سرمایه گذاری در لهستان

سرمایه گذاری در لهستان:

آیا قصد سرمایه گذاری در لهستان را دارید؟ شرایط سرمایه گذاری در لهستان چگونه است؟ آیا در مورد سرمایه گذاری در لهستان اطلاع دارید؟ آیا به سرمایه گذاری در لهستان می اندیشید؟ آیا می توان از طریق سرمایه گذاری در لهستان به اقامت و تابعیت لهستان دست یافت؟ اگر قصد مهاجرت به لهستان را دارید سرمایه گذاری در لهستان می تواند بهترین گزینه باشد زیرا از طریق سرمایه گذاری در لهستان می توانید اقامت و تابعیت لهستان را اخذ نمایید. سرمایه گذاری در لهستان برای افرادی که قصد مهاجرت به لهستان را دارند و شرایط دیگر را دارا نمی باشند می تواند گزینه مناسبی باشند. ما در این مقاله سعی داریم در مورد سرمایه گذاری در لهستان برای شما توضیح دهیم و به سوالات شما در مورد سرمایه گذاری در لهستان پاسخ دهیم.

لهستان کشوری است که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد به دلیل مقاوم بودن این کشور در برابر بحران های اقتصادی می تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار باشد به همین دلیل لهستان به یکی از کشورهای مهم برای سرمایه گذاری تبدیل شده است با توجه به اینکه همه ساله افراد بسیاری قصد مهاجرت به لهستان را دارند می توانند از طریق سرمایه گذاری در لهستان اقدام نمایند تا از این طریق به اقامت و تابعیت لهستان دست یابند.

Palilz یک آژانس اطلاعات و سرمایه گذاری در لهستان می باشد که به سرمایه گذاران خارجی که قصد سرمایه گذاری در لهستان را دارند خدمات ارائه می دهد. این آژانس یک موسسه دولتی در لهستان می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ شروع کرده است. در واقع کار این موسسه افزایش سرمایه گذاری در لهستان با تشویق شرکت های بین المللی می باشد. موسسه palilz به سرمایه گذاران در تمامی مراحل اداری و حقوقی کمک شایانی می کند تا بتوانند به نحو درست مشغول کار و فعالیت شوند. از جمله خدماتی که این موسسه به سرمایه گذاران می دهد این است که خدمات مشاوره حرفه ای رایگان به سرمایه گذاران در لهستان ارائه می دهد.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لهستان:

متقاضیان سرمایه گذاری در لهستان می توانند از طریق افتتاح شرکت در لهستان کار و فعالیت اقتصادی خود را آغاز نمایند. شرکت های لهستانی بدین شرح است:

۱: شرکت با مسئولیت محدود:

شرکت با مسئولیت محدود یکی از انواع شرکت های تجاری است که در لهستان وجود دارد. اگر قصد افتتاح شرکت با مسئولیت محدود در لهستان را دارید بهتر است بدانید که می توانید این شرکت را با ۵۰۰۰ زلوتی تاسیس نمایید و مشغول به کار شوید. اعضای هیئت مدیره این شرکت می توانند ۱ و یا چند نفر باشند. بهتر است بدانید که پس از افتتاح و شروع به فعالیت این شرکت باید مالیات بر درآمد خود را پرداخت نماید. شرکت با مسئولیت محدود در لهستان یکی از انواع شرکت هایی است که طرفداران بسیاری دارد و افراد با حداقل سرمایه در حدود ۱۱۸۰ یورو می توانند این نوع شرکت را تاسیس نمایند. اگر قصد ایجاد این نوع شرکت در لهستان را دارید بهتر است بدانید که در ابتدا باید اساسنامه شرکت را تهیه نمایید و پس از آن شرکت خود را به ثبت برسانید همچنین اهداف شرکت و سرمایه شرکت و اعضای هیئت مدیره شرکت باید کاملا بیان شود.

۲: شرکت های سهامی:

شرکت سهامی در لهستان یکی از انواع شرکت هایی است که افراد متقاضی سرمایه گذاری در لهستان می توانند ایجاد نمایند و به کسب و کار نیز بپردازند. شرکت سهامی در لهستان می تواند توسط یک یا چند افراد حقیقی و یا حقوقی تاسیس شود و شروع به فعالیت نماید همچنین برای ایجاد یک شرکت سهامی در لهستان به حداقل سرمایه ای در حدود ۲۴۰۰۰ یورو مورد نیاز است. این شرکت باید یک هیئت مدیره و هیئت نظارت داشته باشد تا بر کارهای شرکت نظارت و رسیدگی داشته باشند. پس از ایجاد شرکت و شروع به فعالیت آن شرکت باید مالیات خود را به نسبت در آمدی که کسب می نماید بپردازد. نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که افرادی که قصد سرمایه گذاری در لهستان را دارند می توانند با ایجاد این شرکت در لهستان اقامت و تابعیت لهستان را اخذ نمایند. بهتر است این نکته را بدانید که در شرکت سهامی هر فردی به میزان سرمایه ای که آورده است مسئول می باشد.

۳: شرکت های مشارکت:

اگر قصد سرمایه گذاری در لهستان از طریق شرکت های مشارکت را دارید بهتر است بدانید که این شرکت ها برای کسب و کارهای کوچک در لهستان ایجاد شده اند و افراد حقیقی و حقوقی می توانند این نوع شرکت را ایجاد نمایند. پس از افتتاح و شروع به فعالیت این نوع شرکت افراد باید مالیات خود را به نسبت درآمدی که دارند پرداخت نمایند.

۴: ایجاد شرکت خارجی در لهستان:

در این قسمت بهتر است بدانید که شرکت های خارجی نیز می توانند در لهستان شعبه ای از شرکت خود را افتتاح نمایند و به کار و فعالیت بپردازند در واقع شرکت مادر در کشور مبدا می باشد و شعبه ای از شرکت مادر در لهستان دایر شود و همان کسب و کار را در لهستان نیز انجام دهند.

نحوه پرداخت مالیات در لهستان:

در لهستان نحوه پرداخت مالیات ها متفاوت است و افراد پس از کسب و کار در لهستان باید مالیات های خود را نیز بپردازند اما بهتر است بدانید که مالیات بر درآمد برای هر شخص حقیقی و حقوقی اجباری است و افراد باید در هر زمینه ای که فعالیت می کنند مالیات خود را نیز بپردازند. میزان مالیات ها در لهستان از حداقل ۱۸%  آغاز می شود اما در برخی از مشاغل میزان مالیات به  ۳۲% هم می رسد.

اخذ اقامت و تابعیت لهستان از طریق سرمایه گذاری در لهستان:

اگر قصد اخذ اقامت و تابعیت لهستان را دارید بهتر است بدانید که از طرق متفاوتی می توانید اقدام نمایید که برای شما منجر به اخذ اقامت و تابعیت گردد و یکی از آن راهها سرمایه گذاری در لهستان می باشد که از طریق ثبت شرکت و ایجاد کار و فعالیت می توانید اقامت و تابعیت لهستان را اخذ نمایید. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که پس از ثبت شرکت در لهستان به مدت ۳ سال فعالیت اقتصادی داشته باشید می توانید اقامت و تابعیت لهستان را اخذ نمایید.

در کل بهتر است بدانید که اگر قصد مهاجرت به لهستان را دارید از طرق متفاوتی می توانید اقدام نمایید که یکی از آنها از طریق سرمایه گذاری در لهستان می باشد که با ایجاد یک شرکت و شروع فعالیت اقتصادی می توانید اقامت و تابعیت لهستان را اخذ نمایید. سرمایه گذاری در لهستان به صورت های مختلفی می تواند ایجاد شود که تمامی آنها بستگی به افراد دارد. اگر قصد مهاجرت به لهستان را دارید و قصد سرمایه گذاری در لهستان را ندارید می توانید از طریق مهاجرت تحصیلی به لهستان و یا مهاجرت کاری به لهستان اقدام نمایید و از این طریق به اقامت و تابعیت لهستان دست یابید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به لهستان همچنین سرمایه گذاری در لهستان می توانید به موسسه MIE مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را در زمینه سرمایه گذاری در لهستان اخذ کنید همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به لهستان بهره مند شوید و اطلاعات کاملی را اخذ نمایید.

نگارنده: نگار ولی یاری اسکندری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *