مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی

مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی

همانطور که میدانید امروزه افراد بسیاری وجود دارند که قصد مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی را دارند , و بهتر است به همین دلیل اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشند ازجمله راه های مهاجرت به کشور هلند مهاجرت از طریق تحصیلی ، کاری ، پناهندگی ، ازدواج ، تولد ، توریستی و مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی می باشد . به طور کلی باید بدانید که مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی قانون ها و شرایط خاص خود را دارا می باشداز اینرو اشخاص برای اخذ ویزای کارآفرینی کشور هلند به موسسه های  مهاجرتی غیرمعتبر و به وسیله تبلیغات وسوسه انگیز مراجعه میکنند درحالی که آن دفاتر هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه ویزای کار آفرینی به کشور هلند راندارند .در این مقاله ما قصد داریم اطلاعات روز در این زمینه را در اختیار شما عزیزان قرا دهیم

اگر شما نتوانسته اید از طریق روشهای  مهاجرتی مانند تحصیل، کار، یا ازدواج اقدام کنید می توانید از طریق مهاجرت سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشورهلند اقدام کنید و به ویزای سرمایه گذاری در هلند دست پیدا کنید . یکی ازمسائلی که افراد دوست  دارند به کشور هلند مهاجرت نمایند و از طریق سرمایه گذاری در هلند وارد این کشور بشوند، سفر از کشور هلند به سایر کشور های اروپایی می باشد. برای مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی شما نیازی به داشتن مدرک زبان نیازی ندارید وهم چنین محدودیت های سن وسال برای کسب اقامت لازم نیست و اشخاص می توانند خانواده خود را جهت اخذ اقامت اقدام کنند یکی از مسائلی که مطرح می باشد این است که شما به راحتی میتوانید در بانکهای اروپایی اقدام به افتتاح حساب کنید. اشخاص اجازه دارند تا در سرتاسر بانکهای اروپایی حساب داشته باشند و به آسانی پول خود را منقل کنند و از بهترین مزایا استفاده کنند. اشخاص می توانند از تمامی امکانات رفاهی و آسایشی  در اتحادیه اروپا بهره مند شوید..

در راستای مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی یکی از مهمترین نوع سرمایه گذاری و ثبت شرکتها در هلند شرکت با مسوولیت محدود است. این نوع سرمایه گذاری و ثبت شرکت محدودیتی برای سرمایه گذاری ایجاد نمی کند . برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در هلند اسناد و مدارک و دوره زمانی زیرباید انجام شود. افتتاح حساب بانکی در یکی از بانکها در کشور هلند که مبلغ مورد نظر در آن واریز گردد. اگر تمایل دارید تا از طریق سرمایه گذاری به کشور هلند مهاجرت نمایید باید حداقل مبلغ را که توسط کشور هلند مشخص میشود در حساب داشته باشید ارائه مدارک داشتن سهام شرکت مورد نظر و معرفییک نفر به عنوان مدیر عامل برای اینکه تا زمانی که مدیر عامل مشخص نشده باشد  شرکت به ثبت نخواهد رسید. برای سرمایه گذاری  شرایط خاصی وجود دارد  که برای همه اعمال می شود. علاوه بر این شرایط، شرایط زیر را برای شما اعمال می شود:

شما حداقل به ۱،۲۵۰،۰۰۰ سرمایه نیاز دارید  که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای اشتغال خصوصی نمیشود شما این مقدارسرمایه  را از طریق یک حساب بانکی به یک بانک هلندی و یا یک بانکی که مورد تایید کشور هلند باشد انتقال بدهید.ظرف مدت ۵ سال حداقل ۱۰ شغل ایجاد باید بشود متقاضیان علاقه مند به کارآفرینی و ثبت شرکت در کشور هلند  دارند باید شامل سیستم p.b.s شده اثبات گردد عملکرد آنها در جهت سود برای کشور هلند خواهد بود.متقاضیان باید ۹۰ امتیاز لازم را از موارد مورد ذکر شده در پایین کسب نمایند ،یعنی از هر بند باید حداقل ۳۰ امتیاز کسب کنند .این موارد عبارتند از:

تجربه کار (مدارک ،سوابق کاری در گذشته و داشتن درآمد بالا)

طرح تجاری (تجزیه تحلیل بازار، تامین منابع مالی)

سود دهی برای کشور هلند ( نوآوری،ایجاد شغل)

سرمایه گذاری و کار آفرینی درموسسات و  شرکت های هلندی به جهت ایجاد ارزش افزوده به اقتصاد کشور هلند مورد بررسی قرار می گیرد ، که از چند طریق صورت  می گیرد :

نوآوری در طرحموسسه یا شرکت که می تواند یک ثبت اختراع ، کار آفرینی در نوآوری (یا غیر فنی)، و یا سرمایه گذاری در یک شرکت در زمینه (کشاورزی و مواد خوراکی ، محصولات شیمیایی  ، صنعت ،  حامل انرژی   ، حمل و نقل ، باغبانی ،) باشد البته نکته مهم ای است که این سرمایه گذاری در خرید ملک نمی تواند انجام شود . همچنین ثبت شرکت در اداره مالیات هلند و ادریافت کد مالیاتی و ا تشکیل پرونده اقامتی که یکی از اساسی ترین موضوع در بحث ثبت شرکت می باشد.

سرمایه گذاری در صندوق دولتی هلند

در این مدل سرمایه گذاری که به مدت ۳ سال به شما اقامت داده میشود بایستی در یکی از صندوق های مورد تأیید کشور هلند و وزارت اقتصاد و دارایی کشور هلند سرمایه گذاری نمایید . متقاضیان برای انجام این سرمایه گذاری باید بتوانند در زمینه سرمایه گذاری خود با صندوق ها اثبات کنند که با یکدیگرمشارکت می نمایید .

در باب مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی این نوع سرمایه گذاری سه سال اجازه اقامت را به سرمایه گذاران می دهد و پس از دوره اقامت سه ساله در صورت پرداخت و اجرای تکالیف شهروندی می توانید پس از اتمام دوره پنج سال اقامت اولیه  ،اقامت دائم خود را کسب نمایید در میان سرمایه گذاری هلند و تحصیل در هلند باید به این موضوع اشاره شود که بحث تحصیل در هلند شرایطی آسان تری را دارد . زیرا متقاضی می بایست شرایطی سخت در پروسه سرمایه گذاری هلند پیش روی خود را سپری نماید ولی این شرایط در تحصیل نخواهد بود و متقاضی با تحصیل می تواند با شرایط راحت تر و سپری نمودن مراحل شهروندی اقامت دائم را کسب نمایید .

 

در پایان باید به این نکته اشاره کنم که با توجه به مطالب گفته شده درمورد مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی می توان گفت که راه های قانونی مهاجرت به  کشورهلند متعدد می باشد. اشخاص متقاضی مهاجرت به هلند میتوانند یکی از این راه ها راانتخاب کنند وبه طور قانونی وارد کشورهلند شوند. زیرا مسئله مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی دارای پیچیدگی های خاص خود می باشد وبهتر از قبل ازاقدام به مهاجرت به هلند از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری ابتدا از طریق کار وارد این کشور بشوند ویا اگر دوست دارید که به کشورهای عضو شینگن مهاجرت کنید  می توانید یکی از اسان ترین مسیرها که از طریق  اخذ ویزای تحصیلی می باشد اقدام کنید  و از این راه وارد کشورهای اروپایی و یا کشورهای عضو شینگن شوید . امیدوار هستم که که مقاله فوق توانسته باشد هر چند کوتاه ، کمکی به افزایش اطلاعات و دانش شما در زمینه اقامت به کشور هلند از طریق کارآفرینی کرده باشد.

نگارنده: علی ابراهیمی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *