ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا

اگر میخواهید اطلاعاتی در باب ویزای توریستی استرالیا  داشته باشید،اگر سوالاتی درباره ویزای توریستی استرالیا  دارید،اگر میخواهید با انواع ویزای توریستی استرالیا  اشنا شوید ما به شما مطالعه این مقاله را با عنوان ویزای توریستی استرالیا توصیه میکنیم.شما عزیزان همواره میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای توریستی استرالیا  با وکلا و مشاوران موسسه MIE در امور مهاجرت مشورت نمایید.

بی شک زیباترین قاره جهان استرالیا، است. ویزای توریستی استرالیا برای سفر به کشوری که طبیعت  خارق العاده و چشم اندازی زیبا دارد، بهترین گزینه است تعطیلات.سفر به استرالیا، بسیار زیبا و خاطره انگیز است که در هیچ جای دیگردنیا ، این تجربه قابل درک نیست .

صدور ویزای استرالیا از طرف دولت استرالیا با هزینه کمتر و یا به صورت رایگان در دسترس است، در صورتی که به طور مستقیم درخواست دهید. طبق قانون مهاجرت دولت استرالیا شما برای ورود به این کشور به ویزا نیاز دارید، مگر اینکه گذرنامه استرالیایی داشته باشید و یا واجد شرایط اخذ گذرنامه نیوزیلند باشید.

برای مثال، اگر برای تعطیلات به استرالیا سفر می کنید به ویزای توریستی نیاز دارید. شما می توانید برای ویزای گردشگری ETA به صورت آنلاین درخواست دهید که این نوع ویزا تا سه ماه اعتبار دارد. در صورتی که سفر شما به استرالیا به قصد راه اندازی کسب و کار است، باید برای ویزای تجاری ETA درخواست دهید.

نحوه درخواست برای اخذ ویزای مسافرتی ETA

تکمیل فرم درخواست ویزای ETA به صورت آنلاین.

اطلاعات سفر و مشخصات مندرج در گذرنامه برای هر مسافر را وارد کنید.

پس از پرداخت هزینه، درخواست شما بلافاصله مورد بررسی قرار گرفته و به شماره گذرنامه شما ضمیمه می شود.

وضعیت ETA شما از طریق ایمیل در عرض چند دقیقه تایید می شود.

ویزای ETA بلافاصله بررسی و به صورت الکترونیکی به گذرنامه شما ضمیمه می شود. ویزای ETA شما به طور خودکار موقع ثبت پرواز شما به استرالیا و با ورود به استرالیا توسط یک افسر مهاجرت استرالیا تایید می شود.

اگر قصد سفر به استرالیا برای مدت تا ۱۲ ماه دارید، می توانید برای ویزای مهمان ۶۰۰E اقامت طولانی مدت

و یا ویزای مهمان paper-based 600 بسته به کشور خود درخواست دهید.

ویزای گردشگری اقامت کوتاه مدت (ETA)

ویزای ETA گردشگری برای گردشگران و مسافران صادر می شود، و برای حداکثر ۳ ماه اقامت در استرالیا اعتبار دارد. برای درخواست ویزای گردشگری ETA، همچنین باید گذرنامه یکی از کشورهای واجد شرایط را داشته باشید.

ویزای تجاری اقامت کوتاه مدت (ETA)

اعتبار ویزای ETA تجاری مانند ویزای ETA گردشگری، برای حداکثر ۳ ماه اقامت در استرالیا معتبر است، اما برای کسانی که به قصد کسب و کار وارد استرالیا می شوند، طراحی شده است.

ویزای مهمان ۶۰۰E اقامت طولانی مدت

این نوع ویزا امکان اقامت در استرالیا برای مدت تا ۱۲ ماه را فراهم می کند، که بستگی به درخواست شما و گذرنامه شما دارد که باید از یکی از کشورهای واجد شرایط باشد.

ویزای مهمان paper-based 600

این نوع ویزا به مسافران امکان ماندن در استرالیا برای مدت تا ۱۲ ماه را فراهم می کند، به شرطی که شما شهروند بریتانیا باشید و گذرنامه یک کشور واجد شرایط را داشته باشید.

ویزای مسافرتی ETA

ویزای مسافرتی استرالیا برای تعطیلات، گردشگری و بازدید از استرالیا مورد نیاز است. اگر کشور شما در فهرست الکترونیکی گذرنامه های واجد شرایط ویزای گردشگری موجود باشد، می توانید به صورت آنلاین درخواست دهید. در اغلب موارد، ویزای ETA به صورت فوری صادر می شود. پس از ثبت درخواست، تنها چند ثانیه طول می کشد تا ویزای شما صادر شود.

شما دوست عزیز میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای توریستی استرالیا  به موسسه MIE یا سایت های معتبر موسسه MIE با عنوان ویزای توریستی استرالیا مراجعه نمایید.

سمیرا یاوری

1 پاسخ دادن
  1. Avatar
    شیوا می گوید:

    باسلام من در ایران زندگی میکنم به کشورهای روسیه ترکیه و تایلند سفر کرده ام ایا میتوانم ویزای استرالیا بگیرم ومیشود پناهندگی انجا را گرفت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *