سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در نیوزلند:

آیا قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند را دارید؟ آیا در مورد سرمایه گذاری در نیوزلند اطلاعاتی دارید؟ آیا به سرمایه گذاری در نیوزلند می اندیشید؟ آیا با سرمایه گذاری در نیوزلند می توان اقامت و تابعیت نیوزلند را اخذ کرد؟ همه ساله افراد بسیاری قصد مهاجرت به نیوزلند را دارند که می توانند از طرق متفاوتی اقدام نمایند یکی از راههایی که برای مهاجرت به نیوزلند وجود دارد سرمایه گذاری در نیوزلند می باشد که افراد می توانند از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند به اقامت و تابعیت نیوزلند دست یابند. همچنین نکته مهمی که در مورد سرمایه گذاری در نیوزلند وجود دارد این است که شخص متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند باید بیزینس پلن قوی ارائه نماید تا بتواند در نیوزلند سرمایه گذاری نماید. ما در این مقاله بر آن شدیم تا در مورد سرمایه گذاری در نیوزلند برای شما شرح دهیم و به سوالات شما در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند پاسخ دهیم.

اگر قصد سرمایه گذاری در نیوزلند را دارید بهتر است بدانید که سرمایه گذاری در نیوزلند قانون و مقررات خاص خود را دارد و فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند باید به این قوانین آشنایی داشته باشد و قوانین را در برنامه سرمایه گذاری خود رعایت نماید تا بتواند سرمایه گذاری درست و پر سودی را داشته باشد. فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند باید برای ورود به نیوزلند ویزای کار نیوزلند و یا ویزای کار آفرینی و سرمایه گذاری در نیوزلند را اخذ نمایند که این ویزا به نام ویزای entrepreneur work visa  می باشد.

افراد در شرایط زیر نمی توانند برای ویزای سرمایه گذاری در نیوزلند اقدام نمایند و وارد کشور نیوزلند شوند:

۱: اگر فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند ویزای ورود به کشور را اخذ نکرده باشد.

۲: اگر فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند قبلا ویزای نیوزلند را اخذ کرده باشد.

۳: اگر فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند هستید و هنوز ویزای ورود به نیوزلند را اخذ نکرده اید نمی توانید وارد کشور نیوزلند شوید.

سرمایه گذاری در نیوزلند:

برای سرمایه گذاری در نیوزلند در ابتدا باید امتیاز لازم را کسب نمایید تا اجازه ورود به نیوزلند و اجازه سرمایه گذاری در نیوزلند را اخذ نمایید. فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند باید ۱۲۰ امتیاز را کسب نماید تا بتواند در نیوزلند اقدام به سرمایه گذاری نماید.

اگر قصد سرمایه گذاری در نیوزلند را دارید بهتر است بدانید که برای ورود به نیوزلند و ایجاد یک سرمایه گذاری در نیوزلند باید سرمایه کافی برای اقدام و ایجاد سرمایه گذاری را داشته باشید تا بتوانید در نیوزلند شروع به سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار نمایید. در اینجا بهتر است بدانید که حداقل سرمایه ای که برای سرمایه گذاری در نیوزلند  مورد نیاز می باشد حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار نیوزلند است همچنین باید بتوانید این مبلغ را وارد خاک نیوزلند نمایید و در آنجا کسب و کار پر سودی را برای خود ایجاد کنید. همچنین در اینجا بهتر است به این نکته اشاره شود که اگر قصد کار آفرینی در نیوزلند را دارید حتما باید اسنادی را ارائه دهید که نشان دهنده این باشد که فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند مبلغی در حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار نیوزلند را برای سرمایه گذاری دارا می باشد. همچنین نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که باید بتوانید اثبات نمایید که این مبلغ متعلق به شخص متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند می باشد تا بتوانید اجازه ورود به کشور را اخذ نمایید و اقدام به سرمایه گذاری کنید.

نکته مهمی که در مورد سرمایه گذاری در نیوزلند وجود دارد این است که فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند باید بیزینس پلن قوی ارائه نماید و این بیزینس پلن باید برای فرد و همچنین برای دولت سود آور باشد تا دولت نیوزلند اجازه سرمایه گذاری به فرد را بدهد. نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند نباید قبلا ورشکسته شده باشد و یا در صورتی که قبلا ورشکست شده باشد باید مدت آن از ۵ سال بیشتر گذشته باشد تا بتواند در نیوزلند اقدام به سرمایه گذاری نماید.

امتیاز بندی سرمایه گذاری در نیوزلند:

فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند برای اخذ ویزای سرمایه گذاری نیوزلند باید ۱۲۰ امتیاز را کسب نماید که این امتیازات به قرار زیر است:

اگر فرد متقاضی بیزینس پلن قوی ارائه نماید و نشان دهد که ۱ میلیون دلار نیوزلند گردش مالی دارد می تواند ۸۰ امتیاز را اخذ نماید همچنین اگر ۷۵۰۰۰۰ دلار نیوزلند گردش مالی داشته باشد می تواند ۶۰  امتیاز را اخذ نماید و اگر ۵۰۰۰۰۰ دلار نیوزلند گردش مالی داشته باشد می تواند ۴۰ امتیاز را اخذ نماید همچنین اگر ۴۰۰۰۰۰ دلار نیوزلند گردش مالی داشته باشد ۳۰ امتیاز را اخذ می نماید و اگر ۳۰۰۰۰۰ دلار نیوزلند گردش مالی داشته باشد ۲۰ امتیاز را اخذ می نماید و با گردش مالی  در حد ۲۰۰۰۰۰ دلار نیوزلند ۱۰ امتیاز را برای فرد به همراه دارد. همچنین نکته مهم این است که اگر قصد سرمایه گذاری در نیوزلند را دارید و مبلغی  کمتر از ۲۰۰۰۰۰ دلار نیوزلند را دارید بهتر است بدانید که در اخذ امتیاز با مشکلاتی مواجه خواهید شد و این مبلغ برای فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند امتیازی را نخواهد داشت.

مدارک لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در نیوزلند:

۱: پاسپورت فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند که مدت اعتبار آن کمتر از ۶ ماه نباشد.

۲: شناسنامه فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند.

۳: گواهی عدم سو پیشینه فرد متقاضی

۴: دو قطعه عکس ۶*۴ فرد متقاضی

۵: ارائه بیزینس پلن ( هدف اقتصادی ) قوی

۶: دارا بودن مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در نیوزلند

اخذ اقامت و تابعیت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند:

اگر قصد اخذ اقامت و تابعیت نیوزلند را دارید می توانید از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند اقدام نمایید و از این طریق اقامت و تابعیت نیوزلند را اخذ نمایید. در اینجا بهتر است بدانید که از طریق سرمایه گذاری در  نیوزلند می توانید خانواده خود را نیز همراه ببرید و علاوه بر فرد اصلی خانواده فرد متقاضی نیز می توانند اقامت و تابعیت نیوزلند را اخذ نمایند.

در کل بهتر است اینگونه بیان نماییم که سرمایه گذاری در نیوزلند یکی از طرق مهاجرت قانونی می باشد که افراد می توانند انتخاب نمایند و از این طریق اقدام به مهاجرت به نیوزلند نمایند. سرمایه گذاری در نیوزلند می تواند به صورت های مختلفی انجام شود و پس از اینکه فرد متقاضی سرمایه گذاری در نیوزلند امتیاز لازم را کسب کرد می تواند اقدام به سرمایه گذاری در نیوزلند نماید و از این طریق اقامت و تابعیت نیوزلند را اخذ نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به نیوزلند همچنین سرمایه گذاری در نیوزلند می توانید به سایت ها و موسسات معتبر حقوقی مراجعه نمایید و اطلاعات لازم در زمینه سرمایه گذاری در نیوزلند را بدست آورید.

نگارنده: نگار ولی یاری اسکندری

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *