کارآفرینی در دانمارک

  کارآفرینی در دانمارک

آیا به فکر کارآفرینی در دانمارک هستید ؟ آیا از شرایط کارآفرینی در دانمارک آگاهی دارید ؟  آیا اطلاعی از اسناد و مدارک مورد نیاز برای کارآفرینی در دانمارک دارید ؟ آیا در مورد کار آفرینی در دانمارک سوالی دارید؟ کارآفرینی در دانمارک یکی از طرق مهاجرت به دانمارک بوده که هر ساله تعداد زیادی از افرادی که قصد مهاجرت دارند از این شیوه استفاده می نمایند . دانمارک یکی از بهترین کشورهای اروپایی در این زمینه است و تنها چند ساعت زمان برای کارآفرینی در دانمارک و ثبت شرکت در آن احتیاج است . کارآفرینی در دانمارک زمینه را برای سرمایه گذاری های بزرگ تر و گسترش فعالیت در سایر نقاط اروپا فراهم می نماید . شما می توانید از راههای دیگر مهاجرت نظیر مهاجرت کاری به دانمارک ، مهاجرت سرمایه گذاری به دانمارک نیز اقدام نمایید و همچنین می توانید تمامی سوالات خود راجع به کارآفرینی در دانمارک را از وکیل مهاجرت به دانمارک جویا شوید . در اینجا شما می توانید یک مرور کلی و مفصل از تمامی مراحل کار از زمانی که شما درخواست خود را ارسال می کنید تا زمانی که شما به یک تصمیم برسید را مشاهده کنید .

سفارش ID و هزینه آن

قبل از ارسال درخواست برای اجازه اقامت، شما باید یک مورد سفارش ID ایجاد کنید، و شما باید به طور معمول هزینه آن را پرداخت نمایید . این هزینه , هزینه پردازش ID است . این به این معنی است که هزینه پردازش و درخواست شما را پوشش می دهد . در نتیجه، اگر درخواست شما رد شود و یا اگر شما برنامه خود را کنسل کنید , هزینه مسترد نخواهد شد .این مهم است که شما مطمئن باشید که آژانس دانمارکی برای انجام کار شما و یکپارچه سازی مقدارهزینه صحیح دریافت می کند . اگر شما بیش از حد مورد نظرهزینه پرداخت کنید ، ممکن است پروسه شما به تاخیر بیفتد و آژانس باید مبلغ اضافی دریافت شده را برگرداند . اگر هم شما مبلغی کمتر از هزینه مورد نظر پرداخت نمایید , ممکن است پرونده شما رد شود. این به این معنی است که نرم افزار شما پردازش نمی شود .

این هزینه هم می تواند توسط شما (متقاضی) و یا توسط شخص دیگری، مانند یک شخص یا شرکت در دانمارک پرداخت  شود. در برخی از موارد، متقاضی ممکن است از پرداخت هزینه معاف باشد . شما می توانید هزینه را از راه های مختلفی مانند بانک یا بانک اینترنتی و یا اداره پست پرداخت کنید . در ارتباط با ارائه یک برنامه کاربردی برای اجازه اقامت،  باید ویژگی های بیومتریک خود (تصویر صورت و اثر انگشت ) ثبت شود و بر روی یک تراشه بر روی کارت اقامت خود ذخیره می شود . اگر شما موفق به ثبت ویژگی های بیومتریک خود نشوید , درخواست شما رد خواهد شد. این به این معنی است که نرم افزار پردازش نمی شود . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت های معتبر موسسه MIE اطلاعات لازم را در زمینه مهاجرت به دانمارک مخصوصا کار آفرینی در د

اسناد مورد نیاز :

کپی پاسپورت ( از تمام صفحات از جمله صفحه اول )

اسناد و مدارک برای ثبت نام CVR

گزارش سالانه و یا بودجه که ترجیحا توسط یک حسابدار بررسی شود .

اسناد و مدارک برای سود سهام یا حقوق صاحبان سهام شرکت

طرح کسب و کار، که شامل نوع کسب و کار، جنبه های نوآورانه از شرکت یا چشم انداز رشد

مستندات برای هر نوع مشارکت یا شکل دیگری از حمایت از شرکت های دانمارکی

اسناد و مدارک برای هر قرارداد یا موافقتنامه ها

مستندسازی Doc , تجربه قبلی به عنوان خود اشتغالی

اسناد و مدارک برای سرمایه شخصی ( به عنوان مثال حساب بانکی )

پرداخت هزینه اسناد

 

مراحلی که هنگام راه اندازی یک شرکت برای کارآفرینی باید صورت بگیرند :

۱ – قبل از تنظیم کسب و کار , این را بدانید که شما برای انجام کار مورد نظرتان به مشورت و راهنمایی یک وکیل و یک حسابدار نیاز دارید . در دانمارک ، انواع مختلفی از مدل های شرکت مانند مالکیت انحصاری، مشارکت محدود، تضامنی، شرکت خصوصی محدود، شرکت سهامی عام و تعاونی با مسئولیت محدود وجود دارد که پس از راهنمایی و مشورت گرفتن متوجه خواهید شد که طرح مورد نظر شما بیشتر متناسب با کدام یک از انواع شرکت های تجاری می باشد تا بتوانید بهترین و کم ریسک ترین راه را انتخاب کنید .

۲ – اختصاص یک هیئت مدیره برای کسب و کار جدید . هیئت مدیره مسئولیت مدیریت و سازماندهی کسب و کار را بر عهده دارند . آن ها می توانند به عنوان نماینده رسمی عمل کنند .  اگر شرکت متعلق به بخش خصوصی باشد ، تنها یک مدیر لازم است . اگر شرکت عمومی محدود است ، شما حداقل سه عضو هیئت مدیره و یک مدیریت نیاز دارید. حداقل ۵۰٪ از هیئت مدیره باید شهروند منطقه اقتصادی اروپا باشند .

۳ – ثبت نام کسب و کار . شما باید برای به دست آوردن یک امضای دیجیتالی و ثبت نام کسب و کار با شرکت ها و آژانس های تجاری دانمارکی با استفاده از سیستم webreg (فقط به دانمارکی) ارتباط برقرار کنید . سیستم webreg تمام اطلاعات به روز در مورد کسب و کار را در اختیار شما قرار خواهد داد . روند ثبت نام شامل ارسال یک نسخه از اساسنامه است . اگر همه چیز خوب پیش برود ، شما نامه موفقیت ثبت دریافت خواهید کرد . روند ثبت نام از طریق اینترنت صورت می پذیرد .

۴ – مطمئن باسبد که منابع کافی مالی در اختیار دارید . در دانمارک راه های مختلفی برای جمع آوری کمک برای بیزینس شما وجود دارد، اما به بانک ها، سرمایه گذاران، سرمایه گذاران خصوصی، سرمایه گذاران نهادی و همچنین به عنوان بورس اوراق بهادار کپنهاگ محدود نمی شود .
۵ – استخدام کارکنان برای کسب و کار . از نظر حقوقی ، شما مجاز به استخدام هر شهروند از کشورهای منطقه اقتصادی اروپا (EEA) می باشید . آن ها نیازی به هیچ گونه اجازه کاری ندارند . اگر شما علاقه مند به استخدام افرادی هستید که ساکنان این منطقه اقتصادی اروپا نیستند ، مطمئن شوید که آیا آنها اجازه اقامت و اجازه کار مناسب دارند که اجازه کار در دانمارک به آن ها داده شود .

علاوه بر این , شما نیاز دارید که کسب و کار و دارایی خود را توسط یک بیمه معتبر بیمه کنید . شما باید در مورد بهترین گزینه های بیمه برای نیازهای شرکت خود مشورت بگیرید .

 

در کل بهتر است بدانید که اشخاصی که قصد مهاجرت به دانمارک را دارند می توانند از طریق کار آفرینی در دانمارک اقدام نمایند و از این طریق اقامت و تابعیت خود را اخذ نمایند. همچنین اگر قصد مهاجرت به دانمارک را دارید و قصد کار آفرینی در دانمارک را ندارید می توانید از طرق دیگر مانند مهاجرت تحصیلی به دانمارک و یا مهاجرت کاری به دانمارک و یا سرمایه گذاری در دانمارک اقدام نمایید و از این طریق  اقامت و تابعیت دانمارک را اخذ نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار آفرینی در دانمارک می توانید به سایت های معتبر  موسسه MIE مراجعه نمایید و اطلاعات لازم در مورد کار آفرینی در دانمارک را بدست آورید همچنین می توانید از وکیل مهاجرت به دانمارک استفاده نمایید و اطلاعات لازم در مورد مهاجرت به دانمارک به خصوص کار آفرینی در دانمارک را بدست آورید.

نگارنده: سعید آزاد

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *