تحصیل رایگان در اتریش

تحصیل رایگان در اتریش

آیا مایل به تحصیل رایگان در اتریش هستید ؟  تحصیل رایگان در اتریش چه شرایطی دارد ؟ آیا شرایط تحصیل رایگان در اتریش  نمی دانید ؟ آیا مایل به دانستن شرایط تحصیل رایگان در اتریش  هستید ؟ آیا مایل هستید با تحصیل رایگان در اتریش پروسه ی اخذ اقامت خود را آغاز کنید ؟ آیا با تحصیل رایگان در اتریش می توان به اقامت رسید ؟ ما شما را در این خصوص راهنمایی می کنیم.  در این مقاله سعی بر آن است که به توصیف شرایط تحصیل رایگان در اتریش بپردازیم. . بنابراین به بررسی شرایط تدریس,معیارهای  پذیرش,امکانات آموزشی و پژوهشی ، توصیفی کلی از تحصیل رایگان در اتریش می پردازیم که اطلاعات پایه و مورد نیاز برای داوطلبان و متقاضیان ادامه ی تحصیل در اتریش از نحوه پذیرش و برنامه های آموزشی و….در اختیار بگذاریم تا در نهایت داوطلبین با توجه شرایط و رشته انتخابی برای  ادامه ی تحصیل در این کشور بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند. کشور اتریش مقصد محبوبی برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در خارج از کشورشان هستند در مقاطع های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. علاوه براین افراد می توانند با استقاده از تسهیلات فراوان و حضور در سمینارها و کنفرانس های بین المللی و انجام پروژه های مختلف به کار در هنگام تحصیل نیز بپردازند. چنانچه پس از مطالعه ی این مقاله با ابهامی مواجه شدید ، با موسات معتبر حقوقی تماس بگیرید.

قبل از اینکه به مبحث تحصیل رایگان در اتریش بپردازیم در ابتدا با مفهوم تحصیل رایگان در کشور های مختلف آشنا می شویم و پس از آن می توانیم با دید اجمالی تری نسبت به تحصیل رایگان اتریش اقدام نمایید . تحصیل رایگان دربرخی از کشورها امکان پذیر می باشد حال اگر دانشجو متقاضی تحصیل رایگان در کشوری خاص باشد پس از طی کردن مراحلی که در تحصیل رایگان نیازمند می باشد ، شخص دانشجو موفق به کسب ویزای تحصیلی در کشور مورد نظر می شود. سیاست دانشگاه ها در تحصیل رایگان به این صورت است که یا ادامه تحصیل در خارج از کشور از همان ابتدا رایگان بوده و یا با پرداخت هزینه ای اندک می باشد که بعد از شروع ترم تحصیلی کل هزینه به دانشجو عودت داده می شود.

ویزای تحصیلی از انواع ویزای بلند مدت محسوب می گردد که دارنده این ویزا می تواند از امتیازاتی نظیر موارد ذیل بهره مند گردد:

۱) شخص متقاضی می تواند شماره ملی داشته باشد .

۲) متقاضی می توانداجاره املاک در کشور اتریش داشته باشد.

۳) متقاضی می تواند سرمایه گذاری های متعددی را انجام دهد و یا نسبت به خرید اسناد منقول و یا غیر منقول اقدامات لازم را انجام دهد .

۴) شخص دانشجو می تواند به جستجوی کار بپردازد و مشغول به کار شود .

علاوه بر رایگان بودن تحصیلات در کشور اتریش مزایای بیشمار دیگری وجود دارد که در ذیل به برخی از آنها پرداخته می شود:

تحصیل رایگان اتریش به هیچ مدرک زبانی نیاز ندارد و تمام دانشجویانی که در اتریش به تحصیل مشغول می شوند نیازی به ارایه مدرک زبان ندارند و دانشجویان می توانند در دانشگاه هایی نظیر وین به تحصیل رایگان بپردازند.

– بیشتر دانشگاه های اتریش دارای رنکینگ ۶۷ در دنیا می باشند که این دانشگاه ها جزء دانشگاه های معتبر و برجسته ای در اروپا محسوب می گردند . تحصیل در اتریش در اینگونه دانشگاه ها اعتبار بی نظیری را برای فارغ التحصیلان این دانشگاه ها به ارمغان می آورد.

– امکان تحصیل کاملا” رایگان در اتریش وجود دارد ، برای بررسی شرایط خود و ارزیابی آنها با وکلای مهاجرتی تماس بگیرید.

تحصیل در اتریش فرصتی ارزشمند برای تمام دانشجویانی که تمایل به ادامه رشته تحصیلی خود در بهترین دانشگاه های معتبر دنیا می باشد .

– امکان اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی برای دانشجویان مشغول به تحصیل و یا پذیرفته شده در رشته متقاضی  .

– از جمله بزرگترین امتیازات تحصیل در اتریش امکان ترانسفر دروس گذرانده شده دانشجو در کشور اتریش می باشد ، که در این صورت دانشجو نیازی به گذراندن مجدد دروس ندارد و تنها می بایست برخی اقدامات اداری جهت معادل سازی این دروس انجام شود و پس از آن مدرک دانشجو از دانشگاه مقصد صادر می گردد .

– امکان اخذ ویزای یک ساله که به راحتی می توان ویزای یکساله جهت سفر به کشورهای اروپایی دیگر و یا گذراندن دوره های زبان آلمانی اخذ نمود و پس از آن امکان تمدید ویزا وجود دارد .

– تمام دانشجویانی که مدرک لیسانس را از ایران دارند می توانند در یک دوره یک ساله شرکت نمایند و پس از آن مدرک لیسانس خود را از دانشگاه وین دریافت نمایند .

در مورد تحصیل رایگان اتریش می توان این نکته را بیان نمود که دارا بودن مدرک فوق دیپلم برای دریافت پذیرش تحصیلی در اتریش کافی نمی باشد وشخص دانشجو باید حداقل دارای مدرک کارشناسی باشد .

مواردی که در تحصیل رایگان اتریش در رشته مورد نظر شما می تواند تاثیر گذار باشد معدل کسب شده در رشته مورد نظر شما می باشد. امکان استفاده از بورس تحصیلی در اتریش نیز وجود دارد و در ضمن شرایط بورس در رشته های مختلف جهت ادامه تحصیل رایگان در کشور اتریش هر ساله توسط وزارت آموزش فرهنگ و هنر پیش از شروع سال جدید میلادی مطرح می گردد ، تمام متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به وکلای مجرب حقوقی اقدام به مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی نمایند.

نکته مهم : نداشتن مدرک زبان آلمانی خللی جهت اخذ پذیرش برای دانشجویان متقاضی ایجاد نمی کند و شخص دانشجو تنها می بایست پس از دریافت پذیرش اقدام به گذراندن دوره ی آموزش زبان آلمانی نماید، قابل ذکر است که برای دانشجویانی که آشنایی با زبان آلمانی ندارند جهت تحصیل رایگان در دانشگاه های اتریش می بایست ۳ ترم جهت آشنایی با زبان آلمانی را بگذرانند .

برای تحصیل رایگان در اتریش بایستی مطالعات بیشتری داشته باشید و چنانچه پس از خواندن این مقاله با ابهامی رو به رو بودید با موسسات معتبر حقوقی تماس بگیرید . در این مقاله سعی بر این داشتیم تا تحصیل رایگان در اتریش را به اطلاع شما عزیزان برسانیم . شما عزیزان می توانید برای داشتن اطلاعات بیشتردر مورد مهاجرت به اتریش با کارشناسان و وکلای مهاجرتی موسسات حقوقی معتبر تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان اخذ نمایید.

نگارنده:احمدرضا دهقانی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *