ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند

همانگونه که مستحضر هستید مهاجرت طرق گوناگونی دارد ، از جمله ازدواج ، تحصیل ، کار وپناهندگی .یکی از بهترین طرق مهاجرت ثبت شرکت در هلند می باشد مهاجرت کشور هلند به دلیل اقتصاد قوی این کشورممکن است مقصد بسیاری از اشخاص برای مهاجرت  باشد ثبت شرکت در هلند مانند هر کشور دیگری قواعد خاص  و پیچیده خود را دارد. شما عزیزان  سوالات زیادی در باره  ثبت شرکت هلند دارید که ما در این مقاله  ( ثبت شرکت در هلند )سعی داریم به شما اطلاعات لازم برای ثبت شرکت  در هلند را ارائه دهیم .

ثبت شرکت در  هلند

در این روش  متقاضی باید یک شرکت را به ثبت رسانده که این نکته را باید بدانیم ثبت شرکت در کشور هلند به آسانی انجام نمی گیرد و این روش برای اشخاصی  می باشد که تجربه لازم در زمینه تجارت را ندارند این طریق  مهاجرت کار بسیار پر ریسک می باشد  که ممکن است اشخاص پول خود را از دست دهند با توجه به این قضیه قبل از اقدام به هر کاری باید به یک وکیل معتبر در این زمینه در کشور هلند مراجعه کرد .

چه نوعی از شرکت ها را میتوان در کشور هلند به ثبت رساند ؟

  مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود در این مدل از شرکت می توان با توجه به قانون تجارت کشور هلند به ثبت رساند و همچنین می بایست هیئت مدیره و دفتر مرکزی شرکت را معین نمود .

سهامی عام

در این مدل از شرکت که متشکل از چندین سهامدار است و مسئولیت سهامداران محدود به سهم خود می باشد وهمچنین از حداقل  دو شریک تشکیل می شود . در این مدل نیاز به حداقل ۴۵ هزار یورو  برای شروع جهت تشکیل شرکت می باشد و شرکت باید دارای مدیر عامل و هیئت مدیره باشد جهت انجام کارهای روزانه شرکت .

روش باز کردن یک در هلند

ابتدا سرمایه گذار باید یک شرکت را به ثبت برساند که البته ثبت شرکت در  کشورهلند به آسانی انجام نمی گیرد و این روش برای افرادی که دانش و تجربه کافی در تجارت ندارند و همچنین شناخت درستی از  شرایط اقتصادی کشور هلند ندارند کار بسیار خطرناک می باشد  که ممکن است افراد سرمایه خود را از دست دهند .

شرایط ومدارکی جهت ثبت شرکت در کشور هلند :

سرمایه گذار باید در کشور هلند  یک حساب  بانکی داشته باشد که در ۳ سال اخیر مورد تایید شخص ثالثی قرار گیرد .ارائه یک بیزینس پلن خوب و سود آور که در آن هدف ونیت سرمایه گذار  را مشخص کرده باشد .ارائه اسناد ومدارک که ثبت شرکت را به اثبات رساند که  البته شامل ثبت اختراعات می شود

درصورتی که فعالیت اقتصادی سرمایه گذار کمتر از سه سال باشد باید مدارکی را در خصوص کسب و کارش نشان دهند تا شاید مورد تایید قرار گیرد که عبارتند از  :

 

  • ارائه اطلاعات خصوصی درباره شرکت
  • خدمات و اجناسی که خرید و فروش کرده اند
  • گردش حساب شرکت و میزان دارایی
  • ترازنامه شرکت
  • میزان سرمایه گذاری جهت تاسیس شرکت

 

شرایط و مدارک جهت ثبت شرکت دراتاق بازرگانی هلند

 

  • متقاضی باید شرکت را به طرز رسمی معرفی کند
  • تاریخ شروع تجارت
  • ارائه یک بیزینس پلن کامل وقوی
  • کامل کردن فرم های ثبت شرکت قانونی کشور هلند
  • رعایت کامل امور مالیاتی هلند
  • ثبت شرکت مورد نظر
  • بیمه نامه مخصوص شرکت
  • مکان فعالیت شرکت

فرد متقاضی باید یکسری فرم با نام A17  یا فرم   A14 را به همراه یک کپی از سند شناسایی ک شرکت ثبت شده به اتاق بازرگانی کشور هلند جهت بررسی ها انشان دهد . البته این را هم باید مورد توجه  قرار دهید که فرم ها بایدبه صورت  امضا  شده باشد. سرمایه گذار باید اسناد ومدارک را تحویل  به اتاق بازرگانی کشور هلند دهد ویا آن را با پست  سفارشی ارسال کند . شایان ذکر است که  جهت ثبت شرکت باید آدرسمحل اقامت خود را در خارج از کشور هلند معین نماید .

اگر شخص قصد داشته باشد که شرکت خود را منحل کند و یا تغییراتی در آن به وجود بیاورد باید ابتدا فرم های مربوطه را به صورت آنلاین پر کنند وبه دو زبان ارسال کند . به این نکته باید توجه داشت که اگر فرد خودش می خواهد فرم را ارسال نماید باید همواره ۱ نسخه کپی از سند شناسایی از فردی که فرم را امضا کرده است برای خود نگه دارد .

سرمایه گذاری و کار آفرینی در شرکت های هلندی جهت ایجاد ارزش افزوده  و سود برای اقتصاد کشور هلند مورد تجزیه وتحلیل قرار می گیرد ، که از چند روش انجام می گیرد :

نوآوری در طرح موسسه یا شرکت که می تواند ثبت اختراع وکار آفرینی یا در نوآوری  / سرمایه گذاری در یک شرکت در زمینه (کشاورزی ، محصولات شیمیایی  ، صنعت ،  حامل های انرژی   ، باغبانی ،) باشد البته نکته مهم این می باشد که سرمایه گذاری در خرید ملک نمی تواند انجام گیرد .

نکته : ثبت شرکت در اداره مالیات هلند و دریافت کد  مخصوص مالیاتی و  البته تشکیل پرونده جهت اقامت یکی از اساسی ترین موضوع در بحث ثبت شرکت می باشد.

در پایان با توجه به مطالب ذکر شده  می توان  عنوان کرد که ثبت شرکت  در هلند یکی راه های ورود به کشور هلند می باشد که احتیاج به مدرک تحصیلی  در رده بالا و مدرک زبان ندارد . نکته جالب توجه این است که فردی که به ثبت شرکت در هلند اقدام نموده است می تواند همسر وفرزندان کمتر از۱۸ سال خود وارد کشور هلند کند و برای آنها اقامت بگیرد  . روشهای مهاجرت به  کشور هلند متعدد می باشد افراد می توانند طرق دیگر مهاجرت به هلند را برگزینند واز آن طرق وارد کشور هلند شوند . البته کشورهای دیگر همچون اسلوونی و اسلواکی  و مجارستان از جمله کشورهایی هستند که شرایط ثبت شرکت و سرمایه گذاری به مراتب بهتر می باشد . امیدوارم در این مقاله ( ثبت شرکت در هلند ) هرچند کوتاه مطالب مفید و شایانی  به شما عزیزان ارئه داده باشم .

 

علی ابراهیمی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *