مهاجرت به فرانسه از طریق کار

مهاجرت به فرانسه از طریق کار

کشور فرانسه جهت ورود به این کشور از طریق کار شرایط خاصی دارد ، در کل می توان اروپا برای ورود از طریق کار و جستجوی کار احتیاج به مدارک خاص دارد که لازم به ذکر است که کشور فرانسه از این قاعده مسثنی نیست . در نتیجه کشور فرانسه به نیروی مهاجر خارجی برای کار نیازی ندارد ، لیکن در زمانی که اشخاص بوسیله ی ویزای تحصیلی و یا طرق مختلف قانونی دیگر وارد کشور فرانسه می شوند در ویزای آنها حق کار قانونی وجود دارد که اشخاص می توانند به صورت قانونی از آن استفاده کنند، به عنوان مثال افراد متقاضی کار در فرانسه می توانند در شرکتی به صورت پاره وقت کار کنند و یا حتی استخدام شوند.

افرادی که قصد سرمایه گذاری در اروپا را دارند میتوانند برای بسیاری از کشورها اقدام نمایند که در این مقاله قصد داریم سرمایه گذاری در دو کشور اروپایی را توضیح دهیم تا شما ضمن مقایسه شرایط هر کدام بتوانید تصمیم درست در این زمینه را اتخاذ نمایید.  کار شاید یکی از بهترین طرق ورود به کشور های اروپایی خواهد بود .

به عبارت دیگر کشور فرانسه به صورت مستقل به اشخاص ویزای کار نخواهد داد مگر اینکه اشخاص متقاضی کار در فرانسه در کشور فرانسه همزمان با کار پاره وقت ، در دانشگاه های فرانسه تحصیل نمایند. این امتیاز سبب شده است خیلی از افرادی که متقاضی کار در فرانسه و یا اروپا هستند سوالات زیادی از مشاوران موسسه MIE می پرسند . توصیه می شود جهت برخورداری از اطلاعات دقیق تر با مشاورین ارشد حقوق بین الملل تماس حاصل کنید و از مشاوره آن ها بهره مند شوید .

اکثراً زمانی که اشخاص متقاضی ویزای کار در فرانسه با ویزای تحصیلی وارد کشور فرانسه می شوند ، نظیر دیگرکشورهای اروپایی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس ۲۰ ساعت و درمقطع دکترا ۳۰ ساعت در هفته حق کار قانونی خواهند داشت و مشکلی برای انجام کار برای آنها وجود ندارد. حقوقی که برای کار این گونه اشخاص در کشور فرانسه در نظر گرفته شده است از ساعتی ۱۰ یورو به بالا می باشد. البته باید خاطر نشان کرد این مبلغ بستگی به توانایی شما و سطح تسلط زبان شما خواهد داشت .

کار در اروپا شرایط خاصی دارد از جمله اگر شما متقاضی کار در فرانسه باشید ، اگر با دعوت نامه کاری بخواهید وارد بازار کار اروپا شوید ، کافرما باید ۳ ماه این آگهی کار را در کشور خود منتشر کند و بر اثر این اگر شخصی درخواست کارفما را اجابت نکند و در فرم درخواستی شرایطی باشد که به شرایط افراد اروپایی و یا افراد مقیم اروپا مطابق نباشد باز هم باید ۳ ماه در تمام اتحادیه اروپا آگهی کنید ، لذا بعد از این شرایط اگر کسی واجد شرایط نباشد ، کارفرمای اروپایی می تواند برای شما دعوت نامه بفرستد .

بازار کار در کشور های اروپایی مخصوصاً در کشور فرانسه برای متقاضیان مهاجرت به فرانسه از طریق کار متفاوت است ، پیشنهاد می شود جهت مهاجرت به اروپا از طریق کار ابتدا مطابق مهارت خود و رشته تحصیلی خود ابتدا تماماً بازار های کار های کشور های اروپا را بررسی نمائید و بعد از بررسی تمامی کشور های اروپایی مخصوصاً آلمان و یا اتریش وارد این کشور ها شوید و از مزایا ی اقامت اروپا استفاده نمایید .

برای ورود به کشور های اروپایی احتیاج به سابقه کاری خواهید داشت ، رزومه و سابقه ی کاری همراه با بیمه از شرایط خاص برای ورود افراد به کشور فرانسه از طریق کار می باشد ، سابقه کار بالا بعد از فارغ التحصیلی مورد ملاک قرار می گیرد و شما باید سابقه کار فوق العاده ای داشته باشید و بتوانید وارد بازار کار بشوید و دقت بفرمائید شما باید در کشور فرانسه کاری را انتخاب نمائید که حقوق و درآمد بالای ۴۰۰۰ یورو در ماه را داشته باشید تا بتوانید در این کشور حاضر باشید . پیشنهاد می شود جهت برخورداری از اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه MIE تماس حاصل کنید و از مشاوره آن ها بهره مند شوید .

درباره پیدا کردن کار باید خاطر نشان کرد افرادی که تسلط کافی به زبان فرانسه داشته باشید ، همچنین باید گفت که دقت بفرمائید که سابقه کار و بازار کار در کشور های اروپایی مخصوصاً فرانسه که اکنون با توجه به شرایط بین المللی و مهاجرتی و سیاسی می توان گفت شرایط سختی در این راه خواهد داشت . لذا پیشنهاد می شود اگر برای کار در اروپا را مد نظر دارید شما می توانید برای کشور هایی از قبیل آلمان و یا اتریش اقدام نمایید .

مدرک تحصیلی یکی دیگر از فاکتور های مورد نیاز در مهاجرت به کشور فرانسه از طریق کار است ، می توان به جرات گفت احتیاج به مدرک حداقل لیسانس خواهد بود و جدا از این شما باید رشته های تحصیلی خود را در لیست مورد نیاز کشور فرانسه چک نمائید .

صرفاً از یک راه می توان ویزای تحصیلی به همراه کار را تبدیل به اقامت دائم و اخذ پاسپورت کرد و آن این است که اشخاص در حال تحصیل اگر تقاضای کاری را پیدا کنید که کار فرما آنها را بیمه کند و بعد از اتمام تحصیل، می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند . متقاضیان میتوانند با ثبت شرکت در یک کشور اروپایی علاوه بر توسعه فعالیت های تجاری در کشور مزبور از مزایای متعددی از جمله اقامت کشور مورد نظر برای خود و خانواده بهره مند شوند.

در پایان باید خاطر نشان کرد که کار در اروپا قوانین خاصی دارد که باید توجه نمایید که موسساتی که چشم به اندوخته های مالی و مخصوصاً به اندوخته های زمان شما دارند و هیچ بویی از قانون و حقوق نبرده اند ولکن پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی و صرف هرگونه هزینه های گزاف با مشاورین ارشد موسسه MIE تماس حاصل کنید و از مشاوره آن ها بهره مند شوید .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *