مؤسسات کاریابی در هلند

مؤسسات کاریابی در هلند

آیا به دنبال شغل در هلند هستید ؟   آیا با موسسات کاریابی در هلند آشنایی دارید ؟ آیا از ضوابط و مقررات موسسات کاریابی در هلند آگاهی دارید ؟ موسسات کاریابی درهلند چه مزایایی دارند؟ برای پیدا کردن شغل در کشورهای مختلف راه های متعددی وجود دارد . کسانی که در کشور هلند جستجوی کار را انجام می دهند , می توانند به موسسات کاریابی در هلند مراجعه کنند . موسسات کاریابی در هلند با توجه به سوابق و مدارک افراد اقدام به جست و جوی کار برای آن ها می کنند . در بسیاری از خیابان های اصلی در شهر آمستردام می توان موسسات کاریابی در هلند را پیدا نمود . شما می توانید از راه های بسیار دیگر مهاجرتی نظیر مهاجرت تحصیلی به هلند و مهاجرت سرمایه گذاری به هلند  نیز اقدام نمایید و همچنین می توانید تمامی سوالات خود راجع به موسسات کاریابی در هلند را از وکیل مهاجرت به هلند جویا شوید .

 

یکی از بهترین راه ها برای ورود و زندگی به کشور هلند , اخذ ویزای کاری می باشد که از طریق موسسات کاریابی قابل دسترسی است . امروزه موسسات کاریابی شرایط مناسبی را برای مهاجرین مهیا می کنند . این موسسات در عین حال این که پیشنهادات کاری به افراد ارائه می نمایند , درخواست ها و خواسته هایی نیز از افراد دارند . موسسات کاریابی در واقع پلی هستند برای رسیدن افراد به شغل هایی که در کشور هلند مد نظر دارند . در کشور هلند به کار اموزی و موسسات کاریابی STAGE  گفته می شود که این موسسات کاریابی پیشنهادات ویژه ای در بسیاری زمینه ها از جمله رشته هایی در زمینه ی کشاورزی ، گردشگری ، مراقبت های پزشکی و مهندسی  و… را ارائه می دهند که ممکن است به صورت تمام یا پاره وقت باشد که زمان ان بستگی به شرکت و کار اموز خواهد داشت .

 

اجازه کار :

مطابق با قوانین هلند ، هر کارفرمایی که قصد استخدام افراد در خاک این کشور را دارد ,  ملزم به داشتن اجازه کار برای هر کارمند خارجی می باشد , مگر این که معافیت هایی برای آن کارمند وجود داشته باشد که آن معافیت ها عبارتند از :

–شهروندان اتحادیه اروپا ؛

–ثبت شرکت شهروند اتحادیه اروپا ؛

–سیاست برای مهاجران بسیار ماهر ؛

–کارت آبی اروپایی ؛

–دانش آموزان ؛

–کار ویزای تعطیلات .

 

در اینجا به معرفی تعدادی از موسسات کاریابی هلند می پردازیم :

 

موسسه کاریابی projob  :

این شرکت از سال ۱۹۹۵ شروع به فعالیت نموده و در یکی از مکان های درجه یک در نزدیکی میدان موزه در آمستردام دفتر دارد . این موسسه خدماتی از قبیل استخدام دائم و موقت ، خدمات حقوق و دستمزد، جستجو و انتخاب افراد حرفه ای موقت ، مربیگری و آموزش را ارائه می دهد . شغل هایی که بیشتر توسط این شرکت پیشنهاد می شوند عبارتند از : کارهای دولتی ، منشی گری ، منابع انسانی ، مالی ، تدارکات ، بازاریابی , ارتباطات و خدمات به مشتریان .

projob توسط یک تیم مدیریت بسیار با تجربه اداره می شود که شامل یک مدیرعامل با (۳۶ سال تجربه در صنعت استخدام ) ، مدیر حرفه ای موقت ( با ۲۵ سال تجربه ) , یک مربی (۲۲ سال تجربه ) و یک مدیر پشتیبانی کسب و کار (۲۱ سال تجربه ) می شود .

موسسه کاریابی madison parker  :

این شرکت از سال ۲۰۰۲ مشغول به فعالیت است . مدیسون پارکر مشاوره بین المللی در زمینه کسب مشاغل حرفه ای به صورت موقت و دائم می دهد  و به طور کامل در بخش های تجاری , مالی و فناوری به طور کامل حمایت می کند . به همین دلیل است که شرکت های کوچک و بزرگ به این شرکت برای کمک به آنها برای یافتن بهترین افراد در بازار مراجعه می کنند .

در این موسسه یک سری ارزش ها وجود دارد که همیشه و در تمام مراحل سرلوحه امور قرار دارد که عبارتند از :

انجام کار حرفه ای و با صداقت در همه زمان ها

برای ساختن همکاری های دراز مدت بر اساس اعتماد و احترام متقابل عمل می کنند .

ارائه یک سطح  بالا از خدمات به طور مداوم

تمرکز بر روی کیفیت نه کمیت

موسسه کاریابی  abroad-experience  :                                                            

این شرکت از سال ۱۹۹۸ تاسیس شده و تجربه زیادی در تطبیق مهارت ها و جاه طلبی های از متقاضیان با الزامات مشتریان و کار دارد . یک آژانس بین المللی استخدام است که فرصت های شغلی مناسبی به جویندگان کار چند زبانه ارائه می دهد. این موسسه تعداد زیادی نیروی کار برای شرکت های بزرگ اروپایی که در هلند نمایندگی و مقر دارند استخدام می نماید. این موسسه به شما برای باز کردن حساب بانکی و ثبت نام برای بیمه درمانی نیز یاری می دهد و همچنین با همکاری با تعدادی از سازمان های مسکن محلی به شما کمک در پیدا کردن مسکن مناسب کمک خواهد کرد .

موسسه کاریابی  Undutchables :

اولین قدم برای پیدا کردن یک شغل مناسب این است که  در Undutchables با CV و رزومه دقیق و روشن ثبت نام کنید ، به طوری که این موسسه می تواند شما را به بهترین و مناسب ترین شغل مطابق با توانایی شما راهنمایی کند . به محض این که این موسسه یک شغل مناسب را برای شما پیدا کرد ، شما را به بازدید از یکی از دفاتر Undutchables برای یک مصاحبه چهره به چهره دعوت می کنند .

موسسه کاریابی Resourcing People  :

این موسسه در سال ۲۰۰۲ به عنوان یک شرکت خدمات مشاوره برای شرکت های مستقر در اروپا تاسیس شد . انجام مدیریت خدمات به مدت بیش از ۱۰ سال  باعث شده این موسسه تجربه گسترده ای در عملیات کسب و کار کسب کرده باشد و یک بینش ارزشمندی از یک مشاوره استخدام و آن چه که مشتریان می خواهند داشته باشند . این موسسه  در درجه اول افراد را در انگلستان، بازار هلندی و ایرلندی که محیط های چند زبانه در درون آن وجود دارد می فرستند .

موسسه کاریابی  Undutchables :

موسسه کاریابی Undutchables پیشگام در استخدام پرسنل بخش کسب و کار بین المللی در هلند است . از سال ۱۹۹۶ Undutchables تعداد بی شماری از نیروهای ماهر و با تجربه از زبان های دیگر در هلند را در یافتن شغل و حرفه ، در تمام سطوح در شرکت های بین المللی تسهیل کرده است . این شرکت در حال کمک به افراد جویای کار به دنبال پیشبرد کار خود در هلند می باشد .

در پایان از مطالب گفته شده می توان چنین برداشت کرد که موسسات کاریابی در هلند کمک شایانی در پیدا کردن شغل به  متقاضیان خواهد کرد . شما برای اطلاع از ارائه این شغل ها می بایست به سایت موسسات کاریابی در هلند مراجعه کنید و شرایط و مدارک خود را با شغل های ارائه شده مطابقت دهید . همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به هلند استفاده نمایید و اطلاعات لازم در مورد مهاجرت به هلند به خصوص موسسات کاریابی در هلند  را به دست آورید .

نگارنده: سعید آزاد

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *