مدارک ویزای کار فرانسه

مدارک ویزای کار فرانسه:

آیا در مورد مدارک ویزای کار فرانسه اطلاعاتی دارید؟ در مورد مدارک ویزای کار فرانسه سوالی دارید؟ آیا مدارک ویزای کار فرانسه را می دانید؟ می توان از طریق ارائه مدارک ویزای کار فرانسه و اخذ ویزای کار فرانسه اقامت و تابعیت فرانسه را اخذ کرد؟ همه ساله افراد بسیاری قصد مهاجرت به فرانسه را دارند که می توانند از طریق ویزای کار فرانسه اقدام نمایند همچنین شخص متقاضی ویزای کار فرانسه باید مدارک ویزای کار فرانسه را داشته باشد و به دولت فرانسه برای اخذ ویزای کار فرانسه تحویل دهد تا بتواند ویزای کار فرانسه را اخذ نماید. اگر قصد اخذ ویزای کار فرانسه را دارید بهتر است بدانید که باید مدارک ویزای کار فرانسه را به صورت کامل ارائه نمایید همچنین با ارائه مدارک ویزای کار فرانسه و اخذ این نوع ویزا پس از گذشت مدتی می توانید اقامت و تابعیت فرانسه را اخذ نمایید. ما در این مقاله سعی بر این داریم تا در مورد مدارک ویزای کار فرانسه برای شما عزیزان توضیحاتی را بیان نماییم و به سوالات شما در مورد مدارک ویزای کار فرانسه پاسخ دهیم. در ابتدا و قبل از شروع مبحث مدارک ویزای کار فرانسه بهتر است کمی در رابطه با ویزای کار فرانسه توضیحاتی داده شود تا بتوانید با ویزای کار فرانسه آشنایی لازم را پیدا نمایید و سپس در مورد مدارک ویزای کار فرانسه اطلاعات لازم را کسب کنید.

ویزای کار فرانسه:

در مورد ویزای کار فرانسه بهتر است بدانید که در ابتدا و برای در خواست ویزای کار فرانسه فرد متقاضی باید یک job offer و یا کارفرما در فرانسه داشته باشد و ابتدا کار فرمای فرانسوی باید به مدت ۳ ماه در فرانسه آگهی دهد و فرد متقاضی کار در فرانسه یافت نشود و سپس به مدت ۳ ماه دیگر کار مورد نظر را در اتحادیه اروپا آگهی دهد و باز فرد مورد نظر برای کار در فرانسه یافت نشود سپس فرد متقاضی ویزای کار فرانسه از خارج از اتحادیه می تواند کار مورد نظر را اخذ نماید و به کار در فرانسه بپردازد. در اینجا بهتر است به این نکته اشاره شود که اخیرا ویزای کار فرانسه با سختی های بسیاری رو به رو شده است و محدودیت هایی برای اتباع خارجی که قصد کار در فرانسه را دارند به وجود آمده است به همین دلیل ورود مهاجران برای کار در فرانسه با دشواری صورت می گیرد به همین دلیل اکثر مهاجران در معرض خطر بیکاری قرار دارند.

اگر قصد کار در فرانسه را دارید بهتر است بدانید که برای کار در فرانسه باید اجازه کار در فرانسه را اخذ نمایید و به نوعی ویزای کار فرانسه را دریافت کنید تا بتوانید در فرانسه وارد بازار کار شوید اما نکته ای که وجود دارد این است که برخی افراد به ویزای کار فرانسه احتیاج ندارند مثلا افرادی که جز اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس می باشند برای کار در فرانسه نیازی به اخذ ویزا ندارند و به راحتی می توانند وارد بازار کار فرانسه شوند اما سایر افرادی که خارج از اتحادیه اروپا می باشند برای کار در فرانسه باید ویزای کار فرانسه را اخذ نمایند تا بتوانند وارد بازار کار فرانسه شوند.

مدارک ویزای کار فرانسه:

۱: فرد متقاضی باید پیشنهاد کار در فرانسه داشته باشد.

۲: بیمه نامه شخص متقاضی کار در فرانسه.

۳: شناسنامه فرد متقاضی کار در فرانسه.

۴: پاسپورت فرد متقاضی کار در فرانسه که مدت اعتبار پاسپورت فرد نباید کمتر از ۶ ماه باشد.

۵: ترجمه مدارک تحصیلی فرد متقاضی کار در فرانسه.

۶: داشتن مدرک زبان فرانسوی

۷: گواهی اجازه کار در فرانسه

۸: فرم قرارداد استخدام فرد متقاضی کار در فرانسه

۹: تفاهم نامه و اساسنامه

۱۰: نامه تمکن مالی فرد متقاضی ویزای کار فرانسه.

اگر قصد مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای کار فرانسه را دارید می توانید با مراجعه به سایت ها و موسسه MIE  اطلاعات کاملی در مورد مدارک ویزای کار فرانسه را اخذ نمایید همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به فرانسه بهره مند شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را اخذ کنید.

مدارک لازم برای درخواست کار در فرانسه:

۱: پاسپورت فرد متقاضی کار در فرانسه که مدت اعتبار آن بیشتر از ۶ ماه باشد.

۲: گواهی سلامت فرد متقاضی کار در فرانسه.

۳: فرم استخدام برای فرد متقاضی کار در فرانسه.

۴: گواهی عدم سو پیشینه فرد متقاضی کار در فرانسه.

مراحل و مدارک ویزای کار فرانسه:

اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید و قصد دارید به عنوان یک نیروی متخصص در فرانسه مشغول به کار شوید باید کارت آبی  یا همان بلو کارت اتحادیه اروپا را دریافت نمایید. بلو کارت اتحادیه اروپا به مدت ۱ تا ۳ سال دارای اعتبار است و اگر مدت زمان قرارداد کار به مدت ۱ سال و یا بیشتر باشد مدت اقامت برای فرد به همان میزان خواهد بود و در صورتی که مدت اعتبار کار در اتحادیه اروپا و یا فرانسه افزایش یابد این مدت باید تمدید شود تا فرد بتواند در فرانسه و یا اتحادیه اروپا مشغول به کار شود. فردی که بلو کارت اتحادیه اروپا را دریافت می کند باید حداقل در آمد فرد برابر ماهی ۱/۵  یورو باشد همچنین باید مدت قرارداد کاری فرد حداقل ۱۲ ماه باشد تا بتواند بلو کارت اتحادیه اروپا را دریافت نماید.

هزینه زندگی در فرانسه:

در مورد هزینه زندگی در فرانسه بهتر است اینگونه بیان نماییم که هزینه زندگی هر فرد بسته به نوع و سبک زندگی افراد متفاوت می باشد اما هزینه زندگی در فرانسه نسبت به کشورهای دیگر اتحادیه اروپا بالاتر می باشد اما باز هم با سبک زندگی افراد ارتباط دارد که می تواند از حد معمول آن کمتر و یا بیشتر شود اما اگر قصد زندگی در فرانسه را دارید بهتر است بدانید هزینه یک زندگی معمول و نرمال در فرانسه بین سال ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ یورو می باشد.

در کل در مورد مدارک ویزای کار فرانسه بهتر است بدانید که اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید می توانید از طریق مهاجرت کاری به فرانسه اقدام نمایید که برای دریافت کار در فرانسه باید مدارک ویزای کار فرانسه را داشته باشید و این مدارک را به کار فرمای فرانسوی خود و همچنین به دولت فرانسه ارائه نمایید تا اجازه کار در فرانسه را اخذ کنید و بتوانید در فرانسه وارد بازار کار شوید. همچنین اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید می توانید از طرق دیگر مهاجرت مثل مهاجرت تحصیلی به فرانسه و یا سرمایه گذاری در فرانسه اقدام نمایید و از این طریق اقامت و تابعیت فرانسه را نیز اخذ نمایید. برای کسب بیشتر می توانید با موسسه MIE در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در مورد مدارک ویزای کار فرانسه بدست آورید همچنین می توانید از مشاورین و وکیل مهاجرت به فرانسه بهره ببرید و اطلاعات کافی در مورد مدارک ویزای کار فرانسه را اخذ نمایید.

نگرانده: نگار ولی یاری اسکندری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *