب سرمایه گذارانی از همه جای جهان به سمت اروپا شده است و موفقیت های به دست آمده در شرکت های خارجی که در اروپا شروع به فعالیت نموده اند گواه این مطلب می باشد. ثبت شركت و راه اندازی و فعال نمودن آن درهركشوری گامی مطمئن و استوار برای اخذ اقامت درآن كشور خواهد شد. اما باید در مسیر مهاجرت و اخذ اقامت کشور فرانسه اطلاعات کاقی و لازم را به دست آورید تا خدایی نکرده با مشکل روبرو نشوید.

تاسیس شرکت در فرانسه، سرمایه گذاری در فرانسه یا خرید تجارت در فرانسه یکی از راه های اخذ اقامت فرانسه میباشد شما میتوانید در باب تجارت در اروپا و امور مهاجرتی در فرانسه و سایر کشورهای برتر دنیا با وکلای موسسه MIE تماس حاصل بفرمایید و تصمیم درست و منطقی را اخذ نمایید.همانطور که می دانید و طبق تجارب خود و دوستان و نزدیکانی که در بین شما برای سرمایه گذاری و یا کار افرینی اقدام نموده اند اغلب سرمایه گذاری ها همراه با ریسک می باشند و خصوصا برای  اشخاص خارجی در یک کشور،به جهت آشنایی نداشتن با قوانین کاری و تجارت در آن کشور و عدم اطلاع کافی با نحوه ی بازار کار و رقبای کاری در زمینه ی کاری هر فرد، با مشکلات زیادی رو برو می شوند.

یکی از راه های مهاجرت و سرمایه گذاری در فرانسه این است که افرادی که در ایران یک شرکت سهامی دارند با باز کردن شرکت در فرانسه می توانند این اقدام را انجام دهند. افراد باید شرکتی را که در ایران دارند به عنوان شرکت مادر انتخاب کرده و فعالیت خود را ادامه دهند و شرکتی را که در فرانسه ایجاد می کنند شرکت دختر نام گذاری می کنند و در هر دو شعبه شروع به فعالیت خواهد کرد که شرکت ایران ۱۰۰% سهام را در دست دارد.

همانطور که گفته شد فرد اصلی کارمند شرکت دختر محسوب می شود و به خودش هم حقوق می دهد. در واقع شرکتی که در کشور فرانسه ایجاد می شود، شعبه ی شرکت اصلی در ایران است و ارتباطات خود را با مؤسسات مالی و اعتباری در کشور فرانسه دارد و همه یا قسمتی از معاملات درونی آن با بانکها یا مؤسسات اعتباری برقرار خواهد بود.

البته شرکت دختر باید در فرانسه حقوق داشته باشد و به مدیر شرکت که در ایران و فرانسه مشغول به کار هست حقوق بدهد در واقع باید منبع در آمد داشته باشد.البته یکی از شرایط سرمایه گذاری و در واقع کار افرینی در فرانسه این است که شرکتی که در ایران مشغول به کار هست باید حداقل یک سال سابقه کاری داشته باشد. و در این یک سال گردش مالی کافی داشته باشد.

شرایط اصلی سرمایه گذاری در فرانسه

۱٫فردی که تمایل به سرمایه گذاری در یک کشور اروپایی را دارد باید نامه عدم سوء پیشینه خود را به مراجع ذیربط ارائه دهد تا نشان دهد که تحت تعقیب کیفری توسط دادگاه نمی باشد.

  1. متقاضی باید روند سرمایه ی خود در ایران را طوری نشان بدهد که برای دولت فرانسه این امر محرز باشد که روند فعالیت های اقتصادی شرکت و میزان سودهی مناسبی را خواهد داشت
  2. فرد سرمایه گذار باید business plan و یا هدف اقتصادی خو را کامل و واضح شرح و مشخص کند.

اغلب افراد برایشان سوال ایجاد می شود که آیا این مسیر قابل اطمینان است؟ ما چگونه خود را به کشور فرانسه می رسانیم؟ آیا پول به صورت تمام و کمال باید وارد کشور فرانسه شود؟ ایا در این مسیر نیاز به وکیل هست و یا خودشان می توانند مسیر سرمایه گذاری را طی کنند؟

شما بایستی در در ابتدا برای شما یک ویزای کوتاه مدت اخذ نمایید تا شما برای رفت و آمد با مشکل مواجه نشوید. زمانی که وارد کشور فرانسه شدید باید business plan و یا هدف خود را مشخص کنید. همانطور هم که از قبل بیان شد باید هدف اقتصادی شما مشخص شده باشد.

بعد از ارائه ی هدف اقتصادی و اخذ ویزای شش ماهه می توانید از حساب خودتان به حساب فرانسه پول واریز نمایید و کارهای اولیه ی خود را شروع کنید. اخذ ویزای یک ساله و شروع کار و اجازه ی ورود به کشور فرانسه به این معناست که شما اقامت موقت خود را اخذ کرده اید. اقامت شما باید به مدت ۵ سال تمدید شود تا بتوانید در نهلایت اقامت ده ساله ی فرانسه را اخذ کنید. پس بهتر است در این مسیر با یک وکیل کار خود را شروع کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

سوالی که همیشه برای افراد ایجاد می شود این است که تکلیف خانواده ی آنها چه می شود؟ آیا می توانند با خانواده وارد کشور شوند؟

همانطور که می دانید همراهان فقط همسر و فرزندان محسوب می شوند و پدر، مادر، خواهر و یا برادر به عنوان همراه محسوب نمی شوند. اما در پروسه سرمایه گذاری در فرانسه همراهان می توانند با نفر اصلی وارد کشور شوند و حتی اجازه تحصیل و کار را هم دارند و تا زمانی که فرد اصلی در کشور فرانسه می باشد، همراهان هم می توانند وارد کشور شوند. و حتی تحصیل فرزندان کاملا رایگان می باشد.

 

 

2 پاسخ
  1. Avatar
    علی تقوی می گوید:

    با عرض سلام جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
    ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
    ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

    پاسخ

بازتاب‌ها و دنبالک‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *