ویزای توریستی دانمارک

ویزای توریستی دانمارک

شرایط ویزای توریستی دانمارک موضوعی است که سعی داریم به تشریح کامل آن بپردازیم، امروزه شخاص متعددی تمایل به مسافرت و مهاجرت به کشورهای عضو اتحادیه اروپا را در سر دارند و قصد دارند برای سفر و مسافرت به اتحادیه اروپا از ویزای توریستی استفاده نمایند و دربین کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شنگن به دنبال اخذ ویزای توریستی دانمارک هستند و میخواهند به دانمارک سفر کوتاه و توریستی داشته باشد،اخذ ویزای توریستی دانمارک چندان سخت و پیچیده به نظر نمی رسد اما باید دقت کافی را داشت .امروزه اشخاص در سایت ها و وبلاگ های متعدد به دنبال شرایط اخذ ویزای توریستی دانمارک و مدارک اخذ ویزای توریستی دانمارک می باشند که ما در این مقاله به بررسی شرایط کلی دریافت ویزای توریستی دانمارک می پردازیم.اساسا اقدام برای مهاجرت به کشورهای اتحادیه اروپا نیازمند آگاهی و اخذ اطلاعات کامل می باشد و اکثر موارد همراه بودن با وکیل بین الملل و متخصص من الجمله وکیل مهاجرت به دانمارک میتواند خیال شما را آسوده تر نماید که به شما متقاضیان سفر به دانمارک و اخذ ویزای توریستی دانمارک پیشنهاد میکنیم از وکلای متخصص و با تجربه در این موضوع استفاده نمائید.

آیا برای ورود به دانمارک نیازمند دریافت ویزا هستیم؟ آیا اخذ ویزای توریستی دانمارک برای اتباع خارج از اتحادیه اروپا امکان پذیر می باشد؟ آیا ویزای توریستی دانمارک قابل تمدید و یا تغییر به ویزاهیا دیگر می باشد؟ آیا با دریافت ویزای توریستی دانمارک شخص میتواند در دوران حضور در دانمارک مشغول به تحصیل و یا کشور باشد؟ برای دریافت ویزای توریستی دانمارک چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟ آیا برای اخذ ویزای توریستی دانمارک شخص میتواند به تنهایی اقدام نماید و یا بهتر است از وکیل متخصص در زمینه دریافت ویزای توریستی دانمارک بهره مند گردد؟ برای دریافت ویزای توریستی دانمارک چه فرم هایی را می بایست کامل نمائیم؟

آیا با داشتن ویزای توریستی دانمارک میتوان به تمامی کشورهای اتحادیه اروپا وارد شد ؟ و سوالات دیگر شما متقاضیان ویزای توریستی دانمارک که سعی داریم در این مقاله با توسل به قوانین دانمارک به آنها پاسخ دهیم و شرایط دریافت ویزای توریستی دانمارک را به طور کامل تشریح نمائیم.

اگر فردی قصد دارد ویزای توریستی دانمارک را دریافت نماید ابتدای امر میبایست موارد مورد نیاز اولیه را دارا باشد که در ادامه مبحث مفصل به آن خواهیم پرداخت ، در واقع افراد برای مسافرت به کشورهای اتحادیه اروپا و مسافرت به خارج از کشور و بازدید و تفریح افراد باید ویزاهای توریستی و کوتاه مدت دریافت نمایند و کشور دانمارک که یکی از کشورهای اسکاندیناوی محسوب میشود یکی از کشورهایی است که هر ساله متقاضیان زیادی برای سفر دارد به علت جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد،کشور دانمارک کشورپادشاهی در شمال اروپا می باشدکه زبان رسمی آن دانمارکی می باشد، دانمارک دارای آب و هوایی معتدل و مرطوع و پربارانی است،که مهمترین شهر و پایتخت آن کپنهانگ است، واحد پول کشور دانمارک همانند سایر کشورهای اسکاندیناوی کرون می باشد.اگر قصد سفر به دانمارک را دارید به شما توصیه مینمائیم قبل از هر اقدامی آگاهی لازم از شرایط دانمارک را به دست آورید تا بتوانید سفر لذت بخشی را تجربه نمائید.

افراد برای ورود به دانمارک می بایست ویزای شنگن اخذ نمایند که دولت برای اتباع غیر اتحادیه اروپا اخذ ویزا را ضروری میداند، هدف از داشتن ویزا این است که بتواند ورود اتباع به دانمارک را کنترل نماید و اینکه چه افرادی برای ورود به اتحادیه اروپا و دانمارک نیازمند ویزای می باشند را کشورهای عضو اتحادیه اروپا به صورت متحد تصمیم گیری کرده اند . دانمارک نیز عضو اتحادیه اروپا می باشد و افراد با داشتن ویزای توریستی دانمارک به راحتی میتوانند در سایر کشورهای اتحادیه اروپا رفت و آمد نمایند و اگر برای مثال افراد قصد سفر به سوئد را دارند و به راحتی نمیتوانند ویزای این کشور را به دست آورند میتوانند از ویزای توریستی دانمارک استفاده نمایند.

ویزای توریستی دانمارک به دارندگان آن اجازه میدهد برای مدت زمان مشخص و کوتاه در خاک دانمارک و سایر کشورهای اتحادیه اروپا و شنگن حضور داشته باشند اما این ویزا قابل تمدید به ویزاهای دیگر نمی باشد و اگر افراد تمایل دارند زمان بیشتری در دانمارک حضور داشته باشند می بایست از ویزاهای دیگر مانند ویزای جستجوی کار ، ویزای تحصیلی و سایر ویزاها استفاده نمایند و درخواست اجازه اقامت بلند مدت داشته باشند ، دارندگان ویزای توریستی دانمارک در این مدت حق کار کردن را ندارند مگر به صورت استثنا اداره مهاجرت به آنها اجازه دهد،اما میتوانند بدون دریافت اجازه فعالیت های مجاز مرتبط به شغلشان را بدون هیچ محدودیتی انجام دهند، اما افرادی که قصد ورود به دانمارک را از طریق ویزای توریستی دارند زمانیکه برای مصاحبه و اخذ ویزا به سفارت مراجعه میکنند باید مدارک لازم و جامع از اینکه قصد سفر طولانی و ماندن در آن کشور را ندارند ارائه دهند تا سفارت با درخواست آنها موافقت نماید و گرنه اگر سفارت تشخیص دهد که فرد قصد ماندن و برنگشتن را دارد با درخواست وی موافقت نکرده و آن را رد می نماید . حال بعد از اخذ ویزا و سفر به دانمارک اگر مدت ویزا به پایان برسد و فرد همچنان در خاک دانمارک باشد و قصد دریافت اقامت دائم دانمارک را داشته باشد برای وی مجازاتی بین ۳ تا ۵ سال در نظر گرفته میشود و در این بازه زمانی دیگر فرد نمیتواند درخواست درخواست ویزای توریستی دانمارک نماید چراکه مرتکب تخلف سواستفاده از پاسپورت خود شده است.

اما فرد با اخذ ویزای شنگن میتواند علاوه برکشور دانمارک برای سفر به سایر کشورهای عضو شنگن همانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، یونان، هلند، سوئد، اسپانیا، سوئیس، اتریش، نروژ، جمهوری چک، استونی، بلژیک، پرتغال، لتونی، مالت، لیتوانی، لهستان، اسلواکی، ایسلند، فنلاند، اسلوونی اقدام نمایند با داشتن ویزای شنگن فرد اجازه دارد حداکثر ۹۰ روز در یک بازه زمانی ۱۸۰ روزه در اتحادیه اروپا حضور داشته باشند.

درخواست ویزای توریستی باید حداقل سه ماه قبل از تاریخ سفر شما ارائه میگردد.

اما برای دریافت ویزای توریستی دانمارک چه مدارکی مورد نیاز است

  • تکمیل فرم مخصوص ویزای شنگن که همانند فرم سایر کشورها می باشد (نمونه آن در سایت سفارت دانمارک وجود دارد)
  • گذرنامه ( حداقل دارای ۶ ماه اعتبار)
  • شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه
  • سه قطعه عکس رنگی پاسپورتی
  • بلیط پرواز رفت و برگشت به دانمارک
  • رزرو هتل برای مدن زمان اقامت
  • بیمه مسافرتی ( سقف ۳۰هزار یورو برای ث ماه)
  • داشتن دعوت نامه(در صورت وجود)
  • اسناد ملکی
  • مدارک شغلی
  • منابع مالی

فرایند رسیدگی به این ویزا بین ۱۰ تا ۱۵ روز زمان خواهد برد در صورتی که از سفارت دانمارک در کشور خود اقدام نمائید اما اگر از کشور ثالث اقدام نمائید امکان دارد بیشتر از یک ماه زمان ببرد.

حال باتوجه به آنچه در مقاله فوق در باب ویزای توریستی دانمارک خدمت شما سروران گرامی بیان شد در می یابیم که شرایط اخذ ویزای توریستی دانمارک چندان سخت و پیچیده نمی باشد اما برای اخذ ویزای توریستی به دانمارک میتوان از وکیل مهاجرت به دانمارک استفاده کرد و همچنین برای ورود به دانمارک میتوان از سایر طرق مهاجرت همچون سرمایه گذاری و ثبت شرکت در دانمارک، ویزای کار کشور دانمارک ، ویزای تحصیلی کشور دانمارک استفاده کرد.

نگارنده : امید جلالی فراهانی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *