شرایط اخذ اقامت در آلمان

شرایط اخذ اقامت در آلمان

شرایط اخذ اقامت در آلمان

شرایط اخذ اقامت در آلمان چیست؟ آیا با شرایط اخذ اقامت در آلمان آشنایی دارید؟ آیا تمایل به کسب اطلاعات در ارتباط با شرایط اخذ اقامت در آلمان دارید؟ آیا نکات و شرایط اخذ اقامت در آلمان پیچیده است؟ آیا شرایط اخذ اقامت در آلمان برای همه افراد یکسان می باشد؟ نکات لازم برای اخذ اقامت در آلمان چیست؟ متقاضیان با رعایت شرایط اخذ اقامت در آلمان پس از چه مدت موفق به اخذ اقامت این کشور می شوند؟ در صورتی که شما عزیزان تمایل به کسب اطلاعات درباره شرایط اخذ اقامت در آلمان دارید می توانید برای یافتن پاسخ سوالات خود در ارتباط با شرایط اخذ اقامت در آلمان با این مقاله همراه بوده و پاسخ سوالات خود را جویا شوید. در این مقاله تلاش شده است به برخی از سوالات مهم و کلیدی شما عزیزان درباره شرایط اخذ اقامت در آلمان پرداخته شود و اطلاعات مناسبی در این باب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای ۱۶ ایالت است. این ایالت‌ ها می ‌توانند در برخی مسائل، مستقل عمل کنند. آلمان هم اکنون یکی از صنعتی ‌ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمند ترین کشور عضو اتحادیه اروپا، موتور اقتصادیِ حوزه پولیِ یورو محسوب می‌شود. شهرهای بزرگ آلمان برلین، هامبورگ، مونیخ و فرانکفورت می‌ باشند. جمهوری فدرال آلمان یکی از اعضای سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج بوده و از بنیانگذاران اتحادیه اروپا است.

برای اتباع خارجی که مایل هستند در کشور آلمان شرکت تاسیس نمایند، طبق قانون اقامت آلمان امکان صدور مجوز اقامت وجود دارد به شرط آن که اولا نیاز اقتصادی و یا منطقه ای ویژه وجود داشته باشد، ثانیا از این فعالیت اقتصادی، انتظار تاثیر مثبت بر اقتصاد این کشور برود و ثالثا آن که تامین مالی پروژه از طریق سرمایه شخصی و یا اعتبار فراهم گردد.

شرایط اخذ اقامت در آلمان متفاوت بوده و قوانین اقامتی در آلمان، اقامت را به دو گروه تقسیم نموده است. گروه اول اقامت غیر دائم یا موقت یا محدود یا گذرا که شامل اقامت برای تحصیل دانشگاهی، آموزش زبان آلمانی و آموزش مدرسه ‌ای، اقامت غیر دائم برای آموزش حرفه ‌ای و شغلی، اقامت برای کار، اقامت برای نیروهای متخصص دارای تابعیت تحمل برای کار، اقامت برای پژوهش و تحقیق، اقامت برای کار آزاد و اقامت های موقت دیگری که وجود دارند و هیچ کدام از آنها منجر به اقامت دائم نخواهد گردید، به این دلیل از توضیحات آن امتناع کردیم.

دسته دوم اقامت دائم یا همیشگی به افرادی تعلق می گیرد که پنج سال کامل دارای اقامت غیر دائم بوده، هزینه زندگی خود را از راه کار تامین ‌نموده و زبان آلمانی را تا اندازه ای بداند، کسی که تقاضای دریافت تابعیت کشور آلمان را دارد، باید این کشور را به عنوان یک کشور دموکرات آزاد بپذیرد و به اصول و مبانی آن اعتقاد داشته باشد و حق ندارد فعالیتی انجام دهد که در نهایت بر ضد نهادهای قانونی یا منافع کشور آلمان تمام شود. سوابق شخص در موارد فوق از نهاد حراست از قانون اساسی استعلام می‌شوند. هر فرد برای دریافت تابعیت ‌آلمان باید تابعیت قبلی خود را واگذار نماید.

افراد برای اخذ اقامت در آلمان ملزم به رعایت شرایط اخذ اقامت در آلمان می باشند. با توجه به قوانین مهاجرت کشور آلمان، دریافت اقامت فرد متقاضی (مجرد و یا متاهل همراه با خانواده همسر و کلیه فرزندان مجرد زیر ۱۸ سال) از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت تجاری امکان پذیر می باشد.  قانون شرایط اقامت آلمان یک شرایط استثنایی و موقتی است و دولت آلمان مشخص نکرده است که تا چه زمان این روند اعتبار دارد. در ضمن متاسفانه هر روز با توجه به حساسیت های موجود برای متقاضیان اقامت آلمان، شرایط اخذ اقامت در آلمان و همچنین شرایط توجیه کردن سازمانهای ذیریط جهت موافقت اقامت سخت تر شده و بدیهی است کارشناسان می بایست در صورت درخواست متقاضی، شرایط اخذ اقامت در آلمان را برای فرد متقاضی بررسی نموده و در اسرع وقت عمل نمایند. لذا لازم است متقاضی شرایط اخذ اقامت در آلمان را رعایت نموده و در این خصوص سریع تصمیم گیری نماید.

در پی کمبود نیروی کاری و نیاز اتحادیه اروپا به نیروی انسانی کار در برنامه چشم انداز اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا که شامل ۲۸ کشور اروپایی می شوند، در سال ۲۰۰۷ میلادی اتحادیه اروپا طرح و برنامه ای با ایده ای الهام گرفته از طرح گرین کارت یا کارت سبز دولت آمریکا و با استفاده از نماد پرچم اتحادیه اروپا که به رنگ آبی است تحت نام کارت آبی نمود که طی آن نیروهای کاری و متخصص غیراروپایی بتوانند در قالب این برنامه به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به غیر از کشورهای انگلستان، ایرلند و دانمارک که از شرکت در این برنامه خودداری نمودند، مهاجرت کاری داشته باشند.

با استفاده از کارت آبی دروازه‌های اتحادیه اروپا به روی شهروندان کشورهای غیر اروپایی که شرایط مهاجرت کاری به اروپا را دارند باز می ‌شود. نخستین کشور از اتحادیه اروپا که تاکنون از این برنامه استقبال بیشتری نموده و حتی مقدمات اجرایی این برنامه را فراهم آورده است، بزرگترین قدرت صنعتی اروپا یعنی کشور آلمان است که شرایط و پیش نیازهای احراز کارت آبی آلمان را بطور رسمی اعلام و از اول ماه جولای سال ۲۰۱۲ میلادی به آن ضمانت اجرایی نیز داده است. بنابراین، با اجرایی شدن این برنامه در کشور آلمان، نیروهای متخصص کاری غیراروپایی از این پس می توانند با دریافت این ویزای کاری، در مدت زمان کمی وارد کشور آلمان شوند و حتی خانواده های خود را نیز به همراه بیاورند. کارت آبی شرایط، مراحل و مزایایی هم دارد که در ادامه این مطلب به همه ی آنها اشاره کامل خواهیم نمود.

شرایط اخذ اقامت در آلمان از طریق کارت آبی عبارت است از داشتن مدرک دانشگاهی که اعتبار آن توسط سازمان ارزشیابی مدارک تحصیلی در آلمان مورد تایید باشد و ارائه یک قرارداد کاری با درآمد سالانه حداقل ۴۴۸۰۰ یورو مهمترین شرایط اخذ اقامت در آلمان از طریق کارت آبی محسوب می شود. البته، متخصصان و نیروهای کاری که در فهرست “مشاغل خاص یا موردنیاز شدید آلمان” هستند می توانند با داشتن قرارداد کاری با درآمد سالانه حداقل ۳۴۹۴۴ یورو کارت آبی خود را دریافت نمایند. پزشکان، تمامی مهندسان در رشته های مختلف، دانش آموختگان رشته های علوم طبیعی، ریاضی و کارشناسان علوم رایانه و انفورماتیک در زمره ی این مشاغل خاص و مورد نیاز آلمان قرار دارند.

متقاضیان متخصص و دانش آموخته ای که مدرک تحصیلیشان در آلمان به رسمیت شناخته شود، در صورت یافتن کار با درآمد مشخص شده در بالا می توانند با دریافت کارت آبی آلمان نسبت به دریافت ویزای کاری بر اساس مدت زمان قرارداد کاری مشخص شده در قراردادشان اقدام نمایند.

کارت آبی آلمان یک ویزای کاری قابل تمدید و قابل تغیییر به اقامت دائم آلمان است که به دارندگان آن اجازه اقامت و کار در آلمان را می دهد .

همچنین شرایط مهاجرت خانواده این افراد نیز به المان تحت شرایطی ممکن و قابل انجام است بر اساس قوانین کارت آبی آلمان خانواده فرد دارنده کارت آبی آلمان (همسر، فرزند) حق کار و زندگی در آلمان را به مدت اعتبار اجازه اقامت فرد دارنده کارت آبی خواهد داشت. اقامت همانطور که پیش تر گفته شد به طرق مختلف وجود دارد، یکی دیگر از این راه ها ازدواج می باشد که هر شخصی که با یک تبعه آلمان ازدواج کند میتواند اقامت آلمان را اخذ کند.

البته در حال حاضر بهترین و سریع ترین راه ورود به آلمان از لحاظ تحصیل است. پذیرش دانشجو در آلمان عموما از مقطع فوق لیسانس به بالا انجام می شود .

پذیرش در این کشور به دو زبان انگلیسی و یا آلمانی صورت می پذیرد .

شما می توانید برای ادامه تحصیل در رشته خود در کشور آلمان اقدام کنید ولی باید فارغ التحصیل یا دانشجوی دانشگاه های سراسری یا آزاد باشید ومدرک زبان آلمانی را نیز اخذ نموده باشید .

فارغ التحصیلان دانشگاه های آلمانی موقعیت شغلی خوبی در کشورهای اتریش، سوییس و هلند نیز دارند و این کشورها آلمانی زبان هستند و فارغ التحصیلان دانشگاه های آلمانی را می پذیرند.

کشور آلمان با آماده کردن بستر مناسب برای پذیرش دانشجویان خارجی برای تحصیل در آلمان موفق شده تا پس از کشورهای آمریکا و انگلستان مرتبه سوم را در زمینه جذب دانشجویان خارجی کسب نماید .

مهمترین نکته در مورد تحصیل در آلمان این مطلب است که دانشگاه های آلمان کاملا رایگان هستند .

لازمه گرفتن ویزای کاری  آلمان دانستن زبان آلمانی است .

اقامت دائم در آلمان از طریق کار پس از گذراندن دو دوره ۲ ساله در آلمان امکان پذیر است و شما می توانید پس از این مراحل (شهروند) آلمان شوید اما باید شرایط اخذ اقامت در آلمان را رعایت نمایید.

به طور کلی در این مقاله تلاش شد درباره شرایط اخذ اقامت در آلمان، شرایط اخذ اقامت در آلمان از روش های گوناگون، شرایط اخذ اقامت در آلمان و نکات مربوط به آن و سایر موارد، اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود. اطلاعات صحیح و کامل در باب شرایط اخذ اقامت در آلمان شما را برای اخذ تصمیم قطعی برای مهاجرت به آلمان راهنمایی نموده و مسیر پیشرفت را برای شما عزیزان هموار می نماید.

59 پاسخ
  1. Avatar
    farinaz می گوید:

    میخوام بدونم دختر مجردی که لیسانس هوشبری میتونه برای ادامه تحصیل و بعد از اون کار و اقامت دائم به آلمان بیاد؟؟لطفا پاسخ دهید

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      بستگی به دانشگاه مقطع گذرانده و داشتن مدرک زبان آلمانی دارد.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  2. Avatar
    کریم می گوید:

    سلام _ ۱_خواستم بدونم آیا برای من که مدرک تحصیلی بالای ندارم کاری وجود دارد ؟ ۲ _ در زمینه طراحی خودرو آگاهی کامل دارم وطرح به شرکت ایران خودرو دادم . که گفتند مشکل بوجه داریم .

    پاسخ
    • Avatar
      ترانه معمار می گوید:

      با سلام. متاسفانه اخذ ویزای کاری آلمان نیازمند مدرک تحصیلی حداقل لیسانس میباشد.

      پاسخ
  3. Avatar
    حسن می گوید:

    سلام با تشکر بابت مطالب مفید تون خواستم راهنماییم کنین من تا یه سال دیگه خدمتم تمام میشه وباید برم المان لیسانس مهندسی صنایع گرایش تولید دارم وتمام سرمایم حدودا ۸۰ میلیونه چطور میتونم اونجا برا خودم کاری پیدا کنم یعنی تو این یه سال فرصتم چه کار کنم تا اونجا جلو باشم و ایا ایرانیانی هستن که بخوان به یه ایرانی مثل من کمک کنن؟راستش خانم مورد علاقم رفته المان و من قول دادم بد خدمتم برم المان لطفا کمکم کنید اینم شمارمه ۰۹۱۰۲۰۲۱۰۰۷ ممنون میشم کمکم کنید با تشکر

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      با آرزوی خوشبختی برای شما دوست عزیز،برای این امر ابتدا باید شما در مقطع لیسانس قبولی دانشگاه سراسری داشته باشید و یا مدرکی دال بر گذراندن ۳ تا ۴ ترم دانشگاه آزاد در این مقطع ارائه دهید به انضمام مدرک زبان آلمانی نیز نیاز می باشد.

      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  4. Avatar
    اسلامی می گوید:

    با سلام
    اخذ اقامت المان از طریق ازدواج رسمی در ایران بعد از ارايه مدارک چه مدت طول می کشد؟با ذکر اینکه نامزدم اقامت دايم المان را دارد.

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  5. Avatar
    نگين می گوید:

    سلام.،، من ٣٥ سالمه متاهل و داراي دوفرزند راهنمايي ميخوام واسه اقامت آلمان،،، ممنون ميشم

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب شما لطف کنید اطلاعات دقیق خودتان و همسرتان را بدهید و دیگر اینکه مدرک زبان جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  6. Avatar
    محسن بخشی نژاد می گوید:

    سلام
    من میخواستم بهترین شرایط برای اقامت درالمان رابدونم
    متشکرم

    پاسخ
    • Avatar
      ترانه معمار می گوید:

      با سلام. در واقع پاسخ به سوالتون نیازمند داشتن اطلاعات و رزومه شماست . چون بهترین شرایط برای اقامت در هر کشوری با توجه به شرایط خود شخص مشخص میشود. اما به طور کل راه های زیادی برای اقامت در آلمان وجود دارد از جمله اخذ ویزای کار و یا ویزای تحصیلی و ثبت شرکت……

      پاسخ
  7. Avatar
    گلزر می گوید:

    اگر از طریق ویزای توریستی به المان رفته و در ان مدت خانم بارداری زایمان کند از طریق نوزاد اقامت میگیرند؟

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام خير قربان سيستم المان خون ميباشد
      جهت كسب اطلاعات بيشتر با دفتر نياوران تماس حاصل نماييد
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٣٨
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٤٨

      پاسخ
  8. Avatar
    کاظم می گوید:

    با سلام من تحصیلاتم زیر دیپلم است وسرمایه ی کمی دارم بعلت شرایط بد کاری می تونم به المان مهاجرت کنم راه ساده کم هزینه وجود دارد که با خانوادهام مهاجرت کنم

    پاسخ
  9. Avatar
    علیرضا می گوید:

    سلام ،من فامیل هامون همه رفتن آلمان میخواستم بپرسم میشه برام دعوت نامه بفرستن برم اونجا اقامت کنم؟؟خودشون اقامت کنم؟؟

    پاسخ
  10. Avatar
    حسین قوامی می گوید:

    با سلام و عرض خسته نباشی به خاطر سایت خوب و جامع ،یه سوال داشتم اگه جواب بدین ممنون میشم
    من با یه خانومی اشنا شدم که مقیم المان ولی ایرانی و قصد ازدواج دارم و می خواهم المان زندگی کنم و اقامت بگیرم چه کارها و چه شرایطی باید داشته باشم راهنماییم کنی ممنونتون میشم

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      سلام و عرض ادب
      اطلاعات ناقص می باشد شرایط با توجه به اینکه ایشون تابعیت یا اقامت این کشور را دارا باشند متفاوت است.
      می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نیاوران ما تماس حاصل فرمایید.
      ۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلناز باقری می گوید:

      سلام و عرض ادب
      نامزد شما بايستي نشان دهد تا ٦ ماه ميتواند هزينه هاي شمارا پرداخت كند.
      با تشكر

      پاسخ
  11. Avatar
    علی می گوید:

    سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه وقصد گرفتن اقامت دائم آلمان یا آمریکا را دارم ودانشجوی مهندسی متالوژی هستم وسابقه بازی فوتسال وفوتبال هم تقریبا به صورت حرفه ای دارم لطفا راهنماییم کنید و اگه ممکنه بهم ایمل بزنید باتشکر از سایتوخوبتون.

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب شما نیاز به مدرک تافل برای امریکا و مدرک b1برای المان دارید جهت اطلاع از شرایط و مشاوره با دفتر نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  12. Avatar
    مریم می گوید:

    من ۲۴سالمه کارشناس مدیریت بازرگانی دارم میشه بیشتر توصیح بدین از چه روشهایی میتونم نو المان اقامت بگیرم.

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به سن حدس بر این می باشد که سابقه ۵ ساله در رشته خود را نداشته باشید پس تنها گزینه تحصیلی باقی می ماند.

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
  13. Avatar
    حامد می گوید:

    سلام و درود و ممنون بخاطر مطالب خوبتون
    من از طریق یه آژانس هواپیمایی موفق به دریافت یه job affer از کشور آلمان شدم.و به عنوان unskilled worker دارم میام .سوال من اینه که برای کسانی که به عنوان کارگر ساده و غیر متخصص میان کار چگونست و چه شغلهایی به اونها میدن و رفتارشون چگونست.حقوقشون کفاف زندگی و میده؟ ارزش اومدن داره؟همچنین میخواستم بدونم که بعد ا چند وقت همسرم میتونه به من ملحق شه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • Avatar
      امین نخشبی می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      سوال بسیار کلی پرسیده شده ،بسته به شغلی دارد که آنجا استخدام خواهید شد. همسر بعد از اینکه مشغول به کار شدید می توان به شما ملحق گردند.

      جهت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر نیاوران تماس حاصل فرمایید.
      ۰۲۱-۲۲۸۲۹۵۳۸-۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با عرض سلام باید در حد a2 داشته باشید جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر نیاوران تماس حاصل نمایید با تشکر
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
    • Avatar
      گلنوش باقری می گوید:

      با سلام و عرض ادب
      مخاطب گرامی ، نفر اصلی همراه با همسر و فرزندان می توانند بعنوان همراه اقدام نمایند ولیکن پدر و مادر خیر . در صورت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا یکی از شعب همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران ، تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران و کارشناسان ارشد برخوردار شوید . تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸ و ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  14. Avatar
    هانی می گوید:

    ببخشید اینکه نوشتید هزینه دانشگاه کاملا رایگان هست توی همه ی مقاطع مثلا دکتری هم و اینکه حتی برای دانشجوهای خارجی هم رایگانه ؟‌‌
    یک سوال دیگه هم اینکه وقتی بعد از گرفتن تابعیت دائم آلمان برای اومدن به ایران باید ویزا بگیریم و امکان دو ملیتی شدن نداریم درسته ؟ اگر اینطوره شرایط اتریش و هلند چطوره از این بابت ؟
    با تشکر فراوان

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب منظور از دانشگاهها رايگان يعني اينكه خدمات تحصيلي هزينه دارد جهت اطلاعات بيشتر با دفتر نياوران تماس حاصل نماييد ٠٢١٢٢٨٢٩٥٣٨
      ٠٢١٢٢٨٢٩٥٤٨

      پاسخ
  15. Avatar
    نادیا می گوید:

    سلام.من دانشجوی رشته ی کارشناسی حسابداری هستم ویک سال دیگه درسم تموم میشه.میخواستم ببینم بعداز اتمام درسم واسه ی یه کاره ساده واقامت دایم میتونم برم واینکه هزینه اش چقدره حدودا.ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ
    • Avatar
      علی تقوی می گوید:

      با سلام و عرض ادب برای تقاضای ویزای کاری باید سابقه کار مرتبط و بیمه و مدرک زبان داشته باشید
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه همکار دکتر ملکپور واقع در نیاوران در تماس باشید
      ۰۲۱۲۲۸۲۹۵۳۸-۰۲۱۲۲۸۲۹۵۴۸

      پاسخ
  16. Avatar
    عارف می گوید:

    سلام وخسته نباشید
    آیاتازگی شرایط جدید برای مهاجرت داده شده که بامدرک فوق دیپلم برق و کارت پایان خدمت نداشتن مدرک زبان بشه بریم آلمان برای کار موسسه ای رزومه پرمیکنه و میگه وقت سفارت هم میگیره ووقتی کار در آلمان اوکی شد پول میگیره صحت داره یا کلاه برداریه ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  17. Avatar
    مرضیه می گوید:

    سلام من لیسانس مهندسی پزشکی هستم و ۴ ساله در بیمارستان در این زمینه مشغول فعالیتم دارای یک پسر ۴ ساله هستم و همسرم کارمند بانک ایا برای من امکان گرفتن ویزای کار و فعالیت در بیمارستانهای المان وجود دارد.

    پاسخ
  18. Avatar
    موسی می گوید:

    من سالها در رمینه بازرگانی با یک شرکت آلمانی کار کردم ( البته تو یک شرکت بین المللی که تو ایران شعبه داره). بعدش بهشون درخواست دادم که علاقه دارم بیام آلمان براتون کار کنم . اونها هم ابراز علاقه کردن . فقط مشکلم اینه که مدرکم لیسانس علمی کاربردیه .

    پاسخ
  19. Avatar
    Mina می گوید:

    سلام.من قصد رفتن به المانو دارم برای تحصیل وکار.مجرد هستم دارای مدرک لیسانس زیست و کاردانی رادیولوژی از دانشگاه سراسری..
    شرایطشو بهم بگید لطفا

    پاسخ
  20. Avatar
    عبدالرحمن کارآمد می گوید:

    با سلام
    بنده ۲۸ سال سن دارم مدرک لیسانس آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه فرهنگیان یا همون تربیت معلم با ۵سال سابقه تدریس بصورت کارمند رسمی آموزش و پرورش را دارم و در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته MBA در دانشگاه پیام نور هستم که تا یه سال دیگه فارغ التحصیل میشوم و تا تابستان ۹۶ مدرک آیلتس رو خواهم گرفت ،
    به نظر شما در آلمان با مدرک لیسانس زبان انگلیسی برای بنده کار خوب پیدا میشه ؟ یا با مدرک MBa فرصت بيشتري. دارم ؟
    اگر امکانش هست پاسختون رو برام ایمیل کنین
    خیلی ممنون

    پاسخ
  21. Avatar
    اکبر می گوید:

    سلام وخسته نباشید اینجانب دارای همسر ودوفرزندیکی۸ساله دومی۲ساله میباشم خودمم دررشته تاسیسات پایپینگ انواع جوشکاری پلیمریوبرقوغیره
    معماری اهنگری فعالیت دارم جهت مهاجرت به المان راهنمایی میخواستم

    پاسخ
  22. Avatar
    نویدفر می گوید:

    سلام وقتتون بخیر
    من سی ویک سال دارم مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه علامه دارم و حدودپانزده سال هم سابقه کاردر رشته خودم دارم (مشاوردبیرستان).متاهل هستم و دارای یک فرزند همسرم هم لیسانس از دانشگاه ازاد داره و پنج سال سابقه کار رسمی .
    می خواستم اگه میشه لطف کنید راهنمایی کنید که بهترین گزینه برای مهاجرت به المان برای من چیست؟

    پاسخ
  23. Avatar
    shabnam می گوید:

    با سلام بنده فوق لیسانس مدیریت صنعتی هستم ومتاهل میباشو جهت ادامه تحصیل دکتری میخوام برم المان و حتما با همسرم چه راهی پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ
  24. Avatar
    مریم می گوید:

    سلام ببخشید برای اقامت دائم در آلمان بعد از اخذ ویزای کار آیا امکانش هست که پدر و مادر بالای پنجاه سال خودمون رو همراه خودمون ببریم؟ و برای اونها هم اقامت بگیریم

    پاسخ
  25. Avatar
    محسن می گوید:

    سلام محسن هستم متاهل و دو فرزند دارای مدرک کارشناسی و متخصص در امور فضای سبز و مدارک بین المللی طراحی فضای سبز وطراحل لند اسکیپ هم دارم و خانمم کارشناسی بازرگانی و اتاق عمل داره هردو دارای بیش از ده سال بیمه مرتبط در ادارات دولتی داریم پسرم سال هفتم و در نمونه درس میخونه و ضریب هوشیش بالاست میخوام بخاطر درس خوندنش در یه جای معتبر ترجیحا کشور آلمان یا جای مشابه مهاجرت کنیم با هم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید .

    پاسخ
  26. Avatar
    فرید شاهمحمدی می گوید:

    سلام. من قصد مهاجرت به اروبا مخصوصا المان رو دارم. من متاهل هستم و دوس دارم از طریق کار برم. لطفا منو راهنمایی کنید. ممنون
    من متاهل هستم دارای کارشناسی طراحی صنعتی و مدرک فنی حرفه ای برق صنعتی با ۹۰۰ساعت. سابقه کاری هم ۸سال.

    پاسخ
  27. Avatar
    علی محمدی می گوید:

    من میخواهم به آلمان مهاجرت کنم راست میگن اگه ۱۰ تا مدرک فنی حرفه ای داشته باشی میتونی به آلمان مهاجرت کنی هر نوع مدرک فنی حرفه ای

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *