شرایط اخذ تابعیت نیوزلند

شرایط اخذ تابعیت نیوزلند

در این مقاله برای شما از شرایط اخذ تابعیت نیوزلند صحبت می نماییم به اینصورت که تمامی شرایط و راهها برای اخذ اقامت در مرحله ی اول و بعد از آن شرایط اخذ تابعیت نیوزلند توضیح داده می شود . البته افرادی که معمولا فقط به تحصیل و اقامت موقت فکر می کنند تابعیت مد نظر آنها نمی باشد . شرایط اخذ تابعیت نیوزلند متفاوت و متنوع می باشد به اینصورت که افراد از طریق ازدواج با فرد تبعه می توانند با مطالعه شرایط اخذ تابعیت نیوزلند به راحتی تابعیت این کشور را اخذ نمایند .البته از طریق کار  و تحصیل  و مطالعه ی شرایط اخذ تابعیت نیوزلند و کمک و مساعدت وکیل مهاجرت به نیوزلند می توانند در این کشور اخذ تابعیت نمایند .

شرایط اخذ تابعیت نیوزلند چگونه می باشد ؟ اخذ تابعیت نیوزلند از چه طرقی اخذ می شود ؟ آیا در کشور نیوزلند اقامت منجر به تابعیت می شود ؟

 

اخذ تابعیت از طریق تولد در نیوزلند

همانطور که می دانید در کشور نیوزلند سیستم اعطای تابعیت از طریق تولد  سیستم خاک می باشد یعنی با تولد فرزند در نیوزلند این فرزند تابعیت کشور نیوزلند را کسب می نماید و پدر و مادر وی بر اثر کسب تابعیت فرزند اقامت کشور نیوزلند را کسب می نمایند . به طور کلی افراد می توانند از طریق چند نوع راه مهاجرت در مرحله ی اول به اخذ اقامت و بعد از آن به اخذ تابعیت بپردازند.

 

اخذ تابعیت از طریق ازدواج در نیوزلند

افراد همه ساله از طریق راه های مختلف مخصوصا ازدواج به دنبال اخذ تابعیت نیوزلند می باشند. به اینصورت که  اگراین افراد یا با فرد تبعه ی کشور نیوزلند ازدواج کنند آنها نیز تابعیت نیوزلند را دریافت می نمایند .باید توجه داشته باشید که افرادی که از طریق ازدواج اقدام به اخذ تابعیت می نمایند در نظر داشته باشند ازدواج آنها صوری نبوده باشد .

اخذ تابعیت از طریق تحصیل در نیوزلند

افراد می توانند از طریق تحصیل در وهله ی اول به اخذ اقامت و بعد از آن به اخذ تابعیت بپردازند . به اینصورت که اقامت آنها یک سال به یک سال تمدید می شود .و در این میان افراد می توانند پاره وقت به کار بپردازند . این کشور دارای مقاطع تحصیلی متفاوت لیسانس ، فوق لیسانس ، دکتری و دیگر مقاطع در رشته های متفاوت می باشد به اینصورت که فرد برای تحصیل در این کشور باید هزینه ی تحصیل بپردازد و هزینه های تحصیل در نیوزلند با هزینه های کشور انگلیس برابری می کند.

 

درخواست شهروندی در نیوزلند

در حال حاضر شما می توانید از طریق راه هایی که گفته شد اقامت دائم نیوزلند را به دست آورید و پس از آن شهروندی کشور نیوزلند را کسب نمایید . برای درخواست شهروندی در کشور نیوزلند باید ۵ سال گذشته ساکن نیوزلند بوده باشید و برای اخذ تابعیت نیوزلند شما باید زبان رسمی این کشور یعنی زبان انگلیسی را به خوبی بدانند . زمانی که شما به عنوان یک شهروند کشور نیوزلند شناخته شدید می توانید به طور نامحدود در این کشور زندگی کنید همچنین شما باید در نظر  داشته باشید مالیات و حق رای در کشور نیوزلند را به خوبی بتوانید برسانید و تامین نمایید .

 

 اخذ تابعیت از طریق کار  در نیوزلند

ویزاهای کاریابی در کشور نیوزلند بسیار متفاوت می باشد به اینصورت که یکی از این ویزاها ، ویزای تعطیلات کار می باشد که معمولا برای جوانان در سنین ۱۸ تا ۳۰ سال در نظر گرفته شده است این ویزا به شما اجازه ی کار در نیوزلند و همچنین اجازه ی سفر در کشور نیوزلند برای ۱۲ تا ۲۳ ماه را می دهد . نام ویزای دیگر کاری هلند ویزای مهارت نیوزلند یا ویزای تخصص نیوزلند می باشد . که برای این ویزا نیز افراد باید دارای شرایطی باشند از قبیل سن ۲۰ تا ۵۵ همچنین  داشتن عدم سوء پیشینه و موارد دیگر البته این را مد نظر قرار دهید که فقط داشتن این موارد کافی نمی باشد و افراد باید بتوانند علاوه بر این مورد جذب نیروی کار نیز شوند .

 

 اخد تابعیت از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری قابل قبول در نوعی از سرمایه گذاری می باشد که حقوق صاحبان سهام در شرکت های nz و همچنین در شرکت های عمومی و خصوصی حفظ شده است .همچنین از طریق خرید اوراق قرضه که توسط دولت نیوزلند صادر شده است و یا حتی از طریق حمایت مقامات محلی در کشور نیوزلند می تواند سرمایه گذاری انجام دهد که این سرمایه گذاری منجر به اقامت و در نهایت تابعیت افراد در کشور نیوزلند می شود .  در کشور نیوزلند افراد می توانند از طرق مختلف تحصیل تابعیت نمایند زیرا در نهایت تحصیل اقامت به تابعیت منجر می شود و این به دلیل این می باشد که افراد  در هر کشوری که کار و تحصیل نمایند این کار اگر به مدت مورد نظر که پنج سال است بیانجامد به اخذ اقامت دائم منجر شده و پس از آن در صورت داشتن شرایط مورد نظر می تواند در خواست اخذ تابعیت نمایند .

زبان رسمی این کشور انگلیسی و مذهب رسمی این کشور مسیحیت می باشد . افرادی که از سلامتی کامل بر خوردار می باشند و همچنین سن زیر ۵۵ سال را دارا می باشند و سوء سابقه و پیشینه ی کیفری نداشته باشند و باید در نظر داشت که این افراد علاوه بر اخذ ویزای کاری باید کار نیز پیدا نمایند و باید در نظر داشت که افراد موجود در کشور استرالیا آیا این افراد را به عنوان کارمند خود جذب می نمایند یا نه . زیرا برای آنها سن نیز بسیار اهمیت دارد به همین دلیل فقط نباید به اخذ ویزای کاری توجه نمود بلکه باید به پیدا کردن کار نیز توجه نمود تا افراد بتوانند اقامت خود را تمدید نمایند و از این طریق اخذ تابعیت نمایند .

 

در نهایت می توان گفت افراد برای دانستن شرایط  اخذ تابعیت نیوزلند راه های مختلفی را دارا می باشند از جمله راه کاری ،تحصیلی ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، ازدواج و تولد . البته در اول امر اقامت به افراد تعلق می گیرد و پس از آن که اقامت افراد تمدید می شود و به اقامت دائم تبدیل می شود و پس از آن به افراد تابعیت تعلق می گیرد . شرایط اخذ تابعیت نیوزلند در این مقاله به طور کامل برای شما توضیح داده شد در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر در زمینه ی شرایط اخذ تابعیت نیوزلند می توانید با وکیل مهاجرت به نیوزلند صحبت نمایید و شرایط مهاجرت به نیوزلند ، مهاجرت کاری به نیوزلند ، مهاجرت سرمایه گذاری به نیوزلند و اطلاعات دیگر مهاجرت ها را از این فرد جویا شوید .

نگارنده: سپیده ایمانعلی زاده

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *