ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

همانطور که میدانید یکی دیگر از راه های اخذ تابعیت مهاجرت کاری و سرمایه گذاری و ثبت شرکت به مجارستان و کشور های دیگر می باشد و این راه یکی از بهترین و اسان تر و در عین حال  درامد زا بودن برای اشخاصی که می خواهند از طریق کار و سرمایه گذاری به و ثبت شرکت مجارستان مهاجرت کنند لذا باید به این موضوع اشاره کرد که اطلاعات فرد برای مهاجرت کار و سرمایه گذاری ثبت شرکتبه مجارستان باید کامل و دقیق باشد تا اشخاص دچار مشکل نشوند ما در این مقاله راه ها و روش های مهاجرت کار و سرمایه گذاری ثبت شرکت به مجارستان را برایتان توضیح میدهیم . ایا تا به حال به مهاجرت کاری به مجارستان فکر کرده اید ؟ ایا شرایط کار و ثبت شرکت در مجارستان را می دانید ؟مهاجرت کار و سرمایه گذاری و ثبت شرکت به مجارستان چگونه است ؟هزینه مهاجرت کار و سرمایه گذاری وثبت شرکت به مجارستان  را میدانید ؟

یکی از مساله هایی که  برای افراد در  مهاجرت به کور های جهان ارزشمند  و پر جذابیت  بود مهاجرت کاری و سرمایه کذاری  بود لذا اکثر جوانان و متخصصان خواهان چنین مهاجرتی میباشند. یقینا اشخاصی هستن که دارای مهارت و تخصص ویژه و خوبی هستند که این نوع مهاجرت یعنی همان مهاجرت کاری و سرمایه گذاری به مجارستان را یک فرصت خوب و استثنایی نیز می دانند.کشورهای اروپایی از جمله کشور مجارستان دارای فرصت های مناسبی برای ویزای کاری می باشد.

مهاجرت کاری و شرایط اخذ ویزای کار در مجارستان

یکی از راه های اخذ تابعیت مجارستان می تواند مهاجرت کاری و سرمایه گذاری به مجارستان باشد و افراد می توانند اقدام کنند لذا باید این مورد را بدانیم که  راه های مختلفی برای مهاجرت به مجارستان وجود دارد مانند ویزای تحصیلی و ویزای ازدواج و غیر

شرایط کار در مجارستان

بهتر است بدانیم اگر شخصی بخواهد ویزای کار کشور مجارستان را اخذ نماید نباید در کشورهای اتحادیه ی اروپا یا مجارستان ساکن باشد به علت آن که خود شهروند آنجا هستند و احتیاجی  به آن ویزا ندارد اما در غیر این مورد تمامی افراد باید دارای ویزای کار این کشور باشند .افراد متقاضی باید از طریق اداره مهاجرت مجارستان اقدام نماید با یک قرار معتبر بین فرد کارفرما و متقاضی شروع کند . شروع به کار در کشور مجارستان باید با دعوت نامه یک کارفرما از کشور مجارستان جهت کار باشد که این دعوت نامه باید به مدتسه ماه در کشور بربای جذب نیرو در همان شغل اگهی شود و در صورتی که کسی خواهان این شغل نبود به مدت سه ماه دیگر در اتحادیه اروپا اگهی می شود اگر باز کسی خواهان ان شغل نبود فرد می تواند نسبت به ان اقدام کند که معمولا این کار غیر ممکن است. یکی دیگر از مواردی که باید به ان توجه کرد دانستن زبان مجاری می باشد.در اینجا اگر کسی ازطریق ویزای تحصیل اقدام کرده باشد چون می تواد در طول تحصیل کار کند بعد از اتمام تحصیل می تواند به راحتی ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کنند. حال باید بدانیم راه دیگری هم وجود دارد برای مهاجرت کار فرد می تواند در اداره کار ثبت کند تا به کار مورد نیاز خود دست یابد. با این حال باین را نیز باید بدانیم که هزینه های زندگی در کشور مجارستان در یک ماه برای یک نفر حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ یورو می باشد که تمام هزینه ها رو شامل می شود قابل توجه دوستان که هزینه اجاره خانه در مجارستان کمت از اجاره خانه در ایران می باشد .

در نهایت می توان گفت که افراد برای اخذ ویزای کار با ب مشکلاتی از قبیل پیدا کردن کارفرما روبرو می شوند و می توان گفت   بهترین گزینه می تواند ثبت شرکت در مجارستان و در نهایت اقامت دائم این کشور باشد. از مزیت های ثبت شرکت می توان به ان اشاره کرد که فرد از پرداخت مالیات کمتری برخودار می شود رفت و امد ازادانه در کشورهای شینگن و اینگه اقامت دائم برای فرد و خانواده اش می باشد.

برای سرمایه گذاری در مجارستان حدودا باید ۳۰۰۰۰ هزار یورو اوراق قرضه خریداری می کند فرد تا بتواند در انجا سرمایه گذاری کنندو یا اینکه به جای ۳۰۰۰۰۰ هزار یورو می تواند با هزینه ی ۱۲۵ هزار یورو سرمایه گذاری نماید و  مابقی پول را از طریق وام از آن شرکت دریافت نماید و این وام بلاعوض می باشد و در ازای این مبلغ فرد در ازای سه ماه اقامت دائم را دریافت می نماید . البته باید بدانید در صورت اقدام از طریق ۳۰۰۰۰۰ یورو این پول به آنها بر میگردد اما اگر ۱۲۵۰۰۰ یورویی اقدام نمایند این پول به آنها باز نمی گردد .بعلاوه باید بدانیم که جدید ترین و جذاب ترین روش های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می  باشد که یک فرصت استثنایی برای اخذ اقامت در یکی از کشورهای اعضای اتحادیه و مناطق شنگن وکسب وکار و یا مسافرت ازادانه به تمام نقاط اروپا را فراهم سازد لذا باید دانست که در ازای هر سرمایه گذاری خوب و مطمئن که دولت ان را تضمین کرده به مبلغ ۳۰۰۰۰۰ یورو می باشد که متقاضیان می توانند با یک بار سفر به کشور مجارستان می توانند اجازه اقمت دائم را در این کشور کسب کنند و فرد ظرف پنج سال اقامت دائم گرفته  و می توانند برای تمام خانواده خود اقامت مجارستان را در یافت کند

 

ثبت شرکت در مجارستان

پثبت شرکت در مجارستان یکی از بهترین راه های مهاجرت و اخذ تابعیت می باشد و در نهایت اقامت دائم این کشور باشد. از مزیت های ثبت شرکت می توان به ان اشاره کرد که فرد از پرداخت مالیات کمتری برخودار می شود رفت و امد ازادانه در کشورهای شینگن و اینگه اقامت دائم برای فرد و خانواده اش می باشد

مزایای ثبت شرکت در مجارستان

۱-مالکیت ۱۰۰% (بدون نیاز به شریک محلی)
۲-دسترسی به بازار اروپا  ( بیش از ۵۰۰ میلیون نفر و دومین بازار ثروتمند دنیا)
۳-واردات / صادرات
۴-دسترسی به تمام نواحی اروپای شنگن برای مسافرت، تجارت و اقامت طولانی مدت
۵-امکان درخواست اقامت دائم پس از ۳ سال
۶-امکان درخواست پاسپورت ۵ سال بعد از اخذ اقامت دائم
۷-امکان اخذ آسان ویزا برای تمامی نقاط دنیا
۸-اجازه اقامت شنگن (برای تمام اعضای خانواده)
۹-اجازه کار و تجارت به عنوان مدیر شرکت و کارفرما
۱۰-افتتاح حساب شرکتی و شخصی
۱۱-مبادلات بانکی آن لاین، کارتهای اعتباری، تسهیلات و خطوط اعتباری
۱۲-استفاده از مارک تجاری (برند) اروپائی
۱۳-قوانین تجاری و گمرکی آزاد در داخل اتحادیه اروپا
۱۰% ۱۴-مالیات بر درآمد شرکت
۱۵-انجام کلیه مراحل طی ۶ ماه
۱۶-هزینه های پائین راهبری و اداره شرکت

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در مجارستان

آدرس حقیقی ( دفتر کار )

اسکن پاسپورت سهامداران و مدیران

قبض تلفن یا یک قبض رسمی برای تأیید آدرس

حداقل مبلغ ۲۰۰۰ یورو بابت سرمایه اولیه شرکت

پرداخت تمام هزینه های بانکداری برای ۱ سال اول

در نهایت برای اینکه از شرایط مهاجرت کار و ثبت شرکت در مجارستان قبل از مهاجرت بهتر است با موسسه حقوق ملک پور تماس گرفته و اطلاعات کامل برخوردار شوید در این حال راه های دیگری برای مهاجرت وجود دارد که می توان به مهاجرت تحصیلی به مجارستان ویا مهاجرت از طریق ازدواج یا مهاجرت از طریق تولد اشاره کرد.

تهیه کنند :مجتبی فلاح

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *