بورسیه تحصیلی در یونان

بورسیه ی تحصیلی  در یونان

در این مقاله برای شما بورسیه ی تحصیلی در یونان توضیح داده خواهد شد که معمولا اخذ این نوع بورسیه ها بستگی به شرایط مختلف شما دارد و به دلیل اهمیت بورسیه ی تحصیلی در یونان تا حد امکان سعی می شود توضیحاتی برای شما در این زمینه ارائه شود.بورسیه ی تحصیلی در یونان متفاوت و متنوع می باشند و باید توجه داشت که هر بورسیه ی تحصیلی در یونان با دیگر بورسیه های آن متفاوت می باشد .و افراد برای اخذ این بورسیه ها باید دارای شرایط باید دارای شرایط خاصی باشند  و در قسمت ذیل به توضیح بورسیه ی تحصیلی در یونان می پردازیم تا از این طریق کمکی به شما عزیزان کرده باشیم .

بورسیه های تحصیلی در یونان چند نوع می باشند ؟ بورسیه های تحصیلی در کشور یونان تحت چه شرایطی به شما تعلق می گیرد ؟ سیستم تحصیلی در این کشور چگونه می باشد ؟ در این کشور دانشجویان می توانند هم در کالج به تحصیل در دروس معماری ، جامعه شناسی ، تاریخ و دیگر موارد بپردازند و هم می توانند این دروس را در دانشگاه مطالعه نمایند و این کشور در زمینه ی رشته ی تاریخ بسیار عالی  عمل می نمایند زیرا این کشور مهد تاریخ و دارای تاریخی غنی و مناسب می باشد .

در کشور یونان بخش عظیمی از آموزش و پرورش وجود دارد و بهتر است بدانید به دلیل بازی های المپیک در یونان در زمینه های ورزشی نیز این کشور بسیار عالی و مناسب می باشد . اگر شما به دنبال  یک راه برای  تحصیل در خارج از یونان هستید این کشور به شما کمک هزینه های تحصیلی برای مطالعه ارائه می دهد. بورسیه هایی که در کشور یونان وجود دارند در اکثر مواقع بورسیه های دولتی می باشند که در قسمت ذیل برای شما توضیح داده می شود  . در دولت یونان دو نوع کمک هزینه ی تحصیلی وجود دارد که عبارتند از :

 بورسیه ی بین المللی بنجامین گیلمن

که این بورسیه به دانشجویان در مقطع لیسانس ارائه نمی شود و این بورسیه به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسب می توانند این بورسیه را کسب نمایند. و این گزینه ها در مورد شرایط مختلف متمایز می باشد اما اگر شما شرایط مورد نظر را داشته باشید می توانید این بورسیه را اخذ نمایید . متقاضیان بورسیه باید لزوما کم درآمد و دارای چالش های مالی قابل توجهی باشد. دانش آموزان باید دارای یک پیشنهاد تحصیل در یونان باشند و تا ۷۰۰۰۰ دلار به افراد جوایز و کمک ها ی مالی اعطا می نماید .

بورسیه ی بین المللی دیوید ال بورن

این بورسیه به افرادی تعلق می گیرد که برای تحصیل در مقطع بعدی اقدام نمایند . که بیشتر این نوع بورسیه توسط افراد آمریکایی انجام می پذیرد . این نوعه بورسیه به دلیل شرایط مالی نامناسب به افراد تعلق نمی گیرد بلکه به دلیل شرایط بسیار عالی افراد به آنها تعلق می گیرد که متقاضیان باید دانش آموزان درجه یک و با سوابق علمی برجسته  باشند همچنین این افراد باید سطح زبان بالایی نیز برای اخذ این بورسیه دارا باشند.این بورسیه به افراد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد. همچنین این کشور جایزه ای نیز به شما خواهد داد  در صورتی که شرایط مورد نظر را داشته باشید و مبلغ این  بورسیه برای دانش آموزان در حدود ۲۶۰ هزار دلار می باشد .

علاوه بر این که خود کشور یونان اقدام به ارائه ی بورسیه به افراد دانشجو می کند کشور آمریکا نیز این بورسیه  را به افراد دانشجو در کشور آلمان ارائه می دهد همچنین علاوه بر هزینه ی کامل تحصیل این کشور کمک هزینه ی تحصیلی نیز به افراد می دهد . دانشجویان باستان شناسی که در کشور یونان می باشند باید به این نکته توجه نمایند که در  مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اگر پروژه  ی خود را به خوبی بگذرانند واجد شرایط برای دریافت پاداشی به میزان ۴۰۰۰۰ دلار می باشد .

پاروس جزیره ی یونانی بین المللی دوست داشتنی می باشد که افراد می توانند در آنجا به  تحصیل بپردازند .دانشجویانی که در اینجا به تحصیل می پردازند به سفرهای زیبا و شگفت انگیز می پردازند .افراد می توانند در دانشگاههای پاروس در رشته های تجسمی ، عکاسی ، رسانه ، مطالعات زنان و فیلم و موسیقی ، ادبیات تدریس می نمایند . کمک هزینه های تحصیلی در این بخش برای نویسندگان استثنایی می باشد که مبلغی در حدود ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار می باشد این مبلغ برای افراد دانشجو در رشته ی عکاسی ۱۰۰۰۰ دلار می باشد .

مدرسه ی آمریکایی مطالعات کلاسیک در آتن

این مدرسه در کشور یونان می باشد که در سطح فوق لیسانس یا مقاطع بالاتر در زمینه ی رشته ی باستان شناسی فعالیت می نماید .در این دانشگاه نیز به دانشجویان کمک هزینه ی تحصیلی تعلق می گیرد که در مقادیر مختلف می باشد که در قسمت ذیل برای شما توضیح داده می شود : Cotsen  بورسیه ای می باشد به دانشجویان محقق تعلق می گیرد که این بورسیه برای مدت کوتاهی می باشد و مبلغی در حدود ۲۰۰۰ دلار می باشد .

اگر شما نیاز به یک پایان نامه با متون یونانی دارید می توانید از فرصت های مطالعاتی استفاده نمایید که کمک هزینه ی ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار برای یک دوره یک ساله می باشد . دانشجویان در انجام تحقیقات در دانشگاه ها باید دارای بودجه ای اضافه باشند تا در سفر دچار مشکل نشوند . در اینصورت دانشجویان در این دانشگاه می توانند از صندوق دوره های کوتاه مدت استفاده نمایند که این بودجه به میزان ۱۰۰۰۰ یورو می باشد .

در نهایت می توان گفت که در کشور یونان با اینکه شرایط کاری و اقتصادی مناسبی وجود ندارد اما دانشگاه ها و کالج های فراوانی وجود دارد که برای افراد بورسیه تحصیلی در نظر می گیرد و  این بسیار مهم می باشد که افرادی که به دلیل وضعیت بد اقتصادی در این کشور یونان را به عنوان مقصد تحصیلی و زندگی در امر مهاجرت در نظر نمی گیرند از بورسیه ی تحصیلی در یونان باخبر باشند و این امر مهمی می باشد به همین دلیل در این مقاله برای شما به توضیح بورسیه ی تحصیلی در یونان پرداختیم همچنین شما عزیزان نیز می توانید برای داشتن اطلاعات کافی از بورسیه ی تحصیلی در یونان از وکیل مهاجرت نیز راهنمایی و مشاوره بگیرید .

نگارنده: سپیده علیزاده

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *