ویزای کار در سنگاپور

ویزای کار در سنگاپور

امروزه راه های زیادی برای مهاجرت وجود دارد که من جمله ویزای کار در سنگاپور می باشد. مهمترین موضوعاتی که در ویزای کار در سنگاپور وجود دارد این است که مدارک مورد نیاز در پروسه ی ویزای کار در سنگاپور چیست؟ ایا همه ی افراد می توانند جهت ویزای کار در سنگاپور اقدام نمایند؟ شرایط کار در کشور سنگاپور چطور می باشد؟ ایا افرادی که جهت ویزای کار در سنگاپور اقدام می نمایند می توانند با همراه وارد کشور شوند؟ ایا تا به حال به ویزای کار در سنگاپور فکر کرده اید؟

تمام تلاش حقوقدانان بر این است تا بتوانند شما را در زمینه ی ویزای کار در کشور سنگاپور راهنمایی نمایند.

در نظر داشته باشید تمامی افرادی که قصد ورود به کشور سنگاپور از طریق کار را دارند باید مجوز معتبر جهت کار را داشته باشند. به طور کلی به انها اجازه می دهند که بتوانند وارد پروسه ی کاری شوند و از طریق کار فرما یا هر عنوان دیگری مشغول شوند.

به طور کلی ویزاهای کاری متعددی در کشور سنگاپور وجود دارد که افراد با عناوین مختلف و شغل ها و حرفه های متفاوت می توانند وارد کشور شوند.

به طور کلی افراد زیادی هستند که تمایل به ورود به کشور را دارند. اما این اشتباه برای بسیاری افراد ایجاد شده است که فکر می کنند می توانند از طریق ایجاد کار هم در پروسه قرار گیرند. اخذ ویزای کاری با عنوان سرمایه گذاری یا به طور کلی کار افرینی کاملا متفاوت می باشد. و این طرز تفکر برای افراد ایجاد شده است که فکر می کنند همه ی این موارد مشابه می باشد.

ما به طور کلی در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید تصمیم نهایی را اتخاذ نمایید.

مهمترین موضوع در اخذ ویزای کاری در کشور سنگاپور داشتن کارفرما می باشد. همانطور که می دانید اولویت اولیه برای کار کردن در سنگاپور با افرادی است که در کشور اقامت دارند. این افراد می توانند با عناوین مختلفی همچون تحصیلی، سرمایه گذاری، کاری که وارد شده اند مشغول به کار شوند. پس افرادی که در کشور سنگاپور هستند نسبت به دیگر افراد در اولویت خواهند بود.

زبان غالب در کشور سنگاپور، انگلیسی می باشد. همینطور گویش چینی در کشور سنگاپور کاملا مورد استفاده قرار می گیرد. و همین دو زبانه بودن در کشور سنگاپور یکی از مزیت های این کشور می باشد.

وکلا و حقوقدانان بسیاری وجود دارند که شما را با راهنمایی های اشتباه با مخاطره و مشکل روبرو می کنند. افراد زیادی هستند که حتی یکبارهم به کشورهای دیگر سفر نکرده اند و این موضوع برای انها به طور کامل قابل لمس نیست و این سوال برای شما باید ایجاد شود که ایا همچین افرادی می توانند به شما جهت مهاجرت راهنمایی درست و اساسی ارائه نمایند؟ پس به طور کلی در موضوع به این مهمی دقت لازمه را داشته باشید.

ساعت کاری در کشور سنگاپور

ساعت اداری در طول هفته از دوشنبه تا جمعه می باشد. که از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ بعد از ظهر و از ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ می باشد. حداقل کار در طول یک هفته ۴۴ ساعت می باشد.

همینطور سنگاپور یازده تعطیلات عمومی و هشت جشنواره های بزرگ را در طول سال به رسمیت شناخته است.

یکی از انواع ویزایی که در کشور سنگاپور برای افراد وجود دارد مختص به مدیران و افراد با حرفه خاص می باشد که این افراد باید حداقل میزان ۳۳۰۰ دلار در ماه در امد کلی خود را نشان دهند.

نوعی دیگری از ویزا وجود دارد که افراد می توانند با حرفه و توانایی خاصی که دارند وارد پروسه ی کاری شوند. البته در این ویزا نیازی به حرفه ی خاص که در ابتدا بیان شد نیست. منظور از بیان این موضوع این است که افراد باید مشخصه های کلی را در رابطه با کار داشته باشند.

این افراد باید حداقل ۲۲۰۰ دلار در ماه درآمد داشته باشند که اکثر انها در صنایع ساخت و ساز کشتی سازی و یا حتی بهتر است بگوییم در زمینه های مهندسی توانایی های بالایی را خواهند داشت.

نوع دیگر ویزای کار برای افرادی است که در زمینه ی پرستاری توانایی دارند. که این نوع ویزا حداکثر ۱۶ هفته از تولد فرزند از سمت فرد کارفرما به پرستار محول خواهد شد.

همینطور افرادی که قصد ورود به عنوان همراه را در کشور سنگاپور دارند می توانند در کشور با شراط خاصی که در ذیل بیان می شود مشغول به کار شوند.

افرادی که وارد کشور می شوند باید به مدت دو هفته بابت اجازه ی کار اقدام نمایند. این افراد باید فرم wp را پر نمایند. همچنین ادرسی جهت دریافت کارت و ۳۰ دلار پرداخت نمایند.

البته در نظر داشته باشید افرادی هم که مشغول به تحصیل در کشور سنگاپور هستند اجازه ی کار برای این افراد هم وجود دارد همینطور می توانند در زمانی که تحصیل انها متوقف شده است به کار کردن بپردازند و هزینه های خود را تامین کنند.

مشخصه های اصلی جهت اخذ ویزای کار در گشور سنگاپور:

تحصیلات که یکی از مهمترین موضوعات در پروسه ی کاری می باشد. افراد باید حداقل از مدرک لیسانس برخوردار باشند تا بتوانند امتیازات لازمه را کسب نمایند.

مهارت و سابقه ی کاری: افراد زیادی هستند که در کنار سوابق کاری، که در ویزای کاری در اولویت می باشد، مهارت های زیادی دارند. این افراد می توانند در زمان اخذ کار مورد نظر، با ارائه ی این مدارک کار بهتر و معقول تری را پیدا کنند.

سن افراد در اولویت بعدی می باشد که نهایت سنی که افراد باید داشته باشند ۴۰ سال است. و مشخصا بالاتر از آن امتیاز لازمه را کسب نخواهند کرد.

افرادی که در کشور سنگاپور مشغول به کار می شوند به طور قطع می توانند برای اقامت اقدام نمایند اما سوال این است که مدت اقامت افراد چقدر می باشد؟ و افراد بعد از چه مدتی می توانند بابت اقامت اقدام نمایند؟ افراد می توانند با پرداخت مالیات بعد از مدت ۳ الی ۴ سال بابت اقامت اقدام نمایند.

استاندارد بالای زندگی و پایین بودن نرخ بیکاری باعث شده است که افراد زیادی وارد کشور شوند و بتوانند از شرایط بسیار عالی در کشور استفاده نمایند. همینطور کار و زندگی در کشور سنگاپور یک تجربه ی بسیار عالی می باشد که افراد زیادی تمایل دارند این تجربه بسیار عالی را داشته باشند.

قرار داد کار بین کارگر و کارفرما قراردادی بسیار سخت و منضبط می باشد اما در نظر داشته باشید این سخت گیری مبنی بر این نیست که کارفرما در ادامه کار سخت گیری شدیدی داشته باشد. حتی کارفرمایان از انعطاف بالایی در زمینه ی کاری برخوردار می باشند. و در ارائه ی مرخصی ها با کارگران از ملایمت خاصی برخوردار هستند.

همانطور که مشاهده فرمودید ویزای کار در سنگاپور کار ساده ای نیست و افراد باید از شرایط خاصی برخوردار باشند تا بتوانند وارد پروسه ی کار شوند. در امر مهاجرت سعی نمایید از افرادی کمک بگیرید که حقوق دان و یا وکیل حاذق باشند. در غیر اینصورت ممکن است با اطلاعات ناقص شما را به اشتباه راهنمایی کنند و شما در پروسه ی مهاجرت با مشکل روبرو شوید.

ارزوسادات نفر

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *