سرمایه گذاری در سنت کیتس

سرمایه گذاری در سنت کیتس :

همانطور که می دانید کشور سنت کیتس یک جزیره زیبا و کوچک در شبه جزیره کارائیب می باشد . سنت کیتس و نویس جزء کشور های مشترک المنافع  انگلیس ( بریتانیا ) می باشد که تقریبا نظام سرمایه گذاری در سنت کیتس مانند بریتانیا می باشد . خرج ومخارج وهزینه های زندگی در سنت کیتس و نویس به نسبت سایر کشورها کم هزینه و پایین است .  سرمایه گذاری در سنت کیتس مورد توجه افراد زیادی درسراسر دنیا قرار گرفته است .  سرمایه گذاری در سنت کیتس به دلیل مخارج پایین زندگی وتحصیل مکان مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود . دولت سنت کیتس از متقاضیانی که قصد سرمایه گذاری در سنت کیتس  را دارند حمایت های مالی می کند .  سرمایه گذاری در سنت کیتس به نسبت سایر کشور های اروپایی بهتر و کم ریسک تر می باشد و همین دلیل باعث محبوبیت سرمایه گذاری در سنت کیتس شده است . اگر قصد سرمایه گذاری در سنت کیتس را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی تحقیقات لازم را انجام دهید . وبهیک وکیل مهاجرت به سنت کیتس مراجعه بفرمایید .

سرمایه گذاری در سنت کیتس چگونه می باشد؟ شرایط سرمایه گذاری در سنت کیتس به چه صورت میباشد؟ آیا ویزای سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس به اقامت دائم تبدیل میشود؟ ویزای های سرمایه گذاری در سنت کیتس چند نوع هستند؟ آیا میتوان از طریق ویزای سرمایه گذاری به سنت کیتس مهاجرت کرد؟

کشور سنت کیتس جزء کشور های مستعمره انگلستان می باشد مانند کشور های کانادا و استرالیا . این جزیره زیبا و خوش آب و هوا در شمال شرق دریای کارائیب و جنوب شرق ایالت میامی ایالات متحده آمریکا واقع شده است .  این جزیره در سال ۱۹۸۳ اعلام استقلال کرد . و دولت استقلال یافته این دو جزیره دو قلو به وجود آمد . مهاجرت از طریق سرمایه گذاری طبق برنامه سرمایه گذاری سنت کیتس و نویس (سنت کریستوفر و نویس) براساس قانون تابعیت ۱۹۸۴ قسمت دوم بخش سوم ایجاد شده است که این برنامه قدیمی ترین برنامه شهروندی سرمایه گذاری سنت کیتس می باشد .

شهروندی سنت کیتس فرصت های تجاری اشخاص را گسترش می دهد و شخص مشمول مالیات های بر درآمد برای درآمدهای کسب شده اش در سراسر جهان نخواهد داشت . اعتبار پاسپورت داده شده ۵ ساله می باشد و بعد به راحتی می توان آن را تمدید کنند .

اتباع ایران و افغانی از آگوست سال ۲۰۱۳ نمی توانند برای برنامه سرمایه گذاری در سنت کیتس  اقدام نمایند . متقاضیان سرمایه گذاری در سنت کیتس که در گذشته ویزای آن ها از سمت کشورهای مشترک المنافع با کشور سنت کیتس رد شده است نمی توانند برای این برنامه اقدام نمایند مگر که از قبل یک ویزا دریافت کنند . در کشور سنت کیتس افراد می توانند تابعیت دوگانه داشته باشند و اشخاصی که به خاطر اهداف مالیاتی در کشور سنت کیتس اقامت نمی گیرند  مشمول هیچ مالیات بر درآمد شخصی نمی شوند .

 

شرایط سرمایه گذاری در سنت کیتس و نویس :

برای ایجاد پرونده اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری متقاضیان می بایست یک سری شرایط عمومی را داشته باشند . اعم از سالم بودن جسم و فیزیک متقاضی و عدم سوء پیشینه در این صورت می توانند در پروژه های سنت کیتس سرمایه گذاری نمایند . البته لازم است بدانید که براساس تغییرات جدیدی که توسط اداره مهاجرت سنت کیتس به وجود آمده است سرمایه گذاری در  پروژه های جدید پس از گذشت مدت معینی قابل برگشت می باشد .

برای احراز صلاحیت سرمایه گذاری در سنت کیتس  شخص متقاضی می بایست شرایطی را دارا  باشد :

  • شخص متقاضی سرمایه گذاری در سنت کیتس می بایست حداقل ۱۸سال سن داشته باشد
  • متقاضی سرمایه گذاری درسنت کیتس می بایست برای سرمایه گذاری به موقع برای یکی از این دو راه اقدام کند :
  • امکان سرمایه گذاری در پروژه های املاک ومستغلاتی که مورد تایید دولت سنت کیتس می باشد .
  • کمک به سازمان گسترش صنعت شکر .
  • برای کسانی که به عنوان همراه می خواهند اقدام نمایند برای احراز صلاحیت هریک از آن ها  می بایست فرزندان کمتر از ۲۵ سال داشته باشند اگر سنشان بین ۱۸ تا ۲۵ سال باشد باید این مورد را ثابت کنند که قصد تحصیلات تمام وقت را دارند و وابسته به پدر ومادرشان می باشند .
  • پیشینه وسابقه کلیه متقاضیان می بایست بررسی شود .
  • متقاضیان سرمایه گذاری در سنت کیتس باید معاینه پزشکی را بگذرانند .
  • متقاضیان سرمایه گذاری در سنت کیتس می بایست از طریق نمایندگی های رسمی برای سرمایه گذاری اقدام نمایند .

 

گزینه های سرمایه گذاری در سنت کیتس :

الف) سرمایه گذاری در املاک :

شخص متقاضی سرمایه گذاری می بایست ملکی را به ارزش ۳۵۰ هزار دلار آمریکا در یکی از مناطق توسعه یافته که مورد تایید باشد و ارزش مادی داشته باشد .

سرمایه گذاری در سنت کیتس نیازمند این است که شخص متقاضی هزینه های ثبت ملک ، به جریان انداختن و مالیات های مشخص را علاوه بر هزینه های خرید ملک را پرداخت کند .

شخص متقاضی می بایست به ازای هر متقاضی که زمان ثبت نام سرمای گذاری ذکر میکند هزینه های زیر را پرداخت کند :

  • شخص اصلی می بایست ۳۵ هزار دلار آمریکا را برای خود بپردازد .
  • برای همسر متقاضی ۱۵ هزار دلار آمریکا می بایست پرداخت شود .
  • برای فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی ۱۵ هزار دالار آمریکا پرداخت شود
  • برای فرزندان بالای ۱۸ سال متقاضی ۳۵ هزار دلار مریکا پرداخت شود .
  • حق الزحمه سرمایه گذاری در سنت کیتس ۳۵۰۰ دلار

سرمایه گذاری در صنعت شکر (SIDF) :

اشخاصی که سرمایه زیاد وقابل توجهی دارند می توانند در حوزه بنیاد صنعت شکر به روش های زیر اقدام به سرمایه گذاری کنند :

حداقل هزینه برای شخص اصلی ۲۰۰هزار دلار آمریکا می باشد .

برای خانواده با ۳ عضو وابسته ۲۵۰ هزار دلار آمریکا می بایست پرداخت کنند .

برای خانواده با ۵ عضو وابسته ۳۰۰ هزار دلار آمریکا باید پرداخت شود .

برای خانواده با ۶ وابسته یا بیشتر ۴۰۰  هزار دلار آمریکا نیاز است .

برای فرزندان بین ۱۸ تا ۲۵ سال۳۵ هزار دلار آمریکا می بایست پرداخت شود .

فرم درخواست :

اشخاصی که در آمریکا خدمات ارائه می دهند ۲۵۰ دلار آمریکا برای هر مجوعه از فرم های درخواست سرمایه گذاری در سنت کیتس گرفته می شود .

مدارک وفرم های مورد نیاز برای سرمایه گذاری :

  • فرم C1 درخواست برای شهروندی سنت کیتس
  • فرم C2 عکس وامضای گواهی
  • فرم C3 تاییدیه پزشکی و اناجم تست HIV ونتیجه آن

درکل با توجه به مطالب گفته شده می توان گفت سرمایه گذاری در سنت کیتس یکی از آسان ترین راه های اخذ اقامت سنت کیتس است که احتیاجی به ارائه مدرک تحصیلی عالیه و مدرک زبان خاصی ندارد . سرمایه گذاری در  سنت کیتس به دلیل قوانین شفاف و روشن سرمایه گذاری و مالیات پایین به مکان مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است . اشخاص متقاضی سرمایه گذاری در سنت کیتس می بایست طبق برنامه اعلام شده در فوق اقدام نمایند .

گردآورنده : مریم مومنی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *