ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند :

با توجه به اینکه کشورهلند از نظر ساختار اقتصادی کشوری پیشرفته  در سطح جهان واتحادیه اروپا محسوب میشود. همین امر باعث شده است ثبت شرکت در هلند مورد استقبال افراد زیادی  درسرتاسر جهان قرار گرفته است. همواره موقعیت خاص کشور هلند باعث جذب سرمایه گذاران برای ثبت شرکت در هلند  شده است . ثبت شرکت هلند به دلیل سیستم مالیاتی مناسب وپایین مکان مناسبی برای ثبت شرکت می باشد. ثبت شرکت در هلند به نسبت سرمایه گذاری در سایر کشور های اروپایی ودنیا کم ریسک تر وکم خطرتر می باشد. دولت هلند از متقاضیان خارجی که قصد ثبت شرکت در هلند را حمایت های لازمه را میکند. ما در این مقاله سعی بر آن داریم شرایط ثبت شرکت در هلند و مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت را به تفصیل تشریح کنیم. چنانچه قصد ثبت شرکت در هلند دارید توصیه می شود به یک وکیل مهاجرت به هلند مراجعه فرمایید .

ثبت شرکت در هلند چگونه است؟شرایط ثبت شرکت در هلند به چه صورت میباشد؟ آیا میتوان از طریق ویزای ثبت شرکت به کشورهلند مهاجرت کرد؟ هزینه ومبلغ لازم برای ثبت شرکت در هلند چه میزان است؟

در بیشتر کشور های عضو اتحادیه اروپا برای شخص متقاضی سرمایه گذاری  که خارج از اتحادیه اروپا سکونت دارد قوانین مهاجرتی برای ورود افراد به کشور هلند یکسان می باشد . واشخاص می توانند با در خواست یک ویزا تحت عنوان MVV  که به ان ها اجازه اقامت ۹۰ روزه می دهند اقدام کنند و اجازه موقت ماندن را بگیرند . البته توجه داشته باشید که برای انجام سرمایه گذاری اولین نکته ای که مهم است میزان سرمایه سرمایه گذار می باشد که باید مبلغ یک ملیون دویست و پنجاه هزار یورو را در حساب داشته باشند .که این مبلغ در مقایسه با کشور هایی که هم سطح هلند هستند بسیار زیاد می باشد . وشخص سرمایه گذار می بایست تمکن مالی بالایی داشته باشد .

ثبت شرکت در هلند :

در این روش سرمایه گذار می تواند یک شرکت را به ثبت برساند که البته ایجاد شرکت در هلند به راحتی صورت نمی گیرد و این روش برای افرادی که تجربه کافی در زمینه بیزینس ندارند و شناختی از  بازار و شرایط اقتصادی کشور هلند ندارند کار بسیار پر ریسک و پر خطری می باشد  که ممکن است افراد پول خود را ببازند . بنابراین قبل از اقدام بهتر به یک وکیل کاردان در زمینه ثبت شرکت در کشور هلند مراجعه فرمایند .حل شرایط ومدارکی که برای ثبت شرکت در هلند نیاز می باشد را به تفصیل توضیح می دهیم :

شخص سرمایه گذار در کشور هلند  می بایست یک حساب سالانه داشته باشد که در سه سال گذشته  مورد تایید شخص ثالث مستقلی که قرار گرفته باشد . ارائه یک بیزینس پلن قوی (طرح اقتصادی)  که در آن هدف وقصد سرمایه گذار مشخص شده باشد .

نشان دادن اسناد ومدارک که سهم ومشارکت فعال در شرکت ثبت شده را اثبات کند که شامل ثبت اختراعات، منابع ،دانش و…

درصورتی که کسب و کار سرمایه گذار کمتر از ۳ سال باشد باید اطلاعاتی را در خصوص کسب و کارشان ارائه دهند از جمله :

اطلاعات شخصی و بک گراند از ادره شرکت

خدمات وکالاهایی که ارائه داده اند

تحلیل بازار با تمرکز بریک محصول خاص

گردش مالی شرکت ونقدینگی شرکت

ترازنامه

قیمت گذاری برکالا ها

بودجه اشتغال زایی و سرمایه گذاری

مواردی که باید برای ثبت شرکت به اتاق بازرگانی هلند ارائه شوند :

شخص متقاضی می بایست شرکت را به طور رسمی معرفی کند

شروع تاریخ بیزینس را اعلام کند

ارائه یک بیزینس پلن کامل وقوی

ارائه قانون استخدام شرکت

کامل کردن فرم های قانونی هلند

اطلاع از شرایط مالیاتی هلند

ثبت شرکت

بیمه نامه شرکت

محل فعالیت شرکت

شخص متقاضی می بایست فرم های لازم (A17 یا A14 )   را به علاوه یک کپی از سند شناسایی که نشان دهنده این باشد که شرکت ثبت شده است به اتاق بازرگانی برای بررسی های لازم  ارائه دهد .شایان ذکر است که فرم بایدبا امضا باشد زیزرا بدون امضائ مورد تایید قرار نمی گیرد . شخص سرمایه گذار می بایست خودش به طور مستقیم فرم را تحویل اتاق بازرگانی دهد ویا آن را با پست ارسال کند .اگرقصد داشت باشد که فرم را حضوری تحویل دهد باید از قبل وقت قبلی گرفته باشد . البته توجه داشته باشید که که برای ثبت شرکت باید شخص آدرس سکونت خود را در خارج از هلند مشخص معین کند واین آدرسمی بایست وجود داشته باشد. اگر شخص متقاضی در محلی که سکونت می کندکسب وکار خود راه نیانداخته باشد و در محل دیگری فعالیت می کند می بایست آدرس همان  محل را که اجاره کرده است را اعلام نماید .

تمامی فرم های فعالیت های مختلف در کشور هلند موجود می باشد که اگر شخص بخواهد شرکت خود را لغو کند و یا تغییراتی در آن به وجود بیاورد باید ابتدا فرم های مربوط به آن را به صورت آنلاین این فرم ها را پر کنند وبه دو زبان پرینت بگیرد . نکته ای که مورد توجه می باشد این می باشد که اگر شخص خودش می خواهد فرم را پست نماید باید همواره یک نسخه کپی از سند شناسایی از فردی که فرم را امضائ کرده است نزد خود داشته باشد .

اگر کسی در هلند از طریق کار آفرینی شرکتی را ثبت کند وبیزینسی را شروع کند یه سری خدمات وکمک ها به او تعلق نمی گیرد   نسبت به کسی که کارمند است و با قرار داد کار استخدام شده است از جمله خدمات دریافت دستمزد حتی در تعطیلات ، تدابیر امنیتی برای اخراج کارمند و . . .

سرمایه گذاری در هلند :

شخص می تواند به عنوان یک فردی که دارای مهارت و توانایی خاصی بوده است  برای سرمایه گذاری در هلند اقدام نماید که البته  در این مورد فرد باید رزومه اش را که نشان دهنده خاص بودن وی نسبت به دیگر افراد متقاضی می باشد را نشان دهد تا شانسش برای دریافت ویزای سرمایه گذاری بالا برود . در اینپروسه تنها موردی که می تواند شانس شخص متقاضی را برای دریافت ویزا بالا ببرد خاص بودن رزومه اش می باشد متلا ثبت اختراع داشته باشد ویا طرح جدید و سود آوری برای دولت هند داشته باشد .  مدارک و اسناد مورد نیاز برای اقدام به سرمایه گذاری :

ارائه بیزینس پلن (طرح اقتصادی) ونشان دادن نوع کسب وکار

اثبات استمرار و تداوم کسب وکار  از سرمایه گذاری هایی که به صورت مشترک صورت گرفته است .

ارائه اطلاعات در مورد آثار سرمایه گذاری  در مرحله قبل وبعد از ورود به هلند مربوط به گردش مالی ،اشتغال ،نوآوری و . . .

 

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت که ثبت شرکت در هلند یکی از آسان ترین راه های ورود به کشور هلند می باشد که احتیاج به مدر تحصیلی عالیه و مدرک زبان خاصی احتیاج ندارد . البته این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه ثبت شرکت در هلند بسیار بالا می باشدونسبت به کشور های هم سطح هلند در اتحادیه اروپا این مبلغ بسیار گزاف و بالا می باشد . نکته ای که هست این موضوع است که شخصی که ثبت شرکت در هلند را اقدام نموده است می تواند همسر وفرزندان زیر ۱۸ سال خود را نیز همراه خود به هلند وارد کند . را ه های مهاجرت به هلند متعدد می باشد افراد می توانند طرق دیگر مهاجرت به هلند را برگزینند واز آن طرق وارد کشور هلند شوند .

نگارنده : مریم مومنی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *