خرید ملک در برزیل

خرید ملک در برزیل

راه های متفاوتی جهت ورود به کشور برزیل وجود دارد. از جمله خرید ملک در برزیل که از راه های مهاجرت به برزیل می باشد. در پروسه ی خرید ملک در برزیل باید دقت زیادی را جهت ورود به کشور داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید. از موضوعات مهمی که در خرید ملک در برزیل حائز اهمیت است این است که کدام شهر ها و مناطق جهت اقدام و خرید ملک در برزیل بهتر و سود بیشتری را برای افراد به همراه خواهد داشت. در ادامه برای شما عزیزان تمام مزایا و معایب خرید ملک در برزیل توضیح داده خواهد شد. اما در نظر داشته باشید از طریق وکلای مهاجرتی و حقوق دانان اقدام نمایید. اگر متقاضی خرید ملک در برزیل هستید می توانید با کسب اطلاعات بیشتر جهت ورود به کشور برزیل اقدام نمایید.

کشور برزیل از جمله کشور هایی است که از لحاظ گردشگری بسیار قوی و مناسب می باشد. از سال ۲۰۰۵ کشور برزیل از جمله کشور هایی است که افراد زیادی جهت گردشکری انتخاب می نمایند و این موضوع باعث رشد در کشور برزیل شده است. ثبت اسناد و اموال در برزیل به خوبی توسعه پیدا کرده و به خوبی بین افراد جا افتاده است و افرادی که به عنوان خارجی وارد کشور می شوند مشکل خاصی پیدا نخواهد کرد. خرید ملک و مستغلات از جمله اموری است که مانند سرمایه گذاری مورد نیاز افراد بسیار زیادی است. در ۱۰ سال گذشته صد ها هزار نفر جهت خرید ملک در برزیل اقدام کرده اند.

توضیحات خرید ملک در برزیل:

  • به علت رشد بیش از حد گردشگری در کشور برزیل افراد زیادی از نزدیک با این کشور آشنا شدند که اخیرا ۳۰ در صد افزایش داشته است و این موضوع باعث شد افراد به خرید ملک در برزیل فکر کنند و جهت اقدام تلاش داشته باشند. آب و هوای روستایی در کشور، فرهنگ غنی و چشم انداز های متنوع چشم افراد زیادی را به سمت خود کشانده است. همچنین هزینه ی زندگی در برزیل تقریبا ۲۰ در صد نسبت به بریتانیا پایین تر می باشد.
  • شهر های مورد پسند و مورد علاقه افراد در کشور برزیل برای شما ذکر خواهد شد تا بتوانید حهت ورود انتخاب درستی را داشته باشید. کارناوال ریو دو ژانیرو از جمله زیباهای توریستی می باشد که افراد زیادی را به سمت خود کشانده است. شهر ریو دو ژانیرو به علت این موضوع افراد زیادی را به سمت خود کشانده است.
  • برزیل از جمله کشورهایی است که به افراد سرمایه گذار اجازه می دهد تا بتوانند در کشور برزیل ملک مورد نظر را خریداری نمایند. در واقع کسب اجازه جهت خرید ملک، هم به زمین و هم به ملک گفته می شود.
  • افرادی که تمایل به خرید ملک در برزیل را دارند باید یک شماره CPF ارائه نمایند که CPF مخفف Cadastro DAS Pessoas Físicas می باشد. زمانی که این شماره صادر شد مالیات افراد هم طبق این موضوع بیان خواهد شد. در ادامه افراد می توانند جهت باز کردن حساب در کشور اقدامات لازمه را انجام دهند. البته در نظر داشته باشید ملکی که متقاضی خریداری می نماید قابلیت فروش را خواهد داشت البته این موضوع با پیچیدگی های زیادی رو برو خواهد بود و از پروسه ی خرید سخت تر خواهد بود.

افرادی که از سال ۱۹۷۳ ملکی را در کشور برزیل خریداری می کنند یک سند کاملا معتبر تحت عنوان Matrícula به افراد ارائه می شود. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که ارائه ی این سند چه کمکی به افراد خواهد کرد؟ محتوای Matrícula چیست؟

در این سند تمام جزئیات ملک و افرادی که قبلا صاحبان ملک بودند بیان خواهد شد. همینطور تمام معاملات حقوقی، بدهی ها و مسائل مالی در این سند ذکر خواهد شد. بابت خرید ملک در برزیل باید مقداری از هزینه ی ملک را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت نمایید که حدودا ۱۰ در صد می باشد که ممکن از ۵ تا ۲۰ در صد متغیر باشد و در پایان کار تمام اختلاف های مالیاتی و امور پرداختی محاسبه خواهد شد. هزینه ی ساخت و ساز در برزیل حدودا R $ 600 به R $ 1500  می باشد. مبلغ ملک از طریق بانک مرکزی برزیل به حساب فروشنده ارسال می شود.

فرآیند خرید ملک در برزیل

تمام امور ثبتی جهت خرید ملک باید در دفتر اسناد رسمی به ثبت رسیده باشد. و مراقب باشید از طریق وکلایی اقدام نمایید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشند. به خصوص وکیلی که به هر دو زبان انگلیسی و پرتغالی تسلط لازم و کافی داشته باشد.

مالیات جهت خرید ملک در برزیل

به طور کلی هزینه ها و مالیات بر حسب ۷ در صد قیمت ملک می باشد البته ۶ در صد از پرداختی ها از طرف شخص فروشنده پرداخت خواهد شد. تعیین قیمت ها جهت ملکی که جهت فروش گذاشته شده است توسط تالار شهر تعیین خواهد شد. اگر به دنبال بازنشستگی در برزیل هستید در نظر داشته باشید سنتان باید بیش از ۵۰ سال باشد و همچنین مالیات پرداخت شود افراد می توانند حدود ۲۰۰۰ $ (£ ۱،۲۹۲) حقوق ماهیانه دریافت نمایند. تحولات زیادی جهت ساختمان ها در کشور برزیل ایجاد شده است مانند مجتمع های جدید، هتل ها، امکانات تفریحی و … نظر افراد بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

جهت خرید ملک در برزیل در ابتدا اطلاعات کامل را به دست آورید و در نهایت تصمیم گیری نمایید. ساحل های بسیار زیبا، آب و هوای عالی و مناسب، ارزش پول در کشور برزیل، سود سهام در کشور باعث شده افراد زیادی جهت خرید ملک در برزیل اقدام نمایند. در نهایت طبق اطلاعات کلی که به دست آوردید به این موضوع پی بردید که ورود به کشور برزیل کار ساده ای نیست و باید دقت زیادی جهت ورود به کشور و اقدام جهت خرید ملک در برزیل داشته باشید. همچنین افراد می توانند ملک خریداری شده در برزیل را در صورت عدم نیاز بفروشند. اما در کنار همه ی این مسائل راه های دیگری هم جهت ورود به کشور برزیل وجود دارد من الجمله ویزای تحصیلی، کاری و …. که در اینجا از حقوق دانان و وکلای برجسته کمک بگیرید.

 

نگارنده: آرزو سادات نفر

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *