شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا

شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا

در این می پردازیم به شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا. به دلیل اینکه افراد بسیاری مشتاق هستند تا در کشور آمریکا زندگی نموده و شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا برای آنها بسیار حائز اهمیت می باشد .شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا با توجه به ایالت ها و شهرهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. بهتر است بدانیم شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا با توجه به اینکه کشوری پیشرفته می باشد و سطح بالایی دارد باید به طور دقیق بررسی و تبیین شود به همین دلیل در این مقاله شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا مورد بررسی قرار می گیرد .

شرایط و هزینه های زندگی در کشور آمریکا چگونه می باشد ؟

شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا چگونه است ؟

هزینه های زندگی در کشور آمریکا با توجه به ایالت های مختلف چگونه می باشد ؟

 

بهتر است بدانید هزینه ها وشرایط زندگی در آمریکا با توجه به مناطق مختلف آن متفاوت می باشد مناطق شمال شرقی ، غرب ، جنوب ، جنوب غربی  کاملا با یکدیگر متفاوت می باشند . به طور کلی هزینه های زندگی در آمریکا را می توان به چهار منطقه تقسیم نمود .

می توان گفت در ابتدا شمال شرق کشور آمریکا دارای بالاترین درآمد سرانه ، و بعد از آن غرب آمریکا و بعد جنوب و غرب میانه را می توان گفت . مناطق روستایی کشور آمریکا در قسمت های غرب و جنوب می باشند .گران قیمت ترین منطقه در غرب آمریکا منطقۀ کالیفرنیا می باشد .

مناطقی از قبیل واشنگتن ، میامی ، بالتیمور مستثنی می باشد و پس از آن در جنوب آمریکا کمترین هزینه های زندگی در ایالات متحده می باشد .

شهرهایی که بالاترین هزینه های زندگی در غرب کشور آمریکا را دارا می باشند عبارتند از : ۱-نیویورک ۲-سان فرانسیسکو ۳-سان خوزه ۴-لس آنجلس ۵- واشنگتنdc

شهرهای موجود در شمال شرقی کشور آمریکا که بالاترین هزینه های زندگی را دارا می باشند عبارتند از : کانزاس سیتی ، پیتسبورگ ، سینسیناتی ، سنت لوئیس

 

هزینه های متوسط سالانه در کشور آمریکا

هزینۀ اقامت یک نفر در کشور آمریکا به طور معمول ۹۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار می باشد  و بهتر است بدانید هزینه های زندگی دو نفر در کشور آمریکا کاملاً بستگی به محل زندگی آنها دارد ولی باز به طور معمول در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ ذلار هزینه ی زندگی دو نفر ماهانه محسوب می شوند و این هزینه ها باز نسبت به نحوۀ زندگی افراد و اینکه تا چه میزان هزینه ی اجاره خانه و خورد خوراک مصرف می نمایند کاملاً متفاوت می باشد.

هزینه های مصرفی برای خدمات برق و اینترنت در ماه در حدود ۱۳۰ تا ۳۰۰ دلار می باشد و همچنین هزینۀ خورد و خوارک اگر به صورت کاملاً معمول باشد در حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰ دلار می باشد.

 

هزینه های غیر منتظره در کشور آمریکا

لازم به ذکر است هنگامی که شما به ایالات متحده آمریکا مهاجرت می نمایید ممکن است برخی از هزینه های شما غیر منتظره و خارج از انتظار باشد مگر اینکه شما در مرکز یک شهر بزرگ زندگی کنید که در اینصورت شما به احتمال زیاد نیاز به یک وسیلۀ نقلیه پیدا می نمایید . قیمت سوخت ماشین در ایالات متحده آمریکا کمتر از قارۀ اروپا می باشد . سیستم های حمل و نقل عمومی در حال رشد در سراسر کشور آمریکا می باشند.

بهتر است بدانید در صورت به همراه آوردن همسر خود هر دوی افراد می توانند در کشور آمریکا به کار بپردازند و شما برای برنامه ریزی در هزینه های بالای مراقبت از کودکان  که هر سال نیز به این هزینه ها اضافه می شود باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهید.

میانگین قیمت سالانه مراقبت از کودکان به طور میانگین سالانه ۴۸۶۳ دلار در می سی سی پی و مبلغ ۴۳۰۰ ۱۶ دلار در ماساچوست می باشد. همچنین این هزینه ها در صورتی که شما فرزندان بیشتری را دارا باشید دو برابر می شود.

همچنین شما باید هزینه های مربوط به وسایل خانه مانند مبلمان و همچنین هزینه ی راه اندازی تلفن ، اینترنت ، آب ، برق را فراموش نکنید. بهتر است بدانید در کشور آمریکا و در ایالات متحده این هزینه ها ارزان تر از بسیاری از کشورهای توسعه یافتۀ دیگر می باشد به طوری که در صورت کار کردن این افراد می توانند مقداری از پول خود را ذخیره نمایند.

هزینه های پرداخت اجاره تقریباً در آمریکا به این صورت می باشد که در یک ما برای یک آپارتمان ۱۰۰۰ فوت مربع ۴۵ دلار هزینۀ اجارۀ مسکن می باشد.

هزینۀ غذا برای دو نفر در یک رستوران خوب حدودا ۴۰ دلار

هزینۀ حمل و نقل ماهانه به طور میانگین به ۶۵ دلار در ایالت متحده می رسد اما در واشنگتن ۱۹۰ دلار و در در شیکاگو به ۱۰۰ دلار نیز می رسد.

 

در حالت کلی بهتر است شما برای مهاجرت به امریکا هزینۀ موارد زیر را با توجه به نحوۀ زندگی و سطح زندگی خود جستجو بنمایید.

هزینه های اینترنت ، اجاره ، تلفن همراه ، خدمات رفاهی ، مواد غذایی، مراقبت از کودکان مانند کمک درسی در مدرسه ، برنامه ی بیمه ، هزینه های لباس ، غذا ، سفرهای گشت و گذار

 

شرایط کار در کشور آمریکا

بهتر است بدانید مردم آمریکا بسیار سخت کوش در امر کار می باشند. محیط کار در آمریکا بسیار رقابتی می باشد . اضافه کاری در کشور آمریکا بسیار رایج می باشد.

بهتر است بدانید که بازار کار پنهان موجود در کشور آمریکا نقش مهمی را ایفا می نماید.

لازم به ذکر می باشد مالیات بر درآمد در کشور آمریکا ( ایالت متحده ) در سطح فدرال و ایالات مختلف نسبتاً کم می باشد.

 

در هر صورت می توان گفت شرایط کاری در ایالات متحده بسیار متفاوت تر از آنچه که شما در کشور خود مشاهده می نمایید باشد و می توان این مورد را حتی با کشورهای اروپایی نیز مقایسه نمود زیرا در آمریکا بازار کاری فوقالعاده رقابتی می باشد حتی در مقایسه با کشورهای اروپایی شرایط کاری تا حدی بسیار سخت می باشد .

کارمندان در ایالت متحده اروپا می توانند خود را در زمینۀ شغلی مورد نظر بسیار بالا برده و تمامی مهارت هایمورد نظر را کسب نمایید.و ابتکارات خود را در این زمینه نشان دهید.

در نهایت می توان گفت شما عزیزان می توانید تمامی اطلاعات لازم در خصوص شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا را از وکیل مهاجرت به آمریکا دریافت نمایید. و همچنین برای مهاجرت راه های مختلفی را دارا می باشید راههای مهاجرت به آمریکا عبارتند از مهاجرت تحصیلی

به آمریکا ، مهاجرت کاری به آمریکا ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا و ازدواج و تولد می باشد وبرای تمامی این امور شرایط و هزینه های زندگی در آمریکا را در سطح اول بسنجید  و بعد اقدام نمایید.

نگارنده: سپیده ایمانعلی زاده

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *