مهاجرت کاری به مالتا

مهاجرت کاری به مالتا

در مهاجرت کاری به مالتا باید بدانید که تمامی شرایط افراد مد نظر قرار می گیرد به اینصورت که هم سن افراد و هم شرایط تحصیلی افراد و داشتن کارفرما نیز در مهاجرت کاری به مالتا بسیار حائز اهمیت می باشد . و در این بین باید به این امر توجه داشت که افراد در مهاجرت کاری به مالتا باید تمامی شرایط را در نظر بگیرند و این فرصت بسیار خوبی برای آنها می باشد . در مهاجرت کاری به مالتا باید شرایط کاری نیز مدنظر قرار بگیرد و فرد مطمئن باشد که آیا با توجه به شغل وی زمینه ی مناسب کاری برای او وجود دارد و می توانند در مهاجرت کاری به مالتا از زمینه ی شغلی خود استفاده نمایند یا خیر . در مهاجرت کاری به مالتا افراد باید  دارای چه شرایطی باشند؟ در مهاجرت کاری به مالتا چه اموری مدنظر قرار می گیرد ؟ آیا از طرق دیگر نیز می توان اقدام به اخذ اقامت مالتا نمود ؟

در کشور مالتا نیز انواع ویزاها ی کاری وجود دارد که یکی از آنها ویزای کاری کارفرما می باشد که در صورت داشتن کارفرما و در صورتی که افراد بتوانند در کشور مالتا کارفرما پیدا نمایند این کارفرما در وهله ی اول باید از مردم کشور مالتا نیروی کاری خود را جذب نماید و بعد از آن در صورت نبود نیروی کار در کشور مالتا باید در کل اتحادیه ی اروپا آگهی شود و در صورت نبود فرد مورد نظر در اتحادیه ی اروپا می توانند شخص مورد نظر را جذب نمایند . اقتصاد کشور مالتا بستگی به روابط بازرگانی بین المللی ، تولیدات ملی و صنایع کشتی سازی و  جهانگردی و لوازم الکترونیکی دارد . کشور مالتا یکی از کشورهای اروپایی و شنگن می باشد که با داشتن اقامت کشور مالتا می توانید آزادانه در حوزه ی  اروپا رفت و آمد نمایید و این بسیار مهم می باشد .

کشور مالتا کشوری ساحلی می باشد پس زمینه ی  کاری در این کشور در زمینه های اقتصاد دریایی بسیار قوی عمل می نماید متقاضی همچنان می تواند در هنگام تحصیل نیز به کار پاره وقت در کشور مالتا بپردازند افرادی که از طریق ویزای کاری وارد کشور مالتا می شوند می توانند همراهای خود را نظیر همسر و فرزندان وارد کشور کانادا نمایند و این بسیار مهم می باشد البته باید در نظر داشته باشید که افرادی که قصد اقامت در کشور مالتا را دارا می باشند باید سالیانه مبلغ ۴۱۹۲ یورو به عنوان مالیات به کشور مالتا پرداخت نماید . سفر به کشور مالتا دارای نقاط قوتی می باشد که این نقاط عبارتند از اینکه این کشور در حوزه ی شنگن قرار دارد و افراد می توانند در صورت داشتن اقامت این کشور به کشورهای حوزه ی شنگن به راحتی بدون اخذ ویزا سفر نمایند همچنین برای کسانی که در کشور مالتا دوره ی زبان انگلیسی را در کالج های  خاصی می گذرانند کشور انگلستان به آنها به راحتی پذیرش تحصیلی اعطا می نماید و این برای افرادی که کمی سن آنها بالا می باشد و قصد سفر به انگلستان را دارند بسیار مناسب می باشد زیرا از این راه می توانند وارد کشور انگلستان شوند و بهتر است بدانید هزینه ی تحصیل در این کشور بسیار مناسب می باشد. از مزیت های دیگری که داشتن اقامت کشور مالتا دارا می باشد این می باشد که شما می توانید در تمامی بانک های اروپایی افتتاح حساب نمایید و این گزینه بسیار عالی می باشد .

افراد همچنین با داشتن اقامت کشور مالتا اجباری به خرید ملک یا سرمایه گذاری های موجود در کشور مالتا را دارا نمی باشند و می توانند به راحتی بعد از گذراندن دوره ی زبان اقامت خود را از طریق کار یا پذیرش تحصیلی در این کشور تمدید نمایند . اما متاسفانه در زمینه ی مهاجرت کاری به کشور مالتا باید نکاتی را در نظر گرفت که پروسه ی شما را با مشکل مواجه می نماید و آن نکات این می باشد که شما در مرحله ی اول باید کارفرمایی داشته باشید که شما را تامین  و حمایت مالی نماید و این کارفرما معتبر بوده و پس از اینکه شما در کشور مالتا کارفرمای مورد نظر را پیدا کردید این کارفرما باید در وهله ی اول به مدت سه سال در کشور مالتا آگهی داده و در صورت نبود فرد مورد نظر در کل اتحادیه ی اروپا آگهی نماید و در صورتی که فرد مورد نظر یافت نشد می تواند فرد مهاجر را جذب نماید. و این بسیار مهم می باشد که در مورد تمامی راه ها شما اطلاعات  مورد نظر را داشته و انتخاب درستی در این زمینه داشته باشند .

در صورتی که شما  بخواهید از طریق دوره ی زبان وارد کشور مالتا شوید می توانید با قوی نشان دادن زبان خود  دوره ی چهار ماهه ی این کشور را اخذ نمایید و این بسیار موقعیت عالی می باشد زیرا پس از اینکه این دوره تمام شد شما می توانید از طریق پیدا کردن کار در کشور مالتا ویزا و اقامت خود را تمدید نمایید و این نیز گزینه ی بسیار مهمی برای شما می باشد .

و بهتر است بدانید در زمان تحصیل در این کشور شما میتوانید به مدت ۲۰ ساعت به کار پاره وقت در این کشور بپردازید . و در این ۲۰ ساعت به کارهای دانشجویی بپردازید که این کارها کارهایی می باشد که در کشور مالتا بیشتر می باشد به عنوان مثال این کشور در زمینه ی گردشگری و توریست فوق العاده می باشد و دانشجویان می توانند از این مزایا استفاده نمایند .

در نهایت می توان گفت افراد بهتر است به جای اینکه از طریق مهاجرت کاری به مالتا اقدام نمایند از طریق تحصیل وارد این کشور شوند و بعد از طریق اقدام برای کار تمام وقت ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل نمایند . و این بسیار مهم می باشد که افراد  بعد از تحصیل در دوره ی زبان می توا نند ویزای تحصیلی خود را تمدید نمایند و این از طریق اخذ پذیرش در این کشور انجام می شود . به دلیل اهمیت نحوه ی مهاجرت کاری به مالتا در این مقاله توضیحاتی در این باره به شما داده شد و شما می توانید هر گونه مشاوره مربوط به مهاجرت کاری به مالتا را از وکیل مهاجرت به مالتا اخذ نمایید .

نگارنده: سپیده علیزاده

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *