مؤسسات کاریابی در اتریش

موسسات کاریابی در اتریش

امروزه کار در کشور اتریش در بین افراد زیادی به عنوان یکی از بهترین های راه های ورود به کشور اتریش می باشد. موسسات کاریابی در اتریش وجود دارند که جهت پیدا کردن کار به افراد کمک خواهند کرد. اما در ابتدا باید بدانیم که آیا همه ی موسسات کاریابی در اتریش معتبر هستند یا خیر؟ آیا قبل از اخذ ویزای کاری در اتریش می توانیم از موسسات کاریابی در اتریش کمک بگیریم؟ افراد بسیاری وجود دارند که می توانند از طرق مختلف وارد کشور اتریش شوند اما اخذ ویزای کاری از مواردی است که افراد تمایل زیادی به آن دارند. اما در ابتدا متقاضی باید اطمینان داشته باشد که موسسات کاریابی در اتریش به فرد کمک خواهند کرد یا خیر؟ کارهایی که موسسات کاریابی در اتریش برای افراد پیدا می کنند به چه صورت می باشد؟ در طی این پروسه از وکیل مهاجرت و موسسات کاریابی معتبر در اتریش کمک بگیرید تا با اطلاعات وارد پروسه شوید و در نهایت تصمیم گیری کنید.

امروزه کار در کشور اتریش از جمله موضوعاتی است که افراد زیادی را به سمت خود کشانده است. اما در نظر داشته باشید افراد باید برای کسب ویزای کاری از اتریش در ابتدا امتیاز لازم را کسب نمایند و در صورتی که شرایط ورود را داشتند بتوانند جهت اخذ ویزای کاری تقاضا دهند. امتیاز کلی جهت اخذ ویزای کاری ۱۰۰ می باشد و افرادی که بتوانند از ۱۰۰ امتیاز ۷۰ امتیاز را کسب نمایند وارد پروسه ی کاری می شوند. مدت ویزای جستجوی کار اتریش ۶ ماه می باشد که افراد با دریافت کار مناسب و مورد تایید می توانند جهت دریافت کارت قرمز سفید قرمز تقاضا دهند.

در نظر داشته باشید انجام کار دانشجویی با کار دائم کاملا متفاوت می باشد. افراد در حین ویزای تحصیلی به مدت لازمه اجازه کار دارند و این کار می تواند در تمام زمینه ها باشد. به طور مثال کار در رستوران، کافی شاپ، صندوق فروشگاه و … باشد. اما متقاضی با کار دائم و ویزای جستجوی کار می تواند جهت کارهای دائم و با شرایط خاص اقدام نماید که در ادامه برای شما توضیح داده خواهد شد.

میزان ساعات کار در اتریش ۸ ساعت در طول یک روز می باشد البته در نظر داشته باشید بعضی از کارفرمایان ای نیاز را دارند که متقاضی زمان بیشتری را در کنارشان باشد و کار کند که این امر با تایید کارفرما قابل درسترس می باشد که در طول هفته فرد ۴۰ ساعت در هفته را می تواند مشغول به کار شود. در کشور اتریش سازمانی به نام AMS وجود دارد که به افرادی که جهت پیدا کردن کار وارد اتریش می شوند کمک خواهد کرد. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که هدف از ایجاد این موسسات چیست؟ و این موسسات چه کمکی را به کارفرمایان و افراد جویای شغل خواهند کرد؟

در نظر داشته باشید موسسات و شرکت هایی در کشور اتریش وجود دارند که نیاز به نیروی کار داشته باشند که این شرکت ها ممکن است بزرگ و یا کوچک باشد. این شرکت ها باید درخواست نیاز به نیرو را به AMS ارسال نمایند که البته باید در خواست خود را به صورت کامل ارائه نمایند. به طوری که نیروی لازمه چه شرایطی را داشته باشد و شرایط اصلی فرد چه جیزهایی باشد.

بعد از آن AMS نیروهای لازمه را به موسسات معرفی می کند تا مصاحبه ی لازم با آنها انجام گیرد البته افراد در کشورهای دیگر هم می توانند برای پیدا کردن کار در خواست خود را به AMS بفرستند تا در صورت نیاز با آنها هماهنگی لازم انجام گیرد. در این بین بعضی از کارها هستند که شاید نیاز به تخصص و نیروی کار ماهری نداشته باشند که بعضی از آژانس های کاریابی این افراد را به نیازمندان نیرو معرفی خواهند کرد. افراد باید در این دوره ی کوتاه مدت که در کنار کارفرمایان مشغول به کار هستند خود را طوری نشان دهند که کارفرما یا کارفرمایان دیگر این افراد را جهت کار در کمپانی خود انتخاب کنند. به طور کلی از طریق این کارهای کوچک می توانند وارد کار دائم و پر در آمد شوند.

نمونه ای از موسسات کاریابی در اتریش:

میزان کسب امتیازات فرد بر حسب: تحصیلات فرد که می تواند حداکثر با ارائه مدرک دکترا ۴۰ امتیاز باشد، سایقه ی کاری فرد در صورت ارائه ی بیمه از شرایط بهتری را خواهد داشت، وضعیت سنی فرد که حداکثر ۲۰ امتیاز دارد، ارائه ی مدرک زبان و … که فرد همانطور که در بالا ذکر شد می تواند با کسب ۷۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز وارد بازار کار در اتریش شود.

موسسات کاریابی متفاوتی در کشور اتریش وجود دارند که عبارت است از :

EBK-JOBBOX

که در شهر وین در کشور اتریش واقع شده است جزو  موسسات کاریابی موفق در اتریش می باشد . معمولا برای پیدا کردن کار در کشور اتریش شما باید حتما مدارک مورد نیاز را به این موسسات کاریابی داده تا بتوانند برای شما شغلی مناسب با شرایط تحصیلی شما پیدا کنند . شماره تلفن :۸۰۰۰۸۰۵۲۵۲۲۴۳

 

شماره تلفن این شرکت : ۸۹۱۰۴۲۲۰۳۵۰

این شرکت در زمینه های امور مالی و استخدامی در مشاغل امور مالی دریایی تخصص دارد و فعالیت می نماید . اما پیشنهاد این شرکت در پیدا کردن کار در امور بانکداری ، بیمه ، حسابداری ، مدیریت و غیره می باشد .

آژانس استخدام calenzano

این شرکت در مورد چهار نوع کسب و کار فعالیت می نماید از جمله :  ۱- بازاریابی استراتژیک ۲- بازاریابی عملیاتی ۳-توسعه شبکه فروش ۴- مرکز ارزیابی

در نهایت بهتر است تمام اطلاعات را در رابطه با موسسات کار یابی در اتریش به دست آورید تا بتوانید تصمیم نهایی را اخذ کنید. کار در کشور اتریش و همچنین در آمد های بالا در کشور باعث شده است تا افراد تمایل زیادی برای ورود به کشور اتریش را داشته باشند. موسسات کاریابی در اتریش مشکل افراد بسیار زیادی را حل کرده اند با این شرایط افراد می توانند بدون نگرانی وارد کشور شوند و کار مورد نظر خود را از طریق این موسسات پیدا نمایند. در پروسه ی کاری خود از وکیل مهاجرت به اتریش و موسسات کاریابی معتبر در اتریش کمک بگیرید تا بتوانید راه درست را انتخاب نمایید. افراد می توانند از طریق کار و پرداخت مالیات در کشور اتریش زندگی کنند و از این طریق بتوانند جهت اقامت در اتریش و اخذ تابعیت در اتریش اقدام نمایند.

نگارنده: آرزو سادات نفر

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *