بورسیه تحصیلی در مجارستان

 

بورسیه تحصیلی در مجارستان

 

آیا قصد کسب بورسیه تحصیلی مجارستان را دارید ؟ آیا مدارک بورسیه تحصیلی مجارستان را نمی دانید ؟ بورسیه تحصیلی مجارستان مشمول چه اشخاصی می شود ؟ برای کسانی که بورسیه تحصیلی مجارستان را کسب می نمایند ، اجازه کار دانشجویی موقت محتمل می باشد ؟ بورسیه تحصیلی مجارستان در چه مراحلی میسر می شود ؟ آیا امکان بورسیه تحصیلی مجارستان با تأمین مخارج زندگی وجود دارد ؟ بورسیه تحصیلی مجارستان در چه مدل هایی موجود می باشد و مقدار  بورسیه تحصیلی مجارستان چه میزان می باشد ؟

در کشور مجارستان سیستم آموزشی به نوعی طرح ریزی شده است که دانش آموز در قبال تحصیل در دانشگاه ها و کالج های کشور مجارستان باید هزینه تحصیل را بپردازد . از این جهت در مقاله ذیل می کوشیم تا برای شما انواع بورسیه در مجارستان را تشریح نماییم و راه اخذ بورس در مجارستان را در ید شما قرار دهیم .

بورسیه دولتی مجارستان :

بورسیه دولتی تنها به دانشجویان خارجی می باشد که خواهان ادامه تحصیل در مجارستان می باشند . بورسیه دولتی توسط خود دولت مجارستان اعطا خواهد شد .  برای مراحل بورسیه دولتی تا ۷ آوریل همه ساله می توان مدارک خود را تسلیم نمایید . این نوع بورسیه تحصیلی شامل حال دوره های دیپلم ، BS ، فوق لیسانس و phd می باشد .

بورسیه دولتی به استادان دانشگاهی ، دانشجویان بین الملل و پژوهشگرانی که خواهان کسب مهارت در موسسه های مجاری آموزشی و پژوهشی را دارند اعطا می گردد . بورسیه دولتی به دو نوع به دانشجو داده می شود :

۱٫بورسیه توافق نامه های دو جانبه

۲٫بورسیه تحصیلی استخر

بورسیه توافق نامه های دو جانبه : به کسانی که سیستم آموزشی کشور شان از نظر توافق نامه ای مورد تأیید کشور مجارستان می باشد ، می توانند از طریق توافق نامه بین وزرات آموزش و پرورش و فرهنگ در مجارستان با وزارت آموزش و پرورش و یا آموزش عالی بسته می شود و سپس مراحل ثانویه اخذ بورسیه توافق نامه های دو جانبه بررسی می گردد .

کشورهایی که در آن امکان دارند تا از طریق توافق نامه دوجانبه با کشور مجارستان بورسیه توافق نامه های دو جانبه به دانشجویان آن تعلق گیرد عبارت است از : چین ، کلمبیا ، فلسطین ، یمن ، ویتنام ، مغولستان .

بورسیه تحصیلی استخر : این نوع بورسیه تحصیلی بر اساس کشور و یا منطقه شما به دانشجو اختصاص می شود . این نوع بورسیه در ۶ بخش شامل خواهد شد :

*کمک هزینه تحصیلی برای مطالعات جزئی / واحد های درسی

*مطالعات / پژوهش دوره فوق لیسانس

*برای دوره phd full time/ دوره phd نیمه وقت

*مطالعات / پژوهش پست دکتری

*اقامت تحقیقاتی

*کورس های تابستانی

کشور هایی که شامل حال این نوع بورسیه می شود عبارت است از : آلبانی، آرژانتین، اتریش، بلژیک، برزیل، بلغارستان، کانادا، شیلی، قبرس، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، مصر، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایسلند، هند، اندونزی، ایرلند ، اسرائیل، ایتالیا، ژاپن، اردن، کره ای جمهوری، کویت، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالزی، مکزیک، هلند، نروژ، جمهوری فیلیپین، لهستان، پرتغال، روسیه، رومانی، سنگاپور، جمهوری اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا ، سوئد، سوئیس، سوریه، تایوان، تایلند، ترکیه، انگلستان، ایالات متحده آمریکا.

هزینه های این نوع بورسیه تحصیلی به موسسات آموزش عالی مجارستان پرداخت خواهد شد .

رشته های تحصیلی علوم و هنر در تمامی شاخه هایش شامل این بورسیه می شود .

ارزش بورسیه استخر :

*در حالت اول ، که کمک هزینه تحصیلی برای مطالعات جزئی / واحد های درسی تعلق می گیرد . در حدود HUF 40,460 در ماه می باشد . که توسط موسسه میزبان برای شهریه دوره و هزینه خوابگاه و محل اقامت فرد دانش آموز اختصاص داده خواهد شد .

*در حالت دوم ، مطالعات / پژوهش دوره فوق لیسانس که بسته به دوره مدت ۳-۲۱ روز و یا ۱-۱۰ ماه به  دانشجو اعطا می گردد . مبلغ HUF 79,200 به عنوان دستمزد در هر ماه و  مبلغ HUF 70 000 بابت کمک هزینه اقامت شما در مدت ۲۱ روز ، مبلغ HUF 3000 بابت کمک هزینه اقامت خود به دانشجو توسط دفتر HSB پرداخت خواهد شد .

*در حالت سوم ، در بخش phd تمام وقت (۳۶ ماه به طول می انجامد )  HUF 100.000 بورسیه اعطا می شود . این مبلغ را موسسه میزبان به شما پرداخت خواهد شد و شامل هزینه تحصیل و هزینه های اقامتی دانشجو  می شود .

در بخش phd  نیمه وقت ( ۱۲ ماه زمان بر می باشد ) HUF 100.000 بورسیه اعطا خواهد شد . این مبلغ را کمپانی میزبان به دانشجو اعطا می شود و شامل هزینه تحصیل و هزینه های اقامتی دانشجو خواهد شد .

*در حالت چهارم ، مطالعات / پژوهش پست دکتری در بازه  بین ۱ الی ۱۰ ماه به طول می انجامد . مبلغ ۱۱۸٫۸۰۰ HUF در هر ماه ، مبلغ ۸۰٫۰۰۰ HUF بابت کمک هزینه اقامتی در هر ماه توسط دفتر HSB به شما اعطا می شود .

*در حالت پنجم ، که در انواع تحقیقاتی می باشد . مبلغ ۱۱۸٫۸۰۰ HUF در هر ماه ، مبلغ ۸۰٫۰۰۰ HUF بابت کمک هزینه اقامتی در مدت ۲۱ روز و یا کوتاه تر و ۳۰۰۰ HUF بابت هزینه های جاریه شما توسط دفتر HSB به شما اعطا می نمایند .

*در حالت ششم ، برای دوره های تابستانی می باشد که بین ۱ الی جهار هفته می باشد . که برای شهریه ، خوابگاه و خوراک اعطا می شود .

تبصره : این نوع بورس ممانعتی برای اعضای خانواده شما ایجاد نمی شود چون بورسیه تحصیلی فقط برای یک فرد می باشد . تمام هزینه زندگی آنان به عهده خود فرد می باشد . برای فردی که بورس را کسب می نماید باید یاد آوری نمود که هزینه ویزا و اقامتی فرد با دانشجو می باشد .

افرادی که بیش از یک ماه اقامت دارند در صورتی که بیماری ناگهانی که تا به حال نداشته اید شامل بورس می گردد . اما در صورتی که کمتر از یک ماه باشد و یا  دندان پزشکی نیاز باشد شامل بورس نخواهد شد .

شرایط پذیرش در بورسیه تحصیلی استخر :

* کمک هزینه تحصیلی برای مطالعات جزئی / ترم های درسی:

برای مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دانش آموزان موسسات آموزش عالیه خارجی ، بلاخص برای افرادی که به زبان مجاری در رشته های ادبیات ، پزشکی عمومی ، دندانپزشکی ، مطالعات دارویی ، دامپزشکی ، معماری و حقوق تحصیل می کنند . باید قبل از استارت ترم حداقل دو ترم را سپری نموده باشند و بعد تقاضا نمایند .

*مطالعات / پژوهش دوره فوق لیسانس :

این دوره به افراد در مقطع فوق لیسانس و یا مدرک معادل آن تعلق می گیرد . البته برای افرادی که در مقطع دکتری قصد تحقیقات و مطالعات را دارند نیز تعلق می گیرد .

*برای دوره دکتری تمام وقت / دوره دکتری نیمه وقت :

**برای phd full time  :

فقط دانش آموختگان فنی و حرفه ای در مجارستان می تواند شامل حال باشند.   بورس تحصیلی منوط به امتحان ورودی به کالج های دکترای مربوط به رشته است.

**برای دکتری نیمه وقت :

دانشجویان باید مقطع دکترا در یک کمپانی معتبر آموزش عالی در کشور فرد متقاضی و یا در کشوری دیگر ثبت نام کرده باشید ( مجارستان شامل نمی شود )

*مطالعات / پژوهش پست دکتری :

متقاضیان باید مدرک دکتری و یا معادل آن را داشته باشند .

*اقامت تحقیقاتی :

در دسترس برای دانش یاران  و یا دانشجویان عالی رتبه و همچنین محققان برای برگزاری حداقل مدرک دکترا یا مدرک معادل آن می باشد .

*کورس های تابستانی :

فقط دوره در فهرست “دوره های آموزشی تابستان ۲۰۱۷” در وب سایت HSB منتشر شده می تواند انتخاب شود. شما ممکن است سه دوره مختلف را انتخاب کنید اما بورس تحصیلی خود را به شما اجازه شرکت تنها در یک دوره را خواهد داد .

افرادی که صلاحیت این نوع بورسیه را نخواهند داشت :

-برای دانشجویانی که پاس مجارستان را دارند و یا  دارای تابعیت مضاعف از این کشور می باشند .

-مردان و یا زنانی که اجازه کار و یا در حال کار در کشور مجارستان هستند .

-دانشجویانی که در دوره های نیمه وقت در حال تحصیل می باشند .

-برای دانشگاه های فدرال که غیر مالی می باشند .

-برای دانشگاه های آموزش عالی که هزینه تحصیل خود را پرداخت نموده اند .

محدودیت سنی برای متقاضیان :

  • ۳۰ سال برای کمک هزینه تحصیلی برای مطالعات ترم
  • ۴۰ سال برای کمک هزینه تحصیلی برای رشته های فوق لیسانس
  • ۳۵ سال برای کمک هزینه تحصیلی برای کمک هزینه تحصیلی دکتری
  • ۴۵ سال برای کمک هزینه تحصیلی فوق دکترا
  • هیچ محدودیتی برای دوره تابستانی وجود ندارد

این نوع بورسیه به دو روش می توان در خواست داد ، راه اول از طریق وب سایت HSB و در راه دوم نسخه چاپی از طریق پست .

 

بورس Stipendium Hungaricum :

بورس Stipendium Hungaricum که به عنوان کمک هزینه تحصیلی به دانشجو تعلق می گیرد . در سال ۲۰۱۳ میلادی به دست دولت مجارستان مصوب شد و در دوره های تحصیلی قرار گرفت . این نوع بورس به قصد ایجاد کشش برای دانشجویان خارجی و حمایت از موسسه ها دانشگاهی در کشور فرانسه بنا  شده است .  و اکنون موفق شده است که با ۴۱ موسسه همکاری نماید . در سال گذشته تحصیلی در حدود ۳۰۰۰ دانشجو از Stipendium Hungaricum استفاده نمودند که از بنیاد tempus به آنان تعلق گرفت . این نوع بورسیه تحصیلی در تمام مقاطع دانشگاهی وجود دارد و امکان اخذ آن می باشد .

 

فرصت مطالعاتیمدرک تحصیلی در پایان دورهمدت زمانانواع بورس در دسترس
تمام وقتنیمه وقتتمام وقتنیمه وقت
تمام وقت / نیمه وقتمدرک

BA/BSc

 

مدرک اتمام

دوره

۲-۴

سال

     ۱ -۲

ترم

دوره لیسانس
تمام وقت / نیمه وقتمدرک

MA/MSc

مدرک اتمام

دوره

۱٫۵-۲

سال

۱-۲

ترم

دوره فوق لیسانس
تمام وقت / نیمه وقتمدرک

MA/MSc

مدرک اتمام

دوره

۵-۶

سال

۱-۲

ترم

دوره های فوق لیسانس یک لایه ای
تمام وقت / نیمه وقتمدرک

Doctoral

مدرک اتمام

دوره

۲+۲

سال

۱-۲

ترم

دوره دکتری
تمام وقتپایان دوره***۰٫۵-۱

سال

***دوره مقدماتیدوره های اموزشی
تمام وقتپایان دوره***۰٫۵-۱

سال

***دوره تخصص

 

در نظام آموزشی مجارستان دوره های تک دوره وجود دارد همچون رشته های : پزشکی ، دارو سازی ، دندان پزشکی ، حقوق ، معماری ، جراحی ، دامپزشکی ، مهندسی جنگل داری .

مزایای  بورسیه Stipendium Hungaricum :

۱٫هزینه ای بابت تحصیل نمی پردازید ( معاف از مالیات )

۲٫دوره های آموزشی ، لیسانس ، فوق لیسانس به گونه ای که HUF 40 460 (cca EUR 130) ماهیانه به شما پرداخت می شود . در این Stipendium Hungaricum تا ۱۲ ماه و یا تا اتمام دوره تحصیل به شما پرداخت می شود .

۳٫در سطح دکتری تا پایان دوره تحصیل به دانشجو HUF 140 000 (cca EUR 450) ماهیانه پرداخت می شود .

  1. برای کل دوره بورس تحصیلی ماهیانه برای هزینه زندگی در حدود HUF 30 000 به دانشجو پرداخت می شود .
  2. بر اساس قانون ۸۰ سال ۱۹۹۷ سلامت کل بیمه مجارستان ، خدمات درمانی و بهداشتی ، بیمه تکمیلی به دانشجویان دارای بورس Stipendium Hungaricum نیز تعلق می گیرد .

 

 

بورسیه Stipendium Hungaricum شامل دو گروه از دانشجویان نخواهد شد :

۱٫دانشجویانی که دارای تابعیت مجاری هستند ( تابعیت مضاعف )

۲٫دانشجویانی که در مقاطع قبلی از Stipendium Hungaricum استفاده کرده اند .

کشور های که شامل بورسیه Stipendium Hungaricum می شوند عبارت اند از:

در دسته تحصیلی full time :

الجزایر، آنگولا، آرژانتین، جمهوری آذربایجان، بلاروس، بوسنی و هرزگوین، کامبوج، چین، کلمبیا، اکوادور، مصر، اتیوپی، گرجستان، غنا، هند، اندونزی، ایران ، عراق، ژاپن، اردن، قزاقستان، کنیا، کره، کوزوو، دولت منطقه ای کردستان / عراق، کویت، قرقیزستان، لائوس، لبنان، مقدونیه، مکزیک، مولداوی، مغولستان، مراکش، میانمار، نامیبیا، نیجریه، پاکستان، فلسطین، پاراگوئه، فیلیپین، روسیه، صربستان، سوریه، تونس، ترکیه، ترکمنستان ، اوکراین، اروگوئه، ویتنام، یمن

در دسته تحصیلی آموزشی موقت :

بلاروس، کامبوج، چین، گرجستان، هند، ایران ، ژاپن، کره، لائوس، لبنان، مکزیک، مغولستان، میانمار، ترکیه، ویتنام

شرایط کشور های شامل حال بورس Stipendium Hungaricum :

کشوربرنامه رشته های بورسیه    Stipendium Hungaricum
الجزایر۱٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی، مهندسی، علوم طبیعی، هنر و زبان شناسی

۲٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

 

آنگولا۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه کشاورزی، کسب و کار و اقتصاد، مهندسی زیرساخت ها و برنامه ریزی شهری، مهندسی و حمل و نقل، مهندسی نفت و گاز، معدن، مهندسی مدیریت آب، مهندسی و مدیریت، علوم طبیعی و توسعه پایدار

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی، کسب و کار و اقتصاد، مهندسی زیرساخت ها و برنامه ریزی شهری، مهندسی و حمل و نقل، مهندسی نفت و گاز، معدن، مهندسی مدیریت آب، مهندسی و مدیریت، علوم طبیعی و توسعه پایدار

۳٫ یک چرخه BA + برنامه MA: مطالعات پزشکی

۴٫ برنامه دکترا کامل: در زبان انگلیسی در هر زمینه مورد علاقه

 

آرژانتین۱٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه مدیریت آب، علوم طبیعی، ریاضیات، اقتصاد، مهندسی، فناوری اطلاعات و موسیقی

۲٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

 

آذربایجان۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی و مدیریت آب، علوم طبیعی و توسعه پایدار، مطالعات بهداشت، گردشگری، مهندسی، IT و فن آوری، اقتصاد، کسب و کار و مدیریت

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی و مدیریت آب، علوم طبیعی و توسعه پایدار، مطالعات بهداشت، گردشگری، مهندسی، IT و فن آوری، اقتصاد، کسب و کار و مدیریت

۳٫ کامل دکترا

 

بلاروس۱٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): برای تمام وقت مطالعات MA / کارشناس ارشد زبان انگلیسی در زمینه های زیر: کشاورزی علوم، علوم طبیعی، ریاضیات، مهندسی و فناوری، بیوتکنولوژی، روابط بین الملل، مطالعات اتحادیه اروپا، موسیقی

۲٫ برنامه دکترا کامل: برای برنامه های دکترا تمام وقت در هر رشته از علوم

۳٫ مطالعات کارشناسی پاره وقت (BA و یا کارشناسی): برای این دوره از یک سال تحصیلی (۲ ترم) در زبان انگلیسی در زمینه های زیر: کشاورزی علوم، علوم طبیعی، ریاضیات، مهندسی و فناوری، بیوتکنولوژی، روابط بین الملل، اتحادیه اروپا مطالعات، موسیقی.

 

بوسنی و هرزگوین۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی و علوم طبیعی، مهندسی، فناوری و اقتصاد

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی و علوم طبیعی، مهندسی، فناوری و اقتصاد

۳٫ برنامه دکترا کامل: در زبان انگلیسی در هر زمینه مورد علاقه

 

کامبوج۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های کشاورزی، مهندسی جنگلداری، مهندسی مدیریت آب و علوم و صنایع غذایی، کسب و کار، زیرساخت ها و مهندسی شهری، فناوری، مهندسی و مدیریت

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های کشاورزی، مهندسی جنگلداری، مهندسی مدیریت آب و علوم و صنایع غذایی، کسب و کار، زیرساخت ها و مهندسی شهری، فناوری، مهندسی و مدیریت، حفظ میراث فرهنگی، تربیت بدنی و مربیگری

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

۴٫ مطالعات پاره وقت: در زبان انگلیسی برای ۱-۵ ماه دوره های آموزشی و تمرین (از جمله بازدیدکننده داشته است مطالعه) برای گروه از متخصصان در حال حاضر در اختیار داشتن یک مدرک در درجه اول برای زمینه های زیر از مطالعات: کشاورزی، کسب و کار، زیرساخت و مهندسی شهری، فناوری، مهندسی و مدیریت، مهندسی جنگلداری، مهندسی مدیریت آب، علوم و صنایع غذایی و حفظ میراث فرهنگی.

 

چین۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های مهندسی، فناوری اطلاعات، اقتصاد و کسب و کار و مدیریت

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های مهندسی، فناوری اطلاعات، اقتصاد و کسب و کار و مدیریت

۳٫ یک چرخه BA + برنامه MA: در زمینه های پزشکی و هنر

۴٫ برنامه دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

۵٫ هودیک-بورس تحصیلی: پاره وقت، کامل BA / کارشناسی، کارشناسی ارشد / کارشناسی ارشد و یا یک چرخه BA + کارشناسی ارشد و دکتری مطالعات انجام شده در: معماری، طراحی صنعتی و داخلی، برنامه ریزی شهری و روستایی و زمینه های مرتبط از مطالعات

 

کلمبیا۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی، مدیریت کسب و کار، علوم طبیعی، ریاضیات، اقتصاد، مهندسی و فناوری، مطالعات بین المللی و اتحادیه اروپا، هنرهای زیبا و موسیقی، مطالعات سمعی و بصری و فیلم

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی، مدیریت کسب و کار، علوم طبیعی، ریاضیات، اقتصاد، مهندسی و فناوری، مطالعات بین المللی و اتحادیه اروپا، هنرهای زیبا و موسیقی، مطالعات سمعی و بصری و فیلم

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه از مطالعه

 

اکوادور۱٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): علوم تولید و نوآوری، علوم طبیعی، علوم اجتماعی، علوم زیستی، آموزش، هنر و فرهنگ

۲٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

 

مصر۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی، مهندسی، فناوری، علوم طبیعی و توسعه پایدار

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): مهندسی فن آوری، اقتصاد، علوم طبیعی

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه علاقه، از جمله هنر

 

اتیوپی۱٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های کشاورزی، مهندسی مدیریت آب، توسعه پایدار، علوم و صنایع غذایی، فناوری، علوم طبیعی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی، مهندسی و مدیریت، مهندسی محیط زیست، برنامه ریزی شهری

۲٫ برنامه دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

 

گرجستان۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی، علوم طبیعی و توسعه پایدار، پرستاری، مهندسی و فناوری، مدیریت آب، اقتصاد و تجارت

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی، علوم طبیعی و توسعه پایدار، پرستاری، مهندسی و فناوری، مدیریت آب، اقتصاد و تجارت

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

۴٫ مطالعات پاره وقت: مطالعات پاره وقت تنها در زبان انگلیسی برای یک سال تحصیلی در صورت BA / کارشناسی یا مطالعات MA / کارشناسی ارشد در دسترس هستند.

 

غنا۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی، مهندسی، علوم طبیعی، کسب و کار و اقتصاد

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی، مهندسی، علوم طبیعی، کسب و کار و اقتصاد

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

 

هندوستان۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در درجه اول   علوم طبیعی و زندگی، فناوری اطلاعات، اقتصاد، کسب و کار و مدیریت و مهندسی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): علوم عمدتا طبیعی و زندگی، فناوری اطلاعات، اقتصاد، کسب و کار و مدیریت و مهندسی

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

۴٫ مطالعات پاره وقت: در دسترس برای دانشجویان دکترا که قصد انجام تحقیقات برای پایان نامه خود را.

۵٫ ترجمه: ۱۰ ماه به طول ادبی البته ترجمه در موسسه Balassi. (سطح مرجع اروپایی: B2-C1) نامزدها استفاده از این برنامه باید یک، دانش پیشرفته مناسب از زبان مجارستانی دارند

 

اندونزی۱٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زبان انگلیسی، در درجه اول در زمینه کشاورزی، علوم طبیعی، اقتصاد، فناوری اطلاعات و مطالعات فنی، هنر و مطالعات ورزشی

۲٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه از علاقه به زبان انگلیسی

 

ایران

 

 

 

 

۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): هر زمینه مورد علاقه

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): هر زمینه مورد علاقه

۳٫ یک چرخه BA + برنامه MA: هر زمینه مورد علاقه

۴٫ برنامه دکترا کامل: هر زمینه مورد علاقه

۵٫ مطالعات پاره وقت: هر زمینه مورد علاقه

 

عراق۱٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): برای / برنامه مطالعه کارشناسی ارشد MA کامل در درجه اول در زمینه فن آوری، مهندسی، اقتصاد و علوم طبیعی

۲٫ برنامه دکترا کامل: برای دوره دکترا کامل در زبان انگلیسی در هر زمینه مورد علاقه

 

ژاپن۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): سلامت، هنر و موسیقی، مطالعات طبیعی و ریاضیات، فناوری اطلاعات و مهندسی، بازرگانی و مدیریت مطالعات، اروپا و مطالعات بین المللی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد)، از جمله برنامه چرخه یک استاد: سلامت، هنر و موسیقی، مطالعات طبیعی و ریاضیات، فناوری اطلاعات و مهندسی، مطالعات بازرگانی و مدیریت، مطالعات اروپا و بین المللی

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه تحصیلی، تنها در زبان انگلیسی

۴٫ مطالعات پاره وقت: در سطح کارشناسی و یا کارشناسی ارشد: انگلیسی languagein حوزه سلامت، هنر و موسیقی، مطالعات طبیعی و ریاضیات، فناوری اطلاعات و مهندسی، بازرگانی و مدیریت مطالعات، مطالعات اروپا و بین المللی؛ در سطح دکترا: در هر زمینه تحصیلی، تنها در زبان انگلیسی

 

اردن۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در هر زمینه مورد علاقه

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در هر زمینه مورد علاقه

۳٫ یک چرخه BA + برنامه MA: در هر زمینه مورد علاقه

۴٫ برنامه دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

 

قزاقستان۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های مطالعات اسلاوی هنر و علوم انسانی، علوم، مهندسی، کشاورزی، فناوری اطلاعات، گردشگری و موسیقی و

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های علوم، مهندسی، کشاورزی، فناوری اطلاعات، گردشگری و موسیقی

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

 

کنیا۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های کشاورزی، مهندسی، اقتصاد، علوم طبیعی، علوم ورزشی، مدیریت عمومی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های کشاورزی، مهندسی، اقتصاد، علوم طبیعی، علوم ورزشی، مدیریت عمومی

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

 

کره۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه کسب و کار و اقتصاد، علوم، مهندسی، کشاورزی، فناوری اطلاعات (IT)، گردشگری، ورزش، هنر و موسیقی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های هنر، موسیقی، ورزش، کسب و کار و اقتصاد، علوم، روابط بین الملل، کشاورزی، مهندسی، IT و گردشگری

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

۴٫ مطالعات پاره وقت و دوره های تابستانی: در زبان انگلیسی در هر زمینه مورد علاقه

 

کوزو۱٫ کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های کشاورزی، زبان و ادبیات مجارستانی،

۲٫ تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه کشاورزی

۳٫ دوره دکترا کامل: در زمینه پزشکی عمومی و در هر زمینه مورد علاقه

 

کردستان عراق۱٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): برای / برنامه مطالعه کارشناسی ارشد MA کامل در درجه اول در زمینه فن آوری، مهندسی، اقتصاد و علوم طبیعی

۲٫ برنامه دکترا کامل: برای دوره دکترا کامل در زبان انگلیسی در هر زمینه مورد علاقه

 

لائوس۱٫ کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های کشاورزی، کسب و کار، زیرساخت ها و مهندسی شهری، فناوری، مهندسی و مدیریت، مهندسی جنگلداری، مهندسی مدیریت آب، علوم و صنایع غذایی تربیت بدنی و مربیگری، روابط بین الملل، اقتصادی بین المللی روابط، قوانین بین المللی

۲٫ تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): برای برنامه های تحصیلات تکمیلی کامل در زمینه های کشاورزی، کسب و کار، زیرساخت ها و مهندسی شهری، فناوری، مهندسی و مدیریت، مهندسی جنگلداری، مهندسی مدیریت آب، علوم و صنایع غذایی تربیت بدنی و مربیگری ، روابط بین الملل، روابط اقتصادی بین المللی، حقوق بین الملل

۳٫ دوره دکترا کامل: در هر زمینه از علاقه به زبان انگلیسی

۴٫ دوره های کوتاه مدت آموزش: برای ۱-۵ ماه دوره های آموزشی در زمینه های زیر: کشاورزی، کسب و کار، زیرساخت ها و مهندسی شهری، فناوری، مهندسی و مدیریت، مهندسی جنگلداری، مهندسی مدیریت آب، علوم و صنایع غذایی تربیت بدنی و مربیگری، روابط بین المللی، روابط اقتصادی بین المللی، حقوق بین الملل

 

لبنان۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): هر زمینه مورد علاقه

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): هر زمینه مورد علاقه

۳٫ یک چرخه BA + برنامه MA: هر زمینه مورد علاقه

۴٫ برنامه دکترا کامل: هر زمینه مورد علاقه

۵٫ مطالعات پاره وقت: هر زمینه علاقه مند به فسفر

 

مقدونیهمطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در درجه اول در زمینه های مهندسی و کشاورزی
مکزیک۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی، علوم طبیعی، مطالعات انرژی های تجدید پذیر، اقتصاد، مهندسی و علوم فنی و مهندسی انرژی، معماری، مطالعات بین المللی و اروپایی، توریست و موسیقی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در بخش کشاورزی، علوم طبیعی، تجدید پذیر مطالعات انرژی، اقتصاد، مهندسی و علوم فنی و مهندسی انرژی، معماری، مطالعات بین المللی و اروپایی، توریست و موسیقی

۳٫ یک چرخه برنامه BA + MA: مهندسی و معماری

۴٫ برنامه دکترا کامل: هر زمینه مورد علاقه

۵٫ مطالعات پاره وقت: هر زمینه مورد علاقه

 

مولدوا۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های کشاورزی، علوم طبیعی، مهندسی و تکنولوژی، بین الملل و مطالعات اتحادیه اروپا

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های کشاورزی، علوم طبیعی، مهندسی و تکنولوژی، بین الملل و مطالعات اتحادیه اروپا

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

 

مغولستان۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): مهندسی، مدیریت مهندسی آب و محیط زیست، فن آوری، علوم طبیعی، معدن، اقتصاد انرژی، مهندسی انرژی، کشاورزی، توسعه شهری، امور مالی و اقتصاد، آموزش و پرورش کودکان با نیازهای ویژه

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): مهندسی، مدیریت مهندسی آب و محیط زیست، فن آوری، علوم طبیعی، معدن، مهندسی انرژی، اقتصاد انرژی، کشاورزی، توسعه شهری، امور مالی و اقتصاد

۳٫ یک چرخه برنامه BA + MA: پزشکی، هنر، حفظ میراث فرهنگی، آموزش معلمان، معماری

۴٫ برنامه دکترا کامل: هر زمینه مورد علاقه

۵٫ مطالعات پاره وقت: در زبان انگلیسی یا به زبان مجارستانی کوتاه مدت دوره های آموزشی و تمرین (از جمله بازدیدکننده داشته است مطالعه) برای گروه از متخصصان در درجه اول برای زمینه های زیر از مطالعات: مهندسی، مدیریت آب و محیط زیست، علوم طبیعی، معدن، فن آوری، پزشکی، کشاورزی، هنر و فرهنگ، توسعه شهری، امور مالی و اقتصاد، اقتصاد انرژی و مهندسی انرژی، آموزش و پرورش کودکان با نیازهای ویژه

 

مراکش۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): صنعت خودرو، ساخت هواپیما، الکترونیک، صنایع غذایی، انفورماتیک و ارتباطات، انرژی های تجدید پذیر، معماری و مطالعات مهندسی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): صنعت خودرو، ساخت هواپیما، الکترونیک، صنایع غذایی، انفورماتیک و ارتباطات، انرژی های تجدید پذیر، معماری و مطالعات مهندسی

۳٫ یک چرخه BA + برنامه MA (به عنوان مثال پزشکی، دندانپزشکی، معماری): معماری و مهندسی مطالعات، پزشکی

۴٫ برنامه دکترا کامل: هر زمینه مورد علاقه

 

میانمار۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی، علوم طبیعی و توسعه پایدار، مهندسی، مهندسی مدیریت آب و IT، مدیریت زیرساخت و تکنولوژی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی، علوم طبیعی و توسعه پایدار، مهندسی، مهندسی مدیریت آب و IT، مدیریت زیرساخت و تکنولوژی

۳٫ مطالعات پاره وقت: در هر زمینه مورد علاقه، در BA / کارشناسی، کارشناسی ارشد / کارشناسی ارشد یا دکترا

 

نامییا۱٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های کشاورزی، کسب و کار و اقتصاد، مهندسی زیرساخت ها و برنامه ریزی شهری، مهندسی و حمل و نقل، مهندسی نفت و گاز، معدن، مهندسی مدیریت آب، مهندسی و مدیریت، علوم طبیعی ، ریاضیات و توسعه پایدار

۲٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

 

نیجریه۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های کشاورزی، فناوری، مهندسی و مدیریت، مهندسی محیط زیست، مهندسی مدیریت آب و انجنیری نفت و گاز

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های کشاورزی، کسب و کار و مدیریت، کسب و کار، زیرساخت ها و مهندسی شهری، فناوری، مهندسی و مدیریت، مهندسی محیط زیست، مهندسی مدیریت مهندسی آب و نفت و گاز

۳٫ مطالعات پاره وقت: دوره های آموزشی کوتاه مدت و عمل، از جمله بازدیدکننده داشته است مطالعه در زبان انگلیسی برای گروه از متخصصان در حال حاضر در اختیار داشتن یک مدرک در درجه اول برای زمینه های زیر از مطالعات: کشاورزی، کسب و کار و مدیریت، اقتصاد، فناوری، مهندسی و مدیریت ، مدیریت مهندسی آب و محیط زیست، اقتصاد انرژی و مهندسی انرژی.

 

پاکستان۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در درجه اول در زمینه های کشاورزی، فنی و علوم طبیعی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): تکنولوژی، مهندسی، اقتصاد و علوم طبیعی

۳٫ دوره دکترا کامل: در زبان Englsih در هر زمینه مورد علاقه

 

فلسطین۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): برای برنامه های کامل در مقطع کارشناسی در درجه اول در زمینه کشاورزی، فنی و علوم طبیعی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): برای MA کامل / برنامه کارشناسی ارشد در زمینه فن آوری، مهندسی، اقتصاد و علوم طبیعی

۳٫ یک چرخه BA + برنامه MA: در درجه اول در زمینه پزشکی

۴٫ برنامه های دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی در زبان انگلیسی

 

روسیه۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت، IT، علوم کامپیوتر، اقتصاد و مدیریت، کشاورزی، جنگل و مدیریت شیلات، انرژی، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، معماری، الکترونیک، مخابرات سیستم، ریاضیات، مکانیک، مهندسی حمل و نقل، مهندسی سیستم، علوم زمین، حقوق، مهندسی شیمی، حفاظت از محیط زیست، محیط زیست صنعتی، بیوتکنولوژی، مطالعات زبانی و ادبیات

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت، IT، علوم کامپیوتر، اقتصاد و مدیریت، کشاورزی، جنگل و مدیریت شیلات، انرژی، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، معماری، الکترونیک، مخابرات سیستم، ریاضیات، مکانیک، مهندسی حمل و نقل، مهندسی سیستم، علوم زمین، حقوق، مهندسی شیمی، حفاظت از محیط زیست، محیط زیست صنعتی، بیوتکنولوژی، مطالعات زبانی و ادبیات

۳٫ برنامه های دکترا کامل: در زمینه های آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت، IT، علوم کامپیوتر، اقتصاد و مدیریت، کشاورزی، جنگل و مدیریت شیلات، انرژی، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، معماری، الکترونیک، سیستم های مخابراتی، ریاضیات، مکانیک، مهندسی حمل و نقل، سیستم های مهندسی، علوم زمین، حقوق، مهندسی شیمی، حفاظت از محیط زیست، محیط زیست صنعتی، بیوتکنولوژی، زبانی و مطالعات ادبیات

۴٫ مطالعات جزئی: در زمینه های آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت، IT، علوم کامپیوتر، اقتصاد و مدیریت، کشاورزی، جنگل و مدیریت شیلات، انرژی، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، معماری، الکترونیک، سیستم های مخابراتی، ریاضیات، مکانیک، حمل و نقل مهندسی، سیستم های مهندسی، علوم زمین، حقوق، مهندسی شیمی، حفاظت از محیط زیست، محیط زیست صنعتی، بیوتکنولوژی، زبانی و مطالعات ادبیات

 

صربستان۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی، مهندسی، فناوری، علوم طبیعی، برنامه ریزی شهری و توسعه پایدار

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): فناوری، مهندسی و اقتصاد، روابط بین الملل و مطالعات بین المللی (اتحادیه اروپا و منطقه مرکزی اروپا)

۳٫ برنامه دکترا کامل: در زبان انگلیسی در هر زمینه مورد علاقه

 

سوریه۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): هر زمینه مورد علاقه

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): هر زمینه مورد علاقه

۳٫ یک چرخه BA + برنامه MA: هر زمینه مورد علاقه

۴٫ برنامه دکترا کامل: هر زمینه مورد علاقه

۵٫ مطالعات پاره وقت: هر زمینه علاقه مند به فسفر

 

فیلیپین۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی و توسعه پایدار، پزشکی، مهندسی مدیریت آب و هیدرولوژی، معماری و protction میراث فرهنگی، علوم طبیعی، مطالعات زیست محیطی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی و توسعه پایدار، پزشکی، مهندسی مدیریت آب و هیدرولوژی، معماری و protction میراث فرهنگی، علوم طبیعی، مطالعات زیست محیطی

۳٫ برنامه های دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

 

تونس۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): کشاورزی، مهندسی، هنر و زبان شناسی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی، مهندسی، هنر و زبان شناسی

 

ترکمنستان۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه کسب و کار و اقتصاد، علوم، مهندسی، کشاورزی، فناوری اطلاعات، گردشگری، موسیقی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های هنر و علوم انسانی، کسب و کار و اقتصاد، علوم، مهندسی، کشاورزی، فناوری اطلاعات، گردشگری، موسیقی

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

« این مقاله متعلق به موسسه ملک پور می باشد»

اوکراین۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی):   علوم انسانی و علوم اجتماعی، علوم فنی و پزشکی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): کشاورزی و مدیریت آب، علوم طبیعی و توسعه پایدار، مطالعات بهداشت، گردشگری، مهندسی، IT و فن آوری، اقتصاد، کسب و کار و مدیریت

۳٫ یک چرخه BA + برنامه MA: علوم فنی و پزشکی

۴٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

 

اروگوئه۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در زمینه های کشاورزی، اقتصاد آب و مدیریت، علوم طبیعی، ریاضیات، اقتصاد، مهندسی، فناوری اطلاعات، معماری، هنرهای زیبا و موسیقی

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در زمینه های کشاورزی، اقتصاد آب و مدیریت، علوم طبیعی، ریاضیات، اقتصاد، مهندسی، فناوری اطلاعات، معماری، هنرهای زیبا و موسیقی

۳٫ برنامه دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

 

ویتنام۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): علوم اجتماعی و اقتصاد، تکنولوژی، کشاورزی و علوم طبیعی، هنر، ورزش، مطالعات سلامت

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): علوم اجتماعی و اقتصاد، تکنولوژی، کشاورزی و علوم طبیعی، هنر، ورزش، مطالعات سلامت

۳٫ یک چرخه برنامه BA + MA: مطالعات قانون، پزشکی و سلامت

۴٫ برنامه دکترا کامل: در هر زمینه مورد علاقه

۵٫ مطالعات جزئی: ۱-۱۰ ماه مطالعات کارشناسی ارشد (برای کارشناسی ارشد و سطح دکترا)

یمن۱٫ مطالعات کارشناسی (BA کامل و یا برنامه های کارشناسی): در درجه اول در زمینه مهندسی و کشاورزی

معیارهای پذیرش: آزمون ورودی موفق است. طول مدت برنامه – ممکن است برای برنامه های مختلف های مختلف – است که توسط قانون واقعی در نیروی تعیین می شود.

۲٫ برنامه های کارشناسی ارشد (MA کامل و یا برنامه های کارشناسی ارشد): در درجه اول برای مهندسی و کشاورزی

۳٫ یک چرخه برنامه BA + MA: مهندسی

۴٫ برنامه های دکترا کامل: در هر رشته دانشگاهی

 

 

 

همانطور که توضیح داده شد اخذ بورسیه تحصیلی در مجارستان با ارائه رزومه علمی خوب امکانپذیر است. با توجه به اینکه دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد معمولأ رزومه علمی درخشانی ندارند اخذ بورسیه تحصیلی در مجارستان در این مقاطع تحصیلی دشوار است و در اکثر مواقع متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا موفق به اخذ بورسیه می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در مجارستان، بورسیه تحصیلی در مجارستان، هزینه تحصیل در مجارستان و مهاجرت تحصیلی در مجارستان می توانید با مؤسسات حقوقی معتبر تماس بگیرید و یا با وکیل مهاجرت به مجارستان مشورت نمایید.

نگارنده: پیمان یوسفی

1 پاسخ دادن
  1. Avatar
    بهزاد می گوید:

    عرض سلام و ادب

    درمورد بورسیه مجارستان برای مقطع دکترا ، آیا نیاز هست وزارت علوم هم مدارک ارسال شود ؟
    شما خودتان می توانید تمام مراحل را انجام بدهید ، چون من ایران نیستم !

    ممنون می شوم کمی توضیح دهید !

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *