ویزای کار هلند

ویزای کار هلند

مهاجرت به هلند طرق مختلفی دارد که از مهمترین راه های مهاجرت به هلند می توان به ویزای کار هلند اشاره نمود که امروزه در بین اقشار مختلف اخذ ویزای کار هلند متقاضیان فراوانی دارد زیرا زمانیکه فرد از طریق ویزای کاری وارد کشور هلند می شود دارای کار و شغل و همچنین درآمد می باشد و می تواند با پرداخت مالیات مشخص و اقامت برای مدت معین نسبت به اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور هلند اقدام نماید، در باب ویزای کار هلند اطلاعات و شرایطی وجود دارد که در این مقاله سعی میکنیم با توجه به قوانین هلند به بررسی ویزای کاری هلند بپردازیم، در بین کشورهای اتحادیه اروپا کشور هلند میتواند با توجه به شرایط اقتصادی که دارد گزینه مناسب و ایده آلی برای اخذ ویزای کاری باشد باید این نکته را مد نظر داشت که اخذ ویزای کار هلند به سادگی امکان پذیر نمیباشد و ویزای کار هلند شرایط و سختی های مرتبط به خود را دارد به همین دلیل به شما متقاضیان اخذ ویزای کار هلند پیشنهاد میگردد که قبل از اقدام برای اخذ ویزای کار هلند حتما با مشاورین موسسه MIE و وکیل مهاجرت به هلند در این زمینه مشورت بگیرید و سپس اقدام به اخذ ویزای کار هلند نمائید.

آیا اخذ ویزای کار هلند برای اتباع خارج از اتحادیه اروپا امکان پذیر می باشد ؟ انواع ویزای کار هلند چه می باشد؟ شرایط اخذ ویزای کار هلند چگونه می باشد؟ مدارک لازم برای اخذ ویزای کار هلند چیست؟ دولت هلند برای دارندگان ویزای کار هلند چه امکانات و خدماتی را فراهم می نماید؟ آیا اخذ ویزای کار هلند میتواند راهی مناسب برای مهاجرت به هلند تلقی گردد؟ و سوالات دیگر شما عزیزان متقاضیان اخذ ویزای کار هلند که سعی بر این داریم بتوانیم به این سوالات در این مقاله با توجه به قوانین هلند و قوانین کاری هلند پاسخ دهیم و شرایط اخذ ویزای کار هلند را بررسی نمائیم.

برای اخذ ویزای کار هلند می بایست در ابتدای امر بررسی گردد که چند نوع ویزای کاری برای کشور اتحادیه اروپا وجود دارد و آیا برای پیدا کردن کار در هلند باید مجوزهای قانونی تهیه گردد یا خیر ؟ اولین ویزای کار هلند بدین شرح است که شما کارفرمایی از کشور هلند داشته باشید که برای شما دعوت نامه کاری ارسال نماید البته قواعد وشرایط آن را رعایت نماید یعنی در قدم اول اجازه این را داشته باشد که با توجه به قوانین اداره کار هلند برای اتباع خارج از اتحادیه اروپا درخواست کار نماید بدین صورت که ابتدا آن کار را به مدت ۳ ماه در خود هلند آگهی نماید اگر شخصی برای آن کار پیدا نشد،سپس ۳ ماه دیگر در کل اتحادیه اروپا آگهی نماید آن زمان میتواند خارج از اتحادیه اروپا نیرو جذب نماید. یکی از ویزاهایی که میتوان به آن اشاره کرد ویزای جستجوی کار می باشد که این ویزا مختص کشورهایی چون آلمان و اتریش می باشد که شما متقاضی کار در اتحادیه اروپا می توانید با کسب شرایطی برای این ویزا اقدام نمائید و پس از کسب ویزای جستجوی کار میتوانید اقامتی ۶ ماهه داشته باشید و در این مدت زمان ۶ ماه برای پیدا کردن کار و شغل مناسب تلاش نمائید ذکر این نکته ضروریست که فقط شما ۶ ماه فرصت برای اخذ شغل دارید در غیر اینصورت مجبور به ترک کشور می باشید، البته میتوانید برای پیدا کردن کار از آگهی های مربوطه،آژانس های کاریابی و غیره استفاده نمائید.

ویزای کار هلند شرایط خاصی دارد که سعی میکنیم در این مقاله نکات آن را بیان کنیم، یکی از این نکان آن است که برای اخذ ویزای کاری هلند به مجوز کار قانونی نیازمندیم و باید مجوزات لازم را اخذ نمائیم که اعطای این مجوزات به وضعیت اقامتی و ملیت افراد بستگی دارد چراکه برخی از افراد اصلا نیازی به مجوزهای قانونی برای کار در هلند ندارند،اما مجوزهایی که برای کار در هلند میتوان اخذ کرد عبارتند از اجازه کار یک کارمند(یکی از انگیزه های کارمندان خارجی طرح سود مالیاتی می باشد)، اجازه انتقال داخل شرکت و اجازه کار برای افرادی که در هلند فارغ التحصیل شده اند ، افرادی که برای کار در هلند نیازمند اخذ اجازه کار و اقامت ندارند : شهروندان عضو کشورهای اتحادیه اروپا (EU)،منطقه اقتصادی اروپا (EEA) ،ایسلند،لیختن اشتاین، نروژ،سوئیس و همینطور شهروندان ژاپنی که فقط میبایست اجازه اقامت بلند مدت کسب نمایند. اتباع بیگانه که تمایل به ویزای کاری ۳ ماهه در هلند را همانند دانشجویان، کارگران فصلی،پناهندگان و کارمندان یک شرکت بین المللی که شعبه ای در هلند دارد باید از اداره ای به نام IND مجوز کاری دریافت نمایند.

اما چه مدارکی برای اخذ ویزای کشور هلند مورد نیاز می باشد

  • پر کردن فرم مخصوص
  • پاسپورت متقاضی و کپی از ویزای قبلی ( نکته اینکه پاسپورت دو صفحه خالی داشته باشد)
  • رزرو بلیط هواپیما برای مسیر رفت و برگشت به همراه کپی آن
  • داشتن بیمه نامه با حداقل سقف ۳۰۰۰۰ یورو برای محدوده شنگن
  • رزرو محل سکونت یا اثبات محل سکونت( رزرو هتل و یا اجاره نامه معتبر)
  • تمکن مالی مناسب و کافی با توجه به قوانین سال ۲۰۱۷
  • مدرک اثبات وضعیت مدنی

با توجه به مطالعه مقاله فوق در باب اخذ ویزای کار هلند به شما عزیزان توصیه میگردد حتما قبل از هر اقدامی برای مهاجرت به هلند شرایط و مدارک خود را با همراهی وکیل مهاجرت به هلند بررسی نمائید و سپس اقدام به اخذ ویزای کار هلند نمائید و کلیه شرایط و راه های مهاجرت را مطالعه نمائید شاید با توجه به شرایط شما راهی مناسب تر و ایده آل تری پیدا نمائید راه هایی چون تحصیل در هلند و یا اخذ ویزای کاری کشورهای صنعتی تری چون آلمان ، پس به شما متقاضیان اخذ ویزای کار هلند توصیه میگردد باکسب اطلاعات کامل و جامع در باب انواع راه ها و ویزای های مختلف هلند اقدام به مهاجرت به هلند نمائید تا زمان و منابع مالی شما اتلاف نگردد .

نگارنده : امید جلالی فراهانی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *