اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند

اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند

اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند

این مقاله در مورد اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند نگاشته شده و در مورد اموری مانند چگونگی اخذ ویزای تحصیلی هلند ، شهریه دانشگاههای هلند ، هزینه های زندگی در هلند ، راههای اخذ ویزای تحصیلی هلند ، مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی هلند ، صحبت شده ، کسانی که تمایل دارند مدارک دانشگاهی خود را از معتبر ترین دانشگاه های اروپا کسب کنند می توانند برای ادامه تحصیل کشور هلند را انتخاب کنند .اغلب دانشگاه های کشور هلند مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات ایران می باشند و از لحاظ رنکینگ جهانی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند. در کشور هلند هم زمان با تحصیل  به دانشجویان اجازه کار هم داده می شود و سالانه در ۲ نوبت استارت ترم های تحصیلی است. ترم سپتامبر و ترم ژانویه . که البته ممکن است جهت تحصیل در بعضی رشته ها فقط امکان ورود در ترم سپتامبر موجود باشد .

تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند(اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند-مهاجرت به هلند از طریق تحصیل)

تحصیل در کشور هلند در مقطع کارشناسی امکان تحصیل برای دانشجویان اینترنشنال را فراهم کرده تا علاقه مندان به ادامه تحصیل در هلند بتوانند از بهترین شرایط تحصیلی برخوردار گردند .

شهریه دانشگاه های کشور هلند

دانشجویان متقاضی تحصیل در هلند می بایست تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه های تحصیل در دانشگاههای هلند را داشته باشند ، این هزینه ها تقریبآ در حدود هشت تا ده هزار یورو در سال می باشد .

هزینه زندگی

هزینه های زندگی در هلند برای دانشجویان مشغول به تحصیل در هلند نیز در حدود سالیانه نه تا ده هزار یورو می باشد . که البته شخص متقاضی اخذ ویزای تحصیلی هلند می بایست تمکن مالی خود را قبل از درخواست ویزای تحصیلی هلند به سفارت نشان دهد . مبنی بر اینکه کلیه هزینه تحصیل و زندگی یکسال خود را در هلند به صورت یکجا در حساب بانکی خود آماده دارند .

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی در هلند :

۱-  داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۶ آکادمیک

۲-   مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

 تحصیل در مقع کارشناسی ارشد در کشور هلند ( اخذ ویزای تحصیلی هلند )

کسانی که مدرک کارشناسی از دانشگاههای معتبر ایران دارند می توانند برای ارتقای مدرک تحصیلی خود در یکی از بهترین دانشگاه های کشور هلند اقدام کنند و در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل شوند. دانشجوی مقطع کارشناسی  ارشد اجازۀ بیست ساعت کار در هفته را خواهد داشت .

مدرک مورد نیاز

۱-   آیلتس ۶٫۵

۲-   مدرک لیسانس و ریز نمرات

۳-   توصیه نامه از طرف اساتید

۴-   مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات

تحصیل در مقطع دکتری در هلند ( وکیل مهاجرت به کشور هلند – اخذ ویزای تحصیلی هلند برای مقطع دکتری )

یکی از کشور هایی که شرایط ادامه تحصیل در مقطع دکتری را برای دانشجویان اینتر نشنال فراهم کرده کشور هلند است. کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاههای معتبر ایران هستند می توانند با ما تماس حاصل کرده تا در بهترین دانشگاه های کشور هلند ادامه تحصیل دهند.مدرک زبان مورد نیاز برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در هلند آیلتس ۷ آکادمیک میباشد. دانشجوی دوره دکترا در هنگام تحصیل در هلند اجازۀ سی و پنج ساعت کار در هفته را خواهد داشت.

گاهی اوقات در امور بین المللی اصلاٌ نیازی به پرداخت حق الوکاله ندارید،کافی است از یک یا چند جلسه مشاوره بهره مند شوید تا بتوانید درمورد مهمترین مسئله زندگیتان و تصمیمات مهم برای آینده خود و فرزندانتان با کمک مشاوران و وکلای مجرب بهترین انتخاب را داشته باشید .

11 پاسخ
  1. Avatar
    Mans می گوید:

    با درود،
    من مدرک IELTS نمره ۶ دارم و بيش از ۱۰ سال از آخرين مدرک تحصيلي ام سپري شده و ۴۳ سال دارم.
    ليسانس مهندسي شيمي-پالايش نفت و فوق ليسانس مهندسي شيمي سيالات نفتي دارم و در عمليات و طراحي گاز ،‌نفت و پتروشيمي متخصص قابل قبولي هستم.
    تا به حالا به دلايل زيادي از کشور غير از کار و تفريح خارج نشده ام.
    قصد اخذ ويزاي تحصيلي دارم .
    آيا شرکت شما راهکار معين و عملي براي اين وضعيت دارا هست؟

    پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، شما دارای شرایط خوبی می باشید ولیکن بستگی به این دارد که شما در چه مقطعی ، فوق لیسانس و یا دکتری قصد ادامه تحصیل را دارا هستید . در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب بستگی به نوع کار دارد در کشورهای اروپایی جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    محسن می گوید:

    با سلام من دخترم تا ٦ ماه ديگر ليسانس رشته شيمي كاربردي را به پايان ميرساند لطفا در مورد ويزاي دانشجويي و پذيرش دانشگاههاي هلند ( زير نظر وزارت علوم ) توضيحات لازم را بفرماييد و در ضمن در مورد زبان تدريس در دانشگاهها بعد از مقطع ليسانس را هم ارسال فرماييد. با كمال تشكر فراوان

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب فرزند شما چند سالشون است و دیگر اینکه نیاز به مدرک آیلتس دارند جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  3. Avatar
    افسانه می گوید:

    سلام
    من لیسانس ادبیات انگلیسی هستم. دانشجوی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی. ۲۳ سالمه و مجرد هستم. با وجود اطلاعاتی که فرمودید هنوز مطمئن نیستم که چقدر باید تمکن مالی داشته باشم ک از پس هزینه هاش بربیام. میشه دقیق تر بفرمایید بطور کلی برای تحصیل و زندگی در هلند بطور مجردی چقدر باید پول جمع کرده باشم؟(برای مقطع دکترا)
    و پرسش دیگه این که برای افرادی که رشته تحصیلیشون زبان انگلسی هست کماکان نیاز به مدرک آیلتس هستش؟

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      دوست گرامی جهت پذیرش در مقطع دکتری می بایست ابتدا با توجه به مدارک برای استاد سوپر وایز اقدام نمایید. مدارک مورد نیاز اعم از مدرک زبان ایلتس و مقالات معتبر ISI و … می باشد.
      هزینه زندگی و تحصیل بین ۷۰ تا ۹۰ میلیون تومان در سال می باشد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر ماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  4. Avatar
    نادیا می گوید:

    با سلام من فوق لیسانس معماری و ۲۶ ساله هستم ممنون میشم برای بورسیه دکترا و امکان داشتن کار بعد از پایان تحصیل راهنماییم کنید

    پاسخ
  5. Avatar
    الهه می گوید:

    سلام.دانشجوی ترم آخر ارشد پژوهش هنر هستم و متأهل.
    قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا در رشته تاریخ هنر و فلسفه هنر در کشور هلند را دارم .دوره زبان ایلتس هم میخوام بگذرونم.معدلم ۱۸/۴۵هست.ایا تحصیل دکترا در هلند رایگان هست؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *