ویزای سرمایه گذاری در سریلانکا

ویزای سرمایه گذاری در سری لانکا

 

 

موضوع اصلی این مقاله ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا می باشد . با توجه به این که در این مقاله توضیحاتی در باب ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا در اختیار شما قرار می گیرد ، امیدواریم اگر متقاضی اخذ ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا هستید بتوانید پاسخ سوالات خود را در این زمینه اخذ نموده و همپنین برای اخذ این ویزا از طریق مشاورین موسسه MIE اطلاعات صحیح و مفید دریابید و از روشی قانونی برای اخذ ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا استفاده نمایید .

اخذ ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا یکی از روش های اخذ تابعیت سری لانکا می باشد. این کشور به دلیل هزینه های زندگی کمی که نسبت به سایر کشورها دارد ، در سالهای اخیر متقاضیان بسیار زیادی جهت اخذ ویزای سرمایه گزاری در سری انکا داشته است.

به طور مختصر سعی بر آن داریم که به نکات کلیدی و اصلی مرتبط با تمامی فرایند ها ی مربوط به ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا  بپردازیم .

برای بسیاری از شما دوستان سوالاتی پیش می آید که آیا شرایط ویزای سرمایه گزاری در سری انکا را دارید؟ مدارک ضروری جهت اخذ ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا چه مدارکی است؟ چرا باید ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا را اخذ نمایید؟ و سوالاتی از این قبیل که سعی داریم تمام سوالات شما را در مقاله ذیل پاسخ دهیم .

کنفرانس سرمایه گزاری و کسب و کار ترکیب کاملی از فرصت ها با هدف غنی سازی افراد، موسسات و شرکت های سرمایه گزار و کسب و کارهایی با مجموعه ای جامع از دستورالعمل ها برای تصمیمات سرمایه گزاری آن ها ارائه می دهد و به عنوان فرصتی شبکه ای برای معرفی شرکای تجاری بالقوه برای شروع شراکت، عمل می کند.

 

رابطه سرمایه گزاری

ما معتقدیم که تجارت دارای روح است . هیچ تعاملی بدون مداخله معتبر انسانی در زندگی ، صورت نمی پذیرد . بنابراین ما همیشه توسط نیرویی غریزی و با اراده ای راسخ سعی داشته ایم که در کار خود بهترین باشیم! رابطه ما مهم ترین ملاک است و ما برای انگیزه دادن در کنار شما هستیم .

 

چرا باید در سریلانکا سرمایه گزاری کرد ؟

استراتژی دسترسی به بازارهای کلیدی در جهان
ژئو استراتژیک محل سکونت
اقتصاد پررونق قوی
محیط جذاب کسب و کار و دولت سیاست
نیروی کار ماهر و واجد شرایط
زیرساخت های مدرن
حمایت از سرمایه گزاری خارجی
کیفیت زندگی

 

برای اقامت در سریلانکا انواع مختلفی ویزا وجود دارد :

ویزای ترانزیت ( ویزای ترانزیت ویزایی می باشد که حکم اجازه ی ورود به فرودگاه های سری انکا را داده تا شما به مقصد نهایی سفر کنید ) به طور مثال پرواز خود را تغییر دهید ، اما نمی توانید فرودگاه را ترک کنید و وارد شهرهای مربوط در کشور شوید و فقط باید در محدوده داخل سالن فرودگاه سالن های خود را جهت تغییر پرواز تغییر دهید .

Visit Visa که ویزاهای آنلاین سی روزه ، ویزای تجاری برای سه ماه و ویزای توریستی سه ماهه زیر مجموعه ی این ویزا هستند .

ویزای اقامتی که شامل ویزاهای کار ، تحصیل ، Skil Worker ،سرمایه گذاری و خبرنگاری و … می باشد .

 

افراد واجد شرایط ویزای سرمایه گزاری

سرمایه گزاران خارجی با سرمایه گزاری حداقل هزینه  ۲۵۰،۰۰۰ $  آمریکا یا معادل پول خارجی قابل تبدیل ، قادر به دریافت ویزای سرمایه گزاری می باشند در :

  • کسب و کارهای جدید توسط هیئت سرمایه گزاری یا مسئولی مربوط به دولت تصویب شده است .
  • شرکت های جدید منوط به توافق مسئول مربوطه
  • سهام فهرست شده در بورس اوراق بهادار کلمبو .

علاوه بر این که این افراد واجد شرایط هستند ، وابسته به درخواست آنها همسر ، فرزندان و پدر و مادر متقاضی و پدر و مادر همسر او نیز واجد شرایط این ویزا هستند .

نحوه درخواست ویزای سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گزاری تنها در کلمبو توسط وزارت مهاجرت بلافاصله بعد از درخواست ویزا با مدارک مورد نیاز صادر شده است . اگر درخواست ویزا با موفقیت انجام شود تاییدیه نامه ی ویزای متقاضی منوط به قوانین ، مقررات و محدودیت های حاکم بر ویزا و پاسپورت فرد برای صدور ویزا ارائه شده است . این ویزا برای مدت یک سال صادر می شود و قابل تمدید می باشد .

شرایط ویزای سرمایه گزار

  • دارنده این ویزا نمی تواند درگیر استخدامی ، تجارت و کسب و کار دیگری باشد ، مگر این که سازمان وزارت مهاجرت این اجازه را بدهد .
  • آگاه سازی سازمان وزارت مهاجرت در نوشتن هرگونه تغییر قابل توجهی در طرح سرمایه گذاری .
  • پیروی کردن از تشریفات مهاجرت و قوانین و مقررات مهاجرت در کشور سری لانکا .
  • پیروی کردن از قوانین مالیات در کشور سری لانکا .
  • خودداری از هرگونه فعالیت سیاسی و یا دیگر منافع عمومی که ممکن است امنیت کشور را به مخاطره اندازد .

مدارک مورد نیاز جهت ویزای سرمایه گزاری

  • درخواست ویزا در چهار نسخه
  • فتوکپی از صفحه اطلاعات گذرنامه ی متقاضی
  • فتوکپی گواهی ازدواج یا نکاح
  • دو عکس (۳٫۵x 4.5 سانتی متر) از متقاضی و هر یک از وابستگان متقاضی
  • گزارش پزشکی متقاضی اصلی
  • شواهد مستند از پرداخت USD 250،۰۰۰ به سری لانکا
  • گزارش کسب شده از پلیس کشوری که متقاضی در آنجا اقامت داشته است
  • باید جزئیات پروژه ای که در آن سرمایه گذاری انجام می شود ارائه شود ( اگر این پروژه شامل یک شرکت می باشد، اسناد ثبت نام مربوطه مورد نیاز است )

 

دقت فرمایید اخذ ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا قواعد پیچیده ای دارد و مانند سایر کشورها در صورتی که متقاضی مدارک مورد نیاز را داشته باشد می تواند به راحتی به اخذ روادید دست پیدا کند اما شما نیاز دارید حتما با موسسه MIE در زمینه سرمایه گزاری در سری لانکا مشورت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای سرمایه گزاری در سریلانکا می توانید با مؤسسات مهاجرتی معتبر و وکیل مهاجرت مشورت نمایید و با تخصص این پروسه را طی نمایید.

 

نگارنده : نگار فاضل

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *