سرمایه گذاری در کشور هلند

سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و کار آفرینی در هلند،ثبت شرکت در هلند، سرمایه گذاری در هلند، کار آفرینی و سرمایه گذاری در هلند

همواره متقاضیان بسیاری همواره با موسسات مهاجرتی معتبر تماس میگیرند و در خصوص راه های مهاجرت و اقدام برای کشوری دیگر سوالاتی میپرسند از همه نوع تیپ مهاجرتی در آنها قرار دارد  بعضی ها دارای سن کم و دانش آموز و عده ای دیگر  هم شاغل یا دانشجو میباشند و یا عده دیگر بیزینس مند و گروه دیگر هم خانه دار همگی این اشخاص و گروه ها ممکن است به یک نوع هدف اندیشه کنند اما با نگاه های متفاوت ، انها مدام از خود میپرسند سریع ترین روش مهاجرت کدام است ؟ و عده ای دیگر دنبال امن ترین و مطمئن ترین روش مهاجرت و گروه دیگر بدنبال کسب و کار بهتر هستند.

معمولا یکی ازسوالاتی که متقاضیان میپرسند در رابطه با سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی است که کدام کشور ارزانترین و سریعترین راه مهاجرت به خصوص از طریق سرمایه گذاری را دارد؟ امروزه افراد بسیار زیادی وجود دارند که می خواهند از طریق سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری در کشور هلند اقدام نمایند. اما وقتی متقاضی معمولا به دفاتر  مهاجرتی غیر معتبر یا دفتری که حتی یک حقوقدان یا وکیل ندارد و به وسیله تبلیغات وسوسه انگیز مشتری جلب میکنند مراجعه میکنند در حالی که آن دفتر حتی تجربه رفتن به کشور هلند را ندارند و یا یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا را ندارند و حتی در باب سرمایه گذاری در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به خصوص سرمایه گذاری در کشور هلند صحبت میکنند و به راحتی در مورد سرمایه گذاری کشورهای اروپایی نظر می دهند و با حجم انبوهی از سوالات مواجه می شوند تصمیم گیری برای متقاضی سخت میشود و سر در گم میشوند که واقعا بهترین راه برای مهاجرت چیست؟

نگران نباشید اگر شما نتوانستید از راه های مهاجرتی دیگر مثل تحصیل، کار، یا ازدواج بین المللی اقدام کنید می توانید از طریق مهاجرت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در هلند اقدام کنید و به ویزای سرمایه گذاری در هلند داشته باشید.

اگر تمایل دارید تا از طریق سرمایه گذاری به کشور هلند مهاجرت نمایید می توانید با موسسات معتبر مهاجرتی تماس داشته و از اطلاعات جامع  وکلا و حقوقدانان موسسه استفاده بنمایید و از قوانین سرمایه گذاری در کشور هلند آگاهی داشته باشید.

1

هم چنین از طریق کسب اطلاعات در رابطه با سرمایه گذاری در کشور هلند ، به هلند مهاجرت نمایید( مهاجرت به اروپا) همچنین با گذشت ۵ سال از اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری و در صورت پا برجا ماندن سرمایه گذاری اقامت دایم کشور هلند را به دست آورید.

اما آنچه در رابطه با ویزای سرمایه گذاری در هلند مورد توجه است و نیاز به دقت زیادی دارد و به منظور شروع یک کسب و کار در هلند می باشد این است که انجام سرمایه گذاری در کشور هلند چه اشکال قانونی وجود دارد؟مقدار مالیات بر در آمد چقدر است؟ شرکت از چه نوع میباشد؟ چقدر سرمایه برای مهاجرت به هلند لازم است؟

در ادامه  سرمایه گذاری در کشور هلند یکی از راه های اخذ اقامت اروپا می باشد. اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از موکلین و افراد بوجود آید این است که علت انتخاب کشور هلند چیست؟ بسیاری از افراد هستند که کشور هلند را نمی شناسند و واقعا دلیل انتخاب هلند چیست ؟

یکی از انتخاب ها آزادانه و بدون دریافت ویزا می توانید به کشورهای اروپایی عضو شینگن سفر کنید. یکی از موضوعاتی که افراد تمایل دارند به کشور هلند مهاجرت نمایند و از طریق سرمایه گذاری در هلند وارد کشور هلند بشوند، سفر از کشور هلند به کشور های اروپایی دیگر می باشد. شما بدون مدرک زبان می توانید این راه را انتخاب نمایید. شما عزیزان برای سرمایه گذاری در کشور هلند نیازی به دانستن زبان و یا مدرک ندارید .

هم چنین محدودیت های سنی برای کسب اقامت مطرح نیست و افراد می توانند همراه خانواده خود برای اخذ اقامت اقدام نمایند. این موضوع به افرادی کمک خواهد کرد که مدرک تحصیلی خاصی ندارند و سن آنها بالا می باشد.یکی از موضوعاتی که مطرح می باشد این است که شما می توانید به راحتی در بانکهای اروپایی و سراسر دنیا حساب باز کنید. موکلین اجازه دارند تا در سرتاسر بانکهای اروپایی حساب داشته باشند و به راحتی پول خود را انتقال بدهند و از بهترین شرایط استفاده کنند.

شما می توانیداز تمامی امکانات درمانی و رفاهی در اتحادیه اروپا بهره مند شوید.زندگی در کشور هلند به این معناست که شما در یک کشور امن دنیا و دارای ثبات اقتصادی سرمایه گذاری کرده اید و از امکانات آن بهره مند شده اید.

می توانید از مزایای تحصیلات رایگان در سطح اروپا بهره مند شوید. این موضوع بسیار حائز اهمیت است. به علت اینکه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که فقط به خاطر فرزندان و تحصیل آنها از کشور خارج می شوند. ورود به کشور هلند و با حتی ورود از طریق سرمایه گذاری در کشور هلند یکی از مسیر های انتخابی برای شما می باشد.

یکی از رایج ترین نوع سرمایه گذاری و ثبت شرکت در هلند شرکت با مسوولیت محدود می باشد. این نوع سرمایه گذاری و ثبت شرکت معمولا محدودیتی برای انواع فعالیت های تجاری ایجاد نمی کند.

2

معمولا برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در هلند مدارک و پروسه ذیل باید انجام شود.

ایجاد یک حساب بانکی در کشور هلند که مبلغ مورد نظر در آن واریز گردد. اگر تمایل دارید تا از طریق سرمایه گذاری به کشور هلند مهاجرت نمایید باید حداقل سرمایه را که توسط دولت هلند مشخص میشود در حساب داشته باشید ارائه مدارک سهامداران شرکت و معرفی مدیر عامل شرکت به علت اینکه تا زمانی که افراد مشخص نشده اند شرکت به ثبت نخواهد رسید.

ثبت نام شرکت در اداره مالیات هلند و اخذ کد مالیاتی و اقتصادی و تشکیل پرونده اقامتی که مهمترین موضوع در بحث ثبت شرکت می باشد.اما در پایان با توجه به مزایا سرمایه گذاری و ثبت شرکت در هلند میخواهیم از شرایط سخت آن نیز برای شما بگوییم توجه بفرمائید سرمایه گذاری در هلند در ابتدا باید سرمایه بسیاری را وارد کشور هلند کنید که بتوانید در بیزینس سرمایه گذاری کرده و تجارت راه اندازی کنید علاوه بر این مالیات کشور هلند نیز در این زمینه بسیار زیاد میباشد و در صورتی که شما این مالیات را بصورت منظم سالیانه پرداخت کنید و معوقه مالیاتی نداشته باشید و شرکت و سرمایه شما فعال باشد اقامت شما برای یکسال دیگر تمدید خواهد شد تا ۵ سال این پروسه بصورت منظم سپری شود به شما اقامت هلند را خواهند داد .

شما می توانید از طریق سرمایه گذاری در سایر کشور های اروپایی که مالیات کمتر و سرمایه کمتری میخواهد اقدام کنید در حال حاضر کشور اسلواکی که عضو شنگن میباشد یکی از بهترین کشورها در امر مهاجرت سرمایه گذاری و ثبت شرکت میباشد شما میتوانید هم اکنون اطلاعات کامل تر را در مورد این کشور در قسمت مربوطه مطالعه بفرمایید یا اگر مقصد شما هلند است و میخواهید در انجا باشید ابتدا از طریق مهاجرت تحصیلی که کم هزینه و مطمئن تر میباشد اقدام کنید و پس از رسیدن به آنجا و ارزیابی محیط و کار اگر تمایل داشتید سرمایه خود را انتقال دهید پیشنهاد ما اینست در همچین سرمایه گذاری های تمامی پول و پشتوانه خود را از دست ندهید لذا این نوع سرمایه گذاری ها قواعد بازی دارند که ممکن است شما از آن قواعد بی خبر باشید بنابراین با هزینه اندک ابتدا در قالب مهاجرت تحصیلی یا توریستی مهاجرت کنید و بعد از تحقیق و مطمئن شدن در مورد سرمایه گذاری در هلند تصمیم بگیرید.

، لذا اگر تمایل به اقدام برای مهاجرت به کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دارید می توانید یکی از راحت ترین مسیرها که از طریق تحصیل می باشید را انتخاب نمایید و از این طریق وارد کشورهای اروپایی و یا کشورهای عضو اتحادیه اروپا شوید.

در حال حاضر کشورهای بسیار زیادی وجود دارند تا با انتخاب این راه ها وارد کشور بشوید و در صورت تمایل اقدام به سرمایه گذاری نمایید. گزینه تحصیلی یکی از کم هزینه ترین مسیرها می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به موسسات معتبر مهاجرتی مراجعه کرده و از مشاوره کامل و جامع وکلا و حقوقدانان بهر مند شوید.

1 پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *