تحصیل پزشکی در مجارستان بدون مدرک زبان

آیا می خواهید تحصیل پزشکی در مجارستان بدون مدرک زبان داشته باشید ؟ آیا می خواهید بدانید  تحصیل پزشکی در مجارستان بدون مدرک زبان چگونه و از چه طریقی امکان پذیر است ؟ قطعا  تحصیل پزشکی در مجارستان بدون مدرک زبان مد نظر  بسیاری است که برای تحصیل پزشکی و آن هم با هزینه کم و دانشگاه با کیفیت اقدام میکنند و همانطور هم که مشخص است بدون مدرک زبان می خواهند اقدام کنند . پس با در نظر گرفتن این موضوع که در کشور مجارستان تحصیل معمولا به ۳ زبان مجاری ، انگلیسی و آلمانی است پس شما میتوانید در ابتدای تحصیل و زمانی که شروع دوره خود را دارید ، زبان خود را هم انتخاب کنید . پس بدیهی است در ابتدای ورود و شروع  تحصیل پزشکی در مجارستان شما نیاز به داشتن مدرک زبان ندارید .

بورس تحصیلی مجارستان بدون مدرک زبان

معمولا برای اینکه تحصیل پزشکی در مجارستان داشته باشید یکی از بهترین و موثرترین کارها این است که از کالج های این کشور شروع کنیم و از این طریق خیلی راحت تر و مطمئن تر میتوانیم تحصیل پزشکی در مجارستان بدون مدرک زبان داشته باشیم . خیلی از دانشگاه های مجارستان مورد تایید وزرات علوم هم هست و در این راه معمولا چنین دانشگاه های با استقبال وسیع متقاضیان روبرو میشود . در مورد زبان هم دوره های وجود دارد که بین ۹ الی ۱۲ ماه طول خواهد کشید و شما معمولا به زبان مجاری و انگلیسی میتوانید این دوره ها را بگذرانید و هزینه این دوره ها ۴۵۰۰ تا ۸۵۰۰ یورو  خواهد بود . البته مورد مهم دیگری که در این دوره ها وجود دارد این است که کلاس های دیگری هم در این دوره ها وجورد دارد که نیاز است متقاضیان در این کلاس ها هم شرکت کنند که معمولا دروس پایه پزشکی را شامل میشود که فیزیولوژی ، شیمی ، بیولوژی از این گروه هستند .

در موقع اقدام برای تحصیل پزشکی در مجارستان بدون مدرک زبان در نظر داشته باشید که در دو دوره سپتامبر و ژانویه میتوانید اقدام کنید . در هر دوره که اقدام کنید ، پس از دوره از شما امتحانات پایان ترم گرفته میشود و اگر استانداردهای لازم را نداشتخه باشید و یا به حد نصاب نمره لازم نرسیده باشید ، این امکان وجود دارد که شما مجددا دوره را بگذرانید و یا کلا خذف شوید پس در نظر بگیرید این دوره ها نه اینکه حالت کنکور داشته باشد ولی برای اینکه شما در پزشکی تحصیل کنید حاءز اهمیت میباشد .

با توجه به اینکه شما تحصیل پزشکی در مجارستان را انتخاب میکنید ، پس از اینکه در مجارستان شروع به تحصیل کردید شما قادر خواهید بود تقریبا به تمامی کشورهای اروپایی سفر کنید و در تمام ارپا ساکن باشید . و در نظر داشته باشید تحصیل پزشکی در مجارستان برای شما این امکان را فراهم میکند تا شما بتوانید در کلیه اروپا تحصیل و یا کار انجام بدهید و شما با داشتن مدرک تحصیل پزشکی در مجارستان میتوانید این اطمینان را داشته باشید که این مدرک در تمام اروپا مورد تایید میباشد . از دیگر مواردی که دانشگاه های مجارستان را برتری میدهد میتوان به قابل توجه بودن رتبه دانشگاه و شانس این را دارید بهد از اینکه تحصیلات شما تمام شد جذب بازار کار بشوید برای اقامت هم از دیگر کشورهای اروپایی و حتی در سطح جهان آسانتر اتفاق حادث میشود و احتمال گرفتن بورس در شرایطی که در آن کشور حضور داشته باشید و سطح نمرات شما هم خوب باشد را دارید . قطعا رفاه اجتماعی از موارد بسیار مهم در انتخاب شما در مجارستان خواهد بود و بیمه همگانی از دیگر موارد مهم در کشور مجارستان میباشد . در مورد زبان هم که بیشتر متقاضیان با زبان انگلیسی همخوانی بیشتری دارند و خوشبختانه زبان انگلیسی از ارکان اصلی دانشگاه های مجارستان میباشد .

اگر در اروپا قصد تحصیل دارید حتما در نظر بگیرید که نوع ویزا و اقامت شما در کشو مورد نظر ، در آینده منجر به اقامت بلند مدت خواهد شد یا نه ؟  چون چه قصد داشته باشید برای اقامت بلند مدت و چه در نظر نداشته باشید  ، اقامت بلند مدت کشورهای اروپایی از مواهبی برخوردار است که دیگر نوع اقامت از این مزایا بهره مند نیستند . بسیاری از کسانی که برای عزیمت به اروپا قصد دارند ، به مسائل کوتاه مدت در این راه فکر میکنند و این مساله در آینده اقامتشان تاثیر گذار خواهد بود . در هر صورت این شرایط یک شرایط عالی برای شما است که برای تحصیل پزشکی در مجارستان بدون مدرک زبان اقدام می نمایید .

در موقعی که برای تحصیل اقدام میکنید شاید شناسایی موسسات معتبر آسان نباشد  ، برای این که بتوانید این کار را با دقت  بالاتری انجام دهید به چند نکته در این رابطه توجه کنید . وکیل بودن برای کسی که کار مهاجرت انجام میدهد مثل این می ماند که شما در موقع بیماری به دکتر و متخصص مراجعه میکنید ، پس دقت نمایید که گیر شیادان و کلاهبرداران گرفتار نشوید . مورد دیگر اینکه وقتی برای انتخاب کشور و رشته اقدام میفرمایید ، گزینه های بیشتر و نزدیک تر  به شرایط خودتان را انتخاب کنید  در این صورت شانس خود را برای ویزا شدن بیشتر میکنید . در نظر داشته باشید که در پروسه کاری شما مهمترین قسمت ویزا است و اگر تمامی کارها به خوبی و خوشی انجام شود ولی ویزا اتفاق نیوفتد کاری تقریبا انجام نشده . پس ضمن اینکه برای شرایط خود با وکلای مجرب مشورت میکنید ۲ نکته مهم گفته شده را در نظر بگیرید .

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *