تحصیل در سوئد به زبان انگلیسی

گرامی سایت ایران مهاجرت، آیا تاکنون به تحصیل به زبان انگلیسی در کشور سوئد فکر کرده اید ؟ آیا از شرایط پذیرش ونحوه نظام آموزشی سوئد اطلاعی دارید؟ آیا درباره رشته های ارائه شده به زبان انگلیسی در دانشگاه های سوئد اطلاعاتی دارید؟ آیا به ادامه تحصیل فرزندانتان به زبان انگلیسی در کشور سوئد فکر کرده اید؟ درنوشتار پیش رو سعی بر این داریم تا اطلاعات جامع و کاملی درباب تحصیل به انگلیسی در کشور سوئد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.سایت ایران مهاجرت با معرفی موسساتی که مجاز به ارائه خدمات مشاوره در باب مهاجرت تحصیلی به کشور سوئد و تحصیل به زبان انگلیسی در کشور سوئد می باشند خواهد کرد.

معرفی کشورسوئد:

سوئدازکشورهای اسکاندیناوی می باشد وجمعیتی حدود ده میلیون نفر دارد.زبان این کشورسوئدی ونظام حکومتی سوئد پادشاهی است.کشورسوئدازامنیت اجتماعی بالایی برخورداراست.درشمال سوئد به واسطه نزدیکی به قطب شمال آب وهوا بسیار سرد است ودوفصل بیشتردراین ناحیه دیده نمی شود.شش ماه ازسال دراین ناحیه ازسوئد شب است واخذ پذیرش و تحصیل به زبان انگلیسی دراین بخش ازسوئد پیشنهاد نمی شود.سوئد ازکشورهای پیشرفته عضو اتحادیه اروپا وپیمان شنگن می باشد .اخذ اقامت دائم ازسوئد ویا اخذ تابعیت سوئد امکان زندگی وکاردرکل اتحادیه اروپارابرای متقاضی فراهم می کند.تحصیل به زبان انگلیسی درسوئد،درجنوب این کشور که ازآب وهوای معتدل برخورداراست وچهار فصل سال نیز درآن قابل مشاهده است ازطریق موسسات مشاوره مجاز که لیست آنها درسایت ایران مهاجرت موجود است قابل توصیه به شما همراهان عزیز می باشد.

مزایا تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های  سوئد

با توجه به اینکه اکثر دانشگاه های کشور های اروپایی نیازمند به زبان دومی غیر از زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه می باشند ، این مزیت برای کشورسوئد و دانشگاه های کشور سوئد بر شمرده شده است که امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های سوئد فراهم شده است ، این دانشگاه ها ابتدا ،فقط نیاز به مدرک آیلتس ۵درانگلیسی دارند.

۲- عدم محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه های کشور سوئد :تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های کشور سوئد محدودیت سنی ندارد ، شخص متقاضی پس از اخذ پذیرش و ویزا جهت تحصیل دانشگاهی در کشور سوئد به زبان انگلیسی پس ازمراجعه به دانشگاه مورد نظر و ثبت نام در دانشگاه می تواند بعد از گذراندن دوره زبان انگلیسی وارد رشته و دانشگاه دلخواه خود شود.

۳-امکان انجامکار دانشجویی :هفته ای ۳۰-۱۰ساعت همزمان با تحصیل در کشور سوئد یکی دیگر از مزایای تحصیل به زبان انگلیسی در کشور سوئد می باشد.

۴-ویزای همراه:دانشجویان متاهل پس ازاخذ پذیرش تحصیلی سوئد،می توانند همزمان بادرخواست ویزا برای خودشان،ویزای همسر وفرزندان زیر ۱۸ سال خود رانیز ازسفارت سوئد درخواست نمایند که معمولا شانس قبولی ویزا برای همه افراد خانواده بالای ۸۰ درصد می باشد.

۵- امکان اخذ اقامت دائم ویا تابعیت سوئد پس ازفراغت ازتحصیل: دانشجویان پس ازفراغت ازتحصیل می توانند باپیداکردن شغل مناسب نوع ویزای خود راتغییر دهند ودرصورت اشتغال به شغل مناسب،پس ازسه تاپنج سال اقامت دائم سوئد رابرای خود،همسر وفرزندان زیر ۱۸ سال اخذ نمایند.دفاتر مورد تایید ایران مهاجرت درتمام طول مسیر اخذ پذیرش،ویزای تحصیلی واخذ اقامت دائم اتحادیه اروپا واخذ تابعیت اروپا باشما همراه خواهند بود.

۶-امکان  تحصیل  رایگان فرزندان درسوئد: کشور سوئد مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا،به فرزندان شما این امکان را می دهد که همزمان باتحصیل شما،به صورت رایگان ادامه تحصیل دهند.

۷- کیفیت بالای آموزشی ورنکینگ خوب دانشگاههای سوئد: کشور سوئد دانشگاههای باسطح بسیار بالا دارد وکیفیت تولید علم درسوئد ازرنکینگ بالای جهانی برخورداراست.

هزینه های تحصیل در کشور سوئد به زبان انگلیسی:

تاسال ۲۰۱۰تحصیل دردانشگاههای سوئد برای دانشجویان خارجی به صورت کاملا رایگان بود اما ازسال ۲۰۱۱تحصیل دردانشگاههای انگلیسی زبان سوئد شهریه ای معادل ۱۲-۱۰هزاریورو درسال رادربردارد اما هنوز هم سوئد به عنوان یکی ازمقاصد تحصیل به زبان انگلیسی دربین دانشجویان ایرانی مطرح است. شهریه دانشگاه توسط دانشجو باید پرداخت شود این شهریه در ابتدای هر ترم از دانشجو اخذ میشود و پس از گذراندن دوره زبان انگلیسی در دانشگاه های سوئد امکان انتخاب رشته و شروع به تحصیل در این دانشگاه ها وجود دارد ، هزینه های زندگی در سوئد برای هر شخص اگر مجرد باشد ماهانه حدود ۸۰۰ الی ۱۲۰۰ یورو و در صورتی که متاهل باشد با توجه به اینکه هزینه های انرژی و مسکن سرشکن خواهد شد ماهانه بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ یورو برای یک خانواده ۴ نفره باید در نظر گرفته شود .

ما این افتخار را داریم که در سایت ایران مهاجرت دفاتر مهاجرتی موسسه MIE که در زمینه اخذ پذیرش در دانشگاه های انگلیسی زبان کشور سوئد در ایران مشغول به کار هستند را به شما معرفی نماییم.

1 پاسخ دادن
  1. Avatar
    عبداله یگانه پرست می گوید:

    سلام هزینه تحصیل در سوئد در سال با پول ایران چند تومان میباشد من ۴۶ سالمه و همسرم ۳۷ سال به نظر شما کداممان برای ویزای تحصیلی اقدام کنیم آیا بعد از تحصیل میتوانیم اقامت دائم سوید داشته باشیم اگه از طریق ایمل جوابم میدادید خیلی خوب بود با تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *