سرمایه گذاری و کار افرینی در پرتغال

سرمایه گذاری و کار افرینی در پرتغال

سرمایه گذاری درکشور پرتغال، کارافرینی در کشور پرتغال، اقامت در کشور پرتغال، راه های مهاجرت به کشور پرتغال

 

ممکن است سوال شما این باشد که چگونه می توان در کشور پرتغال سرمایه گذاری کرد؟ ایا در رابطه با سرمایه گذاری پرتغال سوال دارید؟  راه ورود به بازار کار در کشور پرتغال چیست؟ ایا میتوان از طریق خرید ملک در پرتغال اقدام نمود؟ ایا با ورود به کشور پرتغال از مزایای خاصی برخوردار می شوید؟ شرایط فرزندان شما بعد از اقدام جهت سرمایه گذاری چیست؟ شما می توانید با توجه به مقاله ای که در ذیل گروهی از وکلای برجسته در رابطه با سرمایه گذاری و کارافرینی در کشور پرتغال نگاشته اند راه خود را جهت ورود به کشور پرتغال انتخاب نمایید.

1

همانطور که می دانید مهاجرت کار بسیار دشواری می باشد. در واقع شما عزیزان باید در رابطه با مهاجرت و راه های مهاجرت و همینطور مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در پرتغال اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید راه درست را انتخاب نمایید

در رابطه با مهاجرت، اقدام جهت مهاجرت، سرمایه گذاری در حوزه شنگن و سرمایه گذاری و کار افرینی در پرتغال راه های متفاوتی وجود دارد. شما باید جهت کسب اطلاعات و امور مهاجرتی با وکلای برجسته مشورت نمایید.

هر ساله کشورهای حوزه شنگن راه های متفاوتی را جهت سرمایه گذاری و همچنین ورود افراد سرمایه گذار به کشورشان پیشنهاد میکند.

یکی از راه های ورود به کشور پرتغال سرمایه گذاری و همچنین کار افرینی می باشد. شخص متقاضی باید سرمایه ای حدود ۱ میلیون یورو را در کشور مورد تقاضا و در حساب بانکی خود نشان دهد.

یکی از موضوعات مهمی که در سرمایه گذاری کشور پرتغال مهم است، ارائه هدف و طرح تجارتی به کشور می باشد.

از دیگر راه های ورود به کشور پرتغال از طریق سرمایه گذاری، خرید ملک در کشور پرتغال می باشد. متقاضیان می توانند با هزینه ای حدود ۵۰۰۰۰۰ یورو برای خرید ملک اقدام نمایند.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک شرایط خاص خود را دارد. شما می توانید با خرید ملک به ارزش ۵۰۰ هزار یورو در کشور پرتغال و همچنین ملکی به ارزش ۳۵۰ هزار یورو در مناطق نوساز ملکی را خریداری نمایید.

کشور پرتغال در زمینه های دیگر هم فعالیت دارد: در زمینه های صنایع، تولیدات غذایی، در زمینه توریسم و کشتی فعالیت لازم را دارد. البته نکته قابل توجه این است که اب و هوای کشور پرتغال بسیار عالی می باشد و این موضوع باعث شده است که دامپروری در کشور رونق زیادی داشته باشد و افراد زیادی در این زمینه مشغول به کار شوند.

بهتر است بدانید نام دیگر ویزای سرمایه گذاری در کشور پرتغال golden visa  می باشد که در سال های اخیر golden visa  تغییراتی را داشته است که این خود می تواند کمک به افراد سرمایه گذار و راحت تر شدن این نوع ویزا باشد.

نوع دیگر از ویزاهای کارافرینی در کشور پرتغال اشتغال زایی می باشد که فرد متقاضی باید حداقل ۱۰ فرصت شغلی در کشور ایجاد کند. افراد می توانند با یک ویزای یک ساله وارد کشور بشوند، در صورتی که در طول یکسال موفق شوند ویزای آنها تمدید و به ویزای دو ساله تبدیل خواهد شد. در طی این زمان باید کسب و کار خود را موفق نشان دهد و بعد از ۵ سال می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید.

نکته قابل توجه این است که افرادی که وارد کشور پرتغال می شوند به راحتی می توانند در حوزه ی شنگن سفر داشته باشند و در رابطه با سفر به کشورهای حوزه شنگن محدودیتی نخواهند داشت.

پایتخت کشور پرتغال شهر لیسبون می باشد. جمعیت کشور پرتغال بیش از ۱۰ میلیون تفر می باشد. آب و هوای کشور پرتغال به دلایلی از جمله  نزدیکی با دریا ، مرطوب و معتدل است . پرتغال از سمت غرب به اقیانوس اطلس محدود شده‌است و دو مجمع‌الجزایر آزور و مادیرا هم جزو خاک کشور پرتغال هستند.

شما میتوانید با دانستن مسیرهای حقوقی و قابل اطمینان از قواعد سرمایه گذاری در کشور پرتغال با خبر شوید.

2

شاید این سوال برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد که ایا سرمایه گذاری و ورود به کشور پرتغال مزایایی را برای افراد سرمایه گذار و یا حتی خانواده این افراد دارد؟

  1. افراد سرمایه گذار و یا حتی افرادی که به تبعیت از افراد سرمایه گذار وارد کشور پرتغال می شوند می توانند به راحتی در حوزه ی شنگن سفر داشته باشند.
  2. از وام های بانکی بلند مدت در کشور استفاده نمایند و بتوانند سرمایه گذاری قوی را در کشور اجرا نمایند.
  3. خود فرد و اعضای خانواده او از بیمه های درمانی در کشور برخوردار خواهند بود و به طور کامل تحت حمایت آن کشور می باشند.
  4. فرزند و یا فرزندان فرد متقاضی می توانند در کشور از تحصیل رایگان یا حتی با هزینه کم استفاده نمایند.
  5. بعد از اخذ اقامت دایم از کشور پرتغال فرد می تواند بدون اخذ ویزا به بیش از ۱۵۵ کشور جهان سفر داشته باشد.
  6. انجام کارهای تجاری، صادرات و واردات بین کشور پرتغال با کشورهای دیگر و مبادلات ارزی بین کشورهای دنیا

شما می توانید با کسب اطلاعات از وکلای مجرب و موسسات حقوقی معتبر اطلاعات خود را تکمیل کرده و در زمینه مهاجرت و همچنین اقدام سوالات خود را بپرسید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *