ویزای کار در افریقای جنوبی

  ویزای کار در افریقای جنوبی

همانطور که مطلع هستید راه های بسیار زیادی برای ورود به کشور افریقای جنوبی وجود دارد. کار در افریقای جنوبی و همچنین ویزای کار در افریقای جنوبی یکی از راه هایی است که افراد تمایل دارند انتخاب نمایند. حقوقدانان بسیار زیادی وجود دارند که تمایل به کار در افریقای جنوبی را دارند. علت انتخاب کار در افریقای جنوبی، مناسب بودن شرایط در کشور می باشد. سوالی که ممکن است برای افراد ایجاد شود این است که ایا افراد خاصی باید وارد بازار کار در کشور افریقای جنوبی شوند؟ پروسه ی ویزای کار در افریقای جنوبی چیست؟ مدارک مورد نیاز جهت ویزای کار در افریقای جنوبی چیست؟ ایا افرادی که جهت ویزای کار در افریقای جنوبی اقدام می کنند اجازه بردن همراه دارند؟ در ادامه مقاله تمامی ابهامات و سوالات شما پاسخ داده خواهد شد تا بتوانید در رابطه با ویزای کار در افریقای جنوبی به راحتی اقدام نمایید. ویزای کار در آفریقای جنوبی چگونه می باشد ؟ وضعیت کاری در کشور آفریقای جنوبی چگونه می باشد ؟ شرایط و مدارک ویزای کار در آفریقای جنوبی چه می باشد ؟

موضوعات کلی و اساسی در رابطه با ویزای کار در افریقای جنوبی در ذیل برای شما به طور کامل بیان خواهد شد. افرادی که قصد کار در کشور افریقای جنوبی را دارند باید در نظر داشته باشند که باید از شرایط خاصی برخوردار باشند. در ابتدا مهمترین موضوعی که به فرد کمک می کند و پروسه ی او را تسریع می بخشد، وجود کارفرماست. البته کارفرما در ابتدا باید افرادی را که در کشور مقیم و تبعه هستند را انتخاب نماید. در صورتی که فرد مورد نظر در کشور نبود، می توانند افراد دیگر را از کشورهای دیگر با توجه به شرایط خاص انتخاب نمایند.

شرایط اولیه برای ورود به کشور افریقای جنوبی جهت ویزای کار:

ارائه ی مدرک تحصیلی مناسب، منظور از مدرک تحصیلی مناسب ارائه ی حداقل مدرک فوق دیپلم می باشد. افرادی که از تحصیلات مناسبی برخوردار نباشند نمی توانند وارد پروسه ی کاری شوند به طور کل امتیاز لازمه را کسب نمی کنند.

مورد بعدی ارائه ی حداقل سابقه ی کاری در مراجع معتبر منظور از سابقه ی کار، کار کردن در مراکز معتبر قانونی است.

ارائه ی مدرک زبان مورد نیاز ( نکته ای که در اینجا مطرح می باشد، ارتباط برقرار کردن فرد با کارفرماست. در صورتی که نتوانید با افراد در ان مرکز و حتی کارفرما ارتباط برقرار کنید به طور قطع با مشکل روبرو خواهید شد.)

ویزای کاری در آفریقای جنوبی نیز به دو گونه می باشد :

ویزای کارفرما یا job offer

ویزای جستجوی کار سه ماهه که قابل تمدید می باشد

به صراحت می توان گفت کشور آفریقای جنوبی از مهمترین کشورهای انگلیسی زبانی می باشد که تحت حمایت قدرت های اقتصادی جهانی از جمله انگلستان و آمریکا می باشد . به همین خاطر اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی دارای ارزش بسیاری می باشد . می توان گفت فرصت کاری برای افرادی که دارای مدرک مهندسی می باشند در کشور آفریقای جنوبی بسیار می باشد .همچنین موردی که شما باید حتما در نظر داشته باشید این می باشد که هزینه های زندگی در کشور آفریقای جنوبی بسیار پایین می باشد و افراد می توانند به راحتی زندگی خود را تامین بنمایند .

 

یکی از مزایای ویزای کار در کشور آفریقای جنوبی دستیابی به بهترین خدمات مالی در قاره ی آفریقا می باشد همچنین اینکه در این کشور افراد می توانند به زبان انگلیسی کار و زندگی نمایند .همچنین این نکته بسیار مهم می باشد که برای ویزای کار در کشور آفریقای جنوبی نیازی به اخذ مدرک آیلتس ندارند .البته در صورت نیاز بهتر استن به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید .

 

ویزای کار جستجوی کار شش ماهه :

ویزای جستجوی کار شش ماهه به این صورت می باشد که افراد برای پیدا کردن و جستجوی کار  به مدت شش ماه زمان برای جستجوی کار را دارند و پس از این شش ماه اگر کار مورد نظر را پیدا نکردند به کشور خود بازگردند و اگر کار خود را پیدا کردند که به احتمال زیاد پیدا می کنند ویزای آنها به ویزای کاری تبدیل می شود .و پس از اینکه توان مالی خود را توانستند به کشور آفریقای جنوبی ثابت نمایند مس توانند خانواده ی خود را به همراه خود ببرند .

در ذکر شرایط قرارداد کار باید بدانید هر دو نفر یعنی فرد کارفرما و فرد متقاضی باید قرارداد کار را امضا نمایند .و دراین قرارداد حتما باید شرایط اشتغال به طور کامل ذکر شود .

در ضمن باید به این نکته توجه شایانی داشته باشید که همراهان شما که برای آنها ویزای همراه صادر می شود اجازه ی کار و تحصیل را دارا می باشند و این برای آنها بسیار عالی می باشد زیرا این اجازه ی کار آنها معمولا به صورت تمام وقت می باشد  .

بهتر است مطلع باشید ویزای کار کشور آفریقای جنوبی ویزای مالتی پل می باشد . برای اینکه اطلاعات بیشتری را درباره ی این نوع ویزا بدانید بهتر است به تعریف ویزای مالتی پل و سینگل بپردازیم :

ویزای سینگل ویزایی می باشد که در صورت اخذ آن فقط یک بار می توان از کشور مورد نظر خارج شد اما ویزای مالتی پل ویزایی می باشد که افراد اگر آن را اخذ نمایند می توانند به راحتی از کشور خارج شوند و باز بدون اجازه ی مجدد وارد کشور شوند ویزای کار کشور آفریقای جنوبی هم به صورت مالتی پل می باشد و افراد می توانند به راحتی از کشور خارج و باز بدون اخذ اجازه ی مجدد وارد کشور شوند .

 

حال بهتر است بدانید که بعد از اینکه افراد از طریق ویزای جستجوی کار کار مورد نظر را پیدا کردند میزان اخذ اقامت آنها در مرحله ی اول به مدت یک سال می باشد. اگر شما تمایل دارید که اجازه ی اقامت بیشتری کسب نمایید می توانید اجازه ی کار خود را به دفتر اصلی این امور برده و درخواست لازمه را ارائه دهید .

 

همچنین بهتر است بدانید یکی از مدارک لازم برای اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی مدرک معافیت از خدمت یا پایان خدمت آنها می باشد که  حتما باید به سفارت آفریقای جنوبی در ایران نشان دهند .همنچنین ارائه ی مدرک تحصیلی و رزومه ی کاری آنها می باشد .

همچنین قابل ذکر می باشد افرادی که اجازه ی ویزای کار دارند هشت یا هفت هفته قبل از اینکه اجازه ی کار آنها  منقضی شود باید اقدام به تمدید آن بنمایند .

در  نهایت می توان گفت که ویزای کار در آفریقای جنوبی شرایط بسیار عالی را دارا می باشد زیرا علاوه بر راحت و آسان بودن شرایط  این کشور نسبت به سایر کشورها  شرایط کاری نیز در این کشور بسیار عالی می باشد ما به شما توصیه می نماییم برای کسب اطلاعات بیشتر با وکلای مجرب و با موسسه MIE در ارتباط باشید تا اطلاعات درست را دریافت نمایید .

آرزو سادات نفر

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *