سرمایه گذاری در برزیل

سرمایه گذاری در برزیل

کشور برزیل از جمله کشور هایی است که در زمینه اقتصادی رو به پیشرفت می باشد. سرمایه گذاری در برزیل از جمله مواردی است که افراد تمایل به انجام آن دارند. افراد سرمایه گذار زمانی که شروع به فعالیت در کشور می نمایند سود آوری و پیشرفت برایشان بسیار مهم و حائز اهمیت است. سرمایه گذاری در برزیل از موضوعاتی است ک باعث می شود افراد در کشور پیشرفت داشته باشند و بتوانند به اهداف خود برسند. در ابتدا سوالاتی که ممکن است در زمینه سرمایه گذاری در برزیل برای شما ایجاد شود را بیان خواهیم کرد. آیا سرمایه گذاری در برزیل با هر مقدار سرمایه امکان پذیر می باشد؟ شرایط و مدارک لازم جهت سرمایه گذاری در برزیل چیست؟

به طور کلی در ابتدا باید بدانید هدف و قصد شما از سرمایه گذاری چیست؟ آیا با شروع سرمایه گذاری در کشور باید تمام سرمایه ی فرد در این پروسه استفاده شود؟ مطمعننا هدف فرد از سرمایه گذاری ایجاد شغل و سود آوری می باشد. فرد با ورود سرمایه به کشور و انجام اقدامات لازمه می تواند جهت اقامت در برزیل و در نهایت اخذ تابعیت برزیل اقدام نماید. افراد برای شروع سرمایه گذاری در کشور برزیل در ابتدا باید شرکت ثبت نمایند. این شرکت باید به نام متقاضی اصلی باشد. و همه ی فر آند شرکت و انجام کار ها از طریق نفر اصلی انجام می گیرد. در ابتدا یک حساب بانکی به نام فرد در کشور مورد نظر یاز خواهد شد. میزان سرمایه گذاری و مبلغ وارد شده به کشور ۵۰۰۰۰ دلار می باشد. مبلغ وارد شده به حساب فرد در کشور برزیل انتقال پیدا می کند. در زمانی که در کشور باشید و به این پول نیاز باشد فقط فرد اصلی اجازه ی برداشت از این پول را خواهد داشت.

از معیار های اصلی جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری در برزیل:

ورود سرمایه به میزان مورد نیاز

ایجاد شرکت در مناطق معتبر ( انتخاب مناطق باید طوری باشد که افراد بتوانند در آن قسمت سودهی داشته باشند. )

سرمایه کذار باید به رشد و اقتصاد کشور کمک کند

شرکتی که در کشور برزیل شروع به کار می کند باید یک سری اصول را رعایت نماید. این شرکت باید در یک زمان دو ساله ۱۰ شغل جدید را ایجاد نماید، در این صورت فرد می تواند جهت اقامت دائم اقدام نماید.

پروسه سرمایه گذاری در برزیل:

اگر قصد سرمایه گذاری در برزیل را دارید بهتر است بدانید که انجام سرمایه گذاری در برزیل نیازمند پروسه ای می باشد که این پروسه بدین صورت است که شخص متقاضی سرمایه گذاری در برزیل باید یک شرکت را ثبت نماید و آن فرد به عنوان صاحب شرکت باشد و پس از آن فرد باید یک حساب بانکی در برزیل را افتتاح نماید پس از افتتاح حساب و به ثبت رساندن شرکت فرد متقاضی باید سرمایه ای حداقل ۵۰۰۰۰  دلار را وارد شرکت نماید.

اخذ اقامت و تابعیت برزیل از طریق سرمایه گذاری:

اگر قصد مهاجرت به برزیل را دارید می توانید از طریق سرمایه گذاری در برزیل اقدام نمایید. سرمایه گذاری در برزیل یکی از انواع راههای مهاجرت می باشد که می توانید از این طریق به اقامت و تابعیت برزیل دست یابید در واقع برزیل جز معدود کشورهایی است که به افراد اجازه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل را می دهد به همین دلیل براحتی می توانید برای سرمایه گذاری در برزیل اقدام نمایید نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که پس از اینکه فرد متقاضی سرمایه گذاری در برزیل شرکت خود را به ثبت رساند پس از گذشت ۳ سال از فعالیت اقتصادی در برزیل فرد متقاضی می تواند اقامت دائم برزیل را اخذ نماید و پس از آن درخواست تابعیت برزیل را نماید و اقامت و تابعیت برزیل را از طریق سرمایه گذاری در برزیل اخذ نماید.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت های معتبر حقوقی اطلاعات کاملی را از سرمایه گذاری در برزیل اخذ نمایید همچنین این امکان را دارید که از مشاورین و وکیل مهاجرت به برزیل استفاده نمایید و اطلاعات کاملی در مورد  مهاجرت به برزیل و سرمایه گذاری در برزیل را اخذ نمایید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای برزیل:

۱: شناسنامه فرد متقاضی

۲: پاسپورت فرد متقاضی در صورتی که مدت اعتبار آن کمتر از ۶ ماه نباشد.

۳: دو قطعه عکس رنگی ۴*۶ از فرد متقاضی با زمینه سفید

۴: نامه تمکن مالی فرد متقاضی

۵: بیمه نامه سلامت فرد متقاضی

۶: گواهی عدم سو پیشینه فرد متقاضی

مزایای سرمایه گذاری در برزیل:

سرمایه گذاری در برزیل برای افرادی که اقدام به سرمایه گذاری می نمایند مزایایی را دارد از جمله این مزایا بدین صورت است که فرد متقاضی مهاجرت به برزیل پس از سرمایه گذاری در برزیل اقامت دائم برزیل را اخذ می نماید و پس از آن براحتی و در هر زمانی که مایل بودند می توانند به کشور خود باز گردند و سپس به برزیل برگردند و هر زمان که مایل بودند در برزیل بمانند. نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که اشخاصی که تابعیت برزیل را اخذ کرده اند به راحتی می توانند ویزای ۵ ساله برای ایالت متحده آمریکا اخذ نمایند و به آمریکا مهاجرت نمایند همچنین نکته مهم دیگر این است که این ویزای ۵ ساله آمریکا قابل تمدید نیز می باشد.

در نهایت بهتر است اطلاعات کلی را در رابطه با سرمایه گذاری در برزیل داشته باشید و در ادامه در صورت نیاز اقدام نمایید. افراد در پروسه ی سرمایه گذاری در برزیل می توانند جهت ورود خانواده خود اقدام نمایند. منظور از خانواده، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می باشد. همچنین می توانید با مهاجرت به برزیل از طریق سرمایه گذاری در برزیل اقامت و تابعیت برزیل را اخذ نمایید همچنین علاوه بر سرمایه گذاری در برزیل می توانید از راههای دیگر نیز اقدام نمایید در واقع علاوه بر سرمایه گذاری در برزیل راههای دیگری که برای مهاجرت به برزیل وجود دارد عبارتند از: مهاجرت تحصیلی به برزیل ، مهاجرت کاری به برزیل و . . . .  که می توانید اقدام نمایید و به اقامت و تابعیت برزیل دست یابید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به موسسات حقوقی مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید علاوه بر آن می توانید از وکیل مهاجرت به برزیل استفاده نمایید و اطلاعات کاملی در مورد مهاجرت به برزیل و سرمایه گذاری در برزیل را اخذ نمایید.

 

نگارنده: آرزو سادات نفر

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *