ویزای توریستی تضمینی ژاپن

ویزای توریستی تضمینی ژاپن

آیا مایل هستید به کشور ژاپن سفر کنید؟  آیا اتباع ایرانی برای ورود به ژاپن نیاز به ویزای توریستی تضمینی ژاپن دارند؟آیا می دانید برای اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن چه مدارکی مورد نیاز است؟ برای اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن به کجا باید مراجعه کرد ؟

موضوع این مقاله در ارتباط با ویزای توریستی تضمینی ژاپن  می باشد.ویزای توریستی تضمینی ژاپن یکی از پر طرف دارترین ویزای ژاپن است .برای ورود به ژاپن و اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن باید مدارک قید شده در مطالب زیر را مهیا کرده تا سفارت ژاپن به شما اجازه ورود به این کشور را بدهد. در این مقاله به طور مختصر به هزینه های اقامت در ژاپن و مکان های معروف  گردشگری ژاپن اشاره شده است .برای اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن به شما پیشنهاد می دهم با وکیل مهاجرت و وکیل دادگستری مشورت کنید تا برای کسب ویزای توریستی تضمینی ژاپن شما را یاری دهند.

ژاپن یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان می باشد.کشور ژاپن ترکیبی از زندگی مدرن و سنتی است که بسیاری از معابدسنتی همراه با ساختمانهای مدرن ترکیب شده اند.گردشگران می توانند برای یک مدت کوتاه  در تاریخ و فرهنگ ژاپن غوطه ور شوند و نگاهی اجمالی به پیشرفت های تکنولوژی در ژاپن را داشته باشند.ژاپن مناظر زیبایی برای گردشگران خارجی دارد علاوه بر آن ژاپن پایین ترین نرخ جرم و جنایت در جهان را دارد که این نکته برای گردشگران خارجی بسیار ایده آل است .

ویزای توریستی تضمینی ژاپن:

برای اینکه اتباع خارجی مایل به ورود و اقامت در ژاپن باشند باید ویزای یا وضعیت اقامت مشخصی را کسب نماینند .نوع ویزای اخذ شده بستگی به قصد شما برای اقامت در ژاپن دارد.اگر شما می خواهید برای یک دوره کوتاه مدت وارد ژاپن شوید و و قصد  شما از ورود به ژاپن برای اهداف کاری یا دیدار از اقوام و یا شرکت در جلسات مهم اداری وغیره نباشد شما می توانید برای اعمال “ویزای بازدید کننده موقت ” یا “ویزای توریستی ” اقدام کنید .

اشخاصی که مایل به بازدید از ژاپن هستند می توانند از تمام مناطق دنیا برای اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن اقدام کنند.مدت اقامت برای ویزای توریستی تضمینی ژاپن دوره ای کوتاه به مدت ۹۰ روز می باشد.بعضی از اتباع کشور های خارجی بدون اخذ رویداد (ویزا ) می توانند به عنوان بازدید کننده  وارد کشور ژاپن شوند.شهروندان این کشورها می توانند تنها با داشتن گذر نامه وارد ژاپن شوند لیکن اگر این دوره طولانی شود باید ویزای اخد نمایند .

لیست کشور های معاف از اخذ ویزای تضمینی توریستی ژاپن  عبارت است از:

برای یک دوره ۹۰ روزه یا کوتاه مدت :

آندورا، آرژانتین، استرالیا، اتریش ، باهاما، باربادوس ، بلژیک، بلغارستان، کانادا، شیلی، کاستاریکا، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، جمهوری دومینیکن، السالوادور، استونی، فنلاند، سابق جمهوری مقدونیه یوگسلاوی، فرانسه، آلمان ، یونان، گواتمالا، هندوراس، هنگ کنگ ، مجارستان، ایسلند، ایرلند ، اسرائیل، ایتالیا، لتونی، لسوتو ، لیختن اشتاین ، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماکائو ،مالزی ، مالت، موریس، مکزیک، موناکو، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، پرتغال، جمهوری کره، رومانی، سان مارینو، صربستان ، سنگاپور، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سورینام، سوئد، سوئیس ، تایوان ، تونس، ترکیه ، بریتانیا ، ایالات متحده و اروگوئه

 

اتباع کشور های دیگر که مشمول اتباع ایرانی نیز می باشد برای ورود به ژاپن و اخذ اقامت ۹۰ روزه برای اهداف گردشگری مکلف به اخذ اجازه ورود هستند.

متقاضیان برای اعمال اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن باید به سفارت یا کنسولگری ژاپن مراجعه کنند که برای اقدام اولیه در سفارت باید عکس پاسپورتی و بلیط رفت و برگشت خود را همراه داشته باشید.پردازش این روند تقریبا رایگان است هر چند برای اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن هزینه ویزا وجود دارد .

مدارک مورد نیاز برای اخد ویزای توریستی تضمینی ژاپن:

  • پاسپورت متقاضی برای اخد ویزای توریستی تضمین ژاپن
  • فرم (اپلیکیشن )تقاضای رویداد
  • مدارک شناسایی متقاضی رویدا د همراه با ترجمه رسمی این مدارک به زبان انگلیسی
  • عکس پاسپورتی متقاضی یک قطعه
  • متقاضیان باید مدارکی ارائه دهند که نشان دهنده توانایی شخص برای تامین هزینه های خود در طول سفر به ژاپن باشد.
  • گواهی و یااسنادی که برنامه های سفر به ژاپن در ان درج شده باشد برای مثال تمام مدارک رزرو مکان و یا هتل در ژاپن و بلیط رررفت و برگشت برای ژاپن و غیره
  • متقاضی ویزای توریستی تضمینی ژاپن در صورتی که کارمند رسمی دولت باشند باید مدارک معتبر و رسمی از در آمد خود را ارئه دهند و یا اگر کارمند رسمی نیستند باید گواهی گرد ش حساب مالی خود را ارائه دهند.

مناطق معروف در کشور ژاپن:

در کشور ژاپن جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد برای مثال می توان مکانهای زیر را نام برد :

  • یادبود صلح در هیروشیما ژاپن (بنای یادبود صلح هیرو شیمابرای ادای احترام به کشته شدگان در بمب اتمی هیروشیما در ۶ اوت سال ۱۹۴۵ می باشد.)
  • جشمه های آب گرم درپارک میمون های ژاپن( این منطقه در نزدیکی ناگانو می باشد که به علت بخار و آب جوش در زمین یخ رده قرار گرفته است چشمه های آب گرم توسط صخره های شیب دار و جنگل های سرد احاطه شده است.)
  • معبد بودا (معبد بودایی کیو میزو در شرق کیوتو واقع شده است بازدید کنند گان می توانند از آبشار داخلی معبد و زیارتگاه ها و نمایش هنری آن لذت ببرند)
  • قلعه Himeji (قلعه همجی بهترین نمونه برای نشان دادن قلعه های ژاپنی می باشد که برای دفاع در جنگ های ژاپن غنی شده بود.که این اثر چندین بار در طول تاریخ باسازی شده بود.)
  • معبد بزرگ بودا
  • معبد تودی جی
  • برج توکیو کاخ امپراطوری توکیو
  • کوه فوجی

اقامت در ژاپن

برای اقامت در ژاپن شما می توانید هتل ها و پانسیون و یا خوابگاه و آپارتمان های کوچک را در تمام شهر های ژاپن  انتخاب کنید .

ژاپن طیف گسترده ای از انواع مکان ها برای اقامت بازدید کنند گان در ژاپن به سبک ژاپنی و غربی ارائه می دهد.هزینه های اقامت در ژاپن  حداقل ۲۰۰۰ ین تا ۵۰۰۰۰ ین برای هر شخص برآورد شده است.

بسیاری از هتل ها به سبک غربی در اکثر شهرستانهای ژاپن موجود می باشد و کارکنان این هتل ها به خصوص در فصل گردشگری به زبان انگلیسی صحبت می کنند .بیش از ۲۲۰ هتل در ژاپن به طور مداوم خدمات و تجهیزات اقامت برای گردشگران را ارائه می دهند.برای مثال گرما ،تلویزیون ،تهویه ،و استخر شنا همراه با مراکز خرید و درمانگاه ها و مترجمان

در لیست زیر انواع مکان های اقامتی برای یک شب معمولی مشخص شده است:

کاروان سرا های  Ryokan  به سبک ژاپنی و سنتی می باشد. نرخ اقامت در این مکان برای یک شب ۶۰۰۰ ین تا ۳۰۰۰۰ ین برای هر فرد می باشد که به طور معمول همراه با شام وصبحانه است . این کاروانسرا ها به شما فرصتی برای تجربه زندگی ژاپنی ارائه می دهد.

کاروانسرا های مینشوکو :نرخ این مکان اقامتی  برای گردشگران ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ ین  برای هر فرد برآورد شده است .که بیشتر برای خانواده ها اعمال می شود و اغلب همراه با دو وعده غذایی می باشد.

آپارتمان و خانه های ژاپنی برای افامت گردشگران :این مکان های به طور فزاینده ای محبوب است که بیشتر در شهر های توکیو و کیوتو ارائه می شود .

هتل های سبک غربی : نرخ هر اتاق در این هتل ها ۸۰۰۰ ین تا ۵۰۰۰۰ ین در هر شب می باشد.این هتل ها در تمام نقاط به خصوص شهر های بزرگ ژاپن یافت می شود.

پانسیون :نرخ پانسیون در ژاپن برای هر فرد ۶۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ هزار می باشداین پانسیون ها معمولا در مناطق کوهستانی و در حومه شهر های ژاپن وجود دارد.

خوابگاه برای گردشگران :نرخ هز اتاق در خوابگاه ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ ین برای هر فرد می باشد که مسکن و وعده های غذایی را در کمترین سطح بودجه گردشگران ارائه می دهند.بیش از ۳۰۰۰ خوابگاه در ژاپن وجود دارد.

هتل های منحصر به فرد :این هتل ها برای مشتریان مرد می باشد که نیاز به تخت خواب و یا جای خواب دارند.نرخ هر تخت برای یک نفر ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ ین می باشد.و امکاناتی مانند حمام و تلوزیون و غیره به اشترا ک گذاشته می شود.

اقامت در معبد :برای گردشگران خارجی که تمایل به گذراندن شب و دید ن عبادت صبح  در نظر گرفته شده است .هزینه اقامت در معبد برای هر نفر ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ ین می باشد .

هتل برای زوجین :نرخ هر اتاق در این هتل ها ۶۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ ین می باشد.این هتل ها برای اقامت شبانه می باشد.

آپارتمان هفتگی و ماهانه برای اقامت گردشگران :نرخ ماهانه برای آپارتمان ۴۰۰۰۰ ین در هر ماه می باشد.

در آخر امیدورام این مقاله جوابگوی سوالات شما در زمینه ویزای توریستی تضمینی ژاپن بوده باشد .ژاپن کشوری بسیار جذاب برای گردشگران ایرانی می باشد شما می توانید با اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن وارد این کشور شوید و از مناطق و مکانهای توریستی آن لذت ببرید. برای اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن و انجام پروسه ارائه مدارک بهتر است با وکیل مهاجرت و وکیل دادگستری مشاوره داشته باشد تا  بتوانید ویزای توریستی تضمینی ژاپن را کسب نمایید.برای اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای توریستی تضمینی ژاپن میتوانید با موسسات مهاجرتی و وکلا ی مجرب در زمینه مهاجرت تماس حاصل فرمایید.

بهار وفایی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *