تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در آمریکا

 

 

تحصیل در آمریکا بدون نیاز به مدرک زبان :

آیا درمورد تحصیل در آمریکا سوال دارید؟ آیا امکان تحصیل در آمریکا بدون مدرک زبان وجود دارد؟؟ آیا از شرایط اخذ پذیرش در آمریکا  بدون مدرک زبان اطلاع دارید؟؟آیا از مدارک مورد نیاز برای تحصیل درآمریکا بدون مدرک زبان اطلاع دارید؟؟ آیا از هزینه های تحصیل در آمریکا مطلع هستید؟؟ آیا در مورد مهاجرت تحصیلی به آمریکا سوال دارید؟؟ آیا از قوانین آمریکا در خصوص مهاجرت تحصیلی به آمریکا اطلاع دارید؟؟ آیا از شرایط اقامت پس از تحصیل در آمریکا مطلع هستید؟؟ در این مقاله که توسط مشاورین ارشد برای شما عزیزان به رشته تحریر در آمده است سعی بر آن شده که شما عزیزان به پاسخ تمامی سوالات خود در مورد مهاجرت تحصیلی به آمریکا ، تحصیل در آمریکا بدون نیاز به مدرک زبان پاسخ داده شود.

کالج های آمریکایی هنوز هم یک انتخاب برای دانشجویان بین المللی است.  آمریکا در آمار بالاترین تعداد دانشگاه جهان قرار گرفته است. تحصیل در ایالات متحده به دانشجویان برای گسترش گزینه های حرفه ای خود ، کشف یک ملت بزرگ و متنوع، و یادگیری از اساتید مشهور بین المللی و محققان در دانشگاه های ایالات متحده آمریکا فرصت می دهد.

یک مزیت بزرگ برای بسیاری از ۵۰۰٫۰۰۰ دانشجویان بین المللی که هر سال در ایالات متحده آمریکا تحصیل می نمایند، آزادی انتخاب و تغییر دانشگاه است.  شما می توانید مطالعات خود را در یک کالج در آمریکا آغازنمایید و مقطع کاردانی را به مدت دو سال تکمیل نمایید و سپس به یک دانشگاه بزرگترUSA برای مطالعه بیشتر انتقال یابید.

جدای از اینکه آمریکا همیشه مقصد انتخابی دانشجویان بین المللی بوده است ، تحصیل در ایالات متحده آمریکا طیف گسترده ای از جاذبه های گردشگری و فرصت ها را ارائه می دهد.

از مزایای تحصیل در امریکا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • بهترین نظام آموزش و پرورش در جهان
  • دوره ها و مدارک معتبر شناخته شده بین المللی در آمریکا و تحصیل در دانشگاه ها با بهترین رنکینگ جهانی
  • امکان انتخاب بیش از ۱۰،۰۰۰ دانشگاه های ایالات متحده، کالج ها و مدارس
  • امکان اشتغال به حرفه مورد نظر بعد از فارغ التحصیلی در آمریکا به علت صنعت و اقتصاد قوی آمریکا
  • تنوع رشته های تحصیلی در آمریکا
  • امکان پذیرش در برنامه های فرصت مطالعاتی در آمریکا
  • بورس تحصیلی در آمریکا برای دانشجویان بین المللی
  • مقبولیت مدارک دانشگاهی آمریکا در تمام دنیا
  • امکان زندگی و تحصیل در شهرستانهای هیجان انگیز، مانند نیویورک و سان فرانسیسکو، و کشف شگفتی های طبیعی، از جمله گراند کانیون، کوه های راکی ​​و اقیانوس آرام

یکی از راه های ساده برای ورود به کشور آمریکا بدون مدرک زبان :

اخذ پذیرش در دوره های بین المللی در آمریکا یکی از راه های ساده تر برای تحصیل در آمریکا بدون مدرک زبان است. مسیری است که به طور خاص برای دانش آموزان از کشور های دیگر برای دریافت مدرک زبان انگلیسی و مهارتهای علمی مورد نیاز برای موفقیت در یک دانشگاه آمریکایی طراحی شده است.

نکته بسیار مهم و قابل توجه برای دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در آمریکا بدون مدرک زبان این است که عدم ارائه مدرک زبان به معنی این نیست که سطح زبان انگلیسی متقاضی صفر باشد و قطعا جهت تحصیل باید به زبان انگلیسی مسلط باشد.

پذیرش در دوره های بین المللی در آمریکا مسیر متفاوت از برنامه های آموزش زبان انگلیسی استاندارد هستند. علاوه بر بهبود مهارت های زبان انگلیسی در یک محیط همه جانبه، دانش آموزان می توانند مهارت های تحصیلی خاصی که علاقه مند هستند را یاد بگیرند. این دوره ها معمولا یک ساله هستند و پس از پایان آن دانش آموزان می توانند مدارک خود را برای ورود به دانشگاه های آمریکا اپلای کنند.

سیستم دانشگاه های آمریکا بسیار متفاوت از بسیاری از کشورهای دیگر در جهان است، که معمولا برای دانشجویان بین المللی آغاز روند درخواست دشوار است. دوره های بین المللی در ایالات متحده آمریکا در تعدادی از شهرها، از جمله بوستون ، ایالت نیویورک ، تگزاس و کالیفرنیا ارائه خواهد شد.

دوره های بین المللی آمریکا در رشته هایی همچون ، بیزینس ، مارکتینگ ، هتلداری ، Mba و …. ارائه می شود و بسته به دانشگاه ها و قوانین آنها امکان تحصیل در آمریکا بدون مدرک زبان فراهم خواهد شد و بنا بر قانون دانشگاه مورد تقاضا ممکن است برخی دانشگاه ها احتیاج به مدرک زبان داشته باشند.

ورود به دانشگاه های آمریکا و تحصیل در امریکا بدون مدرک زبان :

همچنین امکان اخذ پذیرش مستقیم از دانشگاه های امریکا و تحصیل در آمریکا بدون مدرک زبان در تعدادی از دانشگاه های آمریکا وجود دارد به این صورت که دانشجو قبل از ورود به دانشگاه در آمریکا کورس زبان می گذراند و پس از تکمیل دوره زبان و مسلط شدن به زبان انگلیسی وارد دانشگاه می شود و در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و … وارد دانشگاه می شود.

بنابراین دانشجو می تواند در دانشگاه های مختلف و رشته های مختلف پذیرش بگیرد و اخذ پذیرش در امریکا بدون مدرک زبان امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که امکان اخذ پذیرش و تحصیل در آمریکا بدون مدرک زبان در دانشگاه های خصوصی آمریکا بیشتر است و توصیه برای دانشجویان بین المللی این است که حتی در صورت اخذ پذیرش بدون مدرک زبان در آمریکا ، حتما قبل از وقت سفارت و مصاحبه متقاضی برای اخذ روادید و پذیرش ویزا تا حد متوسط و مطلوبی به زبان انگلیسی تسلط یابد.

اگر طبق قوانین برخی دانشگاه ها در آمریکا متقاضی جهت تحصیل در آمریکا دانشجویان احتیاج به ارائه مدرک زبان داشته باشند ، جهت تحصیل در آمریکا آزمون زبان انگلیسی TOEFL ترجیح دارد.

ضمن سپاس از حضور شما عزیزان در سایت ایران مهاجرت ، در این مقاله که به سفارش  کارشناسان ارشد متخصص در امر مهاجرت به رشته تحریر در آمده است سعی بر آن شد تا به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص تحصیل در آمریکا بدون مدرک زبان ، مهاجرت به آمریکا ، قوانین آمریکا ، پذیرش تحصیلی در آمریکا بدون مدرک زبان و …. پاسخ داده شود. همچنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با وکیل متخصص امریکا مشورت نمایید.

نگارنده : الناز رحیمی

 

4 پاسخ
  1. Avatar
    sonia می گوید:

    با سلام خسته نباشید من فوق دیپلم نرم افزار کامپیوتر دارم از دانسگاه ازاد با معدل ۱۶٫۳۵ و معدل دیپلم دبیرستانم ۱۴٫۲۵ متاهل و یک فرزند ۱٫۵ساله میخواستم ادامه تحصیل در دانشگاه های بدون نیاز به مدرک زبان تحصیل کنم لطفا اگر واجد شرایط بودم راهنمای و اقدامات لازم را بکنید متشکرم

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      اطلاعات از قبیل وقفه تحصیلی و سن ناقص است.

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    shamim می گوید:

    سلام من دانشجوی ترم آخر کارشناسی گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی با معدل ۱۹ هستم و رزومه خوبی دارم ۴ نمایشگاه گروهی هم داشتم برای دو کشور ایتالیا_فلورانس و آمریکه میخواستم برای ارشد اقدام کنم اما هیچی نمیدونم حتی نمیدونم شانس قبولی هم دارم یا نه در ضمن عضو موسسه هنرهای تجسمی تهرانم هستم و کارتشو هم دارم در خصوص ارشدمیشه لطفا درباره نحوه پذیرش دانشگاه هنر هاروارد و ییل و استنفورد آمریکا هم راهنمایی کنید و اینکه من چه طوری میتونم از این چهار دانشگاه + دانشگاه فلورانس ایتالیا پذیرش بگید سلام من دانشجوی ترم آخر کارشناسی گرافیک از دانشگاه علمی کاربردی با معدل ۱۹ هستم و رزومه خوبی دارم ۴ نمایشگاه گروهی هم داشتمدربرای مکم کنید؟؟؟ م؟آیا شانسی دارم؟میشه کمکم کنیدد؟؟؟

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *